EA - Heist - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 86 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 EA - Heist 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: EA - Heist
Neutralboy schreef:
Ik zeg toch niet dat Falco weg moet ? CV en CVM met gestalte zijn de posities die ervoor zorgen dat de rest ook meer op zijn plaats kan gaan spelen denk ik . Een spits loopt momenteel bij RWDM maar wrs onhaalbaar voor Aalst.


Jij niet Neutralboy, maar anderen wel.

En met de huidige kern, denk ik dat we er net zwakker gaan uitkomen als we Jordy Verstraeten op de flank gaan zetten. Daarom zeg ik: zie dat de centrale as rond Jordy, Gianni en Klaas staat en bouw daarop ipv Jordy persé op de back te willen zetten, Gianni dan ook weer naar achter te trekken en dan op het middenveld weer met een "gat" te zitten waardoor Klaas niet aangespeeld kan worden.

Naar volgend seizoen toe kan je dan zien wat mogelijk is, maar twee top CVs halen met maturiteit, een patron op het midden en nog eens een topspits tegelijkertijd halen, dan ga je heel veel geluk/centen moeten hebben... Mijn devies zou dus zijn: kijk wat mogelijk is, wat er vrij is/komt op de markt en afhankelijk van die mogelijkheden kan je dan zien, waar je met Jordy, Falko naar toe gaat qua plaats in de ploeg/kern...

Ik vermoed dat je met die spits van RWDM Bova of Mbuba bedoelt?


23 Jan 2018, 16:22
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: EA - Heist
Aalst - Samen met Brian Marmitte werd Wannes Van Tricht in Lommel weer in de strijd gegooid op het Aalsterse middenveld. De gewezen sterkhouder van KV Mechelen greep zijn kans en zette ook zondag de lijnen uit. Vanop de stip nette hij de gelijkmaker.

Je toonde in eerste klasse leuke dingen bij KV Mechelen, maar twee reeksen lager verzeilde je op een zijspoor. Dat was wel even slikken?

Wannes Van Tricht: “Ik had me mijn transfer naar Aalst eerlijk gezegd anders voorgesteld. De concurrentie op het Aalsterse middenveld is wel niet voor de poes, maar uiteraard wil ik hier spelen. Ik bleef positief ingesteld en hard trainen. De coach en het bestuur toonden vertrouwen. Ik hoorde ook de verhalen dat ik woog op het budget en mocht vertrekken, maar dat werd me nooit verteld. Ik heb een contract tot 2019 en dat werd door het bestuur niet in vraag gesteld. De coach bracht me de twee jongste matchen aan de aftrap.”

Voor KV Mechelen wordt het knokken om niet naar de Proximus League te degraderen waar Aalst binnen enkele seizoenen wil meedraaien?

“Dit seizoen wil Eendracht in de middenmoot meedraaien. Volgend jaar wil de club aanleunen bij de top. Die torenhoge ambitie van het bestuur vind ik positief. Op het veld legden we met Lommel en Heist nu twee toppers op rij het vuur aan de schenen. Tegen Dender moeten we zondag nog een rekening vereffenen. Vooral voor onze aanhang wordt die derby een speciale wedstrijd. Dender heeft een goede ploeg, maar tegen Lommel en Heist tankten we vertrouwen.”

Tegen tien Heistenaars had Eendracht meer moeten forceren?

“Heist staat bekend als een razend gevaarlijke ploeg in de omschakeling. Ik sta dan ook achter de coach die zich hoedde voor overdreven risico's. Gelukkig raakten we na de tegentreffer trouwens ook snel langszij. Klaas De Rock staat op één bij de strafschoppen, maar was al geblesseerd naar de kant. Ik sta op twee en aarzelde niet. In een ooghoek zag ik de keeper naar de gekozen hoek vertrekken zodat ik nog snel de ander hoek koos. Ik vind deze draw toch vooral positief.”


23 Jan 2018, 17:14
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: EA - Heist
Ivm De Neve : hier mogen we nu ondertussen toch zeggen dat de sportieve cel het beter wist dan wij op het forum. Ik vond dit een onnodige transfer (zoals vele anderen hier) maar heeft ondertussen toch al zijn meerwaarde bewezen

Ivm Falco: Is dat een topper : Neen. Maar wel iemand met schitterende mentaliteit die van de streek is. Elke ploeg heeft er zo een aantal nodig. Wegen niet te zwaarop budget, schoonste bewijs voor uw jeugd dat je wel degelijk kan doorstoten naar de eerste ploeg en indien de ploeg goed draait kunnen zo'n jongens boven hun niveau uitstijgen. Laat ons dus daar niet teveel over discussiëren.

Ivm Bangoura: Is inderdaad nu wel einde verhaal. Wel 1 opmerking : Iemand zegt hier het slechtste wat ik in 25 jaar heb gezien op EA. Lijkt me toch ook wel straf. Antoine en Lusamba zijn de eerste 2 spitsen die ik mij kan herinneren die toch nog een stuk slechter waren. Intrinsiek lijkt Bangoura me zelfs nog redelijk wat potentie te hebben, maar met die mentaliteit gaat daar nooit iets uitkomen tenzij af en toe een opflakkering.


24 Jan 2018, 9:27
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: EA - Heist
Stolpa wordt hier weer schromelijk onderschat :D

_________________
may the FORCE be with you.


24 Jan 2018, 10:08
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: EA - Heist
Still standing ! schreef:
Stolpa wordt hier weer schromelijk onderschat :D


En Francky Quéré wordt ook vergeten...

Om niet te spreken van Eric Bongumba..


24 Jan 2018, 10:13
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: EA - Heist
kheiremans schreef:
Ivm De Neve : hier mogen we nu ondertussen toch zeggen dat de sportieve cel het beter wist dan wij op het forum. Ik vond dit een onnodige transfer (zoals vele anderen hier) maar heeft ondertussen toch al zijn meerwaarde bewezen

Ivm Falco: Is dat een topper : Neen. Maar wel iemand met schitterende mentaliteit die van de streek is. Elke ploeg heeft er zo een aantal nodig. Wegen niet te zwaarop budget, schoonste bewijs voor uw jeugd dat je wel degelijk kan doorstoten naar de eerste ploeg en indien de ploeg goed draait kunnen zo'n jongens boven hun niveau uitstijgen. Laat ons dus daar niet teveel over discussiëren.

Ivm Bangoura: Is inderdaad nu wel einde verhaal. Wel 1 opmerking : Iemand zegt hier het slechtste wat ik in 25 jaar heb gezien op EA. Lijkt me toch ook wel straf. Antoine en Lusamba zijn de eerste 2 spitsen die ik mij kan herinneren die toch nog een stuk slechter waren. Intrinsiek lijkt Bangoura me zelfs nog redelijk wat potentie te hebben, maar met die mentaliteit gaat daar nooit iets uitkomen tenzij af en toe een opflakkering.


Den Antoine was de slechtsten denk ik, lomp en traag.
Falco is niet den topper maar wel een vechter die niet schuwt zijn truitje nat te maken. Is goed met kop en inworp en die heeft progressiemarge en verbetert jaar na jaar.
En De Neve was destijds een vaste pion bij ons en ook in Deinze met van Acker, heb nooit gesnapt waarom er hier op 't forum telkens zoveel negatieve kritiek op hem was.
Maar ja, supporters willen de "sky is de limit" voor hun ploeg (ook ik)maar we moeten beseffen dat er beperkingen zijn en ons geduldiger, beleefder en verdraagzamer opstellen.


24 Jan 2018, 10:28
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: EA - Heist
Ook ik vond dat Bongoura een heel ongelukkige match speelde en was akkoord met zijn snelle vervanging, maar dat nu de schuld van die kapotte tafel in zijn schoenen wordt geschoven vind ik spijtig, want het was NIET hij die dit deed!

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


25 Jan 2018, 11:05
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: EA - Heist
DavidSeal schreef:
Ook ik vond dat Bongoura een heel ongelukkige match speelde en was akkoord met zijn snelle vervanging, maar dat nu de schuld van die kapotte tafel in zijn schoenen wordt geschoven vind ik spijtig, want het was NIET hij die dit deed!

Wie dan wel?


25 Jan 2018, 12:38
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: EA - Heist
zwawi schreef:
DavidSeal schreef:
Ook ik vond dat Bongoura een heel ongelukkige match speelde en was akkoord met zijn snelle vervanging, maar dat nu de schuld van die kapotte tafel in zijn schoenen wordt geschoven vind ik spijtig, want het was NIET hij die dit deed!

Wie dan wel?


Awel diegene die zei dat we moesten zwijgen na de match tegen Denjer!

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


25 Jan 2018, 12:57
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: EA - Heist
DavidSeal schreef:
zwawi schreef:
DavidSeal schreef:
Ook ik vond dat Bongoura een heel ongelukkige match speelde en was akkoord met zijn snelle vervanging, maar dat nu de schuld van die kapotte tafel in zijn schoenen wordt geschoven vind ik spijtig, want het was NIET hij die dit deed!

Wie dan wel?


Awel diegene die zei dat we moesten zwijgen na de match tegen Denjer!


Hij had dan beter zijn colère uitgewerkt op dat vlagsken in plaats van zijn frustaties te uiten tegen dat braaf onschuldig tafelken. Allez den Tom heeft problemen met zijn gekleurde spelers.


25 Jan 2018, 13:43
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08
Berichten: 825
Bericht Re: EA - Heist
DavidSeal schreef:
zwawi schreef:
DavidSeal schreef:
Ook ik vond dat Bongoura een heel ongelukkige match speelde en was akkoord met zijn snelle vervanging, maar dat nu de schuld van die kapotte tafel in zijn schoenen wordt geschoven vind ik spijtig, want het was NIET hij die dit deed!

Wie dan wel?


Awel diegene die zei dat we moesten zwijgen na de match tegen Denjer!


Idd, precies wree karakterken! Bangoura was het dus niet!


25 Jan 2018, 13:49
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 86 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst