EA - Deinze - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 75 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 EA - Deinze 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: EA - Deinze
El Corredor (Light) schreef:
iendrachter schreef:
Wat een echte kutmatch was me dat, voor zo een match zouden ze beide ploegen punten moeten aftrekken.
De match van het jaar zo gezegd voor de spelers, de keeper van Deinze heeft 1 bal moeten pakken.
Mitu geraakt zijne man een ganse match niet voorbij maar blijft doodleuk 90 min op het veld.
Hoeveel matchen is het geleden dat wij nog eens een uitgespeelde kans gekregen hebben?
Je kan dan op den trainer beginnen schieten maar dit is gewoon een gebrek aan voetballend vermogen en dus kwaliteit, Van Tricht in de duels weg gezet als een pluim en creativiteit 0,0 al lag het zeker niet alleen aan hem vandaag, en dat tegen een Deinze dat ook ontstellend zwak was, titelfavoriet :crazy: ?
Enkel Marmitte en zelfs Mertens vond ik goed vandaag, dat zegt genoeg denk ik.
Deze match verdiende geen winnaar, en die goal die we tegenkrijgen is 1 zoals we er al veel tegenkregen,
verdediging staat te slapen en bij Deinze konden ze kiezen wie de goal ging maken.
Wat was het nut van De Coninck op de bank te zetten trouwens?


Niet akkoord met bovenstaande.

Het was tactisch anders wel een knappe match om naar te kijken. Zelden gezien hoe een bezoekend blok zo goed schoof (zeker toen ze de bal niet hadden). Het was voor een Van Tricht heel moeilijk om tussen de lijnen te spelen, gewoonweg omdat er geen ruimte tussen was. Maar Wannes deed wat hij kon. De 2 man achter hem, Marmitte en De Neve waren overigens ook bijzonder sterk.

Alleen Deinze was bij momenten maar 20 meter lang, waardoor het echt wel moeilijk was voor ons. Vond het voetballend zelfs (tot de inbreng van Bangoura) één van onze betere matchen.

Na de inbreng van Bangoura gingen we wel weer stereotiep lange ballen pompen, dat was wel jammer.

Match die je niet mag verliezen, Deinze 1 bal tussen de palen. Wij hebben er weinig tegenover gezet, maar een gelijkspel had billijk geweest toch?

De keuze om De Coninck eens op de bank te laten starten, vond ik te verdedigen. Vond hem toch niet al te gelukkig na de winterstop.

Men heeft echt wel geprobeerd gisteren, maar helaas.


Dit is een zeer correcte analyse van El Corredor . Geen woord aan toe te voegen!


10 Feb 2018, 12:41
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31 Jan 2018, 19:51
Berichten: 140
Bericht Re: EA - Deinze
Ik sluit mij ook aan bij El corredor. Ik vond Diarra ook goed. Ik ben benieuwd naar Mbaye want Mitu komt toch tekort dit seizoen, ook al blijven ze veel fouten maken op hem.


10 Feb 2018, 13:06
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: EA - Deinze
hans007 schreef:
Ik sluit mij ook aan bij El corredor. Ik vond Diarra ook goed. Ik ben benieuwd naar Mbaye want Mitu komt toch tekort dit seizoen, ook al blijven ze veel fouten maken op hem.


Mitu is soms een lust voor het oog om naar te kijken als hij een actie kan maken. Maar we moeten nu al 20 matchen vaststellen dat na elke schitterende dribble een rotslechte laatste pass volgt. En ook aan zijn afwerking schort er iets: 2 doelpunten na 1798 speelminuten is veel te weinig, toch?

Ik begrijp dan ook niet waarom TDC hem steevast 90 minuten laat staan. Hij heeft vanzelfsprekend weinig alternatieven, maar waarom laat hij De Man niet eens wat langer spelen, of waarom laat hij Egerickx niet eens een kwartiertje invallen?


10 Feb 2018, 13:53
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: EA - Deinze
Uit de laatste 6 wedstrijden heb je amper kansen afgedwongen en haal je 5 op 18, noem er mij eens een paar van al die jonge gasten die dit seizoen een stap vooruit gezet hebben, de meeste te plat voor de subtop in eerste amateur laat staan 1B.
Hopelijk valt de nieuwe spits mee zoals ze hem beschrijven kan hij een actie maken en afwerken, de killer die we nodig hebben.
Mij maak je niet wijs dat onze fans warm lopen van dit soort (voetbal), er zal in ieder geval na het seizoen het een en ander moeten gebeuren als ze hun huidig aantal abonnees willen behouden.
Apropos, hoeveel volk was er gisteren ongeveer op de carnavalmatch?

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


10 Feb 2018, 14:34
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: EA - Deinze
filip.dhose schreef:
hans007 schreef:
Ik sluit mij ook aan bij El corredor. Ik vond Diarra ook goed. Ik ben benieuwd naar Mbaye want Mitu komt toch tekort dit seizoen, ook al blijven ze veel fouten maken op hem.


Mitu is soms een lust voor het oog om naar te kijken als hij een actie kan maken. Maar we moeten nu al 20 matchen vaststellen dat na elke schitterende dribble een rotslechte laatste pass volgt. En ook aan zijn afwerking schort er iets: 2 doelpunten na 1798 speelminuten is veel te weinig, toch?

Ik begrijp dan ook niet waarom TDC hem steevast 90 minuten laat staan. Hij heeft vanzelfsprekend weinig alternatieven, maar waarom laat hij De Man niet eens wat langer spelen, of waarom laat hij Egerickx niet eens een kwartiertje invallen?


Dat vraag ik mij ook af, ze geven die jongen een contract van 2,5 jaar geloof ik en dan laten ze dienen destjereir Bangoura telkens invallen i.p.v. hem eens te laten meespelen in de eerste ploeg om eens te zien wat hij kan bij de grote jongens.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


10 Feb 2018, 15:04
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: EA - Deinze
Ik kan me best ook vinden in de uitleg van Elco. Deinze staat veel verder en is veel volwassener dan ons. We kregen het balbezit, voor Deinze was het gewoon rustig opvangen want Aalst had geen enkel antwoord. Je mocht nog eens 90 minuten erbij doen, de 1-1 zou nooit vallen.

Ploeg is heel goed op elkaar ingespeeld en een verdediger al De Greef, mja, klasbak hé.

Wat betreft de toeschouwers: de K zat heel goed vol, maar de zittribune kon je best wel vergelijken met een andere speeldag, iets meer maar niet om over naar huis te schrijven. Minste volk ik jaren carnaval match. We zullen het houden bij de vroege datum en het feit dat vele carnavalisten nog serieus wat werk hebben...

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


10 Feb 2018, 15:04
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31 Jan 2018, 19:51
Berichten: 140
Bericht Re: EA - Deinze
Ik zat op de zittribune. Had de indruk dat de K echt goed vol zat. Ook de zittribune zat voller dan een gewone zondag, maar niet stampvol. Die achterwand, dat begrijp ik toch echt niet hoor. Aankondigen dat die eindelijk geplaatst is en dan zoiets. Het niveau van het spel is dit jaar niet goed maar ik had dat ook niet verwacht. Tactisch kan het allemaal heel ok geweest zijn wat Deinze gisteren deed, maar warm loop ik niet van zo'n voetbal. Van een club die profvoetbal ambieert, zou ik meer verwachten. En met alle respect, Deinze, profvoetbal??? Dat klopt niet he. Matige achterban, geen enkele traditie,... En wij hebben alles, behalve geduld en dat is misschien wel hetgeen we het meeste nodig hebben. Ik zou wel willen, maar ik kan niet kwaad zijn op 'n iendracht.


10 Feb 2018, 18:14
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: EA - Deinze
het doelpunt was volgens mij off side.


10 Feb 2018, 21:45
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: EA - Deinze
waly 2 schreef:
het doelpunt was volgens mij off side.


Wij hadden beter ook een buitenspelgoal gemaakt, het is voor die mannen in ieder geval goed voor drie punten, maar daarvoor moet je natuurlijk zelf kansen kunnen afdwingen.
Hopelijk valt onze nieuwe spits mee en zien we eindelijk wat meer actie en goals, waarschijnlijk moet een van onze twee spitsen dan naar de bank of niet, wie zal het zijn volgens jullie Mitu of De Rock?

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


11 Feb 2018, 10:20
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: EA - Deinze
Bij de paar (rot)passes op De Rock trouwens die kerel zijn balaannames gezien ?
Die jongen wordt ook op technisch vlak dik onderschat bij ons vind ik.
Als je dan ziet hoe er anderen - zeer snel - hard opgehemeld worden.

Het was gisteren inderdaad 2 blokken tegen elkaar met weinig ruimte, maar dan zie je bij ons toch hoe we
1) geen degelijke passing hebben; zeker niet als het sneller moet gaan
2) geen goeie posities kiezen / spelinzicht hebben
3) vooral geen geduld hebben om het leep te spelen

Op dat vlak ben ik het toch niet eens met Elco wat WVT betreft.
Die zakte gewoon zeer laag door tot op de hoogte waar Diarra & Marmitte normaal staan, zorgde daar voor wat niets bijbrengende spelverdelingen, maar was niet aanwezig waar hij moest zijn om de aanvallende impulsen te bedienen. Sorry, van die taak had ook Yilke zich perfect kunnen kwijten zonder in de weg te lopen van je verdedigende middenvelders EN je had veel meer duels gewonnen.
Benieuwd om te weten of het de intentie van de coach was of een eigen invulling.

Gianni trouwens een degelijk eerste uur, maar dan een laaste half uur om van te huilen. Begon het volledig te forceren (zonder succes). Het is net dat gedrag, en die "paniek" waar we naar volgend jaar toe toch moeten op werken. Met Kenny weer te halen zullen we voor dit jaar wel nog het seizoen uit kunnen doen. Maar naar de uitbouw van de ploeg van volgend jaar zou dat element toch mijn prioriteit nummer 1 zijn.

_________________
If you never try, you'll never know


11 Feb 2018, 12:48
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: EA - Deinze
Ik vond vrijdag de spelers die we doorgaans bij de sterkere rekenen op De Rock na een zeer slechte dag hadden. Anderen die in het verleden kritiek oogstten het eigenlijk goed hebben gedaan, Marmitte bijvoorbeeld, ook Mertens en Geenens. Jammer dat we t weer te makkelijk weggeven op een stilstaande fase. Kansarme wedstrijd.. dat klopt, maar was ook de verdienste van een goed georganiseerde tegenstander die weinig ruimte liet. We zijn op onze waarde geklopt vind ik. Het eerste uur vond ik ons zeker goed meevoetballen ondans de weinige kansen. Tis nu niet dat Deinze zoveel mogelijkheden had he.

Laatste half uur was wel n jammere zaak. We komen ook niet (meer) aan kansen omdat de passing slordig was, en in het laatste half uur kregen we weer last van dat hopeloos-ballen-blind-naar-voor-pompen-syndroom. Overhaast en vergeten te voetballen... jammer.


12 Feb 2018, 10:45
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: EA - Deinze
iendrachter schreef:
Hugo schreef:
Uit de laatste 6 wedstrijden heb je amper kansen afgedwongen en haal je 5 op 18, noem er mij eens een paar van al die jonge gasten die dit seizoen een stap vooruit gezet hebben, de meeste te plat voor de subtop in eerste amateur laat staan 1B.
Hopelijk valt de nieuwe spits mee zoals ze hem beschrijven kan hij een actie maken en afwerken, de killer die we nodig hebben.
Mij maak je niet wijs dat onze fans warm lopen van dit soort (voetbal), er zal in ieder geval na het seizoen het een en ander moeten gebeuren als ze hun huidig aantal abonnees willen behouden.
Apropos, hoeveel volk was er gisteren ongeveer op de carnavalmatch?


Veel minder volk als andere carnavalsmatchen, de zittribune was veel leger dan anders.
Vak K stond wel goed vol, al leek mij daar andere jaren ook meer volk te staan?
Dit soort voetbal jaagt mensen weg ipv volk aan te trekken, als we al moeten content zijn met een match van het jaar waarbij we 1 bal tussen de palen krijgen en voor de rest niet over de middenlijn komen dan kan je mensen die hiervoor passen dat ook niet kwalijk nemen natuurlijk.
Constant de lange bal naar De Rock die daar stond tussen Lievens en De Greef, voor de rest veel middenveldspel, al was het vooral van niet kunnen ipv niet willen gisteren.
En de supporters in vak K nogmaals goed bij hun kloten gepakt met hun bescherming die ze aangebracht hebben, te belachelijk voor woorden aan vuil te maken.
Deze club is niet alleen ziek naast het veld maar ook op het veld (n) .
Met verliezen tegen een titelkandidaat is niks mis, maar dat er echt al zoveel wedstrijden geweest zijn waarin we niet 1 uitgespeelde kans krijgen, dat gaat er bij mij niet in.

De website communiceerde toch: 'nog 250 kaarten'? ik snap het niet zenne, want de zittribune was maar over halfvol. Over de match zelf, we hebben kwaliteit te kort en dat weten we, ik vond ze wel verstandig spelen en met veel inzet dus nog best tevreden. We verdienden niet te verliezen.

_________________
www.spionkoplede.com


15 Feb 2018, 13:56
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: EA - Deinze
Doelpunt van Deinze was geen buitenspel. Geenens loopt nog naar achter...


16 Feb 2018, 11:10
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: EA - Deinze
Mariner schreef:
iendrachter schreef:
Hugo schreef:
Uit de laatste 6 wedstrijden heb je amper kansen afgedwongen en haal je 5 op 18, noem er mij eens een paar van al die jonge gasten die dit seizoen een stap vooruit gezet hebben, de meeste te plat voor de subtop in eerste amateur laat staan 1B.
Hopelijk valt de nieuwe spits mee zoals ze hem beschrijven kan hij een actie maken en afwerken, de killer die we nodig hebben.
Mij maak je niet wijs dat onze fans warm lopen van dit soort (voetbal), er zal in ieder geval na het seizoen het een en ander moeten gebeuren als ze hun huidig aantal abonnees willen behouden.
Apropos, hoeveel volk was er gisteren ongeveer op de carnavalmatch?


Veel minder volk als andere carnavalsmatchen, de zittribune was veel leger dan anders.
Vak K stond wel goed vol, al leek mij daar andere jaren ook meer volk te staan?
Dit soort voetbal jaagt mensen weg ipv volk aan te trekken, als we al moeten content zijn met een match van het jaar waarbij we 1 bal tussen de palen krijgen en voor de rest niet over de middenlijn komen dan kan je mensen die hiervoor passen dat ook niet kwalijk nemen natuurlijk.
Constant de lange bal naar De Rock die daar stond tussen Lievens en De Greef, voor de rest veel middenveldspel, al was het vooral van niet kunnen ipv niet willen gisteren.
En de supporters in vak K nogmaals goed bij hun kloten gepakt met hun bescherming die ze aangebracht hebben, te belachelijk voor woorden aan vuil te maken.
Deze club is niet alleen ziek naast het veld maar ook op het veld (n) .
Met verliezen tegen een titelkandidaat is niks mis, maar dat er echt al zoveel wedstrijden geweest zijn waarin we niet 1 uitgespeelde kans krijgen, dat gaat er bij mij niet in.

De website communiceerde toch: 'nog 250 kaarten'? ik snap het niet zenne, want de zittribune was maar over halfvol. Over de match zelf, we hebben kwaliteit te kort en dat weten we, ik vond ze wel verstandig spelen en met veel inzet dus nog best tevreden. We verdienden niet te verliezen.

De mededeling op de website over "nog 250 kaarten" sloeg enkel op tribune K. Dit werd zo vermeld.


16 Feb 2018, 19:07
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: EA - Deinze
Gaat de supportersvergadering van volgende week nog door?

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


16 Feb 2018, 19:48
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 75 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 40 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst