Lommel - Eendracht Aalst - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 52 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 Lommel - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Scholier

Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
hansken schreef:
Op Lommel horen vallen dat Mitu in de belangstelling staat/stond van OHL. Hij zal dan toch serieus moeten werken aan zen afwerking, wil hij daar wat aan spelen toekomen. Ik weet nu wel niet of dat na vorig seizoen was, of op dit moment nog steeds?

Ik hoop vooral dat Klaas blijft, zonder hem vooraan stond je dit seizoen op een degradatie plaats! Is hij nog altijd topschutter van de reeks? Of is daar al iemand over gegaan?

Dat zal dan toch niet geen waar meer zijn zelle, hoe diejen dit jaar speelt...
Klaas is op dit moment topschutter met 12 stuks, daaronder Staelens die aan 11 zit. Op de derde plaats staan Van Aerschot, Verstraete en Sula met elk 9 stuks.

Voor mij mag er naast een centrale verdediger en/of verdedigende middenvelder eigenlijk nog een flankaanvaller bij... ofwel Preben zijn kans eens wat vaker geven.

15 Jan 2018, 14:17
Scholier

DT schreef:
tympanum2 schreef:
Over die ene minuut (alhoewel) gaat het niet...

Neen, maar dan vind ik ook niet dat een sneer in een "nabeschouwing" op een match gepast is. Dat je er geen fan van bent, heb je al meermaals duidelijk gemaakt, maar iemand toch nog eens beschimpen terwijl hij in min 89 is ingevallen, hoeft niet in mijn ogen. Als iedereen hier trouwens elke match zijn persoonlijke pispaal bovenhaalt, mag iedereen van de kern afgevoerd worden eind dit seizoen... En dat mag dan als muziek in de oren klinken van velen, heel realistisch is dat niet...

Sorry hoor, maar op die ene minuut heeft hij wel de tegenaanval in gang gezet voor de 2-1 in plaats van de bal wat vast te houden in de hoek. Stel je voor dat hij daar doet wat hij moet doen dan heb je ofwel een corner, fout of inworp mee en win je een dikke minuut. Nu trapt hij vanuit een onmogelijk hoek naar doel en die bal komt zelfs niet in de buurt van het doel terecht. Ballenjongen doet zijn werk uitsteken waardoor Clepkens direct kan trappen en hopsakee 2-1. De opstapeling aan fouten bij die goal begint door zijn egoïsme en had hij zijn werk gewoon gedaan hadden we nooit over die blunder gesproken en waren we allemaal lyrisch over de getoonde inzet op het veld. Bangoura ligt trouwens ook ontzettend slecht in de groep...

Contractje verbreken en terugsturen naar Union + geef alle minuten die we maar kunnen geven aan Klaas in plaats van aan dit leeghoofd. In het begin was ik er toch fan van, maar hij degouteert me met de week meer en meer.

15 Jan 2018, 14:37
forumlegende

Het is inderdaad mijn favoriete speler niet. Je kan hem prijzen voor zijn inzet, dat wel. Maar daar stopt het voor mij. Het is gewoon een heel beperkte voetballer.

15 Jan 2018, 15:23
Ancien

Leeftijd: 39
Tienj en tander schreef:
DT schreef:
tympanum2 schreef:
Over die ene minuut (alhoewel) gaat het niet...

Neen, maar dan vind ik ook niet dat een sneer in een "nabeschouwing" op een match gepast is. Dat je er geen fan van bent, heb je al meermaals duidelijk gemaakt, maar iemand toch nog eens beschimpen terwijl hij in min 89 is ingevallen, hoeft niet in mijn ogen. Als iedereen hier trouwens elke match zijn persoonlijke pispaal bovenhaalt, mag iedereen van de kern afgevoerd worden eind dit seizoen... En dat mag dan als muziek in de oren klinken van velen, heel realistisch is dat niet...

Sorry hoor, maar op die ene minuut heeft hij wel de tegenaanval in gang gezet voor de 2-1 in plaats van de bal wat vast te houden in de hoek. Stel je voor dat hij daar doet wat hij moet doen dan heb je ofwel een corner, fout of inworp mee en win je een dikke minuut. Nu trapt hij vanuit een onmogelijk hoek naar doel en die bal komt zelfs niet in de buurt van het doel terecht. Ballenjongen doet zijn werk uitsteken waardoor Clepkens direct kan trappen en hopsakee 2-1. De opstapeling aan fouten bij die goal begint door zijn egoïsme en had hij zijn werk gewoon gedaan hadden we nooit over die blunder gesproken en waren we allemaal lyrisch over de getoonde inzet op het veld. Bangoura ligt trouwens ook ontzettend slecht in de groep...

Contractje verbreken en terugsturen naar Union + geef alle minuten die we maar kunnen geven aan Klaas in plaats van aan dit leeghoofd. In het begin was ik er toch fan van, maar hij degouteert me met de week meer en meer.

Kan best dat hij daar niet doet wat moet, maar hem de zwarte piet doorschuiven bij de laatste goal is er toch ook over... Zo krijg je alles uitgelegd natuurlijk, maar het komt er op neer dat Julien gewoon de bal mist.

Dat "slecht in de groep liggen" is ook zo iets: als ze hem niet nodig hebben, moeten ze als "groep" dan maar eens twee matchen na elkaar tonen dat ze hem niet nodig hebben en ze het ook zonder hem kunnen. Anderzijds kun je ook goed liggen bij (een deel van) de groep en toch ook de boel verzieken...

Prestaties op het veld zijn het belangrijkste en zal dus ook wel redenen hebben waarom hij tegen Dender en zaterdag op de bank zat... Maar uw laatste zin toont zelf hoe het kan verkeren... Gyselinck was na de voorbereiding ook de grote aanwinst hier en kan nu ook niks meer...

15 Jan 2018, 15:39
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 32
De uitslag is jammer, moeten altijd met een punt naar huis gaan maar ja ...
Onze ploeg is gewoon te plat om iets te forceren tegen dit soort tegenstanders, al had het er idd wel ingezeten tot de laatste 10 min.
Ik vind ook niet dat je tegen dit soort ploegen de punten moet pakken, maar wel tegen Chatelet en Dender, waar het qua inzet 0,0 was en huilen met de pet op. Zaterdag toch een ploeg gezien die zich mentaal wat herpakt heeft en veel inzet getoond heeft, dan ben ik al blij de resultaten zullen wel volgen als ze dit aanhouden.
Wat Devriendt betreft : terechte plek in de basis en ondanks dat hij nerveus was en een bal of 2-3 niet goed klemde houdt hij ons toch een paar keer in de match, natuurlijk is een vuurdoop op Lommel geen cadeau maar van mij mogen ze hem laten staan voor een paar matchen ! Hij is tenslotte nog maar 20 jaar en er zit nog veel rek op, geef je hem zijn kans nu niet is hij het einde van het seizoen weg.

15 Jan 2018, 23:45
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 42
Nu je voor Devriendt gekozen hebt, moet je hem sowieso laten staan. Hem er na deze fout uitlaten, zou een serieus slechte keuze zijn.

16 Jan 2018, 12:08
Vaste Waarde

Snap ook niet waarom iedereen het nu plots niet de moment vond om Julien te brengen.

Liever een risicotje nemen (want je weet dat er wel wat stress zal bijkomen bij je debuut) in een match waar je denkt niet veel kans te maken op puntenwinst, dan in een wedstrijd tegen een rechtstreekse degradatieconcurrent.

Zeker wetende dat spelers gaan halen toch amper lukt wegens geen budget, mogen we absoluut geen spelers met potentie dwingen om weg te gaan omdat ze hier hun kans niet krijgen.

Flater of niet. Ik hoop dat zowel TDC als Julien dit zo snel mogelijk vergeten en dat hij opnieuw zijn kans krijgt. Het kan de motivatie/scherpte van KVDN ook alleen maar ten goede komen.

16 Jan 2018, 16:10
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 52 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4