Eendracht Aalst - ASV Geel - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 90 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 Eendracht Aalst - ASV Geel 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
allesaaneen schreef:
Hugo schreef:
Mijn eerste wedstrijd dat we nog eens komen kijken zal tegen Knokke zijn, lijkt mij een leuke wedstrijd tegen een ploeg die wil voetballen dan kunnen we de nieuwe aankopen ook eens aan 't werk zien.
Hopelijk houden ze na het seizoen een serieuze kuis, want als je doel hogerop spelen is moet er wat anders bijkomen dan wat er nu in de huidige kern rondloopt, aankopen die de ploeg meer voetballend vermogen bijbrengen en als van mij afhing 't liefst beginnen met een andere coach.
Maar dit is wel mijn persoonlijke mening hoor, voor jullie is hij waarschijnlijk onaantastbaar. :hmm:


Onaantastbaar is veel gezegd, maar waarom zou je een coach ontslaan die in zijn eerste jaar onverwacht promoveert en in zijn tweede jaar, in 1e amateur met een 2e amateurkern, de tweede kolom 'aanvoert' en zich hoogstwaarschijnlijk ook vlot zal redden? Iemand die in zijn analyses na de match trouwens keer op keer de nagel op de kop slaat, eerlijk en met inzicht, zonder zijn spelers af te vallen.

Er zijn er hier al andere gepasseerd ze, besteken. Meer nog, dat is eentje om te houden in een andere functie, als zou blijken dat zijn houdbaarheidsdatum als trainer verstreken is.


Gingen ze niet de stap zetten naar het profvoetbal, volgend seizoen moet je weer een enorme stap voorwaarts maken of je komt er niet of TDC voor deze stap de geschikte trainer is zal de toekomst uitwijzen.
Het verleden leert mij dat het dikwijls in het voetbal voor een trainer het seizoen teveel is, maar ik herhaal het nog eens dit is mijn persoonlijke mening.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


05 Feb 2018, 13:28
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
Tom De Cock is een uitstekende coach. Straalt ook rust uit wat voor deze club een absolute zegen is. Dat er kwaliteit bij moet, daar is zowat iedereen het over eens denk ik.


05 Feb 2018, 13:35
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
iendrachter schreef:
Hugo schreef:
Mijn eerste wedstrijd dat we nog eens komen kijken zal tegen Knokke zijn, lijkt mij een leuke wedstrijd tegen een ploeg die wil voetballen dan kunnen we de nieuwe aankopen ook eens aan 't werk zien.
Hopelijk houden ze na het seizoen een serieuze kuis, want als je doel hogerop spelen is moet er wat anders bijkomen dan wat er nu in de huidige kern rondloopt, aankopen die de ploeg meer voetballend vermogen bijbrengen en als van mij afhing 't liefst beginnen met een andere coach.
Maar dit is wel mijn persoonlijke mening hoor, voor jullie is hij waarschijnlijk onaantastbaar. :hmm:


Een serieuze kuis in de spelersgroep zal idd nodig zijn om de ambities waar te maken,
maar TDC die is voor mijn part toch nog wel onaantastbaar, wint vorig seizoen de eindronde met een bijna compleet nieuwe ploeg die hij zelf niet samengesteld had, en bij zijn aankomst stonden we dacht ik op de 7 de of 8 ste plaats in 2de amateur, als je dan alsnog op plaats 2 of 3 eindigt en er zelf nog in slaagt die eindronde te winnen met zo een jonge onervaren groep dan zeg ik toch wel chapeau trainer.
Dit seizoen is de ambitie om er in te blijven, we staan momenteel op plaats 9 en met de gekwetsten die hopelijk snel terugkomen zouden we er toch moeten in slagen het behoud te verzekeren.
Als onze trainer dit kan verwezenlijken met deze kern met toch wel zeer beperkt voetballend vermogen dan is hij terug in zijn opzet geslaagd en kan je toch niet anders dan vaststellen dat hij het prima gedaan heeft.
Er zijn altijd dingen die je als supporter anders ziet dan een trainer, ook bij TDC, zo stoort het mij soms dat hij soms wat te lang wacht met wisselen, of dat hij is ni harder tekeer gaat langs de lijn.
Maar anderzijds siert hem dat ook dat hij hem altijd kan rustig houden en is deze jonge groep daar veel beter mee dan bvb een conflict trainer als een Dirk Geeraerd, want dat pakte hier duidelijk niet.

(y)


05 Feb 2018, 14:07
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
Ik snap de kritiek op TDC echt niet.
iedere coach heeft zijn eigen stijl. Maar met zo'n jonge, onervaren groep deze resultaten halen, daar neem ik graag mijn hoed voor af. Ik vind trouwens ook dat hij in zijn analyses (naar mijn mening) meestal heel correct zijn, en dat er geen onzinnigheden worden verteld. Ook geen trainer die zich achter excuses verstopt. Ik heb ook de indruk dat de spelers hun trainer respecteren.

Enige waar ik moeite mee heb, zijn de transfers einde vorig seizoen, maar dat is een ander gegeven, en wil ik niet opnieuw oprakelen. en ik neem ook aan dat tdc daar weinig mee te maken had.

dat deze kern wat te kort komt voor de top, is een open deur in trappen. Maar dat mogen we deze kern toch ook niet kwalijk nemen. Een grote kuis houden, vind ik dan ook wel wat te ver gaan. Alsof ze allemaal gewoon niet voldoen bij ons. Ik las vorige week dat onze nieuwe spits al werd veroordeeld nog voor hij één stamp tegen een bal heeft gezet bij ons. dat kan toch niet plezant zijn seg om er zo naar te kijken...

mijn mening is dat als je met het nodige realisme naar deze groep kijkt, dat het mooi zal zijn als we onze plaats in het klassement kunnen behouden. en waarom zou dat niet kunnen lukken? een beetje geloof in eigen kunnen.

het bestuur verkondigt steevast dat het de weg van het profvoetbal wil inslaan... maar dan moet het bestuur daar over x aantal jaar op worden afgerekend, niet de spelersgroep van dit jaar. Want volgens mij gaan die dit seizoen gewoon slagen in hun opdracht. Er komen interessante maanden aan wat de club in zijn algemeenheid betreft (licentie, overdracht cvba, contractverlengingen, afscheid van spelers, hopelijk gerichte transfers...) . Hopelijk doen die hun werk even goed dan onze spelersgroep en technische staf: dàt zou de continuïteit van de club pas ten goede komen.


05 Feb 2018, 14:27
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
parol schreef:
iendrachter schreef:
Hugo schreef:
Mijn eerste wedstrijd dat we nog eens komen kijken zal tegen Knokke zijn, lijkt mij een leuke wedstrijd tegen een ploeg die wil voetballen dan kunnen we de nieuwe aankopen ook eens aan 't werk zien.
Hopelijk houden ze na het seizoen een serieuze kuis, want als je doel hogerop spelen is moet er wat anders bijkomen dan wat er nu in de huidige kern rondloopt, aankopen die de ploeg meer voetballend vermogen bijbrengen en als van mij afhing 't liefst beginnen met een andere coach.
Maar dit is wel mijn persoonlijke mening hoor, voor jullie is hij waarschijnlijk onaantastbaar. :hmm:


Een serieuze kuis in de spelersgroep zal idd nodig zijn om de ambities waar te maken,
maar TDC die is voor mijn part toch nog wel onaantastbaar, wint vorig seizoen de eindronde met een bijna compleet nieuwe ploeg die hij zelf niet samengesteld had, en bij zijn aankomst stonden we dacht ik op de 7 de of 8 ste plaats in 2de amateur, als je dan alsnog op plaats 2 of 3 eindigt en er zelf nog in slaagt die eindronde te winnen met zo een jonge onervaren groep dan zeg ik toch wel chapeau trainer.
Dit seizoen is de ambitie om er in te blijven, we staan momenteel op plaats 9 en met de gekwetsten die hopelijk snel terugkomen zouden we er toch moeten in slagen het behoud te verzekeren.
Als onze trainer dit kan verwezenlijken met deze kern met toch wel zeer beperkt voetballend vermogen dan is hij terug in zijn opzet geslaagd en kan je toch niet anders dan vaststellen dat hij het prima gedaan heeft.
Er zijn altijd dingen die je als supporter anders ziet dan een trainer, ook bij TDC, zo stoort het mij soms dat hij soms wat te lang wacht met wisselen, of dat hij is ni harder tekeer gaat langs de lijn.
Maar anderzijds siert hem dat ook dat hij hem altijd kan rustig houden en is deze jonge groep daar veel beter mee dan bvb een conflict trainer als een Dirk Geeraerd, want dat pakte hier duidelijk niet.

(y)

--Juist verwoord. (y)
Als je dan ook nog eens rekening houdt met zijn jonge leeftijd, en zijn beperkte ervaringen vooralleer hij bij Eendracht als coach aan de slag kwam.
Dan zijn de geleverde resultaten top voor de reeksen waar wij spelen. Ook als trainer leert hij zoals iedere onvolmaakte mens, thans ook nog bij, uit zijn beperkt aantal fouten.
Hij heeft zeker ook nog progressiemarge als jonge trainer.
Dus zijn houdbaarheisdatum is absoluut nog niet verlopen.
TdC heeft alles, ...om voor het moment, met hem verder te werken:
(en veel duurdere trainers met ruime ervaring, zijn momenteel niet betaalbaar)

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


Laatst gewijzigd door pattaboem op 05 Feb 2018, 15:11, 1 keer totaal gewijzigd.



05 Feb 2018, 14:39
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
filip.dhose schreef:
pattaboem schreef:
Gilles schreef:
Blijft bij elkaar staan. Oosterzonen wint op Hamme.

--
Dat is minder belangrijk
't is ons verschil met de 4de-laatste, en hopelijk de 3de-laatste in de klassering die we nauwlettend moeten in 't oog moeten houden.
En dat is momenteel 7 en 9 punten voorsprong. Kwestie om die clubs, niet te laten inlopen.
Optimistisch gezien kunnen we ook nog de 6de plaats ambiëren, met slechts 4 punten verschil én ook 1 wedstrijd minder gespeeld...
't is maar hoe optimistisch of pessimistisch men er tegenaan kijkt.


Heeft allemaal geen belang: enkel de eerste 4 plaatsen tellen. Die spelen promotie-eindronde met halvering van competitiepunten.
De laatste 3 zakken rechtstreeks, de 4de laatste (13) speelt degradatie-eindronde.
Plaats 4 heeft 37 punten, dus 11 meer dan ons.
Plaats 13 heeft 19 punten, dus 7 minder dan ons.
We zullen niet ver eindigen van mijn pronostiek voor het seizoen :D : plaats 8.

--
Dat is me inderdaad bekend. Maar zonder te hoge verwachtingen te koesteren, en zonder teveel tegenslag, is een plaats tussen 6 en 8 in de eindrangschikking momenteel hoogst haalbaar als mikpunt; na de definitieve redding.
Eindronde mogen we vergeten. Daarvoor is de kloof al te groot, en de huidige ploeg te beperkt..
Al bij al, zou een middenmoot-rangschikking; toch een zeer mooi eindresultaat kunnen zijn.

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


05 Feb 2018, 14:56
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
pattaboem schreef:
filip.dhose schreef:
pattaboem schreef:
--
Dat is minder belangrijk
't is ons verschil met de 4de-laatste, en hopelijk de 3de-laatste in de klassering die we nauwlettend moeten in 't oog moeten houden.
En dat is momenteel 7 en 9 punten voorsprong. Kwestie om die clubs, niet te laten inlopen.
Optimistisch gezien kunnen we ook nog de 6de plaats ambiëren, met slechts 4 punten verschil én ook 1 wedstrijd minder gespeeld...
't is maar hoe optimistisch of pessimistisch men er tegenaan kijkt.


Heeft allemaal geen belang: enkel de eerste 4 plaatsen tellen. Die spelen promotie-eindronde met halvering van competitiepunten.
De laatste 3 zakken rechtstreeks, de 4de laatste (13) speelt degradatie-eindronde.
Plaats 4 heeft 37 punten, dus 11 meer dan ons.
Plaats 13 heeft 19 punten, dus 7 minder dan ons.
We zullen niet ver eindigen van mijn pronostiek voor het seizoen :D : plaats 8.

--
Dat is me inderdaad bekend. Maar zonder te hoge verwachtingen te koesteren, en zonder teveel tegenslag, is een plaats tussen 6 en 8 in de eindrangschikking momenteel hoogst haalbaar als mikpunt; na de definitieve redding.
Eindronde mogen we vergeten. Daarvoor is de kloof al te groot, en de huidige ploeg te beperkt..
Al bij al, zou een middenmoot-rangschikking; toch een zeer mooi eindresultaat kunnen zijn.


100 % akkoord met deze analyse.


05 Feb 2018, 19:08
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
pattaboem schreef:
parol schreef:
iendrachter schreef:

Een serieuze kuis in de spelersgroep zal idd nodig zijn om de ambities waar te maken,
maar TDC die is voor mijn part toch nog wel onaantastbaar, wint vorig seizoen de eindronde met een bijna compleet nieuwe ploeg die hij zelf niet samengesteld had, en bij zijn aankomst stonden we dacht ik op de 7 de of 8 ste plaats in 2de amateur, als je dan alsnog op plaats 2 of 3 eindigt en er zelf nog in slaagt die eindronde te winnen met zo een jonge onervaren groep dan zeg ik toch wel chapeau trainer.
Dit seizoen is de ambitie om er in te blijven, we staan momenteel op plaats 9 en met de gekwetsten die hopelijk snel terugkomen zouden we er toch moeten in slagen het behoud te verzekeren.
Als onze trainer dit kan verwezenlijken met deze kern met toch wel zeer beperkt voetballend vermogen dan is hij terug in zijn opzet geslaagd en kan je toch niet anders dan vaststellen dat hij het prima gedaan heeft.
Er zijn altijd dingen die je als supporter anders ziet dan een trainer, ook bij TDC, zo stoort het mij soms dat hij soms wat te lang wacht met wisselen, of dat hij is ni harder tekeer gaat langs de lijn.
Maar anderzijds siert hem dat ook dat hij hem altijd kan rustig houden en is deze jonge groep daar veel beter mee dan bvb een conflict trainer als een Dirk Geeraerd, want dat pakte hier duidelijk niet.

(y)

--Juist verwoord. (y)
Als je dan ook nog eens rekening houdt met zijn jonge leeftijd, en zijn beperkte ervaringen vooralleer hij bij Eendracht als coach aan de slag kwam.
Dan zijn de geleverde resultaten top voor de reeksen waar wij spelen. Ook als trainer leert hij zoals iedere onvolmaakte mens, thans ook nog bij, uit zijn beperkt aantal fouten.
Hij heeft zeker ook nog progressiemarge als jonge trainer.
Dus zijn houdbaarheisdatum is absoluut nog niet verlopen.
TdC heeft alles, ...om voor het moment, met hem verder te werken:
(en veel duurdere trainers met ruime ervaring, zijn momenteel niet betaalbaar)


EA is al 50 jaar lang een trainerskerkhof: sinds het seizoen 1969-1970 passeerden hier 47 trainers (bron: wikipedia). Een groot verloop van trainers is (bijna) altijd een sterke indicator van een chaotische, onevenwichtige, incompetente bestuurskamer. TDC is (relatief) jong, tactisch okee (voor ons niveau) en een uitzonderlijk sterke communicator, zowel intern als extern.

* Jong en tactisch okee: betekent dat hij nog veel progressie kan maken. Mourinho bv. was ook niet onmiddellijk de wereldtrainer die hij nu is (10 jaar vooraleer hij bij FC Barcelona als assistent aan de slag ging).
* Sterke communicator: je kunt het belang hiervan in de moderne wereld en voetballerij niet overschatten!

Als je vergelijkt welk rendement TDC met een beperkt spelerspotentieel bereikt in vergelijking met FCV Dender, dat qua individueel talent vele trappen hoger staat, dan kun je enkel maar besluiten dat TDC een zeer goede trainer is, want dat is nu net de taak van een trainer: van 11 individuen een team smeden, waarbij de som van 11 keer 1 groter is dan 11.


05 Feb 2018, 19:25
Reserve

Lid geworden op: 01 Apr 2014, 16:53
Berichten: 319
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
@filipdhose: Mourinho was zelfs nooit assistent bij Barcelona dacht ik, maar kwam er als tolk onder wijlen Bobby Robson.


05 Feb 2018, 19:32
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
BDS schreef:
@filipdhose: Mourinho was zelfs nooit assistent bij Barcelona dacht ik, maar kwam er als tolk onder wijlen Bobby Robson.


1997: assistent-trainer bij FC Barcelona onder Louis Van Gaal.

Maar dat was niet de essentie van mijn boodschap, het was gewoon ter illustratie. :)


05 Feb 2018, 20:11
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
Wat mij steeds maar irriteert zijn de karrevracht sh*t dat hier door sommigen wordt uitgestort op vele hoofden: bestuur, trainer, ja soms zelfs op nieuwe aanwinsten die men nog niet eens heeft zien spelen.
Dito op trouwe supporters op dit forum, die beschouwd worden als naïevelingen die ons bestuur -ten onrechte- zouden vertrouwen..
Men vergeet uit welke diepe afgrond wij terugkomen, en herstel zeer moeizaam en traag verloopt.
Als wij het tweede seizoen op rij, langzaam vooruitgang boeken, in tegenstelling met de oudere besturen, is er toch wel al een opwaartse verbetering zichtbaar.
De aanduiding van de huidige trainer , met een beperkt budget; uit een aantal kandidaturen is daar ook een voorbeeld van. En dit is ook een verdienste van het huidig bestuur. Het is ooit anders geweest....
Ik kende TdC totaal niet, bij zijn aanwerving. Maar meer en meer verdient die man, mijn gewaardeerd respect, voor de resultaten beschouwd , over ca 1 jaar. Hopelijk zet die trend zich nog een tijdje verder.
En dat is ook zo voor het huidig bestuur, zonder te willen beweren dat onder hen, geen fouten worden gemaakt.
Nu zitten sommigen al klaar om de jaarrekening van de AV te bekritiseren waarbij een positieve conjunctuur niet snel genoeg omhoog zal zijn gegaan.
Aan al de negativisten zou ik willen vragen om een eindbeoordeling te willen maken over 5 jaar, waar we dan staan, vergeleken met de bijna-ramp van EA in 2015-2016.

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


05 Feb 2018, 22:53
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
pattaboem schreef:
Wat mij steeds maar irriteert zijn de karrevracht sh*t dat hier door sommigen wordt uitgestort op vele hoofden: bestuur, trainer, ja soms zelfs op nieuwe aanwinsten die men nog niet eens heeft zien spelen.
Dito op trouwe supporters op dit forum, die beschouwd worden als naïevelingen die ons bestuur -ten onrechte- zouden vertrouwen..
Men vergeet uit welke diepe afgrond wij terugkomen, en herstel zeer moeizaam en traag verloopt.
Als wij het tweede seizoen op rij, langzaam vooruitgang boeken, in tegenstelling met de oudere besturen, is er toch wel al een opwaartse verbetering zichtbaar.
De aanduiding van de huidige trainer , met een beperkt budget; uit een aantal kandidaturen is daar ook een voorbeeld van. En dit is ook een verdienste van het huidig bestuur. Het is ooit anders geweest....
Ik kende TdC totaal niet, bij zijn aanwerving. Maar meer en meer verdient die man, mijn gewaardeerd respect, voor de resultaten beschouwd , over ca 1 jaar. Hopelijk zet die trend zich nog een tijdje verder.
En dat is ook zo voor het huidig bestuur, zonder te willen beweren dat onder hen, geen fouten worden gemaakt.
Nu zitten sommigen al klaar om de jaarrekening van de AV te bekritiseren waarbij een positieve conjunctuur niet snel genoeg omhoog zal zijn gegaan.
Aan al de negativisten zou ik willen vragen om een eindbeoordeling te willen maken over 5 jaar, waar we dan staan, vergeleken met de bijna-ramp van EA in 2015-2016.


Ik ben blij dat ik niet de enige optimist ben hier. Er zijn er nog hoor maar velen durven hier niets meer posten.


05 Feb 2018, 23:31
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
pattaboem schreef:
Wat mij steeds maar irriteert zijn de karrevracht sh*t dat hier door sommigen wordt uitgestort op vele hoofden: bestuur, trainer, ja soms zelfs op nieuwe aanwinsten die men nog niet eens heeft zien spelen.
Dito op trouwe supporters op dit forum, die beschouwd worden als naïevelingen die ons bestuur -ten onrechte- zouden vertrouwen..
Men vergeet uit welke diepe afgrond wij terugkomen, en herstel zeer moeizaam en traag verloopt.
Als wij het tweede seizoen op rij, langzaam vooruitgang boeken, in tegenstelling met de oudere besturen, is er toch wel al een opwaartse verbetering zichtbaar.
De aanduiding van de huidige trainer , met een beperkt budget; uit een aantal kandidaturen is daar ook een voorbeeld van. En dit is ook een verdienste van het huidig bestuur. Het is ooit anders geweest....
Ik kende TdC totaal niet, bij zijn aanwerving. Maar meer en meer verdient die man, mijn gewaardeerd respect, voor de resultaten beschouwd , over ca 1 jaar. Hopelijk zet die trend zich nog een tijdje verder.
En dat is ook zo voor het huidig bestuur, zonder te willen beweren dat onder hen, geen fouten worden gemaakt.
Nu zitten sommigen al klaar om de jaarrekening van de AV te bekritiseren waarbij een positieve conjunctuur niet snel genoeg omhoog zal zijn gegaan.
Aan al de negativisten zou ik willen vragen om een eindbeoordeling te willen maken over 5 jaar, waar we dan staan, vergeleken met de bijna-ramp van EA in 2015-2016.


Jongen toch, het is niet het gebrek aan snel vooruitgang boeken dat zo bekritiseerd wordt, hou er toch mee op gast...PLJ heeft gewoon meer dan één keer de supporters belogen (in het verhaal Gv, in het verhaal van de verbreding), de afgevaardigden voor het DC genoeg persoonlijk aangevallen én de doorn in het oog van velen is de hoge verloning van DA waardoor ge wel sportief uw budget moet inkrimpen en het aanstellen van een compleet nutteloze PF als sportief adviseur die zich nooit van eerdere taken kwijtte maar dan ook wel op de loonlijst staat.

Daar gaat het om...vooruitgang, vooruitgang...gij peist zeker dat de kritische stemmen als naïeve pubers zijn om te peizen direct aan de top te spelen.

We kunnen alleen maar hopen dat hij leert uit zijn communicatie blunders om niet te zeggen zijn leugens.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


06 Feb 2018, 1:01
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
Jean schreef:
pattaboem schreef:
Wat mij steeds maar irriteert zijn de karrevracht sh*t dat hier door sommigen wordt uitgestort op vele hoofden: bestuur, trainer, ja soms zelfs op nieuwe aanwinsten die men nog niet eens heeft zien spelen.
Dito op trouwe supporters op dit forum, die beschouwd worden als naïevelingen die ons bestuur -ten onrechte- zouden vertrouwen..
Men vergeet uit welke diepe afgrond wij terugkomen, en herstel zeer moeizaam en traag verloopt.
Als wij het tweede seizoen op rij, langzaam vooruitgang boeken, in tegenstelling met de oudere besturen, is er toch wel al een opwaartse verbetering zichtbaar.
De aanduiding van de huidige trainer , met een beperkt budget; uit een aantal kandidaturen is daar ook een voorbeeld van. En dit is ook een verdienste van het huidig bestuur. Het is ooit anders geweest....
Ik kende TdC totaal niet, bij zijn aanwerving. Maar meer en meer verdient die man, mijn gewaardeerd respect, voor de resultaten beschouwd , over ca 1 jaar. Hopelijk zet die trend zich nog een tijdje verder.
En dat is ook zo voor het huidig bestuur, zonder te willen beweren dat onder hen, geen fouten worden gemaakt.
Nu zitten sommigen al klaar om de jaarrekening van de AV te bekritiseren waarbij een positieve conjunctuur niet snel genoeg omhoog zal zijn gegaan.
Aan al de negativisten zou ik willen vragen om een eindbeoordeling te willen maken over 5 jaar, waar we dan staan, vergeleken met de bijna-ramp van EA in 2015-2016.


Ik ben blij dat ik niet de enige optimist ben hier. Er zijn er nog hoor maar velen durven hier niets meer posten.


Ik denk dat het net andersom is,velen willen hier niets meer posten omdat men toch de waarheid niet onder ogen wil zien,iedereen zit achter de cijfers te vragen en nu men ze heeft mag onze voetmat van een supportersafgevaardige ze niet geven van het opperhoofd,omdat ze eerst gaan overleggen hoe ze net als vorig jaar gaan zien wat ze ons gaan wijsmaken,nogmaals de cijfertjes zijn slechter dan vorig jaar ;)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


06 Feb 2018, 9:39
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
Pattaboem, ik heb thuis beesten ik scherm hun hokken af tegen de wind en de koude, hier ben je met mensen bezig.
Hoelang vragen de supporters nu al om de achterwand af te dekken ofwel is het slechte wil of heb je giene naugel om oon a gat te krabben.
Zo een trouwe fans daar moet je voor door het vuur gaan i.p.v. hen in de kou te laten staan.
Dat ik geen fan ben van TDC was mijn persoonlijke mening , iedereen is geen fan Van Leko of Van Haezebroeck nietwaar, jij ziet dit direct als een aanval op het bestuur raar?
Wat PLJ betreft, eerst was het een driejarenplan, daarna een 5 jarenplan Lokeren en Beveren pasten niet meer in het plaatje dergelijke uitspraken irriteerden mij pas, terwijl je nu twee jaar later nog geen signalen ziet richting profploeg ( Geen stadion, geen investeerders )!
Als jij meer weet over beide punten laat ons dan iets weten, de belangrijkste stappen moeten nog gezet worden alvorens ons te besmetten met je overmatige vererings-virus.
Als het goed is zeg ik het ook, zoals de prestatie van afgelopen zondag vond ik straf, onder degradatiedruk met een bende jonge gasten de drie punten pakken chapeau.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


Laatst gewijzigd door Hugo op 06 Feb 2018, 10:56, 1 keer totaal gewijzigd.



06 Feb 2018, 10:19
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 90 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst