Oudenaarde - Eendracht Aalst - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 126 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 9
 Oudenaarde - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Nov 2008, 11:30
Berichten: 160
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Snertmatch van onze ploeg, en hartelijk bedankt aan sommige van onze en vooral de Engelse 'vrienden' om de 'eendracht' naam nog verder te bezoedelen. Dit heeft niets meer met voetbal te maken. Hopelijk volgen er nu geen uitmatchen waar onze supporters niet meer welkom zijn.


11 Nov 2017, 23:13

Lid geworden op: 05 Nov 2017, 17:08
Berichten: 3
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
iendrachter schreef:
Hoe dom kan je zijn, in plaats van er direct af te gaan als ge zo iets voor hebt.
Mertens is gehaald als nieuwe linksback, maar werd de eerste wedstrijd zo belachelijk gemaakt dat ze hem met de rust moesten wisselen, nu heeft hij enkele keren mogen depanneren centraal maar daar vond ik hem ook allesbehalve goed. Een geluk dat veel van die nieuwkomers maar een contract van 1 jaar hebben.
En dan is het maar te hopen dat ze eindelijk in de sportieve cel hun verstand gaan krijgen en zulke spelers hun contract niet gaan verlengen, zie naar Van Tricht,zwaar contract en speelt geen minuut meer.


Wat me steeds opvalt is dat je altijd Van Tricht viseert, die jongen wil maar al te graag spelen maar krijgt gewoon geen kansen meer van de trainer.
Waarom niet? Dat is voor mij een groot raadsel, we kunnen niet rustig opbouwen bij de aanval omdat we een speler van zijn kaliber missen die de ruimte's ziet en de bal ook daar kan leggen.
We zijn vorig jaar gepromoveerd met een goed elftal en nu we een reeks hoger spelen, gooit de trainer heel de ploeg om.
Ik zit nog met veel vraagtekens in dit seizoen.


11 Nov 2017, 23:39

Lid geworden op: 17 Apr 2017, 20:40
Berichten: 5
Leeftijd: 50
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
hansken schreef:
Ge meegt gerest zen ;)


Proficiat Pipo !!! Inderdaad met grote P !
Twas idd in orde jullie support !
F.....ng shit ja !!
Ik ben al 35 jaar iendracht supporter met hart en ziel en ben er van overtuigd dat ons ploeg toestanden van vandaag serieus kan missen.
Wat komt dat Engels gespuis hier eigenlijk doen? Verbroedering met dat opc-gepeupel aangevoerd door hun pseudo leider(tje) Hansken aka hansbiance !!
Weg er mee met dat sfeergroepje ,jullie hebben de spirit niet van nen echten iendrachtsupporter!!!!

Een gedegouterde supporter
:EA:


12 Nov 2017, 0:05
Reserve

Lid geworden op: 01 Apr 2014, 16:53
Berichten: 319
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
jodrus schreef:
iendrachter schreef:
Hoe dom kan je zijn, in plaats van er direct af te gaan als ge zo iets voor hebt.
Mertens is gehaald als nieuwe linksback, maar werd de eerste wedstrijd zo belachelijk gemaakt dat ze hem met de rust moesten wisselen, nu heeft hij enkele keren mogen depanneren centraal maar daar vond ik hem ook allesbehalve goed. Een geluk dat veel van die nieuwkomers maar een contract van 1 jaar hebben.
En dan is het maar te hopen dat ze eindelijk in de sportieve cel hun verstand gaan krijgen en zulke spelers hun contract niet gaan verlengen, zie naar Van Tricht,zwaar contract en speelt geen minuut meer.


Wat me steeds opvalt is dat je altijd Van Tricht viseert, die jongen wil maar al te graag spelen maar krijgt gewoon geen kansen meer van de trainer.
Waarom niet? Dat is voor mij een groot raadsel, we kunnen niet rustig opbouwen bij de aanval omdat we een speler van zijn kaliber missen die de ruimte's ziet en de bal ook daar kan leggen.
We zijn vorig jaar gepromoveerd met een goed elftal en nu we een reeks hoger spelen, gooit de trainer heel de ploeg om.
Ik zit nog met veel vraagtekens in dit seizoen.


beste vriend, we hebben vorig jaar de eindronde gevonden zonder Van Tricht en met een uitmuntende Lusala op de 10.

Dit jaar heeft WVT enkele kansen gekregen, maar die jongen mist loopvermogen, body, snelheid, duelkracht. Heb je al matchen gezien dit jaar en gezien wat je nodig hebt in je middenveld om wedstrijden te winnen? Als je al met een 10 speelt, ga je er eentje moeten hebben die body, loopvermogen en snelheid moet hebben. En hij bezit geen enkel van die kwaliteiten.

Hadden die jongen zijn contract nooit mogen verlengen.


12 Nov 2017, 0:07
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Wat een ongelofelijk triestige avond.


12 Nov 2017, 0:19
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Jammer dat we verloren hebben,maar een avondje om in te kaderen,dat was nog eens een old skool avondje :banana: :banana:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


12 Nov 2017, 0:23
Scholier

Lid geworden op: 21 Jan 2007, 16:47
Berichten: 153
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Fuck off Grimsby Town en tot NOOIT meer
Wat een bende leeghoofden en loosers
Eerste keer in 35 jaar dat ik beschaamd was Iendracht supporter te zijn
Jullie zijn terecht niet welkom in Aalst en volgende keer zal ik er zeker en vast nie bij zijn op verplaatsing
Btw graag aanpassing middenveld en stop met die onnuttige lange ballen


12 Nov 2017, 0:31
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
taas schreef:
Fuck off Grimsby Town en tot NOOIT meer
Wat een bende leeghoofden en loosers
Eerste keer in 35 jaar dat ik beschaamd was Iendracht supporter te zijn
Jullie zijn terecht niet welkom in Aalst en volgende keer zal ik er zeker en vast nie bij zijn op verplaatsing
Btw graag aanpassing middenveld en stop met die onnuttige lange ballen


Ze zitten in de promille je kan het hen zelf eens gaan zeggen :)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


12 Nov 2017, 0:36
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Wat een klotematch... nul opbouw, nul organisatie, nul duel, nul kansen. Oudenaarde was 'redelijk' dankzij een enorm flets EA, maar haal die Verstraete (6) en Coulibaly (11) eraf, en 't is 90 minuten plat tegen plat. Afgang voor de ogen van een talrijk 'meegereisd' EA-publiek, dat ook na de pro forma fouille nog wat Bengaals vuur op zak bleek te hebben... :D

Daar waar je vorige week tegen Lommel niet anders kan dan ondergaan, geef je 't vandaag gewoon uit handen vanaf minuut 1, tegen een zeer matige tegenstander. Schaamtelijk, en hopelijk ook beperkt tot een éénmalig zwak moment, want anders zal het inderdaad vechten worden tegen degradatie.

En euhm, misschien moet Mitu binnenkort maar eens op de bank beginnen...je kan niet blijven teren op vorig seizoen, hé...


Laatst gewijzigd door allesaaneen op 12 Nov 2017, 1:01, 1 keer totaal gewijzigd.



12 Nov 2017, 0:38
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Vanoaved ne La Lou deja-vu gehad...
Giejnen inzet, giejn vechtlust, ...

SHAME ON YOU! (n)

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


12 Nov 2017, 0:49
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
iendrachter schreef:
jodrus schreef:
iendrachter schreef:
Hoe dom kan je zijn, in plaats van er direct af te gaan als ge zo iets voor hebt.
Mertens is gehaald als nieuwe linksback, maar werd de eerste wedstrijd zo belachelijk gemaakt dat ze hem met de rust moesten wisselen, nu heeft hij enkele keren mogen depanneren centraal maar daar vond ik hem ook allesbehalve goed. Een geluk dat veel van die nieuwkomers maar een contract van 1 jaar hebben.
En dan is het maar te hopen dat ze eindelijk in de sportieve cel hun verstand gaan krijgen en zulke spelers hun contract niet gaan verlengen, zie naar Van Tricht,zwaar contract en speelt geen minuut meer.


Wat me steeds opvalt is dat je altijd Van Tricht viseert, die jongen wil maar al te graag spelen maar krijgt gewoon geen kansen meer van de trainer.
Waarom niet? Dat is voor mij een groot raadsel, we kunnen niet rustig opbouwen bij de aanval omdat we een speler van zijn kaliber missen die de ruimte's ziet en de bal ook daar kan leggen.
We zijn vorig jaar gepromoveerd met een goed elftal en nu we een reeks hoger spelen, gooit de trainer heel de ploeg om.
Ik zit nog met veel vraagtekens in dit seizoen.


Duidelijk dat je familie of kennis van VT bent want als je zulke onzin uitkraamt kent ge gene zak van voetbal.
Ik ben geen supporter van een speler maar van een ploeg, in tegenstelling tot u.
VT heeft al kansen gekregen dit seizoen dus niet komen zeveren, heb je vandaag nummer 6 en 10 van Oudenaarde zien spelen? Dat is wat anders als u idool.
Ik vond eigenlijk Oudenaarde zeker geen topploeg, als je daartegen geen enkele kans kan bij elkaar voetballen in 90 min dan ben je voor mij een zekere degradatiekandidaat.
Als je u als speler nog niet kan opladen voor zo een pak supporters en sfeer, dan verdien je het niet om in het truitje van EA te spelen, een echte schande wat we vandaag te zien kregen.
Met verliezen kan ik zeker leven, maar niet op deze manier.....


(y)

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


12 Nov 2017, 0:54
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Proficiat aan de Grimsby "fans" om deze avond te verkloten.
Ook proficiat aan enkele "Iendracht supporters" om deze actie goed te keuren.
Don't come back and don't support OUR team anymore, stay the fuck away in what we believe in.

_________________
oilsjt, goi alien...


12 Nov 2017, 1:19
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
jammen schreef:
Proficiat aan de Grimsby "fans" om deze avond te verkloten.
Ook proficiat aan enkele "Iendracht supporters" om deze actie goed te keuren.
Don't come back and don't support OUR team anymore, stay the fuck away in what we believe in.


Ik keur niet goed wat er gebeurd is, maar ik keur wel het spelpeil en de 'inzet' van onze ploeg af...

Iendracht onwaardig :fuck:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


12 Nov 2017, 1:33
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
BESCHAMEND!!! ZOWEL OP ALS NAAST HET VELD!!!

Geen enkele kans bij mekaar gespeeld. Enkel wat lange ballen naar voor pompen in de hoop dat er eens eentje goed valt maar niks van idee in ons spel. Sommigen die het enkele weken op mentaliteit en inzet deden, vallen nu ook door de mand. Volgende week terug naar de formule van vorig seizoen aub.

Wat onze "supporters" betreft... Als het op deze manier moet, heb ik liever dat ze dat Engels gespuis laten waar ze zijn. Lam gezopen ewa den onnozelaar komen uithangen. Ik hoop dat jullie ook de ballen hebben om de boete vrijwillig te betalen samen met degene die dit blijkbaar nog goedkeuren ook :fuck:


12 Nov 2017, 1:47
Scholier

Lid geworden op: 11 Aug 2008, 10:55
Berichten: 118
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
salvador schreef:
Citeer:
Onze supporters laten zich van hun minder goede kant zien. Enkelen begeven zich op de looppiste rond het veld en dreigen het veld te betreden. Scheidsrechter Windels legt de match dan ook stil en stuurt iedereen naar binnen.

Kijk, zij die denken dat ze daarmee onze ploeg op welke manier dan ook helpen, ge zit er vierkant naast!
Ik ben daar nu zo gedegouteerd van!
Blijft thuis en gaat op een ander iets kapot maken maar blijft van den Iendracht af!
Bende idioten!!!

Je bent niet alleen. schandalig vind ik het.


12 Nov 2017, 3:28
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 126 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 33 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst