EA - Heist - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 86 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 EA - Heist 
Auteur Bericht
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: EA - Heist
witzwet schreef:
Erg he...dat we moeten zeggen dat we tegen Heist op den berg eigenlijk met veel kans kunnen verliezen. Heist op den berg...just saying!

Maar kom. Aalst zou Aalst niet zijn als ze morgen plots een Wereldmatch spelen.


Zeer zeker erg, maar we hebben vorig seizoen ook 1 op 6 gehaald tegen - godbetert - Sparta Petegem, hé... 25 jaar geleden zouden we daar ook nekeer goed mee gelachen hebben.

Én met het feit dat we Davy Joye daar niet wegkrijgen, én met het feit dat Dimbala voor - opnieuw godbetert - Lebbeke kiest ipv. Aalst, én met het feit dat Olivier Verstraete van - ewel ja, godbetert - Oudenaarde een onbereikbare droom is... én, én, én...vul gerust zelf aan!

De realiteit is nu eenmaal dat Eendracht Aalst ook een amateurploegske geworden is, letterlijk en figuurlijk, en op alle vlakken. En - met verwijzing naar die discussies over bestuurders en investeerders - dat betekent ineens ook dat er nog maar zeer weinigen zitten te wachten om geld in EA te pompen, blij zijn dus met die ene vogel in de hand. Tja!

Maar we hópen uiteraard op winst morgen! :D


20 Jan 2018, 21:47
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: EA - Heist
Ik kan vandaag en volgende week niet komen kijken wegens besparingen, maar ik hoop van ganser harte dat ze vandaag al de drie punten kunnen pakken.
Minder stress in ieder geval voor de match tegen Dender waar een gelijkspel een zeer goede uitslag zou zijn.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


21 Jan 2018, 10:40
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: EA - Heist
Na de wedstrijd is het voorverkoop voor dender aan het hoofdloket aan de zittribune. Welk loket is dat dan? Links (kant van de europatribune) , loket aant secretariaat, of rechts kant van de kerk??

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


21 Jan 2018, 11:27
Knaap

Lid geworden op: 22 Okt 2017, 20:38
Berichten: 95
Bericht Re: EA - Heist
hansken schreef:
Na de wedstrijd is het voorverkoop voor dender aan het hoofdloket aan de zittribune. Welk loket is dat dan? Links (kant van de europatribune) , loket aant secretariaat, of rechts kant van de kerk??


Mijn intuïtie denkt dat het om het loket aan de europatribune gaat.

Hopelijk straks iets pakken. Zo niet dan zal het op Dender moeten gebeuren, wat ook nooit uitgesloten is in zo'n wedstrijd. :EA:


21 Jan 2018, 11:46
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: EA - Heist
hansken schreef:
Na de wedstrijd is het voorverkoop voor dender aan het hoofdloket aan de zittribune. Welk loket is dat dan? Links (kant van de europatribune) , loket aant secretariaat, of rechts kant van de kerk??


Hoofdloket is, logisch gezien denk ik, onder het secretariaat.

_________________
oilsjt, goi alien...


21 Jan 2018, 12:32
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: EA - Heist
Tijdens de heenwedstrijd viel me een sterke Napoleone op bij Heist. Sterke speler. Webers is er niet bij. Hopelijk wij een goeie dag en Heist een mindere.


21 Jan 2018, 14:07
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: EA - Heist
WVT. en laat hem nu aub eens een paar matchen staan. punt.

_________________
may the FORCE be with you.


21 Jan 2018, 17:22
Vaste Waarde

Lid geworden op: 09 Aug 2010, 13:14
Berichten: 907
Bericht Re: EA - Heist
iendrachter schreef:
Still standing ! schreef:
WVT. en laat hem nu aub eens een paar matchen staan. punt.


Omdat hij een goal maakt op penalty?
Ik heb de match niet gezien, maar volgens het verslag op de LiveScore lijken het mij toch eerder 2 verloren punten dan 1 gewonnen punt.
Hopelijk is de blessure van De Rock niet ernstig want die kunnen we echt niet missen...
Bangoura erop gekomen met den time en terug gewisseld, kunnen ze die niet terugsturen naar Union?

dat is de slechtste speler die ik op 25 jaar al gezien heb op iendracht,jongens toch laat diene er aub af hee,tis precies theo nmr2


21 Jan 2018, 18:11
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: EA - Heist
Ik vond het een aangenaam kijkstuk zonder echt veel grote kansen bij beide ploegen, gelijkspel vond ik terechte uitslag eigenlijk.

WVT was goed, maar vond De Neve vooral heersen op het middenveld. Wat me nog opviel, dat De Coninck niet op links moet gezet worden, dan stel je beter De Man op vind ik, maar soit. Die zijn 5 minuutjes waren wel gedreven.

Fletse invalbeurten gezien van Lusala en Bangoura. Hopelijk maken ze werk van een linksvoetige centrale verdediger voor volgend jaar. Want waar Gyselinck vorige week al niet al te goed was, was Mertens nog slechter vandaag.

Bangoura presteerde het om voor de 4e (!!!!) maal de bal op te eisen bij een strafschop. Andermaal tussenkomst nodig van Verstraeten om erger te voorkomen. Voor de rest is die jongen zijn eerste aanname allesbehalve, om van zijn rotgedrag nog maar te zwijgen.

Die mag de trainer uit de 16 laten voor mij.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


Laatst gewijzigd door El Corredor (Light) op 21 Jan 2018, 18:39, 1 keer totaal gewijzigd.



21 Jan 2018, 18:33
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: EA - Heist
Ik onthoud vooral dat we een onverhoopt punt hebben. Ondanks dat we in de tweede helft tegen 10 man speelden waren we zelf ook niet écht met elf... Mijn ogen doen nog pijn van de 'prestatie' van Falco en Bangoura.

Waar Falco bij mij nog een beetje krediet krijgt voor zijn wedstrijdmentaliteit, ligt dat bij Bangoura lichtjes anders. Die voelt zich blijkbaar verheven boven zijn teammaats (of zie ik dat verkeerd)? Ook vandaag opnieuw een gedoe over wie die penalty gaat trappen, terwijl je er mag van uitgaan dat Wannes voor de match als eerste aangewezen was. Over zijn voetballende kwaliteiten ga ik niet uitbreiden. Het is zoals mijn schoonbroer zei: "steek zijn verstand in ne vogel en hij vliegt niet achteruit, hij LOOPT achteruit" :cry: .


21 Jan 2018, 18:34
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: EA - Heist
Qua combinatievoetbal en inzet één van de betere matchen van het seizoen. Heist was een stuk minder indrukwekkend dan thuis, Aalst was beter dan de laatste weken. De 3 punten zaten er zeker in, maar uiteindelijk moet je je tevreden stellen met 1 (terecht) punt.

Sterke match van Jonas Heymans, je ziet nu al dat dat absoluut een aanwinst is voor deze ploeg... een kerel met karakter, juiste mentaliteit én een goeie pass. Aan de andere kant was het daarentegen weer huilen met de pet op...Falko, jongen, wat steek jij allemaal uit...

Verder ongelooflijke flutmatch van Lusala en een Mertens die elke week nóg trager lijkt te worden. En die Bangoura...goh ja, return to sender, hé. En ik denk dat dat ondertussen ook de mening is van TDC.

Wat Wannes betreft; akkoord, dat is geen patron en zal dat ook niet worden, maar mag idd opnieuw enkele weken zijn kans krijgen. Brengt toch wel iets bij aan de ploeg, in tegenstelling tot een aantal andere jongens die die kansen wel gekregen hebben. Verder verdient ook Preben meer dan hij krijgt.

In feite toch een opsteker, deze namiddag!


21 Jan 2018, 18:40
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: EA - Heist
Bomber schreef:
Ik vond die eerste penaltyfout trouwens duidelijker dan diegene waarvoor we uiteindelijk wel een penalty kregen. Ook rood was wat overdreven, of zag ik dat verkeerd?

vond dat na de match ook, maar beelden nu juist eens bekeken en weinig discussie toch.
Rood misschien wel wat overdreven.

_________________
If you never try, you'll never know


21 Jan 2018, 20:01
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: EA - Heist
We verdienden de 3 punten vandaag. Heist zat geen enkel moment in de match, en tot de 1-0 (Geenens wil de bal nog controleren maar dat was een verkeerde beslissing, om het eufemistisch te zeggen) hebben ze eigenlijk geen enkele kans gehad. Gelukkig krijgen we bijna meteen daarna een penalty. Rood was mss overdreven maar Mitu ging wel alleen op doel af. En dan de Bangoura-show...ik weet niet wat die jongen eigenlijk op een voetbalveld doet, ik ga er ook niets meer over zeggen. Hopelijk stelt de trainer die jongen niet meer op, voor zichzelf alleen al.


21 Jan 2018, 20:02
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: EA - Heist
Met een ref zoals je vandaag weer eentje had, mag je trouwens content zijn dat die rode kaart en penalty langs de andere kant vallen, maar een beetje malchance fluit zo een flierefluiter dat langs de andere kant ook.

Vond ons best wel karakter tonen vandaag, en de combinaties waren er bij momenten ook.
De Neve begint zo wel zijn plek te vinden in deze ploeg trouwens, als het goed is moet dat ook gezegd worden. WVT, tja 't was niet slecht maar waar sommigen hier lyrisch van worden weet ik ook niet.

Met deze inzet gaan we tegen Dender toch al een stuk verder komen dan de heenmatch denk ik zo.
Om het onszelf en de groepssfeer wel niet moeilijker te maken: Bangouara vanavond nog terug richting Union sturen.

_________________
If you never try, you'll never know


21 Jan 2018, 20:05
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: EA - Heist
De Neve opnieuw centraal achterin?


21 Jan 2018, 20:38
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 86 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst