Eendracht Aalst - ASV Geel - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 94 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7
 Eendracht Aalst - ASV Geel 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 39
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
Davy schreef:
Hugo schreef:
Pattaboem, ik heb thuis beesten ik scherm hun hokken af tegen de wind en de koude, hier ben je met mensen bezig.
Hoelang vragen de supporters nu al om de achterwand af te dekken ofwel is het slechte wil of heb je giene naugel om oon a gat te krabben.
Zo een trouwe fans daar moet je voor door het vuur gaan i.p.v. hen in de kou te laten staan.

Daar ben ik het volledug mee eens.
Dat die wand daar nog niet hangt is echt schandalig

Mij heeft het "geveld". Resultaat: nu uitzieken en gene carnavalsmatch aanstaande vrijdag. Ga daar genen 2den trek opdoen en dan de carnavalsstoet missen ze.

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!

06 Feb 2018, 16:26
Vaste Waarde

parol schreef:
pattaboem schreef:
Wat mij steeds maar irriteert zijn de karrevracht sh*t dat hier door sommigen wordt uitgestort op vele hoofden: bestuur, trainer, ja soms zelfs op nieuwe aanwinsten die men nog niet eens heeft zien spelen.
Dito op trouwe supporters op dit forum, die beschouwd worden als naïevelingen die ons bestuur -ten onrechte- zouden vertrouwen..
Men vergeet uit welke diepe afgrond wij terugkomen, en herstel zeer moeizaam en traag verloopt.
Als wij het tweede seizoen op rij, langzaam vooruitgang boeken, in tegenstelling met de oudere besturen, is er toch wel al een opwaartse verbetering zichtbaar.
De aanduiding van de huidige trainer , met een beperkt budget; uit een aantal kandidaturen is daar ook een voorbeeld van. En dit is ook een verdienste van het huidig bestuur. Het is ooit anders geweest....
Ik kende TdC totaal niet, bij zijn aanwerving. Maar meer en meer verdient die man, mijn gewaardeerd respect, voor de resultaten beschouwd , over ca 1 jaar. Hopelijk zet die trend zich nog een tijdje verder.
En dat is ook zo voor het huidig bestuur, zonder te willen beweren dat onder hen, geen fouten worden gemaakt.
Nu zitten sommigen al klaar om de jaarrekening van de AV te bekritiseren waarbij een positieve conjunctuur niet snel genoeg omhoog zal zijn gegaan.
Aan al de negativisten zou ik willen vragen om een eindbeoordeling te willen maken over 5 jaar, waar we dan staan, vergeleken met de bijna-ramp van EA in 2015-2016.

(y)

Niet alles op nen hoop gooien hé.

Spelers afmaken alvorens je ze ziet spelen kan niet. Maar op het bestuur mag je toch kritiek hebben zeker? Dat doet niks af van hun verdienste. Ni alles is wit of zwet hé.
Je kan iemand bekritiseren op sommige punten en loven op andere. Alleen wordt je hier sowieso in 1 van die 2 vakskes geduwd. Je bent voor of tegen. Iets tussenin kan niet.

06 Feb 2018, 17:09
Ancien

Leeftijd: 49
parol schreef:
pattaboem schreef:
Wat mij steeds maar irriteert zijn de karrevracht sh*t dat hier door sommigen wordt uitgestort op vele hoofden: bestuur, trainer, ja soms zelfs op nieuwe aanwinsten die men nog niet eens heeft zien spelen.
Dito op trouwe supporters op dit forum, die beschouwd worden als naïevelingen die ons bestuur -ten onrechte- zouden vertrouwen..
Men vergeet uit welke diepe afgrond wij terugkomen, en herstel zeer moeizaam en traag verloopt.
Als wij het tweede seizoen op rij, langzaam vooruitgang boeken, in tegenstelling met de oudere besturen, is er toch wel al een opwaartse verbetering zichtbaar.
De aanduiding van de huidige trainer , met een beperkt budget; uit een aantal kandidaturen is daar ook een voorbeeld van. En dit is ook een verdienste van het huidig bestuur. Het is ooit anders geweest....
Ik kende TdC totaal niet, bij zijn aanwerving. Maar meer en meer verdient die man, mijn gewaardeerd respect, voor de resultaten beschouwd , over ca 1 jaar. Hopelijk zet die trend zich nog een tijdje verder.
En dat is ook zo voor het huidig bestuur, zonder te willen beweren dat onder hen, geen fouten worden gemaakt.
Nu zitten sommigen al klaar om de jaarrekening van de AV te bekritiseren waarbij een positieve conjunctuur niet snel genoeg omhoog zal zijn gegaan.
Aan al de negativisten zou ik willen vragen om een eindbeoordeling te willen maken over 5 jaar, waar we dan staan, vergeleken met de bijna-ramp van EA in 2015-2016.

(y)

(n)

06 Feb 2018, 19:17
Vaste Waarde

Leeftijd: 29
Aftermovie EA - Geel op het nieuw Youtube-account van Onion Boys 17: https://youtu.be/2oqvYUtPp4g
Ook te bekijken via onze FB-pagina: https://www.facebook.com/OnionBoys17/
Of ons Instagram-account: https://www.instagram.com/onionboys17/

Sorry voor de SPAM :D :angel:

https://www.instagram.com/onionboys17/

07 Feb 2018, 16:27
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 94 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7