Lommel - Eendracht Aalst - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 48 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 Lommel - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
Davy schreef:
Zeer pijnlijke wedstrijd. Tegen een onstellend zwak Lommel keer je bijna naar huis met een onverhoopt punt. Maar het mocht niet zijn. Gegokt en verloren. Zelf ook amper anderhalve kans bijeengevoetbald. Men heeft hard gewerkt maar te weinoig getoond om echt aanspraak te maken op meer. Lommel op het einde dan toch met de drang naar voor en meest aanspraak makend op de overwinning. Maar eigenlijk moeten we met de rust altijd voor staan. Wat lommel daar liet zien was het zwakste wat ik dit seizoen zag eerlijk gezegd (ik heb niet alle matchen gezien natuurlijk). De rock werd vooral met hoge ballen aangespeeld en had dus een heel moeilijke avond. Mitu kon zich ook amper doorzetten. Voor mij was De Coninck andermaal de uitblinker. Verstraeten heeft veel opgekuist maar die zijn uitvoetballen is ook niets hoor...minstens 5 keer de bal direct terug aan lommel gegeven. Een stunt (qua uitslag) was bijna in de maak. Toen lommel sam valcke inbracht moesten we plooien. We kwamen een paar keer goed weg, maar uiteindelijk moesten we ons toch gewonnen geven na mistasten van de vriendt. Moet enorm rot zijn geweest, hij was er zichtbaar kapot van. Sport kan heel hard zijn . Speelde idd te nerveus en liet eerder wel al eens een bal los. Leergeld... maar de nederlaag bij hem leggen zou veel te makkelijk zijn... we hebben zelf ook bitterweinig klaargemaakt als we eerlijk zijn.

Voor 10 euro uitstekende zitplaats met uitstekend zicht, maar wel amper volk voor de favoriet in deze reeks. Ik vrees dat het nationaal voetbal stilaan morsdood is. Het enige indrukwekkende was het aftellen van de stadionspeaker bin de aftrap. Precies wembley.



Daar schrokken wij ook van. Amper volk hé.

Wat onze jonge keeper betreft, daar mag TDC zich op de borst voor kloppen. ;-)

Heeft hem gezet (of werd hem ingefluisterd), en die jongen moet nu ook niet afgerekend worden op 1 match, laat hem nu maar een match of vijf staan.

Mijn mening daarover, een groot talent, maar de moment om hem te brengen vond ik gewoon slecht. Breng die zeker op het laatste van het jaar. En start er volgend jaar mee. Maar in volle degradatiestrijd veranderen van keeper. Verre van slim.

Er werden VDN goals aangewreven die zever waren. Als je gisteren met hetzelfde vergrootglas kijkt naar Devriendt zijn prestatie, kan je die jongen met de grond gelijk maken. In het geval van VDN én Devriendt, beide niet eerlijk en overdreven.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


14 Jan 2018, 10:05
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
Ik vond ons goed spelen gisteren. Velen gaan nu zagen maar Van Tricht speelde een dijk van een wedstrijd. Hij was constant aanspreekbaar, speelde goed tussen de lijnen en tikte in een tijd. Hij liet de bal het werk doen zoals het hoort. Hij lag aan de basis van het doelpunt en schilderde een voorzet prachtig op het hoofd van Mitu die altijd moet scoren!
Ook Marmitte speelde goed, veel recupereren en goed in de combinatie met vooral Wannes. Deze twee hebben zich in de ploeg gespeeld om er te blijven.


14 Jan 2018, 10:07
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
Goe gespeeld of ni, je komt met nul punten naar huis.
Al gans het seizoen probeert TDC andere spelers uit op zijn middenveld, dan weer met Van Tricht of met ne anderen destjereir allemaal spelers van hetzelfde niveau.
Het is hopeloos Tommeken, er is maar een oplossing een of twee degelijke aankopen doen i.p.v. van die brokkelpakken die hier nu rondlopen, als je de ambitie hebt om hogerop te spelen mag het toch iets kosten en kan je al spelers vastleggen om volgend seizoen mee voor de prijzen te strijden zoals ze beweren.
Volgende week tegen Heist winnen is nu een must want anders komen we zwaar in de problemen en gaan die van wat verder ons met veel plezier de week daarop den dieperik in duwen.
Enfin, 't is aan het bestuur om er zo snel mogelijk iets aan te doen.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


14 Jan 2018, 10:11
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
El Corredor (Light) schreef:
Davy schreef:
Zeer pijnlijke wedstrijd. Tegen een onstellend zwak Lommel keer je bijna naar huis met een onverhoopt punt. Maar het mocht niet zijn. Gegokt en verloren. Zelf ook amper anderhalve kans bijeengevoetbald. Men heeft hard gewerkt maar te weinoig getoond om echt aanspraak te maken op meer. Lommel op het einde dan toch met de drang naar voor en meest aanspraak makend op de overwinning. Maar eigenlijk moeten we met de rust altijd voor staan. Wat lommel daar liet zien was het zwakste wat ik dit seizoen zag eerlijk gezegd (ik heb niet alle matchen gezien natuurlijk). De rock werd vooral met hoge ballen aangespeeld en had dus een heel moeilijke avond. Mitu kon zich ook amper doorzetten. Voor mij was De Coninck andermaal de uitblinker. Verstraeten heeft veel opgekuist maar die zijn uitvoetballen is ook niets hoor...minstens 5 keer de bal direct terug aan lommel gegeven. Een stunt (qua uitslag) was bijna in de maak. Toen lommel sam valcke inbracht moesten we plooien. We kwamen een paar keer goed weg, maar uiteindelijk moesten we ons toch gewonnen geven na mistasten van de vriendt. Moet enorm rot zijn geweest, hij was er zichtbaar kapot van. Sport kan heel hard zijn . Speelde idd te nerveus en liet eerder wel al eens een bal los. Leergeld... maar de nederlaag bij hem leggen zou veel te makkelijk zijn... we hebben zelf ook bitterweinig klaargemaakt als we eerlijk zijn.

Voor 10 euro uitstekende zitplaats met uitstekend zicht, maar wel amper volk voor de favoriet in deze reeks. Ik vrees dat het nationaal voetbal stilaan morsdood is. Het enige indrukwekkende was het aftellen van de stadionspeaker bin de aftrap. Precies wembley.



Daar schrokken wij ook van. Amper volk hé.

Wat onze jonge keeper betreft, daar mag TDC zich op de borst voor kloppen. ;-)

Heeft hem gezet (of werd hem ingefluisterd), en die jongen moet nu ook niet afgerekend worden op 1 match, laat hem nu maar een match of vijf staan.

Mijn mening daarover, een groot talent, maar de moment om hem te brengen vond ik gewoon slecht. Breng die zeker op het laatste van het jaar. En start er volgend jaar mee. Maar in volle degradatiestrijd veranderen van keeper. Verre van slim.

Er werden VDN goals aangewreven die zever waren. Als je gisteren met hetzelfde vergrootglas kijkt naar Devriendt zijn prestatie, kan je die jongen met de grond gelijk maken. In het geval van VDN én Devriendt, beide niet eerlijk en overdreven.


Ik vond vooraf ook dat de Vriendt mocht starten, alleszins zijn kans eens mocht krijgen. maar ik moet je gelijk geven dat de timing daarvoor misschien niet goed was en dat het gene cadeau was. gisteren was hij onzekerder dan anders. Lessen geleerd, maar als t ne sterken beer is zet hij hem daar ook rap over.

@jean, klopt dat er gisteren weinig op Van Tricht viel aan te merken. Ik ben geen fan, maar eerlijk is eerlijk, gisteren heeft het niet aan hem gelegen. Als het goed is mag het gezegd worden.

Heymans vond ik wel iets toevoegen. Trekt zijn voet niet terug in de duels en bracht toch wel wat mannelijker voetbal dan de doorsnee speler bij ons. Nog te vrieg om te oordelen, maar slecht vond ik hem niet.

Ik vond de ploeg zeker ook niet slecht hoor gisteren. Nogmaals er is hard gewerkt en men heeft er vaak goed zijn voet voor gezet. Alleen zijn we veel te veel beperkt tot lange ballen en konden we daardoor amper kansen afdwingen om meer dan een punt te wettigen. Ondanks al die namen had lommel een incident nodig in de laatste seconden om te winnen. Dat de ploeg dat dan maar meepakt naar de volgende weken... deze ploeg zal het immers moeten doen zo lijkt het


14 Jan 2018, 10:29
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
Wie was er dan kapitein gisteren ?
Had nu ook wel (na Dender) eens aangehaald dat de uitgebluste attitude van Kevin wat begon te wringen. Maar om hem er daarom helemaal uit te laten.... nja daar volg ik El Corredor, dat dit dan onder die omstandigheden ook geen cadeau is voor de jonge vervanger.

Als je de commentaren hier liefst was het dus een match die men op voorhand al had opgegven, maar waar we eigenlijk toch punt(en) hadden kunnen (en moeten?) nemen.

_________________
If you never try, you'll never know


14 Jan 2018, 11:20
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
Bram schreef:

Als je de commentaren hier liefst was het dus een match die men op voorhand al had opgegven, maar waar we eigenlijk toch punt(en) hadden kunnen (en moeten?) nemen.


Mja misschien wel... maar ik eerlijk gezegd ook. Zeker na de slappe laatste match tegen dender. Jammer...
De neve was kapitein


14 Jan 2018, 11:31
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
Edit en judith


14 Jan 2018, 11:45
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
Jean schreef:
Ik vond ons goed spelen gisteren. Velen gaan nu zagen maar Van Tricht speelde een dijk van een wedstrijd. Hij was constant aanspreekbaar, speelde goed tussen de lijnen en tikte in een tijd. Hij liet de bal het werk doen zoals het hoort. Hij lag aan de basis van het doelpunt en schilderde een voorzet prachtig op het hoofd van Mitu die altijd moet scoren!
Ook Marmitte speelde goed, veel recupereren en goed in de combinatie met vooral Wannes. Deze twee hebben zich in de ploeg gespeeld om er te blijven.


ons doelpunt kwam er door een terugspelen van een Lommelse speler, lijnrechter vlagde offside omdat hij dacht dat het een assist van ene van ons was, maar ref zag het goed en liet doorspelen.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


14 Jan 2018, 12:40
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
iendrachter schreef:
Net de beelden gezien op de FB pagina van Lommel, zuur om zo nog een punt kwijt te spelen.
Devriendt verwacht precies dat Verstraeten die bal nog gaat wegwerken maar die doet teken dat hij hem gaat laten, als je komt als keeper moet je hebben natuurlijk, en dan nog zo een simpele bal die hij eigenlijk gewoon moest oprapen en uittrappen en de wedstrijd was gedaan....
Buiten die goal zie ik wel geen kansen voor ons, terwijl Lommel toch paal en deklat dus op basis van de kansen zal hun overwinning mss wel verdiend zijn.
Ik zou Devriendt wel laten staan nu, anders zit je met 2 keepers zonder vertrouwen.


tja, die 100% kans van Mitu na een gemeten voorzet van Van Tricht zit niet in de samenvatting.

vond de overwinning van Lommel niet verdiend. Enkel de laatste 10 minuten wat druk.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


14 Jan 2018, 12:42
Online
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
Lommel inderdaad maar een schim van de ploeg die ons hier in eigen huis voetballes kwam geven!

Ik vond Van tricht dan weer een goeie match spelen, meningen kunnen verschillen. Veel te weinig voetballend vermogen in onze ploeg, dat was duidelijk. Zoveel ballen naar voor gekeild terwijl er echt wel tijd was om even rond te kijken en uit te voetballen. Wannes deed dat toch wel goed als hij een bal kreeg, was de enige die de bal probeerde rond te doen gaan.

Jammer voor onze jonge keeper, was duidelijk zenuwachtig. Pakte 5 min voor tijd een moeilijke bal, en dan in de laatste minuut toch die flater. Hopelijk mag hij nog blijven staan, heeft in oefenmatchen toch al bewezen zeker iets te kunnen!

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


14 Jan 2018, 13:16
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
het eerste lommelse doelpunt lijkt toch ook niet onhoudbaar en het 2e komt bij de blunders van het jaar.


14 Jan 2018, 13:44
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
waly 2 schreef:
het eerste lommelse doelpunt lijkt toch ook niet onhoudbaar en het 2e komt bij de blunders van het jaar.

---
Eérste keer doelman-titularis in de eerste ploeg, en direct tegen de co-leider op verplaatsing.
Is normaal die stress en onzekerheid. Hij verdient zeker nog meermaals de kans , en het vertrouwen kan als maar meer groeien...
Want op training heeft hij al positief zijn mogelijkheden aangetoond.

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


14 Jan 2018, 14:13
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
het was nog het moment niet vind ik.


14 Jan 2018, 14:46
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
Wie verstuurde gisteren altijd lange ballen? Wie speelde een vijftal ballen gewoon naar Lommel?
Juist Verstraeten, ik heb het al dikwijls aangehaald, dat is geen centrale verdediger!!!!
Hij is snel en kan redelijk ballen maar haal hem uit dat centrum weg!!
Eén of twee centrale verdedigers heb je nodig, al de rest zit in deze kern om een rustig siezoen te spelen!!!


14 Jan 2018, 15:06
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
Jean schreef:
Wie verstuurde gisteren altijd lange ballen? Wie speelde een vijftal ballen gewoon naar Lommel?
Juist Verstraeten, ik heb het al dikwijls aangehaald, dat is geen centrale verdediger!!!!
Hij is snel en kan redelijk ballen maar haal hem uit dat centrum weg!!
Eén of twee centrale verdedigers heb je nodig, al de rest zit in deze kern om een rustig siezoen te spelen!!!


je mag nog zoveel verdedigers kopen dat je wil , zolang ons middenveld wekelijks wordt overlopen, zal ons verdediging onder druk komen te staan . en zal er niets anders opzitten dan spelen met lange ballen .
als je op de beelden de eerste goal ziet , hoe ons centraal middenveld (de coninck-marmitte) weer wordt voorbij geslalomd. zo gemakkelijk en kinderachtig , daar erger ik mij nu al jaren aan. het is bijna een kopie van de eerste goal van dender .het blijft gelijk wie onze trainer daar centraal zet de coninck - diarra - de koker - marmitte allemaal te plat .


14 Jan 2018, 15:58
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 48 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst