Dender - EA - Pagina 10 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 167 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12
 Dender - EA 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Dender - EA
https://www.facebook.com/vantjen/videos ... qI&fref=nf

:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:


29 Jan 2018, 14:56
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Dender - EA
https://www.facebook.com/steungeeftmoed ... 065873816/

Hier is geen discussie over denk ik wie provoceerde en zo bijna rellen uitlokt?


29 Jan 2018, 15:06
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Dender - EA
kheiremans schreef:
Als die steward niet levenslang geschorst wordt weet ik het ook niet meer hoor. Spotters politie?
Met zijn actie zorgt die man ervoor dat er mogelijks serieuze rellen uitbreken. Ik vond dat de supporters zich nog vrij kalm hielden achteraf.
En als dat je normale reactie is wanneer iemand het veld oploopt, dan moet je die Dender supporter ook het gastes inslaan.

Dat komt omdat de aalst supporters uiteindelijk brave jongens zijn. moest dergelijke actie gebeuren na pakweg antwerp-beerschot, ik denk dat je andere taferelen zou gezien hebben


29 Jan 2018, 18:11
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Dender - EA
witzwet schreef:
DavidSeal schreef:
Bakkie schreef:
Joat das die dezelfde kerel.


Inderdaad, Sven Illegems


Heeft iemand beelden of foto van zijn 'optreden'? Kunnen we die lekker gaan aangeven bij de heren in pak...



Vandaag eens gebeld naar hun webmaster, die kerel beweerde dat hij die supporter waarmee het allemaal begon niet eens heeft opgemerkt! Eerst dacht hij dat ik van de pers was, tot hij hoorde dat ik Iendrachtsupporter was veranderde die toon volledig. Het is aangekomen gisteren wees maar zeker! Heb hem wel nog gevraagd of hij nu een van de slachtoffers was van het Zika-virus...want als je zo'n relaas geeft van de feiten, tja...

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


29 Jan 2018, 18:51
Knaap

Lid geworden op: 22 Okt 2017, 20:38
Berichten: 95
Bericht Re: Dender - EA
"Enkele Aalsterse fans bestormden het veld en werden bij de lurven gepakt door de stewards en overgeleverd aan de politie. In de verwarring werd ook de camera van een geaccrediteerde persmedewerker even in beslag genomen" - Het Nieuwsblad (rwd)

Zijn die daar nu helemaal op hunne kop gevallen?


29 Jan 2018, 19:09
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: Dender - EA
[quote="GDS"]"Enkele Aalsterse fans bestormden het veld en werden bij de lurven gepakt door de stewards en overgeleverd aan de politie. In de verwarring werd ook de camera van een geaccrediteerde persmedewerker even in beslag genomen" - Het Nieuwsblad (rwd)

Zijn die daar nu helemaal op hunne kop gevallen?[/quote]

die gasten die geïnterviewd werden hun smoelwerk niet gezien ?
ja blijkbaar, een paar keers zelfs ! :D

_________________
may the FORCE be with you.


29 Jan 2018, 19:46
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Dender - EA
DavidSeal schreef:
witzwet schreef:
DavidSeal schreef:

Inderdaad, Sven Illegems


Heeft iemand beelden of foto van zijn 'optreden'? Kunnen we die lekker gaan aangeven bij de heren in pak...



Vandaag eens gebeld naar hun webmaster, die kerel beweerde dat hij die supporter waarmee het allemaal begon niet eens heeft opgemerkt! Eerst dacht hij dat ik van de pers was, tot hij hoorde dat ik Iendrachtsupporter was veranderde die toon volledig. Het is aangekomen gisteren wees maar zeker! Heb hem wel nog gevraagd of hij nu een van de slachtoffers was van het Zika-virus...want als je zo'n relaas geeft van de feiten, tja...


Doe geen moeite: heb dit een aantal jaar geleden nav een compleet van de pot gerukt verslag of voorbeschouwing ook eens gedaan bij desbetreffende persoon en die gaf toen ruiterlijk toe dat hij graag zijn verslagen "kleurt" zodat ze gelezen worden... Inhoudelijk correct is puur bijzaak daar... Soit, is eigen website hé - als ik soms onze live volg tijdens de matchen, frons ik ook wel eens de wenkbrauwen... Maar dat dit dan zonder bron-checking zomaar overgenomen wordt in de geschreven pers, is des te triestiger, maar goed, we weten ook daar wie het geschreven heeft hé...


29 Jan 2018, 19:47
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Dender - EA
GDS schreef:
"Enkele Aalsterse fans bestormden het veld en werden bij de lurven gepakt door de stewards en overgeleverd aan de politie. In de verwarring werd ook de camera van een geaccrediteerde persmedewerker even in beslag genomen" - Het Nieuwsblad (rwd)

Zijn die daar nu helemaal op hunne kop gevallen?


Inderdaad...volledig verkeerd. Proficiat aan het Nieuwblad voor de correct weergave van de feiten!! :crazy:

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


29 Jan 2018, 20:05
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Dender - EA
witzwet schreef:
GDS schreef:
"Enkele Aalsterse fans bestormden het veld en werden bij de lurven gepakt door de stewards en overgeleverd aan de politie. In de verwarring werd ook de camera van een geaccrediteerde persmedewerker even in beslag genomen" - Het Nieuwsblad (rwd)

Zijn die daar nu helemaal op hunne kop gevallen?


Inderdaad...volledig verkeerd. Proficiat aan het Nieuwblad voor de correct weergave van de feiten!! :crazy:


Lang niet de eerste keer dat meneer redant zijn eigen versie van de feiten verzint. Als dat kalf "journalist" kan worden, dan kan iedereen worden wat hij maar wil. Hij is net zoals dat gepeupel van Dender: klein


29 Jan 2018, 20:25
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Dender - EA
en daar opperbleiter chris janssens bij. :lol:


29 Jan 2018, 20:27
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Dender - EA
waly 2 schreef:
en daar opperbleiter chris janssens bij. :lol:


Beter bekend als 'den dweil'

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


29 Jan 2018, 20:59
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Dender - EA
In alle eerlijkheid vond ik ons toch een zéér zwakke match spelen hoor. Zoveel ruimte dat Dender kreeg, ik heb het dan zowel over de ruimte tussen de linies als hoeveel tijd die van Dender kregen om een bal aan te nemen.

Wij die De Rock missen, als je dan Nfor en Mbarki bij de tegenstanders ziet dan weet je natuurlijk wel dat zij op papier de sterkste ploeg hebben... Ze speelden ook een slechte match, maar hun ploeg is toch wel een pak volwassener dan ons.

Ondanks dat ik er van overtuigd ben dat onze spelers de juiste mentaliteit hebben, deze ploeg mist toch duidelijk een leider, een aangever... Ik zie zo weinig vuur in die ploeg. Hoe ze daar in de laatste minuten nog met 5 man vanachter staat te klungelen... Het is toch wel met véél geluk dat die bal daar nog binnenvalt, want die goal viel totaal uit de lucht.

In onze buurt zaten Verheyden, Troch, Podevijn en Ewen Verheyden, die zich op hetzelfde moment ook enerveerden aan het "berusten" in die nederlaag.

Als we volgend jaar effectief top 5 willen ambiëren, dan is het nu reeds de moment om aan je versterkingen voor de zomer te denken, want die zullen er "bosj" op moeten zijn.

Als je ziet hoe een massa volk er van Aalst weer aanwezig was, de helft van het restaurant waren ook supporters van Aalst. Er is maar één ploeg die leeft, da's duidelijk. Al vind ik wel dat de spelers na zo'n draak van de match een vorm van bescheidenheid aan de dag mogen leggen.

Het is normaal dat je zo'n last minute goal viert als een overwinning, maar na dat eerste momentje nog is de scene rond de middencirkel en dan nog is terug naar de fans... Zoiets lijkt me toch meer gepast na een overwinning, het was alsof we op Anderlecht net een punt hadden weggekaapt.

Enfin hopelijk nu minstens een 4 op 6 in onze 2 komende thuismatchen, zodat we goed in de middenmoot blijven staan.


30 Jan 2018, 11:05
Knaap

Lid geworden op: 22 Okt 2017, 20:38
Berichten: 95
Bericht Re: Dender - EA
Het vieren na de wedstrijd was er inderdaad lichtjes over. Maar ik denk dat vooral het publiek hier wel nood aan had. En geheel onbegrijpelijk was het niet na een afgewende 2e nederlaag tegen de rivaal in de 94e minuut. Ook klassementsgewijs een belangrijke puntendeling.

Het interview van Nfor in Het Nieuwsblad vandaag is veel objectiever dan zijn coach. Hij vindt niet dat ze eergisteren 2 punten verloren hebben omdat ze een zeer matige wedstrijd speelden. Ondanks zijn smerige overtreding op Verstraeten moet ik wel zeggen dat hij een meerwaarde zou vormen voor elke ploeg in onze reeks.


30 Jan 2018, 11:20
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Dender - EA
Enkelblessure voor Jordy

Jordy Verstraeten werd door Ernest Nfor van het veld getrapt en liep daarbij een zware enkelkneuzing op. Hoelang de verdediger langs de kant moet blijven is nog onduidelijk. De komende dagen wordt bekeken hoe de blessure evolueert.


30 Jan 2018, 13:08
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Dender - EA
waly 2 schreef:
Enkelblessure voor Jordy

Jordy Verstraeten werd door Ernest Nfor van het veld getrapt en liep daarbij een zware enkelkneuzing op. Hoelang de verdediger langs de kant moet blijven is nog onduidelijk. De komende dagen wordt bekeken hoe de blessure evolueert.


Voor hetzelfde geld zat zijn seizoen er op, na de oogkas breuk van Jelle Geenens nu dit, een geluk dat we niet iedere week tegen die bende beenhouwers spelen.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


30 Jan 2018, 13:50
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 167 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst