Eendracht Aalst - Chatelet - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 76 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 Eendracht Aalst - Chatelet 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
Dubbel


04 Dec 2017, 7:54
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
Er moeten dringend ervaren spelers bijkomen of 't zou kunnen verkeerd aflopen.
Je ziet met dit voetbalniveau krijg je de supporters niet meer warm om terug te komen of je nu gratis kaarten uitdeelt of niet, was er nog 1000 man ik betwijfel het.
Allez tot volgend jaar mannen als er iets serieus bijkomt tenminste want ik zie het momenteel niet meer zitten om naar dit geklungel te komen kijken een jaartje ouder worden zeker. :D

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


04 Dec 2017, 9:17
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
Onze voorzitter vond het dit weekend blijkbaar nog maar eens nodig om te melden dat hij 'twee jaar geleden een vijfjarenplan heeft voorgesteld waarbij het doel duidelijk was om Aalst te laten weerkeren naar het professionele voetbal: eerste klasse A of eerste klasse B, dat blijft het doel'.

Ik hoor het hem graag zeggen, maar het zal in ieder geval (jammer genoeg!) niet met deze kern zijn.


04 Dec 2017, 9:41
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
allesaaneen schreef:

Het is een feit dat die mannen zich perfect van hun taak gekweten hebben. Maar als je weet dat die taak enkel bestaat uit tijdrekken, spel vertragen, faken en vuile fouten maken - kortom uit anti-voetbal - dan verdien je de 3 punten niet.



Als ze niet op voorsprong geraken, kunnen ze dat spel niet spelen hé... Iedereen wist vooraf dat je tegen dat soort ploegen uw start niet mag missen, en dan wordt er blijkbaar - opnieuw - lamentabel aan de wedstrijd begonnen. Zou wel willen weten waaraan dat ligt: een van de grote verdienstes van deze kern was vorig seizoen toch dat ze er altijd en overal voor gingen maar blijkbaar is dat dit seizoen niet meer het geval als ik de commentaren er hier na de wedstrijden op nalees...

Aan het strijdplan van de coach zal het niet liggen - die weet maar al te goed hoe je NIET tegen Chatelet moet spelen... Maar dat je van deze tegenstander verliest (de ex-ploegen van die spelers zeggen bijv. heel veel), dat zal er wel inhakken (en is misschien geeneens zo slecht).


04 Dec 2017, 10:19
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
DT schreef:
allesaaneen schreef:

Het is een feit dat die mannen zich perfect van hun taak gekweten hebben. Maar als je weet dat die taak enkel bestaat uit tijdrekken, spel vertragen, faken en vuile fouten maken - kortom uit anti-voetbal - dan verdien je de 3 punten niet.



Als ze niet op voorsprong geraken, kunnen ze dat spel niet spelen hé... Iedereen wist vooraf dat je tegen dat soort ploegen uw start niet mag missen, en dan wordt er blijkbaar - opnieuw - lamentabel aan de wedstrijd begonnen. Zou wel willen weten waaraan dat ligt: een van de grote verdienstes van deze kern was vorig seizoen toch dat ze er altijd en overal voor gingen maar blijkbaar is dat dit seizoen niet meer het geval als ik de commentaren er hier na de wedstrijden op nalees...

Aan het strijdplan van de coach zal het niet liggen - die weet maar al te goed hoe je NIET tegen Chatelet moet spelen... Maar dat je van deze tegenstander verliest (de ex-ploegen van die spelers zeggen bijv. heel veel), dat zal er wel inhakken (en is misschien geeneens zo slecht).


Tenzij ze content zijn met 0-0, natuurlijk... ;) Die ploeg 'wordt' niet anti-voetbal van zodra ze voorstaan hé, die 'is' anti-voetbal en verschijnt met die ingesteldheid ook op het veld. Is een soort van overlevingsreflex hé, hun manier van vechten tegen de degradatie.


04 Dec 2017, 10:25
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
allesaaneen schreef:

Tenzij ze content zijn met 0-0, natuurlijk... ;)


Dat zullen we nooit weten natuurlijk, maar het feit dat ze na 8 minuten al een doelpunt scoren, geeft toch aan wat hun intenties waren. En sorry, maar daar moet onze ploeg zich gaan overzetten hoor, we zijn december... Als je scherp start, resulteert dat anti-voetbal in fouten tegen in de eerste minuten en zal die fase met Mitu in de tweede helft, dan misschien wel rood zijn. Maar als je de eerste 45 min niks toont...

Was vooraf duidelijk aangegeven: ondanks hun slechte klassering geven die mannen zich altijd voor de volle 100% en blijft de sfeer in die groep ook heel goed... Maar blijkbaar dringt dat niet door... was voor de match op Oudenaarde zo, tegen Hamme ook en dan doe je uzelf veel meer kwaad dan goed voor niks...


04 Dec 2017, 10:39
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
De wedstrijd zelf was inderdaad niet om aan te zien, ik denk niet dat er vanuit onze verdediging vijf goed passes verstuurd zijn. Maar de tweede helft van die scheidsrechter was ook wel onwaarschijnlijk slecht. De fout op Mitu is donkerrood, het tweede doelpunt eerst afkeuren, dan goedkeuren en vervolgens in de 91 ste minuut midden in een aanval afblazen terwijl de tweede helft minutenlang heeft stilgelegen. Il faut le faire.


04 Dec 2017, 10:47
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
Oververdiende overwinning van Chatelet. Met de rust 0-3 ware niet overdreven geweest

Snap hier ook een aantal commentaren niet:

-Vond Yilke nu niet bepaald de zwakste schakel op ons middenveld (dan was Lusala toch nog minder in mijn ogen). En heeft tot nu toe van al onze middenvelders het beste seizoen achter de rug (gevolg door Diarra). Had dan ook een andere wissel gedaan met de rust
-Kritiek op VT snap ik doorgaans wel maar soms wordt het hier toch absurd. Heeft amper ballen gekregen want het was voornamelijk lange ballen. Dan kun je hem toch niet veel verwijten?
-Het is nogmaals duidelijk geworden dat we een counterploeg zijn en dat zelf het spel maken ons absoluut niet lukt.
-Verdedigend hebben we veel te weinig voetballend vermogen. Een pass van verdediging richting middenveld lukt gewoonweg niet. Resultaat : Allemaal lange ballen.
-Duels winnen is zo belangrijk in dit soort matchen en op een paar fases na in de 2de helft verloren we nagenoeg alle duels.
-Durf in dit soort matchen eens met 2 spitsen spelen. Voetballend lukt het toch niet.


En bij de bedankingen voor de nieuwe K miste ik toch wel een dankwoordje richting OPC/VZW. Was toch wel het minste wat ze hadden kunnen doen.


04 Dec 2017, 11:07
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
Kritiek op Yilke en Wannes is idd wat overdreven. Je kon er 10 spelers afpakken bij de rust.
Maar wat er toch in Bangoura gezien wordt, dat weet ik echt niet. Ok, hij scoort alweer, maar die man loopt en loopt, herovert nauwelijks de bal en als hij dat dan toch doet is hij het lederen ding meteen weer kwijt aan de tegenstander. Op inzet alleen wint men geen voetbalwedstrijden.


04 Dec 2017, 11:43
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
Ik vind dat onze keeper op zen zachtst gezegd toch ook niet in grote vorm zit hoor. Ballen slecht wegtrappen, nauwelijks uitkomen. Moet beter, veel beter.


04 Dec 2017, 12:04
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03
Berichten: 855
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
Gisteren dacht ik werkelijk dat we naar een wedstrijd in 3de provenciale aan het zien waren.

Die mannen van Chatelet zijn hier verdiend 3 punten komen stelen.
Die mannen hebben misschien straatvechtermentaliteit volgens sommigen, maar dan liever dat dan opnieuw een KUTmentaliteit van onze groep.

Opnieuw werd het middenveld volledig overlopen, ale tis te zeggen, die van ons gingen overal lopen behalve in het middenveld...
Onze grote draaischijf die vorige week naar zijn beste vorm groeide was dan gisteren heel bleekskes. Ook elke bal ging naar Mitu(logisch enige met dribbel in de voeten), weet niet wie de analyses doet bij ons, maar de tegenstander is ook niet blind eh. Als je dan ziet dan houterige Bangoura op links moet spelen maak je het helemaal gemakkelijk voor die gasten. De Rock zat in de tang en ons middenveld gaf niet thuis, tja... dan kunt ge geen kansen creëren. Ik denk dat TDC gisteren beter zijn huiswerk had kunnen maken.

Voor de match dan... wa ne cinema van voorzitter, rest van bestuur en politiek :kots:
Had daar nu een betonnen tribunne gestaan, allemaal terecht maar nu....

_________________
Giejl men ert kleert wit en zwert


04 Dec 2017, 12:24
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
Blij zijn met een dode mus, luidt de uitdrukking. Enfin, dood is dat vogeltje misschien niet, het spartelt nog een beetje...


04 Dec 2017, 12:35
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
tympanum2 schreef:
Kritiek op Yilke en Wannes is idd wat overdreven. Je kon er 10 spelers afpakken bij de rust.
Maar wat er toch in Bangoura gezien wordt, dat weet ik echt niet. Ok, hij scoort alweer, maar die man loopt en loopt, herovert nauwelijks de bal en als hij dat dan toch doet is hij het lederen ding meteen weer kwijt aan de tegenstander. Op inzet alleen wint men geen voetbalwedstrijden.


Bangoura tja ik zie hem ook niet supergraag spelen maar zonder hadden we wel een pak punten minder. Als je alle belangrijke doelpunten bij elkaar legt die hij al gemaakt heeft... Zou dus zeker daar de oorzaak niet leggen.


04 Dec 2017, 13:50
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
Hij scoort zijn doelpunten, maar speel met een echt goede spits en we hebben wss meer punten. Maar ja, dat is praat voor de vaak. Achterin is het bijwijlen ook een zeef, dus iedereen heeft boter op het hoofd.


04 Dec 2017, 16:14
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
tympanum2 schreef:
Hij scoort zijn doelpunten, maar speel met een echt goede spits en we hebben wss meer punten. Maar ja, dat is praat voor de vaak. Achterin is het bijwijlen ook een zeef, dus iedereen heeft boter op het hoofd.


? hij staat vaak op de flank hoor. En Klaas is toch een goede spits voor deze reeks?
Zoals je aangeeft lijkt het probleem eerder daarachter te liggen. De opbouw is onzorgvuldig. Getuige ook ons doelpunt. Half verloren diepe bal en een werkende Bangoura maakt daar dan nog een goal uit.


04 Dec 2017, 16:40
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 76 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst