EA - Deinze - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 75 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 EA - Deinze 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: EA - Deinze
Carnavalsmatch dus. (y)


28 Dec 2017, 9:24
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: EA - Deinze
iendrachter schreef:
Hoe deze ploeg die eindronde gewonnen heeft vorig seizoen vraag ik mij nog elke dag af.


Omdat de beslissende match op Luik was :lol:


28 Dec 2017, 16:12
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: EA - Deinze
iendrachter schreef:
Nogmaals belachelijk gemaakt worden voor lekker veel volk,joepie.
Vorig seizoen met veel geluk gewonnen van grootmacht SK Halle en het jaar voordien
belachelijk gemaakt door reus KSV Bornem.
Begin stilaan genoeg te krijgen van zulke matchen, zowel bestuur als spelers zijn niet klaar voor matchen van meer dan 1000 toeschouwers, vooral de thuismatchen is er een serieus gebrek aan inzet en mentaliteit bij de spelers toch wel, en de organisatie voor zulke matchen is ook ronduit lachwekkend.
Zou de K al kunnen afgewerkt zijn tegen dan of is dat nog wat vroeg :stom: ?
Met verliezen heb ik geen probleem, maar de manier waarop is dikwijls toch een club als EA onwaardig.
Hoe deze ploeg die eindronde gewonnen heeft vorig seizoen vraag ik mij nog elke dag af.


Misschien de hulp inroepen van de hooligans van Dender die heel wat vernielingen hebben aangebracht en platen van de K hebben ontvreemd?
Ik moet u wel gelijk geven op het vlak van resultaten, telkens als er een resultaat moet worden neergezet laten we het afweten, remember la Louvière en vele andere. Willen of kunnen ze niet ????
Hopelijk gedragen onze supporters zich waardig, ook bij verlies, want daar vrees ik voor tegen Deinze. Tenzij we voor onze nieuwjaar serieuze versterkingen krijgen.


28 Dec 2017, 16:50
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Feb 2017, 21:12
Berichten: 155
Bericht Re: EA - Deinze
fromfathertoson schreef:
iendrachter schreef:
Hoe deze ploeg die eindronde gewonnen heeft vorig seizoen vraag ik mij nog elke dag af.


Omdat de beslissende match op Luik was :lol:


:lol: (y)


28 Dec 2017, 16:50
Miniem

Lid geworden op: 15 Mei 2017, 11:16
Berichten: 66
Leeftijd: 40
Locatie: Aalst
Bericht Re: EA - Deinze
wevege schreef:
iendrachter schreef:
Nogmaals belachelijk gemaakt worden voor lekker veel volk,joepie.
Vorig seizoen met veel geluk gewonnen van grootmacht SK Halle en het jaar voordien
belachelijk gemaakt door reus KSV Bornem.
Begin stilaan genoeg te krijgen van zulke matchen, zowel bestuur als spelers zijn niet klaar voor matchen van meer dan 1000 toeschouwers, vooral de thuismatchen is er een serieus gebrek aan inzet en mentaliteit bij de spelers toch wel, en de organisatie voor zulke matchen is ook ronduit lachwekkend.
Zou de K al kunnen afgewerkt zijn tegen dan of is dat nog wat vroeg :stom: ?
Met verliezen heb ik geen probleem, maar de manier waarop is dikwijls toch een club als EA onwaardig.
Hoe deze ploeg die eindronde gewonnen heeft vorig seizoen vraag ik mij nog elke dag af.


Misschien de hulp inroepen van de hooligans van Dender die heel wat vernielingen hebben aangebracht en platen van de K hebben ontvreemd?
Ik moet u wel gelijk geven op het vlak van resultaten, telkens als er een resultaat moet worden neergezet laten we het afweten, remember la Louvière en vele andere. Willen of kunnen ze niet ????
Hopelijk gedragen onze supporters zich waardig, ook bij verlies, want daar vrees ik voor tegen Deinze. Tenzij we voor onze nieuwjaar serieuze versterkingen krijgen.


Die versterkingen :lol: (onder welke kerstboom ze ook mogen liggen) mogen niet mee doen omdat het om een uitgestelde wedstrijd van voor nieuwjaar gaat...

Hoe langer ze blijven verliezen in matchen waarin er moet gewonnen worden hoe dichter het komt dat ze wel eens met de 3 punten gaan lopen. :EA: :juij:


28 Dec 2017, 16:58
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: EA - Deinze
Carnavalsmatch is alweer kotje vol, en als ge dan opnieuw kansloos verliest zoals tegen Denjerdingskes, tein eje vedrom anti-reklam gemokt...

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


29 Dec 2017, 11:43
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: EA - Deinze
Die carnavalsmatch is alleen tof voor een bende dronkaards die amper 1 of 2 keer per jaar komt kijken. Ze kennen amper een speler en zitten onze ploeg uit te lachen. Voor mij hoeft het niet, ik ga liever met een kleine groep echte supporters naar bvb Oosterzonen of Menen zoals vorig jaar. Ik kijk er weeral tegenop.


29 Dec 2017, 11:57
Reserve

Lid geworden op: 01 Apr 2014, 16:53
Berichten: 319
Bericht Re: EA - Deinze
Jean schreef:
Die carnavalsmatch is alleen tof voor een bende dronkaards die amper 1 of 2 keer per jaar komt kijken. Ze kennen amper een speler en zitten onze ploeg uit te lachen. Voor mij hoeft het niet, ik ga liever met een kleine groep echte supporters naar bvb Oosterzonen of Menen zoals vorig jaar. Ik kijk er weeral tegenop.


je bent lang niet de enige Jean. Deel je mening volledig.

Met de knalprestatie tegen FCVEH Dender nog vers in het geheugen, hoeft deze volgende would be match hoegenaamd niet voor mij!!


29 Dec 2017, 12:04
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: EA - Deinze
Ik vrees ook de zoveelste anticlimax met een paar slecht verklede pipo's die de boel komen verzieken. Ach ja, de keerzijde van de volksclub-medaille zeker.


29 Dec 2017, 18:19
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: EA - Deinze
Deze keer gaan de abonnees niemand mogen meebrengen zeker :cool:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


29 Dec 2017, 19:41
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: EA - Deinze
fromfathertoson schreef:
iendrachter schreef:
Hoe deze ploeg die eindronde gewonnen heeft vorig seizoen vraag ik mij nog elke dag af.


Omdat de beslissende match op Luik was :lol:


Bekijk van die anti climax thuismatchen vd laatste jaren eens de tegengoals en je ziet duidelijk waar het schoentje knelt. 1 positie, de enige waar nooit ingegrepen werd.. En zolang je daar niet ingrijpt zal het anti climax blijven in dergelijke marchen, je kan niet met een man minder spelen op die positie.

_________________
may the FORCE be with you.


30 Dec 2017, 11:55
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: EA - Deinze
iendrachter schreef:
Die 1ste goal tegen Dender is 100% KVDN zijn fout maar dat je in de 2de helft tegen 10 man geen enkele uitgespeelde kans hebt daar kan hij niks aan doen.


Denk dat je doelt op de 2e goal. De 3e was voor mij ook niet onhoudbaar.


30 Dec 2017, 14:09
Reserve

Lid geworden op: 01 Apr 2014, 16:53
Berichten: 319
Bericht Re: EA - Deinze
Gilles schreef:
iendrachter schreef:
Die 1ste goal tegen Dender is 100% KVDN zijn fout maar dat je in de 2de helft tegen 10 man geen enkele uitgespeelde kans hebt daar kan hij niks aan doen.


Denk dat je doelt op de 2e goal. De 3e was voor mij ook niet onhoudbaar.


tja, zou kan je ze allemaal op zijn conto schrijven.

Ge gaat mij niet horen zeggen dat hij in zijn beste periode zit, maar sommige gaan hier wel mooi met de voetjes vooruit op iemand die hier al jaren speelt, en al veel meer punten won dan hij verloor.

Maar geef gerust ne gast van 19 jaar een kans, in volle degradatiestrijd...


30 Dec 2017, 14:11
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: EA - Deinze
BDS schreef:
Gilles schreef:
iendrachter schreef:
Die 1ste goal tegen Dender is 100% KVDN zijn fout maar dat je in de 2de helft tegen 10 man geen enkele uitgespeelde kans hebt daar kan hij niks aan doen.


Denk dat je doelt op de 2e goal. De 3e was voor mij ook niet onhoudbaar.


tja, zou kan je ze allemaal op zijn conto schrijven.

Ge gaat mij niet horen zeggen dat hij in zijn beste periode zit, maar sommige gaan hier wel mooi met de voetjes vooruit op iemand die hier al jaren speelt, en al veel meer punten won dan hij verloor.

Maar geef gerust ne gast van 19 jaar een kans, in volle degradatiestrijd...


En voor hetzelfde geld pakt die jongen punten voor ons. Wanneer zou je het dan wel moeten doen.. Ik zeg niet dat KVDN er per sé uitmoet. Misschien doet een paar weken rust/bank hem wel deugd.


30 Dec 2017, 14:17
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03
Berichten: 855
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: EA - Deinze
iendrachter schreef:
BDS schreef:
Gilles schreef:

Denk dat je doelt op de 2e goal. De 3e was voor mij ook niet onhoudbaar.


tja, zou kan je ze allemaal op zijn conto schrijven.

Ge gaat mij niet horen zeggen dat hij in zijn beste periode zit, maar sommige gaan hier wel mooi met de voetjes vooruit op iemand die hier al jaren speelt, en al veel meer punten won dan hij verloor.

Maar geef gerust ne gast van 19 jaar een kans, in volle degradatiestrijd...


Ik bedoelde idd die 2de goal.
Dat hij al veel meer punten won dan verloor klopt, maar dan toch dit seizoen niet.
Ik vraag mij dan af wanneer Devriendt wel eens zijn kans mag krijgen?
Dat hij hier al jaren speelt doet er toch niet toe, de beste moeten spelen, maar dan moet je wel de kans krijgen om u te bewijzen, degradatiestrijd of niet.
Als je daar niet tegen kan moet je in provinciale of MTSA gaan spelen.


(y)

_________________
Giejl men ert kleert wit en zwert


30 Dec 2017, 17:16
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 75 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst