Lommel - Eendracht Aalst - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 48 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 Lommel - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Feb 2009, 15:15
Berichten: 630
Leeftijd: 37
Locatie: OILSJT
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
De uitslag is jammer, moeten altijd met een punt naar huis gaan maar ja ...
Onze ploeg is gewoon te plat om iets te forceren tegen dit soort tegenstanders, al had het er idd wel ingezeten tot de laatste 10 min.
Ik vind ook niet dat je tegen dit soort ploegen de punten moet pakken, maar wel tegen Chatelet en Dender, waar het qua inzet 0,0 was en huilen met de pet op. Zaterdag toch een ploeg gezien die zich mentaal wat herpakt heeft en veel inzet getoond heeft, dan ben ik al blij de resultaten zullen wel volgen als ze dit aanhouden.
Wat Devriendt betreft : terechte plek in de basis en ondanks dat hij nerveus was en een bal of 2-3 niet goed klemde houdt hij ons toch een paar keer in de match, natuurlijk is een vuurdoop op Lommel geen cadeau maar van mij mogen ze hem laten staan voor een paar matchen ! Hij is tenslotte nog maar 20 jaar en er zit nog veel rek op, geef je hem zijn kans nu niet is hij het einde van het seizoen weg.

_________________
!!! Iendracht Oilsjt back to glory !!!


15 Jan 2018, 23:45
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
Nu je voor Devriendt gekozen hebt, moet je hem sowieso laten staan. Hem er na deze fout uitlaten, zou een serieus slechte keuze zijn.


16 Jan 2018, 12:08
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
Snap ook niet waarom iedereen het nu plots niet de moment vond om Julien te brengen.

Liever een risicotje nemen (want je weet dat er wel wat stress zal bijkomen bij je debuut) in een match waar je denkt niet veel kans te maken op puntenwinst, dan in een wedstrijd tegen een rechtstreekse degradatieconcurrent.

Zeker wetende dat spelers gaan halen toch amper lukt wegens geen budget, mogen we absoluut geen spelers met potentie dwingen om weg te gaan omdat ze hier hun kans niet krijgen.

Flater of niet. Ik hoop dat zowel TDC als Julien dit zo snel mogelijk vergeten en dat hij opnieuw zijn kans krijgt. Het kan de motivatie/scherpte van KVDN ook alleen maar ten goede komen.


16 Jan 2018, 16:10
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 48 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 35 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst