Oudenaarde - Eendracht Aalst - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 126 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 9
 Oudenaarde - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Neutralboy schreef:
waly 2 schreef:
allez t is de fout van het bestuur. :hmm:

Ze verdienen ni beter en ze mogen nog blij zijn dat het na de match bij het veld oplopen gebleven is .
Ne vzw jaar en dag laten zwoegen om de club proberen te helpen en die mensen dan behandelen als stront zodanig dat ze ermee ophouden om dan meteen te pronken met een bal " Victory of the president " ? :crazy: :crazy: .
Dan verdient ge ni beter dan met uw smoel op de muur te lopen en te beseffen dat je een dikke 0 bent en dat de supporters baas zijn over hun club .
Zij die nog steeds geloven in de goede intenties van die dikkenekken zijn zot en naief.
laat ze de boete van DA zijn bescheiden loontje houden en tis opgelost.
Als PLJ en zijn bende ni opletten zit er zelfs een garréken aan te komen hopelijk.
En nu nal onwaarschijnlijk de vraag weer komen wie gaat er dan betalen en besturen ?
Wel er zal altijd iemand klaar staan om deze club te runnen daar ben ik van overtuigd maar hopelijk behandeld de volgende de supporters niet als dwazen en onnozelaars !

Zij die hier Hansken en OPc persoonlijk aanvallen hou u verzuurde .... en blijf thuis op u vrouw haar zenuwen werken met uw gezaag! Zonder deze gasten en sfeermakers was het al lang gedaan teppes!


Dat zullen ze destijds bij SK Beveren, SV Waregem, Beerschot, GB Antwerpen, Excelsior Moeskroen, AEC Mons, RC Harelbeke, RWDM, FC Brussels, Verbroedering Geel, FC Beringen, FC Lommel, FC Boom, en tientallen andere clubs die failliet gegaan zijn, ook gedacht hebben. En kom niet zeggen dat die clubs nog bestaan, want dat is niet waar! Ze zijn allemaal gestopt of opgegaan in een fusie. Wel is het zo dat ANDERE clubs dan verhuisd zijn naar de leegstaande stadions, en vervolgens (vaak) een naamsverandering hebben doorgevoerd om de verweesd achtergebleven supporters van de ter ziele gegane clubs te recupereren. Of zijn jullie akkoord dat Eendracht Aalst fusioneert of opgeslorpt wordt, en dat bijvoorbeeld TK Meldert onder de naam Verbroedering Thor Kokerij Eendracht Aalst in het PC-stadion komt spelen, of dat we (pure horror!) fusioneren met FCV Dender? Het enige andere alternatief is dan (onder een ander stamnummer) met een nieuw Eendracht Aalst in vierde provinciale te herbeginnen, of een stamnummer op te kopen van één of andere club in Derde Amateurliga.


12 Nov 2017, 15:07
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Het clubbestuur betreurt enorm het gedrag van een minderheid, die zichzelf Eendracht-supporter noemt maar niet die naam waardig is, tijdens en na de wedstrijd van gisteravond in Oudenaarde en distantieert zich hier volledig van. Samen met de veiligheidsdiensten zullen meteen de nodige stappen genomen worden om de verantwoordelijken te identificeren en te vervolgen voor deze feiten. Na overleg met alle stakeholders zal er tevens actie worden ondernomen om dit ontoelaatbaar gedrag in de toekomst te vermijden, in de gebruikelijke vorm van repressie en preventie.


12 Nov 2017, 15:09
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
waly 2 schreef:
Het clubbestuur betreurt enorm het gedrag van een minderheid, die zichzelf Eendracht-supporter noemt maar niet die naam waardig is, tijdens en na de wedstrijd van gisteravond in Oudenaarde en distantieert zich hier volledig van. Samen met de veiligheidsdiensten zullen meteen de nodige stappen genomen worden om de verantwoordelijken te identificeren en te vervolgen voor deze feiten. Na overleg met alle stakeholders zal er tevens actie worden ondernomen om dit ontoelaatbaar gedrag in de toekomst te vermijden, in de gebruikelijke vorm van repressie en preventie.


Heel doortastend, van ons bestuur. Nu nog eens even doortastend in hun eigen werking en er is mischien nog hoop. Dat die klojo van een voorzitter eens zelf begint wat minder aggresief te doen als hij het weer op een zuipen heeft gezet na de match!!

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


12 Nov 2017, 15:13
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
waly 2 schreef:
Het clubbestuur betreurt enorm het gedrag van een minderheid, die zichzelf Eendracht-supporter noemt maar niet die naam waardig is, tijdens en na de wedstrijd van gisteravond in Oudenaarde en distantieert zich hier volledig van. Samen met de veiligheidsdiensten zullen meteen de nodige stappen genomen worden om de verantwoordelijken te identificeren en te vervolgen voor deze feiten. Na overleg met alle stakeholders zal er tevens actie worden ondernomen om dit ontoelaatbaar gedrag in de toekomst te vermijden, in de gebruikelijke vorm van repressie en preventie.


Heel doortastend, van ons bestuur. Nu nog eens even doortastend in hun eigen werking en er is mischien nog hoop. Dat die klojo van een voorzitter eens zelf begint wat minder aggresief te doen als hij het weer op een zuipen heeft gezet na de match!!

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


12 Nov 2017, 15:13
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Smetje schreef:
Oeps, ik had per ongeluk Filipdhose zijn post aangepast ipv quote te doen. Sorry daarvoor


En waar is mijn post dan?


12 Nov 2017, 15:23
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
filip.dhose schreef:
Neutralboy schreef:
waly 2 schreef:
allez t is de fout van het bestuur. :hmm:

Ze verdienen ni beter en ze mogen nog blij zijn dat het na de match bij het veld oplopen gebleven is .
Ne vzw jaar en dag laten zwoegen om de club proberen te helpen en die mensen dan behandelen als stront zodanig dat ze ermee ophouden om dan meteen te pronken met een bal " Victory of the president " ? :crazy: :crazy: .
Dan verdient ge ni beter dan met uw smoel op de muur te lopen en te beseffen dat je een dikke 0 bent en dat de supporters baas zijn over hun club .
Zij die nog steeds geloven in de goede intenties van die dikkenekken zijn zot en naief.
laat ze de boete van DA zijn bescheiden loontje houden en tis opgelost.
Als PLJ en zijn bende ni opletten zit er zelfs een garréken aan te komen hopelijk.
En nu nal onwaarschijnlijk de vraag weer komen wie gaat er dan betalen en besturen ?
Wel er zal altijd iemand klaar staan om deze club te runnen daar ben ik van overtuigd maar hopelijk behandeld de volgende de supporters niet als dwazen en onnozelaars !

Zij die hier Hansken en OPc persoonlijk aanvallen hou u verzuurde .... en blijf thuis op u vrouw haar zenuwen werken met uw gezaag! Zonder deze gasten en sfeermakers was het al lang gedaan teppes!


Dat zullen ze destijds bij SK Beveren, SV Waregem, Beerschot, GB Antwerpen, Excelsior Moeskroen, AEC Mons, RC Harelbeke, RWDM, FC Brussels, Verbroedering Geel, FC Beringen, FC Lommel, FC Boom, en tientallen andere clubs die failliet gegaan zijn, ook gedacht hebben. En kom niet zeggen dat die clubs nog bestaan, want dat is niet waar! Ze zijn allemaal gestopt of opgegaan in een fusie. Wel is het zo dat ANDERE clubs dan verhuisd zijn naar de leegstaande stadions, en vervolgens (vaak) een naamsverandering hebben doorgevoerd om de verweesd achtergebleven supporters van de ter ziele gegane clubs te recupereren. Of zijn jullie akkoord dat Eendracht Aalst fusioneert of opgeslorpt wordt, en dat bijvoorbeeld TK Meldert onder de naam Verbroedering Thor Kokerij Eendracht Aalst in het PC-stadion komt spelen, of dat we (pure horror!) fusioneren met FCV Dender? Het enige andere alternatief is dan (onder een ander stamnummer) met een nieuw Eendracht Aalst in vierde provinciale te herbeginnen, of een stamnummer op te kopen van één of andere club in Derde Amateurliga.


Beste vriend uw voorstel was ook mijn gedacht samen met een paar enkelingen bij de eerste vergadering vzw in de brug.
Toen stond iedereen op zijn achterste poten en zijn er zelfs harde woorden gevallen onder de beste vrienden .
Rwdm heeft het wel gedaan en steekt ons volgend jaar voorbij , schuldenvrij!
Wij daarentegen blijven aanmodderen met den enen destereer achter den anderen.
We zullen wel zien wat de toekomst brengt maar daarom alles blijven slikken en met uwe kop laten lachen ( bonnekes, geen tribune wel tribune , galabals met smoking ???!, vzw uitschijten voor rotte vis, ... en ga zo maar door!) neen dank u dan liever gokken op een betere toekomst !


12 Nov 2017, 15:25
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Smetje schreef:
Citeer:
Laat me - na al het negatieve van gisteravond - besluiten met een positieve noot: als we ons willen redden moeten we per thuismatch-uitmatch rekenen op 3/6. We hebben 4 thuismatchen gehad, en we hebben 12/30. We zitten dus op schema! :)


Ik was er gisteren niet bij en kan dus niks over de match zeggen. Maar Oudenaarde hebben we het dikwijls moeilijk en verliezen we dikwijls. Nog geen man over boord dus. De volgende matchen moeten er wel zoveel mogelijk punten gepakt worden.


Da's een mooie gedachte, maar als we dat nog 20 keer zeggen...

Wat de 'incidenten' betreft; natuurlijk onaanvaardbaar, maar ook niet dramatisch en in zekere zin ook te verwachten. Het moet de aandacht niet afleiden van het sportieve. De supporters 'betreuren trouwens ook enorm' het transfergedrag van het bestuur deze zomer.

Ik lees hier ook (nogmaals) dat DA 100.000 eur per seizoen verdient. Dat zou schandalig zijn, maar ik geloof het maar als ik daar een contract van zie of als de betrokken partijen dat zelf bevestigen...


12 Nov 2017, 16:10
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2858
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Zo alles dramatiseren zeg. Voetbal is toch altijd een beetje oorlog geweest ? Voor enkele Engelse fotomodellen ? Ik lig eerder wakker van verkozenen die men in den Spaanse bak steekt of mensen die hun wagen in brand wordt gestoken of winkels geplunderd zoals in Brussel, de bruisende stad.
Ik ga al 50 jr naar het voetbal en relativeer die Engelse actie,( zolang er geen bloed vloeit natuurlijk)...


12 Nov 2017, 16:22
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Feb 2017, 21:12
Berichten: 155
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
zwawi schreef:
Wie iets uitsteekt, moet de gevolgen zelf dragen. Zowel ons bestuur als die debielen die gisteren hun nummertje moesten opvoeren als die zwette soep die gisteren Brussel op stelten zette.
Dit laatste vind ik ook veel erger dan hetgeen in Oudenaarde voorgevallen is maar het keurt het ook niet goed he.
We staan nog met een voorwaardelijke straf van die match tegen Bornem en een match achter gesloten deuren dreigt. Om nog maar te zwijgen van de boete die er zal bij zijn. En dan vragen sommigen hier welke schade er geleden wordt :stom:
Als gij bij uwe gebuur op bezoek gaat en ge pakt kameraden mee en die zetten daar de boel op stelten waardoor er zaken moeten vergoed worden... Vinden jullie het dan echt normaal dat jij dat moet betalen voor diene kameraad?


Was da ni ma een jaar geldig?


12 Nov 2017, 16:25
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Van het veld blijf je af als supporter, en daarmee uit. Maar net als anderen was ik gisteren veel meer kapot van de 4-0 kansloze nederlaag dan van die paar bezopenen die eens met de cornervlag gezwaaid hebben. Een Engelsman met een pint op is altijd prijs natuurlijk...


12 Nov 2017, 17:40
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
DavidSeal schreef:
Neutralboy schreef:
waly 2 schreef:
allez t is de fout van het bestuur. :hmm:

Ze verdienen ni beter en ze mogen nog blij zijn dat het na de match bij het veld oplopen gebleven is .
Ne vzw jaar en dag laten zwoegen om de club proberen te helpen en die mensen dan behandelen als stront zodanig dat ze ermee ophouden om dan meteen te pronken met een bal " Victory of the president " ? :crazy: :crazy: .
Dan verdient ge ni beter dan met uw smoel op de muur te lopen en te beseffen dat je een dikke 0 bent en dat de supporters baas zijn over hun club .
Zij die nog steeds geloven in de goede intenties van die dikkenekken zijn zot en naief.
laat ze de boete van DA zijn bescheiden loontje houden en tis opgelost.
Als PLJ en zijn bende ni opletten zit er zelfs een garréken aan te komen hopelijk.
En nu nal onwaarschijnlijk de vraag weer komen wie gaat er dan betalen en besturen ?
Wel er zal altijd iemand klaar staan om deze club te runnen daar ben ik van overtuigd maar hopelijk behandeld de volgende de supporters niet als dwazen en onnozelaars !

Zij die hier Hansken en OPc persoonlijk aanvallen hou u verzuurde .... en blijf thuis op u vrouw haar zenuwen werken met uw gezaag! Zonder deze gasten en sfeermakers was het al lang gedaan teppes!



(y)
Man man man, zulke overtrokken reactie's weer, iedereen wil terug naar 1ste klasse als het even kan, dan ga je sowieso meer volk hebben en de kans dat er meer "gespuis" tusenzit. Gaan jullie dan ook elke week beginnen melken als er ene eens iets uitsteekt wat volgens jullie er weer ver over is?! Moest dat gisteren?! Zeker niet, maar om daar nu zo'n drama van te maken, ja jonges...


De ene dramatiseert de feiten, de andere minimaliseert ze. Ik voel me absoluut niet gelukkig met wat er gisteren gebeurde (en dat is nog zacht uitgedrukt). Anderen hebben hiervan genoten. Die extra sportieve toestanden kan iedere nuchterdenkende mens wel missen, denk ik, of moet er elke match binnenlands of buitenlands schorremorrie aangetrokken worden om de boel eens "op te vrolijken"?

_________________
oilsjt, goi alien...


12 Nov 2017, 17:42
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Over matchen spelen achter gesloten deuren gesproken. Dender speelde zaterdag blijkbaar ook achter gesloten deuren, getuige de foto's vlak voor en tijdens de wedstrijd tegen Geel :wow: :wow: :wow:

https://www.fcvdendereh.be/media/k2/gal ... 936131.jpg
https://www.fcvdendereh.be/media/k2/gal ... 936911.jpg
https://www.fcvdendereh.be/media/k2/gal ... 954648.jpg


12 Nov 2017, 17:50
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
BDS schreef:
Persoonlijk snap ik Bakkie wel eigenlijk. Ik keur alle geweld af, maar het is nu niet dat er mensen vermoord zijn. Eerlijk gezegd heb ik in die 35 jaar dat ik kom kijken al meer schade gezien aangericht door onze eigen supporters, maar soit. Er zal waarschijnlijk een boete volgen, mja das dubbel jammer. Net zoals het feit dat die hypocriet van een Adriaenssens 100.000 euro krijgt als CEO van een 1e amateurploeg. Maar dit uiteraard in de kantlijn.

Wat er in Geel gebeurd is, dit graag dan concreet op tafel.

Ik heb me eerlijk gezegd meer geërgerd aan ons ploeg dan aan die kerels die over de omheining kropen, zowaar iets waar ik wakker van werd.

Slecht spelen is absoluut geen ramp, maar je kan je tegenstander dan wel bekampen met mentaliteit. Zoals DT schreef na de wedstrijd van vorige week tegen Lommel. Die ploeg was beter maar je kan wel met het mes tussen je tanden spelen.

Het voetbal dat we gisteren opdissen was van dezelfde kwaliteit als tegen Lommel EN Geel. Op Geel hebben we 90 minuten de bal in de tribune gekeild en voor de goal gelegen, maar toen vond iedereen dat prima.

Het probleem is dat je centraal op je middenveld twee erg slechte voetballers hebt, De Koker en De Neve. Die kunnen niet voetballen waardoor je centrale verdedigers Verstraeten en Gyselinck de bal constant naar voor moeten pompen. Al dan niet op instructie van TDC.

De Coninck loopt zich nog wel de ziel uit het lijf, maar daar komt ook weinig van, heeft dan wel nog de verdienste dat hij zich niet wegsteekt.

En een goede raad voor TDC, de enige man die een goal kan maken, zet die vooraan in t punt, en niet slag om slinger op de kant.

En Mitu vond iedereen een topper. Jongen heeft snelheid, maar daar stopt het. En heeft weinig vernuft in zijn bagage.

En wat de scouting van de tegenstander betreft, de kwaliteiten van Coulibaly zijn genoeg gekend, snij dan misschien de paslijn af, richting Couli. Op een enkeling na zijn de transfers bij ons echt van een bijzonder matige kwaliteit.

De trainer is ook natuurlijk niet geholpen met het feit dat er een pak uit vorm zijn (Diarra, Lusala, Mitu, ...)

Slecht spelen geeft niet, maar je kan wel meer doen dan gisteren.


Het enige positieve dat we kunnen onthouden na 10 speeldagen is dat we één gewonnen match boven de barrageplaats staan, en dat er 3 ploegen (Virton, Patro Eisden en Châtelet-Farciennes) blijkbaar nog zwakker zijn dan ons. We staan zelfs 4 punten (!) boven de eerste degradatieplaats. :banana:


12 Nov 2017, 18:22
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
filip.dhose schreef:
BDS schreef:
Persoonlijk snap ik Bakkie wel eigenlijk. Ik keur alle geweld af, maar het is nu niet dat er mensen vermoord zijn. Eerlijk gezegd heb ik in die 35 jaar dat ik kom kijken al meer schade gezien aangericht door onze eigen supporters, maar soit. Er zal waarschijnlijk een boete volgen, mja das dubbel jammer. Net zoals het feit dat die hypocriet van een Adriaenssens 100.000 euro krijgt als CEO van een 1e amateurploeg. Maar dit uiteraard in de kantlijn.

Wat er in Geel gebeurd is, dit graag dan concreet op tafel.

Ik heb me eerlijk gezegd meer geërgerd aan ons ploeg dan aan die kerels die over de omheining kropen, zowaar iets waar ik wakker van werd.

Slecht spelen is absoluut geen ramp, maar je kan je tegenstander dan wel bekampen met mentaliteit. Zoals DT schreef na de wedstrijd van vorige week tegen Lommel. Die ploeg was beter maar je kan wel met het mes tussen je tanden spelen.

Het voetbal dat we gisteren opdissen was van dezelfde kwaliteit als tegen Lommel EN Geel. Op Geel hebben we 90 minuten de bal in de tribune gekeild en voor de goal gelegen, maar toen vond iedereen dat prima.

Het probleem is dat je centraal op je middenveld twee erg slechte voetballers hebt, De Koker en De Neve. Die kunnen niet voetballen waardoor je centrale verdedigers Verstraeten en Gyselinck de bal constant naar voor moeten pompen. Al dan niet op instructie van TDC.

De Coninck loopt zich nog wel de ziel uit het lijf, maar daar komt ook weinig van, heeft dan wel nog de verdienste dat hij zich niet wegsteekt.

En een goede raad voor TDC, de enige man die een goal kan maken, zet die vooraan in t punt, en niet slag om slinger op de kant.

En Mitu vond iedereen een topper. Jongen heeft snelheid, maar daar stopt het. En heeft weinig vernuft in zijn bagage.

En wat de scouting van de tegenstander betreft, de kwaliteiten van Coulibaly zijn genoeg gekend, snij dan misschien de paslijn af, richting Couli. Op een enkeling na zijn de transfers bij ons echt van een bijzonder matige kwaliteit.

De trainer is ook natuurlijk niet geholpen met het feit dat er een pak uit vorm zijn (Diarra, Lusala, Mitu, ...)

Slecht spelen geeft niet, maar je kan wel meer doen dan gisteren.


Het enige positieve dat we kunnen onthouden na 10 speeldagen is dat we één gewonnen match boven de barrageplaats staan, en dat er 3 ploegen (Virton, Patro Eisden en Châtelet-Farciennes) blijkbaar nog zwakker zijn dan ons. We staan zelfs 4 punten (!) boven de eerste degradatieplaats. :banana:


En toevallig moeten we de komende 3 weken tegen de 3 laatstgerangschikte ploegen! 7 op 9 is het absolute minimum. Indien het minder is, moeten we ons écht zorgen beginnen maken.


12 Nov 2017, 18:35
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
https://www.tvoost.be/nieuws/wedstrijd- ... ters-51657


12 Nov 2017, 19:58
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 126 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst