Eendracht Aalst - Chatelet - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 76 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 Eendracht Aalst - Chatelet 
Auteur Bericht
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
Heel zwakke match tegen een ongelooflijke soortploeg, inclusief die trainer Stilmant... les barakis de Châtelet, jongens toch...

Die aanslag van Vanderbecq op Mitu...met een beetje malchance is die jongen zijn carrière gedaan... Geel. :hmm:

Ploeg die thuishoort in 2e amateur en daar gelukkig ook naar op weg is. En dan die ref, Boeur... sukkelaar.

Neemt natuurlijk niet weg dat wij te plat waren en te weinig gevoetbald hebben. Na de rust ging het iets beter, maar too little too late.

Soit, 3 punten die je nooooooooit mag laten gaan.


03 Dec 2017, 19:16
Reserve

Lid geworden op: 01 Apr 2014, 16:53
Berichten: 319
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
Dat je op het einde die 1-2 nog slikt, is bijzonder zuur.

Maar ik erger mij vooral aan de mentaliteit waarmee we de wedstrijd beginnen.

Als het wat tegenzit, stond je na 25 minuten al 0-2 achter.

Blijkbaar staat jeugd ook gelijk met wisselvalligheid.

Enige stabiele factor achteraan was De Neve, de twee backs en Verstraten gaven niet thuis. Terechte wissel van Jilke aan de rust, maar wat Wannes Van Tricht liet zien (of niet liet zien). pfff.

Gelieve Wannes naar de uitgang te begeleiden met Nieuwjaar. En onze doelman heeft ook al betere periodes gekend moet ik zeggen.


03 Dec 2017, 19:21
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
Heel slechte wedstrijd met geen enkele kans voor ons. Mits winst stonden we virtueel op 4 punten van de leider. Dit is een reeks waar alles mogelijk blijkt. Ook winnen tegen Deinze...Maar dan zal t veel beter moeten...


03 Dec 2017, 19:41
Scholier

Lid geworden op: 11 Aug 2008, 10:55
Berichten: 118
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
plat platter platst, meer woorden kan je hier niet aan vuil maken.
je kon de kansen op je twee vingers optellen, al is twee nog te veel. (n) :stom:


03 Dec 2017, 20:03
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
We beginnen aan de match met een totaal misplaatste arrogante kutmentaliteit. Hoe anders te verklaren dat Chatelet aan de rust met 0-3 had kunnen leiden?
Hun eerste doelpunt werd om god weet welke reden afgekeurd en met de regelmaat van de klok waren ze gevaarlijk voor ons doel. Wij stelden daar... niets tegenover.

Gezien de klassering van die mannen vind ik het niet onbegrijpelijk dat ze naar alle mogelijke middelen grijpen om die voorsprong te verdedigen. Hun ergerlijk tijdrekken en geveinsde blessures buiten beschouwing gelaten kunnen wij toch niet anders dan stellen dat zij het meest aanspraak maakten op de drie punten, al was het maar op basis van hun oeverloze inzet, hun topmentaliteit én het pak kansen die ze toch afdwongen.

Ik zag veel tekortkomingen bij ons. 4 van onze verdedigers bij één Chatelet-aanvaller wanneer wij aan de zestien van hun zijn :wadde: ? Bij elke afvallende bal kom je die tekort op het middenveld en kan je achter de bal beginnen hollen met een ploeg die zestig meter 'lang' is...
Bangoura, om er één uit te pikken, verdient respect voor zijn inzet maar hij doet pijn aan de ogen! Moet frustrerend zijn voor de teammaats ook. En dat hij dat doelpunt maakt doet daar niets aan af. Ik vind dat je met Klaas in de punt moet spelen, basta.

Kortom, hopelijk een off-day en volgende week (veel) beter. Te beginnen met een over-mijn-lijkmentaliteit. Als je volgende week dezelfde kost opdient met al die gratis kijkers gaan er niet te veel meer terugkomen vrees ik...


03 Dec 2017, 20:16
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
Toppunt van de namiddag. Achter mij op de zittribune zegt niemand minder dan luc vannhauwermeiren: Onze vorige sportief directeur heeft goed gekocht ... voor tweede provenciale. Ik heb wijselijk gezwegen.

Dat er versterking moet komen staat buiten kijf maar ben eens benieuwd naar het sportieve budget om die te halen. Zijn ze trouwens al met iemand aan het praten ?

Anderzijds alweer, ja alweer, een kutprestatie van de ploeg. De redding is het doel maar dan moet je wel de punten tegen deze ploegen pakken.

Bij het naar buiten gaan liep de scout van Deinze en regi van acker achter mij. Goei match gezien vroeg ik? Ik heb niets genoteerd was het droge antwoord. En ik geloof hem ook. :D

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


03 Dec 2017, 20:31
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
luque schreef:
Gezien de klassering van die mannen vind ik het niet onbegrijpelijk dat ze naar alle mogelijke middelen grijpen om die voorsprong te verdedigen. Hun ergerlijk tijdrekken en geveinsde blessures buiten beschouwing gelaten kunnen wij toch niet anders dan stellen dat zij het meest aanspraak maakten op de drie punten, al was het maar op basis van hun oeverloze inzet, hun topmentaliteit én het pak kansen die ze toch afdwongen.



Het is een feit dat die mannen zich perfect van hun taak gekweten hebben. Maar als je weet dat die taak enkel bestaat uit tijdrekken, spel vertragen, faken en vuile fouten maken - kortom uit anti-voetbal - dan verdien je de 3 punten niet.

Ik noem dat geen topmentaliteit, maar straatvechtersmentaliteit. Uiteraard hun enige optie, bij gebrek aan beter en het is ook hun goed recht, maar dat betekent níet dat ze verdienden te winnen.

1-1 leek mij een redelijke uitslag voor deze vertoning zonder sportieve winnaars.


03 Dec 2017, 20:33
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
Niet akkoord. Na de eerste helft zou 0-3 best gekund hebben zonder verpinken.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


03 Dec 2017, 20:41
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
edit


Laatst gewijzigd door allesaaneen op 03 Dec 2017, 21:18, 2 keer totaal gewijzigd.



03 Dec 2017, 20:48
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
allesaaneen schreef:
luque schreef:
Gezien de klassering van die mannen vind ik het niet onbegrijpelijk dat ze naar alle mogelijke middelen grijpen om die voorsprong te verdedigen. Hun ergerlijk tijdrekken en geveinsde blessures buiten beschouwing gelaten kunnen wij toch niet anders dan stellen dat zij het meest aanspraak maakten op de drie punten, al was het maar op basis van hun oeverloze inzet, hun topmentaliteit én het pak kansen die ze toch afdwongen.



Het is een feit dat die mannen zich perfect van hun taak gekweten hebben. Maar als je weet dat die taak enkel bestaat uit tijdrekken, spel vertragen, faken en vuile fouten maken - kortom uit anti-voetbal - dan verdien je de 3 punten niet.

Ik noem dat geen topmentaliteit, maar straatvechtersmentaliteit. Uiteraard hun enige optie, bij gebrek aan beter en het is ook hun goed recht, maar dat betekent níet dat ze verdienden te winnen.

1-1 leek mij een redelijke uitslag voor deze vertoning zonder sportieve winnaars.


Buiten die schandalige tackle op Mitu heb ik anders toch geen ellebogen, knie- of kopstoten gezien van Chatelet. Dus straatvechtersmentaliteit? Ze mogen een beetje van die mentaliteit aan die van ons geven, en graag zelfs.

Ik blijf er bij, als je de afgedwongen kansen optelt van hen en die van ons (geen? ééntje?) kan je niet anders dan stellen dat zij de drie punten verdienen.


03 Dec 2017, 20:50
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
We hebben nog eens les gekregen in "realisme". We kunnen , behoudens de top 4, van alle overige ploegen lukraak winnen of verliezen, afhankelijk van de vorm, en vooral afhankelijk van een "over mijn-lijk-inzet."
Kort gezegd, de degradatie gaat tussen de ploegen van de rechter kolom, waarbij ieder van hen, daarvoor kan in aanmerking komen. Zelfs Chatelet, heeft een behoorlijke kans om zich te redden...
Alle middelen zijn goed om punten te sprokkelen, ...ook tijd rekken, forse aanslagen op tegenspelers show verkopen (inclusief coach). ....Vooral, als men op voorsprong staat.
De tweede helft van de (onderste klassering), is werkelijk de groep 'des doods' geworden, in Amateur1.
Het wordt dit seizoen spannend,.... dat wél....

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


03 Dec 2017, 20:53
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
iendrachter schreef:
Bangoura heeft al goede wedstrijden gespeeld, maar de laatste weken is het toch om te janken.
Hij doet mij bij momenten aan Bokila denken, een ganse match onzichtbaar maar wel scoren.
Ook De Rock al enkele weken enorm zwak, mss toch beter met De Rock voorin blijven spelen ipv altijd dat wisselen met Bangoura, die volgende week trouwens geschorst is.
En wanneer gaat Mitu eens wakker worden? Nog geen enkele goede match dit seizoen.
Van Tricht brengen tegen zo een ploeg snap ik ook niet, tis niet dat die jongen 1 duel wint.
Met nieuwjaar van Van Tricht,Claeys,Amazou en voor mijn part zelf Mertens afgeraken en hiervoor 2 echte versterkingen halen.
En onze keeper mag zich ook eens herpakken, op hoeveel corners hebben we nu al goals binnengekregen omdat hij gewoon op zijn lijn blijft staan? Constant slechte uittrappen, pisballen die hij niet kan klemmen....
Niet dat het aan hem lag vandaag maar is toch niet meer de keeper van vroeger.

--
Ik vrees dat het probleem er is: ...dat te vinden versterkingen in het winterseizoen, aan een haalbare prijs, ...niet zo dik gezaaid zijn..
Huidig vertoon, in een thuiswedstrijd, tegen de hekkensluiter van de reeks (en daar ook duidelijk tegen tekort komen) stemt tot nadenken voor de nodige versterking..!.
Dit maakt het huiswerk, er dus niet eenvoudiger op... :hmm: :hmm:

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


03 Dec 2017, 21:28
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
Kutmentaliteit waarme gestart werd is echt wel moeilijk om ze te vergeven. Ze gingen dat plein op met een "air" al zouden ze die hekkensluiter eens eventjes een bolwassing geven.

Je zou ook verwachten dat na die verwittiging (afgekeurd doelpunt) je er de scherpte in krijgt, of toch probeert. Op dat moment gaat uw kapitein eigenlijk samen met Falco zelfs nog een 2de keer de tegenstander moed geven met een schoolvoorbeeld van nonchalance.
De 3de dreiging was dan natuurlijk - oververdiend, zelfs toen al - prijs.

Ook ontgoocheld in Tom, zette spelers maar vergat een strijdplan.
In de eerste helft tevergeefs diepe ballen op Mitu spelen, in de 2de helft lange ballen op Bangoura. Alle 2 moeten ze hun eerste duel nog winnen vandaag :hmm: Tot slot, waarom Wannes in die ploeg droppen als het toch is om die lange ballen te pompen ?

Soit, misschien beter om de antwoorden op voorgaande vragen niet te gaan zoeken, ik wil het veel jongens vergeven. Maar die mentaliteit mag toch een éénmalig incident blijven.

_________________
If you never try, you'll never know


03 Dec 2017, 21:53
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Feb 2009, 15:15
Berichten: 630
Leeftijd: 37
Locatie: OILSJT
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
Wat een snertvertoning zeg ?! :kots:

Bijna geen enkele goeie pas en al zeker niet de laatste pas, t'was om te schriejn !
Had inderdaad zomaar 0-3 kunnen staan met de rust, maar wat er volgde na die voorsprong was echt niet om aan te zien ! Hiervoor komt een mens dus NIET voor naar het stadion ... :hmm:
Strontploeg die enkel maar anti-voetbal kan brengen en er niet eens genoeg voor bestraft wordt ook.
Kans vergooit om op 4 punten te komen van de 1ste (als je de match tegen Dender wint thuis, al zal dat met deze mentaliteit niet lukken !) :x

Soit, hopelijk volgende week tegen Deinze een antwoord op deze kutmatch ! :oops:

_________________
!!! Iendracht Oilsjt back to glory !!!


04 Dec 2017, 1:19
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
iendrachter schreef:
Bangoura heeft al goede wedstrijden gespeeld, maar de laatste weken is het toch om te janken.
Hij doet mij bij momenten aan Bokila denken, een ganse match onzichtbaar maar wel scoren.
Ook De Rock al enkele weken enorm zwak, mss toch beter met De Rock voorin blijven spelen ipv altijd dat wisselen met Bangoura, die volgende week trouwens geschorst is.
En wanneer gaat Mitu eens wakker worden? Nog geen enkele goede match dit seizoen.
Van Tricht brengen tegen zo een ploeg snap ik ook niet, tis niet dat die jongen 1 duel wint.
Met nieuwjaar van Van Tricht,Claeys,Amazou en voor mijn part zelf Mertens afgeraken en hiervoor 2 echte versterkingen halen.
En onze keeper mag zich ook eens herpakken, op hoeveel corners hebben we nu al goals binnengekregen omdat hij gewoon op zijn lijn blijft staan? Constant slechte uittrappen, pisballen die hij niet kan klemmen....
Niet dat het aan hem lag vandaag maar is toch niet meer de keeper van vroeger.


Van Tricht wint inderdaad geen duels maar probeert tussen de lijnen te spelen en snelheid te brengen door zijn passing. Als je hem wil wegdoen mag je De Coninck ook wegdoen want die is veel te plat voor deze reeks. Maar hij wint wel duels en wat hij erna mee doet is niet van belang voor velen.


Laatst gewijzigd door Jean op 04 Dec 2017, 7:56, 1 keer totaal gewijzigd.



04 Dec 2017, 7:54
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 76 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 30 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst