Châtelet - EA ! - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 84 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 Châtelet - EA ! 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: Châtelet - EA !
Jean schreef:
AlostanA schreef:
Enkel de beelden gezien deze keer maar toch wel twee keer proper afgewerkt van Mbaye. (y)


Twee keer scoort hij op aangeven van Wannes terwijl ook de pass naar Klaas waar de penalty uit komt, ook van Van Tricht komt. Hij is niet de sterke man in duel maar is toch dikwijls beslissend!


Wannes wordt voor het eerst sinds hij bij ons speelt geholpen door een kopbalsterke targetman, hetgeen duidelijk meer zijn spel is. zal nooit de dominante '10' worden zoals nen Troch dat was in 3de en 4de (!) maar bekijk sedert hij opnieuw mag spelen zijn assists en je weet weeral genoeg. en hij levert passen op ne plastron die er niet ingeschoten worden ook he... ik snap perfect dat je als supp op den tien het meer voor een ander type speler kunt hebben, dat is zelfs perfect begrijpbaar: hij kan voor gene meter lopen, springt hoogstens 10 cm hoog, heeft de actieradius van een 5-jarige in een olympisch zwembad... toch denk ik dat WVT te weinig naar waarde geschat wordt door velen. We hebben ten tijde van Vanderhaeghen, De Vleesschouwer, Van Riel, Van der Hoorn, Krncevic...nog is zo een type tien gehad. het is zoals de rum in uwen mojito; je smaakt hem amper maar zonder werkt het geheel niet, de Wannes Van Wambeke. :cool:

_________________
may the FORCE be with you.


05 Mar 2018, 21:13
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Châtelet - EA !
Een paar zeer rare beslissingen van de scheidsrechter gezien, zeker bij die penalty tegen (Heymans doet gewoon niets, kopt gewoon op die bal) en die gele kaart voor een 'schwalbe' (de bal wordt wel gespeeld maar die kerel heeft Mbaye ook gewoon mee).

Over Van Tricht : ik ben ook fan van zijn voetenwerk, maar hij is geen echte 10 die dominant aanwezig is.
Van Wambeke was nu wel een stukske hoger niveau...


05 Mar 2018, 22:24
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Châtelet - EA !
Ik denk niet dat je Van Tricht een dienst bewijst met hem met Van Wambeke te vergelijken.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


05 Mar 2018, 23:15
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Châtelet - EA !
DavidSeal schreef:
filip.dhose schreef:
DT schreef:

Als je niet verliest op Berchem in principe wel.

Voordeel is - mocht het toch nog ergens precair worden omdat er weer speciale uitslagen beginnen opduiken de komende weken - dat je het in uw laatste drie matchen altijd nog in eigen hand hebt en kan afmaken indien nodig met thuismatchen tegen Oosterzonen en Oudenaarde en een uitmatch op Patro.


Patro Eisden zal op dat moment hoogstwaarschijnlijk al zeker zijn van degradatie.
En indien we de laatste match nog punten zouden nodig hebben, dan zou Oudenaarde stom moeten zijn om ons niet te laten winnen. We brengen altijd een pak volk mee op verplaatsing, en wees gerust dat onze tegenstanders (de besturen althans) ons graag zien komen. Die derby's met Aalst zijn telkens een mooie inkomstenbron.



Heel gevaarlijke uitspraak, dat er (vooral onder Waalse ploegen) eens "iets" geregeld wordt, ga ik nooit ontkennen. Maar wie herinnert zich thuismatch tegen Kapellen nog?! Die hadden er ook "baat" bij dat we niet zouden zakken, maar kwamen hier toch punten pakken...


ik word nog wakker nat van 't zweet 's nachts azzek dor op peis

_________________
www.spionkoplede.com


06 Mar 2018, 10:13
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Châtelet - EA !
Still standing ! schreef:
Jean schreef:
AlostanA schreef:
Enkel de beelden gezien deze keer maar toch wel twee keer proper afgewerkt van Mbaye. (y)


Twee keer scoort hij op aangeven van Wannes terwijl ook de pass naar Klaas waar de penalty uit komt, ook van Van Tricht komt. Hij is niet de sterke man in duel maar is toch dikwijls beslissend!


Wannes wordt voor het eerst sinds hij bij ons speelt geholpen door een kopbalsterke targetman, hetgeen duidelijk meer zijn spel is. zal nooit de dominante '10' worden zoals nen Troch dat was in 3de en 4de (!) maar bekijk sedert hij opnieuw mag spelen zijn assists en je weet weeral genoeg. en hij levert passen op ne plastron die er niet ingeschoten worden ook he... ik snap perfect dat je als supp op den tien het meer voor een ander type speler kunt hebben, dat is zelfs perfect begrijpbaar: hij kan voor gene meter lopen, springt hoogstens 10 cm hoog, heeft de actieradius van een 5-jarige in een olympisch zwembad... toch denk ik dat WVT te weinig naar waarde geschat wordt door velen. We hebben ten tijde van Vanderhaeghen, De Vleesschouwer, Van Riel, Van der Hoorn, Krncevic...nog is zo een type tien gehad. het is zoals de rum in uwen mojito; je smaakt hem amper maar zonder werkt het geheel niet, de Wannes Van Wambeke. :cool:


Te zot voor woorden, ik ga WVT nu niet afkraken, zeker niet maar hem vergelijken met Van Wambeke?! Dat was met voorsprong de beste spelverdeler die hier ooit rondliep. Traag, dat wel maar wat een speler, niet te vergelijken!

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


06 Mar 2018, 10:44
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Châtelet - EA !
filip.dhose schreef:
iendrachter schreef:
De uitslag was vandaag toch geen correcte weergave van de match.
Eerste helft waren we beter dan Châtelet en geven we weinig weg, verdiende voorsprong.
2de helft is een compleet ander verhaal, Châtelet drukt ons met 10 man tegen ons eigen doel en heeft constant de bal met toch enkele gevaarlijke kansen, vooral nr 11 Ladrière vond ik zeer goed.
Onze keeper speelde een schitterende match en pakt die penalty op een zeer belangrijk moment,
als het dan 1-2 werd ben ik vrij zeker dat we niet met 3 punten naar huis komen.
Van Tricht vond ik 1ste helft goed maar 2de helft totaal onzichtbaar, moest altijd gewisseld worden.
Mbaye zeer sterke match, hoeveel fouten werden er op hem gemaakt seg?
En de ref viel ook weer negatief op door een denkbeeldige schwalbe te zien van Mbaye bij een fout op het middenveld en daarvoor geel te trekken :crazy: en ook de zogezegde penaltyfout van Heymans heb ik niet veel aan gezien, net als de 2de gele kaart voor Falko die toch wel zeer licht was.
De commentaar op de trainer snap ik deels wel omdat hij rapper moet wisselen, maar Châtelet speelde alles of niks en onze verdediging en keeper stonden er uiteindelijk wel vandaag.
De Neve deed het goed centraal achterin maar we misten hem toch op het middenveld,
Diarra vond ik vooral 2de helft enorm zwak met veel balverlies.
Nog wat punten sprokkelen en de redding is een feit!
:EA:


Ik denk dat hier nu toch wel eens mag gezegd (geschreven) worden dat ons bestuur goed werk geleverd heeft tijdens de wintermercato. Heymans, Mbaye en de teruggehaalde Van Hoevelen zijn 3 voltreffers.
Na Nieuwjaar drie zeer nipte en ongelukkige nederlagen (op Lommel en Seraing, en thuis tegen Deinze), maar voor hetzelfde geld komen we 3 keer met een draw weg.
Ik beweer niet dat het spelniveau altijd top is, maar er staat wel een stevig blok dat een resultaat kan spelen.
Inderdaad, nog een 5-tal punten sprokkelen, en we mogen op onze 2 oren slapen wat het behoud betreft.


Het mag inderdaad gezegd worden dat het op 't eerste zicht 3 (zeer) goede wintertransfers zijn.

Ook De Neve is een aanwinst.

Hopelijk luisteren ze in de toekomst nog wat meer naar de scout die deze mannen naar voren bracht.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


06 Mar 2018, 14:41
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: Châtelet - EA !
El Corredor (Light) schreef:
Ik denk niet dat je Van Tricht een dienst bewijst met hem met Van Wambeke te vergelijken.


ik schreef "een type", niet dat hij (nu) (al) hetzelfde niveau haalt he. ik zie er wel hetzelfde dna in, niet vergeten dat Van Wambeke als speler ook pas op latere leeftijd zijn beste niveau haalde. misschien drukte ik me wel iets te fantasierijk uit, dat kan.

_________________
may the FORCE be with you.


06 Mar 2018, 15:01
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Châtelet - EA !
en zo krijgt TDC dan toch gelijk om hem absoluut te willen behouden.


06 Mar 2018, 15:40
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39
Berichten: 1351
Leeftijd: 34
Locatie: 9450
Bericht Re: Châtelet - EA !
Het clubbestuur hun zuur bakkes na het toezingen van TDC door de supporters sprak ook boekdelen :)

_________________
OB17


06 Mar 2018, 15:56
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Châtelet - EA !
Tokkie schreef:
Het clubbestuur hun zuur bakkes na het toezingen van TDC door de supporters sprak ook boekdelen :)


En waarom? Naast De Rock is dat 1 van onze beste transfers de laatste jaren.


06 Mar 2018, 17:15
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Châtelet - EA !
kheiremans schreef:
Tokkie schreef:
Het clubbestuur hun zuur bakkes na het toezingen van TDC door de supporters sprak ook boekdelen :)


En waarom? Naast De Rock is dat 1 van onze beste transfers de laatste jaren.


(y)


06 Mar 2018, 17:50
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39
Berichten: 1351
Leeftijd: 34
Locatie: 9450
Bericht Re: Châtelet - EA !
allesaaneen schreef:
kheiremans schreef:
Tokkie schreef:
Het clubbestuur hun zuur bakkes na het toezingen van TDC door de supporters sprak ook boekdelen :)


En waarom? Naast De Rock is dat 1 van onze beste transfers de laatste jaren.


(y)


Mag je hen vragen :)

_________________
OB17


06 Mar 2018, 18:06
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 31 Aug 2013, 20:30
Berichten: 543
Bericht Re: Châtelet - EA !
iemand een link van de wedstrijdbeelden aub

_________________
WOEF


06 Mar 2018, 18:43
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Châtelet - EA !
rataplan schreef:
iemand een link van de wedstrijdbeelden aub
https://www.eendracht-aalst.be/nieuws/e ... a-chatelet

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


06 Mar 2018, 19:03
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 31 Aug 2013, 20:30
Berichten: 543
Bericht Re: Châtelet - EA !
Bakkie schreef:
rataplan schreef:
iemand een link van de wedstrijdbeelden aub
https://www.eendracht-aalst.be/nieuws/e ... a-chatelet


thanks !!

_________________
WOEF


06 Mar 2018, 19:35
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 84 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 48 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst