EA - Deinze - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 75 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 EA - Deinze 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: EA - Deinze
elfahem schreef:
Vrijdag sneeuw, dat ziet er niet goed uit.

Dat is zoals de jaarrekening die ziet er ook niet goed uit :lol:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


07 Feb 2018, 10:23
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: EA - Deinze
Inderdaad, er wordt sneeuw voorspeld. En die blijft liggen. Voorzorgsmaatregelen nemen?


07 Feb 2018, 11:23
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: EA - Deinze
tympanum2 schreef:
Inderdaad, er wordt sneeuw voorspeld. En die blijft liggen. Voorzorgsmaatregelen nemen?


Zwarte?!

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


07 Feb 2018, 11:30
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: EA - Deinze
Grote bachen over tveld leggen?

Ahnee, ze hebben al geen bachen voor tegen de tribune te hangen, laat staan om het veld te bedekken ;)

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


07 Feb 2018, 13:37
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: EA - Deinze
hansken schreef:
Grote bachen over tveld leggen?

Ahnee, ze hebben al geen bachen voor tegen de tribune te hangen, laat staan om het veld te bedekken ;)


Aster genoeg snie valt ziede de moer achter de K ni liggen... ;)

_________________
oilsjt, goi alien...


07 Feb 2018, 13:40
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: EA - Deinze
Vrijdag krijgen we zwaarbewolkt weer met (soms intense) sneeuwbuien in het westen en later ook in het centrum van het land. In de loop van de namiddag bereikt de sneeuw ook het oosten van het land.

Ziet er niet goed uit...maar ik verwacht veel van de preventieve maatregelen van het bestuur :D


08 Feb 2018, 15:53
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: EA - Deinze
tympanum2 schreef:
Vrijdag krijgen we zwaarbewolkt weer met (soms intense) sneeuwbuien in het westen en later ook in het centrum van het land. In de loop van de namiddag bereikt de sneeuw ook het oosten van het land.

Ziet er niet goed uit...maar ik verwacht veel van de preventieve maatregelen van het bestuur :D


Stel je voor, al die mannen die alleen maar komen kijken met Carnaval, match nogmaals afgelast...daar sta je dan... :haha:

De goei zielen onder ons zullen weer het veld mogen gaan schoon maken, den Dirk zal met een (veel te duur) glas wijn staan kijken naar het plebs om de arbiter dan efkes toch de match af te lasten. Ik zie het zo gebeuren.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


08 Feb 2018, 16:26
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: EA - Deinze
tympanum2 schreef:
Vrijdag krijgen we zwaarbewolkt weer met (soms intense) sneeuwbuien in het westen en later ook in het centrum van het land. In de loop van de namiddag bereikt de sneeuw ook het oosten van het land.

Ziet er niet goed uit...maar ik verwacht veel van de preventieve maatregelen van het bestuur :D



:lol: Een goeiken

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


08 Feb 2018, 17:06
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 581
Bericht Re: EA - Deinze
Het is kwart na vier.... De club zou toch al een eerste communicatie mogen doen op de website en sociale media vind ik. Een eerste feedback over de status van het veld en de kans dat de match zal doorgaan. Ze gaan toch niet wachten tot 20u hé met te communiceren. Hier op 10km van Aalst alvast een mooi wit laagje sneeuw op het gras....


09 Feb 2018, 17:18
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: EA - Deinze
Hier in Brussel nog geen witte grasperken te zien. Normaal gezien zou het na 5-en moeten stoppen met sneeuwen...Hopelijk wachten ze niet tot een kwartier voor de aftrap om de match af te lassen, zoals op Sint-Niklaas vorig seizoen.


09 Feb 2018, 17:22
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: EA - Deinze
Serieus aan het sneeuwen nu, al ligt er wel nog maar een heel klein laagje op het veld. Die bachen liggen er volgens mij niet, toch niet op het stuk van het veld dat ik kan zien van hier bij ons thuis.

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


09 Feb 2018, 17:53
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: EA - Deinze
Update: Net gaan kijken, ze zijn het veld sneeuwvrij aan het maken met hun "trakteurke" met een zijl/net achter. Lijkt een beetje op wat je gebruikt om een tennisveld proper te maken. Was wel effectief, alle sneeuw waar het over reed was nadien weg. Hopelijk heeft dit weinig effect op de staat van het veld!

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


09 Feb 2018, 18:05
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Feb 2017, 21:12
Berichten: 155
Bericht Re: EA - Deinze
iendrachter schreef:
Wat een echte kutmatch was me dat, voor zo een match zouden ze beide ploegen punten moeten aftrekken.
De match van het jaar zo gezegd voor de spelers, de keeper van Deinze heeft 1 bal moeten pakken.
Mitu geraakt zijne man een ganse match niet voorbij maar blijft doodleuk 90 min op het veld.
Hoeveel matchen is het geleden dat wij nog eens een uitgespeelde kans gekregen hebben?
Je kan dan op den trainer beginnen schieten maar dit is gewoon een gebrek aan voetballend vermogen en dus kwaliteit, Van Tricht in de duels weg gezet als een pluim en creativiteit 0,0 al lag het zeker niet alleen aan hem vandaag, en dat tegen een Deinze dat ook ontstellend zwak was, titelfavoriet :crazy: ?
Enkel Marmitte en zelfs Mertens vond ik goed vandaag, dat zegt genoeg denk ik.
Deze match verdiende geen winnaar, en die goal die we tegenkrijgen is 1 zoals we er al veel tegenkregen,
verdediging staat te slapen en bij Deinze konden ze kiezen wie de goal ging maken.
Wat was het nut van De Coninck op de bank te zetten trouwens?


Volledig mee akkoord (y)
Ik denk dat ze Bahnou erop hebben gezet omdat DC wat minder was afgelopen twee matchen en Bahnou het best wel goed deed, maar als je dan kijkt wat die kerel vandaag weer bracht... Idem voor Mitu, wat een ramp dit seizoen zeg! Persoonlijk vond ik ook Verstraeten deze keer ontzettend zwak: laat zich in de luren leggen door die spits die zelfs nog naar binnen mag wegdraaien, foutje en goal als gevolg + alleen maar lange ballen verstuurd vandaag.
Ach ja, volhouden en hopen dat we boven plaats 13 blijven om dan uit te kijken naar volgend seizoen. :EA:


10 Feb 2018, 1:19
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: EA - Deinze
iendrachter schreef:
Wat een echte kutmatch was me dat, voor zo een match zouden ze beide ploegen punten moeten aftrekken.
De match van het jaar zo gezegd voor de spelers, de keeper van Deinze heeft 1 bal moeten pakken.
Mitu geraakt zijne man een ganse match niet voorbij maar blijft doodleuk 90 min op het veld.
Hoeveel matchen is het geleden dat wij nog eens een uitgespeelde kans gekregen hebben?
Je kan dan op den trainer beginnen schieten maar dit is gewoon een gebrek aan voetballend vermogen en dus kwaliteit, Van Tricht in de duels weg gezet als een pluim en creativiteit 0,0 al lag het zeker niet alleen aan hem vandaag, en dat tegen een Deinze dat ook ontstellend zwak was, titelfavoriet :crazy: ?
Enkel Marmitte en zelfs Mertens vond ik goed vandaag, dat zegt genoeg denk ik.
Deze match verdiende geen winnaar, en die goal die we tegenkrijgen is 1 zoals we er al veel tegenkregen,
verdediging staat te slapen en bij Deinze konden ze kiezen wie de goal ging maken.
Wat was het nut van De Coninck op de bank te zetten trouwens?


Niet akkoord met bovenstaande.

Het was tactisch anders wel een knappe match om naar te kijken. Zelden gezien hoe een bezoekend blok zo goed schoof (zeker toen ze de bal niet hadden). Het was voor een Van Tricht heel moeilijk om tussen de lijnen te spelen, gewoonweg omdat er geen ruimte tussen was. Maar Wannes deed wat hij kon. De 2 man achter hem, Marmitte en De Neve waren overigens ook bijzonder sterk.

Alleen Deinze was bij momenten maar 20 meter lang, waardoor het echt wel moeilijk was voor ons. Vond het voetballend zelfs (tot de inbreng van Bangoura) één van onze betere matchen.

Na de inbreng van Bangoura gingen we wel weer stereotiep lange ballen pompen, dat was wel jammer.

Match die je niet mag verliezen, Deinze 1 bal tussen de palen. Wij hebben er weinig tegenover gezet, maar een gelijkspel had billijk geweest toch?

De keuze om De Coninck eens op de bank te laten starten, vond ik te verdedigen. Vond hem toch niet al te gelukkig na de winterstop.

Men heeft echt wel geprobeerd gisteren, maar helaas.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


10 Feb 2018, 11:17
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: EA - Deinze
t is niet tegen Deinze dat we de punten moeten pakken, alhoewel minstens een puntje zeker haalbaar had geweest, net zoals tegen Lommel en andere topclubs in amateur1.
't fatale zit hem in de concentratie, waarbij één misstap genoeg is tegen efficiënt scorende clubs.
Maar tegen de ploegen gerangschikt tussen 16 en 8 moeten de meeste punten behaald kunnen worden, zodat we niet in degradatiegevaar terecht komen.
Dit moet zeker te doen zijn. En ik geloof in het behoud.

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


10 Feb 2018, 11:47
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 75 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst