EA - Deinze - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 75 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 EA - Deinze 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: EA - Deinze
iendrachter schreef:
Jean schreef:
Die carnavalsmatch is alleen tof voor een bende dronkaards die amper 1 of 2 keer per jaar komt kijken. Ze kennen amper een speler en zitten onze ploeg uit te lachen. Voor mij hoeft het niet, ik ga liever met een kleine groep echte supporters naar bvb Oosterzonen of Menen zoals vorig jaar. Ik kijk er weeral tegenop.


Van mij mogen ze dat ook gerust afschaffen, vooral dan omdat het altijd die supporters zijn, die je voor een gans jaar niet ziet, die niet tegen den drank kunnen en voor onrust en boetes zorgen.
Financieel zal dat wel een topavond zijn, maar aangezien dat extra geld toch niet naar de versterking van de ploeg gaat hebben wij daar als supporters niks aan.
Indien je hogerop wil ga je die supporters natuurlijk wel nodig hebben, maar daar moeten we de 1ste 10 jaar nog niet van wakker liggen met deze bestuursploeg :stom: .
Gelukkig hebben we nu toch al geen last meer van de Bogaerts fanclub met carnaval,
de grootste bende debielen die ik ooit op EA gezien heb.
En de spotters en politie stonden er bij en keken er naar....



Tgoh Ja, meningen verschillen duidelijk.
Ik geniet van een goed gevuld stadion met veel sfeer, en helaas kan je dat niet bewerkstelligen met de huidige supportersschare van ca. 1200man. Daarmee vul je geen stadion. Verder zingen en roepen die gelegenheidssupporters meer dan t grootste deel van die 1200 vaste supporters, omdat ze zo intens naar zo n matchen uitkijken.
En ik volg U 100% dat een deel van die sups ook de sfeer verziekt door ongepaste acties.

Beste oplossing voor een carnavalsmatch is misschien op verplaatsing. Dan hebben we toch de match en een pak 'gelegenheidssupporters' gaan niet de moeite doen om zich te verplaatsen naar elders.
En dikwijls zijn uitmatchen sfeervoller dan thuis.

Nu, da zal dan maar voor volgend seizoen zijn
Voor zover ik weet is er thuis tegen denjerdingskes niets fout gelopen van onze kant, binnen het stadion. Dus blijkbaar hebben ook de gelegenheidssupporters zich gedeisd gehouden. Hopelijk tegen Deinze opnieuw.

Een goed eindejaar aan alle iendrachters, en een rustige 2de seizoenshelft in de middenmoot.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


30 Dec 2017, 18:52
Knaap

Lid geworden op: 22 Okt 2017, 20:38
Berichten: 95
Bericht Re: EA - Deinze
Timoilsjt schreef:
Tgoh Ja, meningen verschillen duidelijk.
Ik geniet van een goed gevuld stadion met veel sfeer, en helaas kan je dat niet bewerkstelligen met de huidige supportersschare van ca. 1200man. Daarmee vul je geen stadion. Verder zingen en roepen die gelegenheidssupporters meer dan t grootste deel van die 1200 vaste supporters, omdat ze zo intens naar zo n matchen uitkijken.
En ik volg U 100% dat een deel van die sups ook de sfeer verziekt door ongepaste acties.

Beste oplossing voor een carnavalsmatch is misschien op verplaatsing. Dan hebben we toch de match en een pak 'gelegenheidssupporters' gaan niet de moeite doen om zich te verplaatsen naar elders.
En dikwijls zijn uitmatchen sfeervoller dan thuis.

Nu, da zal dan maar voor volgend seizoen zijn
Voor zover ik weet is er thuis tegen denjerdingskes niets fout gelopen van onze kant, binnen het stadion. Dus blijkbaar hebben ook de gelegenheidssupporters zich gedeisd gehouden. Hopelijk tegen Deinze opnieuw.

Een goed eindejaar aan alle iendrachters, en een rustige 2de seizoenshelft in de middenmoot.


Ga ik volledig mee akkoord. Ik ben zeker geen fan van het volk dat enkel voor dergelijke gelegenheden nog eens een wit-zwarte sjaal aantrekken, maar anderzijds kan je ook niet zonder als je terug hoger op wil. Het zijn en blijven potentiële blijvers.

Feit is echter wel dat we keer op keer deze kansen om aan klantenbinding doen laten schieten door (o.a.) ondermaatse prestaties op het veld.

Ik zal er niet kunnen bij zijn dit jaar, dagje te lang op congé, en dat vind ik jammer.


14 Jan 2018, 18:35
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: EA - Deinze
Weet er iemand iets over de blessure van De Rock en Verstraeten, het zal opnieuw een loodzware opdracht worden zonder De Neve, Mbaye, Heymans, Van Hoefelen.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


05 Feb 2018, 13:36
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: EA - Deinze
Hugo schreef:
Weet er iemand iets over de blessure van De Rock en Verstraeten, het zal opnieuw een loodzware opdracht worden zonder De Neve, Mbaye, Heymans, Van Hoefelen.


Waarom zonder De Neve?


05 Feb 2018, 13:40
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: EA - Deinze
Jean schreef:
Hugo schreef:
Weet er iemand iets over de blessure van De Rock en Verstraeten, het zal opnieuw een loodzware opdracht worden zonder De Neve, Mbaye, Heymans, Van Hoefelen.


Waarom zonder De Neve?


Hij mag spelen OK, ik verwar me waarschijnlijk met de wedstrijd tegen Dender, de tol der jaren. :D

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


05 Feb 2018, 13:44
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: EA - Deinze
Hugo schreef:
Jean schreef:
Hugo schreef:
Weet er iemand iets over de blessure van De Rock en Verstraeten, het zal opnieuw een loodzware opdracht worden zonder De Neve, Mbaye, Heymans, Van Hoefelen.


Waarom zonder De Neve?


Hij mag spelen OK, ik verwar me waarschijnlijk met de wedstrijd tegen Dender, de tol der jaren. :D

De Rock heeft mij gisteren verteld dat hij vrijdag zal kunnen spelen.


05 Feb 2018, 14:00
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: EA - Deinze
parol schreef:
Hugo schreef:
Jean schreef:

Waarom zonder De Neve?


Hij mag spelen OK, ik verwar me waarschijnlijk met de wedstrijd tegen Dender, de tol der jaren. :D

De Rock heeft mij gisteren verteld dat hij vrijdag zal kunnen spelen.


Ik hoop het voor Klaas, wie recupereren we nog tegen vrijdag?

_________________
oilsjt, goi alien...


06 Feb 2018, 19:21
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: EA - Deinze
jammen schreef:
parol schreef:
Hugo schreef:

Hij mag spelen OK, ik verwar me waarschijnlijk met de wedstrijd tegen Dender, de tol der jaren. :D

De Rock heeft mij gisteren verteld dat hij vrijdag zal kunnen spelen.


Ik hoop het voor Klaas, wie recupereren we nog tegen vrijdag?


De Neve


06 Feb 2018, 20:33
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: EA - Deinze
Met De Rock zou ik precies vrijdag geen risico nemen als die niet helemaal hersteld is. Ik meen me te herinneren dat blessures aan buikspieren kwalijk zijn en lang kunnen aanslepen. Soit aan de dokters om uit te vissen of het verstandig is. Maar ik zou er geen grote risicos mee lopen.


06 Feb 2018, 22:44
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: EA - Deinze
Davy schreef:
Met De Rock zou ik precies vrijdag geen risico nemen als die niet helemaal hersteld is. Ik meen me te herinneren dat blessures aan buikspieren kwalijk zijn en lang kunnen aanslepen. Soit aan de dokters om uit te vissen of het verstandig is. Maar ik zou er geen grote risicos mee lopen.


Vanaf de match erna mag onze nieuwe superspits toch meedoen. Dan heb je Klaas nimmer nodig he.


06 Feb 2018, 23:02
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: EA - Deinze
Jean schreef:
Davy schreef:
Met De Rock zou ik precies vrijdag geen risico nemen als die niet helemaal hersteld is. Ik meen me te herinneren dat blessures aan buikspieren kwalijk zijn en lang kunnen aanslepen. Soit aan de dokters om uit te vissen of het verstandig is. Maar ik zou er geen grote risicos mee lopen.


Vanaf de match erna mag onze nieuwe superspits toch meedoen. Dan heb je Klaas nimmer nodig he.


Waar slaat dit nu op? De Rock moet zoveel mogelijk spelen uiteraard!


06 Feb 2018, 23:08
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Feb 2009, 15:15
Berichten: 630
Leeftijd: 37
Locatie: OILSJT
Bericht Re: EA - Deinze
Davy schreef:
Jean schreef:
Davy schreef:
Met De Rock zou ik precies vrijdag geen risico nemen als die niet helemaal hersteld is. Ik meen me te herinneren dat blessures aan buikspieren kwalijk zijn en lang kunnen aanslepen. Soit aan de dokters om uit te vissen of het verstandig is. Maar ik zou er geen grote risicos mee lopen.


Vanaf de match erna mag onze nieuwe superspits toch meedoen. Dan heb je Klaas nimmer nodig he.


Waar slaat dit nu op? De Rock moet zoveel mogelijk spelen uiteraard!


Anders moet dieje jongen zonder 1 match te spelen zèn kabbas pakken en terug vertrekken ... Jongens toch, hier leesde toch ewa zé ?! :hmm:

_________________
!!! Iendracht Oilsjt back to glory !!!


06 Feb 2018, 23:19
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: EA - Deinze
Los Beldos schreef:
Davy schreef:
Jean schreef:

Vanaf de match erna mag onze nieuwe superspits toch meedoen. Dan heb je Klaas nimmer nodig he.


Waar slaat dit nu op? De Rock moet zoveel mogelijk spelen uiteraard!


Anders moet dieje jongen zonder 1 match te spelen zèn kabbas pakken en terug vertrekken ... Jongens toch, hier leesde toch ewa zé ?! :hmm:


Was een grapje he. Sorry!


06 Feb 2018, 23:26
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1770
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: EA - Deinze
Vrijdag sneeuw, dat ziet er niet goed uit.

_________________
RIP Riadh El Fahem 21-01-2014


07 Feb 2018, 10:07
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: EA - Deinze
jordy verstraeten diende de training te staken en mist wellicht de carnavalsmatch.de rock test vrijdag.hnb.


07 Feb 2018, 10:19
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 75 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst