VW Hamme - Eendracht Aalst - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 VW Hamme - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
Tom_1919 schreef:

Dat de opdrachten anders zijn daar ga ik graag in mee en is de logica zelve. Maar als je een De Rock op een bepaald moment alleen druk ziet zetten tegen 5! spelers van Hamme op hun eigen helft, dan begrijp ik zijn gefrustreerde armzwaai naar de middenvelders.

Begrijpelijk, maar het is anderzijds ook niet dat De Rock alleen te beslissen heeft natuurlijk - dat komt terug op die opdrachten. Het is niet omdat het op dat moment goed aanvoelt, dat het een plan is/was...

Verder vond ik Hamme toch wel ook goed gebruik maken van hun flanken en was het niet alleen maar lange ballen van achteruit, kijk het er maar op na....

Ik zeg ook niet dat ze alleen lange bal van achteruit spelen maar veelal is het wel zo; dan "mogen" de flankspelers bijv. weinig opschuiven en moeten de spitsen uitwijken naar de hoeken. Kan ook zijn omdat hun plan 1 niet werkte dat ze anders zijn gaan spelen. Maken zij de 1-0 (op diepe bal van achteruit op Dekuyper), kunnen ze wel dat directe spel blijven hanteren. Een achterstand noopt hen ook om anders te gaan spelen...

Vandaar dus mijn geloof dat als je hoger druk durft zetten op hun middenvelders we nooit zo onder druk komen.

Dat kan, maar hoger druk zetten, betekent ook dat uw verdedigers moeten aansluiten en ruimte in de rug moeten weggeven. Krijgen bij die diepe bal op Dekuyper daar al meteen een waarschuwing van jewelste, dus snap ik wel dat uw verdedigers (en bijgevolg uw middenvelders) niet te happig zijn om naar voor te trekken. Hamme komt ons thuis ook mooi uitcounteren dus dat speelt ook mee... Dat wil uiteraard niet zeggen dat je niet eens mag "durven" maar als je twee minuten na de 0-2 en 1 min na de 1-3 een doelpunt slikt, kan ik er wel inkomen...



19 Dec 2017, 15:02
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
Penalty was wel bijzonder licht toegekend vond ik. Mooie duik.


19 Dec 2017, 16:27
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
iendrachter schreef:
tympanum2 schreef:
Penalty was wel bijzonder licht toegekend vond ik. Mooie duik.


Heb de beelden is herbekeken en idd nooit een penalty, geel voor die spits zelf.
Vond die nr 9 De Wilde wel een goede spits bij Hamme, en ook hun linksback nr 3 Dujardin en nr 10 Mariën vond ik zowel in de thuismatch als in Hamme zeer sterk, zouden zeker aanwinsten zijn voor onze ploeg naar volgend seizoen toe denk ik. Voorin zitten we goed met Klaas en Bangoura, maar op ons middenveld moet er toch nog een balvaste spelverdeler komen.
Hopelijk geraken we minstens al van Van Tricht en Claeys af met de winterstop.


Bangoura is gehuurd van Union dus die zal terugkeren normaal.


20 Dec 2017, 11:27
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40
Berichten: 410
Leeftijd: 64
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
iendrachter schreef:
Verdiende overwinning en revanche voor de thuismatch die we onverdiend verloren.
We kunnen nu zonder druk aan de match tegen Dender beginnen en moeten zelf niet winnen,
al kan je wel een schitterende zaak doen en op de 7de plaats komen mits winst.
De Rock was vandaag na enkele mindere weken terug zeer sterk, moet altijd centraal voorin spelen ipv op de flank want hij heeft gewoon een neus voor doelpunten, de manier waarop hij die 1-3 maakt, klasse!
Als je ziet wat een Mitu en Diarra daar nog laten liggen de laatste minuten, spijtig....
Ik vond iedereen vandaag wel een goeie match spelen, ook De Neve die centraal met Verstraeten toch wel veel opgekuist heeft.
Volgens mij mogen De Neve en Bangoura tegen Dender niet spelen omdat ze nog niet speelgerechtigd waren de 1ste competitiematch, iemand die dit kan bevestigen?

De Neve niet Bangoura wel. Samengezeten met de twee trainers gisteren, hou de site in het oog er komen beelden online.


20 Dec 2017, 13:03
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: VW Hamme - Eendracht Aalst
vantjen schreef:
iendrachter schreef:
Verdiende overwinning en revanche voor de thuismatch die we onverdiend verloren.
We kunnen nu zonder druk aan de match tegen Dender beginnen en moeten zelf niet winnen,
al kan je wel een schitterende zaak doen en op de 7de plaats komen mits winst.
De Rock was vandaag na enkele mindere weken terug zeer sterk, moet altijd centraal voorin spelen ipv op de flank want hij heeft gewoon een neus voor doelpunten, de manier waarop hij die 1-3 maakt, klasse!
Als je ziet wat een Mitu en Diarra daar nog laten liggen de laatste minuten, spijtig....
Ik vond iedereen vandaag wel een goeie match spelen, ook De Neve die centraal met Verstraeten toch wel veel opgekuist heeft.
Volgens mij mogen De Neve en Bangoura tegen Dender niet spelen omdat ze nog niet speelgerechtigd waren de 1ste competitiematch, iemand die dit kan bevestigen?

De Neve niet Bangoura wel. Samengezeten met de twee trainers gisteren, hou de site in het oog er komen beelden online.


In de Loanton ;)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


20 Dec 2017, 13:57
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst