Eendracht Aalst - R Knokke FC - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 63 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 Eendracht Aalst - R Knokke FC 
Auteur Bericht
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31 Jan 2018, 19:51
Berichten: 140
Bericht Re: Eendracht Aalst - R Knokke FC
Mbaye heeft mijn hart gestolen. Lang geleden dat ik zo'n speler gezien heb bij ons. Sterk in duel, kopbal heerser en hij kan miljaarde vlammeste voetballen.


11 Mar 2018, 20:19
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: Eendracht Aalst - R Knokke FC
hans007 schreef:
Mbaye heeft mijn hart gestolen. Lang geleden dat ik zo'n speler gezien heb bij ons. Sterk in duel, kopbal heerser en hij kan miljaarde vlammeste voetballen.


Toptransfer inderdaad. Ook De Neve die toch weer een belangrijke goal maakt.
Heymans vond ik ook weer goed spelen, Jilke goed invallen.
Onze doelman pakt weer enkele knappe hoge ballen, dikke save in de tweede helft, maar anderzijds laat hij ons toch ook weer enkele keren beven.

Bij momenten lieten we goed voetbal zien en speelden we de nummer 2 toch wat weg. Maar in de omschakeling was Knokke toch steeds een gevaar.

De ref daar gaan we over zwijgen zeker :fuck:


11 Mar 2018, 20:39
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - R Knokke FC
Jean schreef:
pattaboem schreef:
1-1 draw tegen Knokke, doet deugd !
Nu zou er al heel veel moeten mislopen tegelijk bij EA,
én tegelijk bij al onze achtervolgers, die dan ook nog veel punten moeten inhalen.
Enkel voor onze gemoedsrust, en het spectakel voor de supporters,: nog enkele puntjes binnenrijven.


Volgende week moeten we massaal naar Berchem trekken. Daar winnen = redding!


Klopt! Als je daar gaat winnen mag je wel zeggen dat we er inblijven dit seizoen! Onze bus zit al bijna vol!! :EA:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


11 Mar 2018, 20:51
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - R Knokke FC
Van Hoevelen kreeg vandaag geel en stond al met twee gele kaarten van bij Temse. Indien die blijven meetellen, is hij op Berchem geschorst.


11 Mar 2018, 20:59
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: Eendracht Aalst - R Knokke FC
hans007 schreef:
Mbaye heeft mijn hart gestolen. Lang geleden dat ik zo'n speler gezien heb bij ons. Sterk in duel, kopbal heerser en hij kan miljaarde vlammeste voetballen.


klopt. van Abdulaï Demba geleden, dit type spits.

_________________
may the FORCE be with you.


11 Mar 2018, 21:35
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst - R Knokke FC
Still standing ! schreef:
hans007 schreef:
Mbaye heeft mijn hart gestolen. Lang geleden dat ik zo'n speler gezien heb bij ons. Sterk in duel, kopbal heerser en hij kan miljaarde vlammeste voetballen.


klopt. van Abdulaï Demba geleden, dit type spits.


Dat was toch nog een ander type vind ik, Mbaye is technisch verfijnder, Demba was toch meer krachtpatser.


12 Mar 2018, 10:24
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - R Knokke FC
fromfathertoson schreef:
hans007 schreef:
Mbaye heeft mijn hart gestolen. Lang geleden dat ik zo'n speler gezien heb bij ons. Sterk in duel, kopbal heerser en hij kan miljaarde vlammeste voetballen.


Toptransfer inderdaad. Ook De Neve die toch weer een belangrijke goal maakt.
Heymans vond ik ook weer goed spelen, Jilke goed invallen.
Onze doelman pakt weer enkele knappe hoge ballen, dikke save in de tweede helft, maar anderzijds laat hij ons toch ook weer enkele keren beven.

Bij momenten lieten we goed voetbal zien en speelden we de nummer 2 toch wat weg. Maar in de omschakeling was Knokke toch steeds een gevaar.

De ref daar gaan we over zwijgen zeker :fuck:


Dat is hun sterke wapen en daar zijn ze heel goed in, wat gisteren ook een aantal keren bleek.

_________________
oilsjt, goi alien...


12 Mar 2018, 12:37
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Eendracht Aalst - R Knokke FC
als je de penalty voor cercle ziet en die fout op De Neve moet je die toch ook fluiten?


12 Mar 2018, 13:19
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - R Knokke FC
waly 2 schreef:
als je de penalty voor cercle ziet en die fout op De Neve moet je die toch ook fluiten?


Voor zo een belangrijke match toch een zeer zware beslissing van de scheidsrechter, volgens mijn mening is het zelfs geen penalty, allez er hangt hier ook een reukje aan. :D

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


12 Mar 2018, 13:24
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - R Knokke FC
Vooral mooi dat Knokke een 3-punter in geschenkverpakking nog zelf helemaal verkloot door plots onnodig aggressief, irritant en arrogant te gaan voetballen.
Met die fase waarop die verdediger van hun bewust het spel laat stilleggen is er in de hoofden van onze jongens wat extra drive gekomen om toch nog voor dat verdiende punt te gaan. Mooie zaak dat het dan nog via een owngoal komt ook.

_________________
If you never try, you'll never know


12 Mar 2018, 15:14
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Eendracht Aalst - R Knokke FC
Bram schreef:
Vooral mooi dat Knokke een 3-punter in geschenkverpakking nog zelf helemaal verkloot door plots onnodig aggressief, irritant en arrogant te gaan voetballen.
Met die fase waarop die verdediger van hun bewust het spel laat stilleggen is er in de hoofden van onze jongens wat extra drive gekomen om toch nog voor dat verdiende punt te gaan. Mooie zaak dat het dan nog via een owngoal komt ook.


schoein dingen.


12 Mar 2018, 15:19
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Eendracht Aalst - R Knokke FC
iendrachter schreef:
Bram schreef:
Vooral mooi dat Knokke een 3-punter in geschenkverpakking nog zelf helemaal verkloot door plots onnodig aggressief, irritant en arrogant te gaan voetballen.
Met die fase waarop die verdediger van hun bewust het spel laat stilleggen is er in de hoofden van onze jongens wat extra drive gekomen om toch nog voor dat verdiende punt te gaan. Mooie zaak dat het dan nog via een owngoal komt ook.


Schoon dingen idd, al had ik in de plaats van de bal terug te geven na die fase hem gewoon binnengetrapt.
Zo kunt ge bij elken aanval als verdediger gaan liggen natuurlijk, en ne second later stond hij weer recht.
Heb op de beelden gezien dat die voorzet van De Neve binnengeduwd werd door hun eigen keeper,
toch ook wel een serieuze flater....
Diarra vond ik terug enorm zwak, net als vorige week trouwens.
Nu vol voor de overwinning gaan tegen Berchem en we zijn gered.
Hopelijk komt Verstraeten centraal achterin snel terug want het duo Van Hoevelen-Mertens is echt rampzalig traag en als Van Hoevelen dan ook nog is begint te klungelen zoals gisteren....
Met dat Gyselinck geen kansen meer krijgt zullen ze daar wel van af willen zeker?
Heeft ook nog een contract van 1 jaar, maar als zelfs een Mertens u terecht uit de ploeg speelt zou ik de eer aan mezelf houden :D .


Tuurlijk wil men af van Gyselinck. Enerzijds omdat hij (en niet Van Tricht) het zwaarste contract heeft en zijn prestaties daar niet evenredig mee zijn en anderzijds omdat men een allergie heeft opgedaan op iedereen die via PVDP nog is binnen gekomen. Van Tricht zal ook wel mogen beschikken, net als Diarra (maar die voelt zich in Aalst al een tijdje niet meer goed, als ik één van zijn vriendenkring mag geloven).

Daarom dat men volop zal gaan voor Dujardin van Hamme als CV (en die heeft Gert Van Eetvelt als manager, EA verleden enzo...). Voorts wil men in het middenveld twee echte flanken halen en een Tarfi (die prioriteit nummer 1 zou worden naar t schijnt, maja de zon schijnt ook). Het zou wel eens gemakkelijker kunnen zijn om bv. Tarfi weg te halen bij Dender, want daar gaan ze ongetwijfeld een grote kuis houden. Of wie weet wel zakken... :p

Een gerichte 4-tal transfers nog.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


13 Mar 2018, 10:46
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Eendracht Aalst - R Knokke FC
witzwet schreef:
iendrachter schreef:
Bram schreef:
Vooral mooi dat Knokke een 3-punter in geschenkverpakking nog zelf helemaal verkloot door plots onnodig aggressief, irritant en arrogant te gaan voetballen.
Met die fase waarop die verdediger van hun bewust het spel laat stilleggen is er in de hoofden van onze jongens wat extra drive gekomen om toch nog voor dat verdiende punt te gaan. Mooie zaak dat het dan nog via een owngoal komt ook.


Schoon dingen idd, al had ik in de plaats van de bal terug te geven na die fase hem gewoon binnengetrapt.
Zo kunt ge bij elken aanval als verdediger gaan liggen natuurlijk, en ne second later stond hij weer recht.
Heb op de beelden gezien dat die voorzet van De Neve binnengeduwd werd door hun eigen keeper,
toch ook wel een serieuze flater....
Diarra vond ik terug enorm zwak, net als vorige week trouwens.
Nu vol voor de overwinning gaan tegen Berchem en we zijn gered.
Hopelijk komt Verstraeten centraal achterin snel terug want het duo Van Hoevelen-Mertens is echt rampzalig traag en als Van Hoevelen dan ook nog is begint te klungelen zoals gisteren....
Met dat Gyselinck geen kansen meer krijgt zullen ze daar wel van af willen zeker?
Heeft ook nog een contract van 1 jaar, maar als zelfs een Mertens u terecht uit de ploeg speelt zou ik de eer aan mezelf houden :D .


Tuurlijk wil men af van Gyselinck. Enerzijds omdat hij (en niet Van Tricht) het zwaarste contract heeft en zijn prestaties daar niet evenredig mee zijn en anderzijds omdat men een allergie heeft opgedaan op iedereen die via PVDP nog is binnen gekomen. Van Tricht zal ook wel mogen beschikken, net als Diarra (maar die voelt zich in Aalst al een tijdje niet meer goed, als ik één van zijn vriendenkring mag geloven).

Daarom dat men volop zal gaan voor Dujardin van Hamme als CV (en die heeft Gert Van Eetvelt als manager, EA verleden enzo...). Voorts wil men in het middenveld twee echte flanken halen en een Tarfi (die prioriteit nummer 1 zou worden naar t schijnt, maja de zon schijnt ook). Het zou wel eens gemakkelijker kunnen zijn om bv. Tarfi weg te halen bij Dender, want daar gaan ze ongetwijfeld een grote kuis houden. Of wie weet wel zakken... :p

Een gerichte 4-tal transfers nog.


Dujardin van Hamme is rechtsvoetig, hebben we niet eerder een linksvoetige CV nodig?


13 Mar 2018, 11:40
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - R Knokke FC
[quote="Jean"] Dujardin van Hamme is rechtsvoetig, hebben we niet eerder een linksvoetige CV nodig?

Joey's linkervoet is ook meer dan ok hoor - heeft bij wijze van spreken al meer op CV links en linksback gespeeld dit jaar, dan op de rechterkant.


Laatst gewijzigd door DT op 13 Mar 2018, 11:48, 1 keer totaal gewijzigd.



13 Mar 2018, 11:47
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - R Knokke FC
Edit


13 Mar 2018, 11:47
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 63 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst