Eendracht Aalst - Dessel - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 53 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 Eendracht Aalst - Dessel 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 30
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel
Indien Zeb het zou worden zit je met 3 keepers van onder de 20 jaar, en geen enkele met veel ervaring als eerste keeper. Dus ik volg u wel, ze zouden beter een oudere meer ervaren doelman halen. Alleen kosten die wat meer dan zo ne jonge gast, ik denk dat het ook daarmee te maken zal hebben!

29 Mar 2018, 7:31
forumlegende

Leeftijd: 37
Website: http://www.eendracht-aalst.be
hansken schreef:
Indien Zeb het zou worden zit je met 3 keepers van onder de 20 jaar, en geen enkele met veel ervaring als eerste keeper. Dus ik volg u wel, ze zouden beter een oudere meer ervaren doelman halen. Alleen kosten die wat meer dan zo ne jonge gast, ik denk dat het ook daarmee te maken zal hebben!

ik vind Stefan Deloose van Temse wel ne goeie . Bij Bornem destijds ook wel sterke matchen gekeept en was daar vaak uitblinker is 28 maar ik weet ni of die hier op de bank wil zitten.
enfin:; ik snap dat men gewoon met de vriendt wil doorgaan en een degelijke doublure zoekt... op zich kan ik me daar ook in vinden.

29 Mar 2018, 7:59
Knaap

hansken schreef:

Van Gerven wordt binnen 2 weken 21 & speelde hier jaren in de jeugd alvorens hij naar AA Gent vertrok. In dat geval heb je twee jonge, talentvolle keepers uit de eigen jeugd die het onder elkaar kunnen uitvechten en niet bijzonder zwaar op het budget wegen. Lijkt mij een prima optie.

29 Mar 2018, 15:10
Ancien

Leeftijd: 39
Davy schreef:
hansken schreef:

ik vind Stefan Deloose van Temse wel ne goeie . Bij Bornem destijds ook wel sterke matchen gekeept en was daar vaak uitblinker is 28 maar ik weet ni of die hier op de bank wil zitten.
enfin:; ik snap dat men gewoon met de vriendt wil doorgaan en een degelijke doublure zoekt... op zich kan ik me daar ook in vinden.

Bijgetekend bij Temse dacht ik en die gaat echt niet komen om op de bank te zitten. Anders Kempi nog eens terughalen? Nooit een doelman gezien met zo'n positieve attitude, zelfs al moest hij met de reserven die half zo oud waren als hem spelen... Coachte die gasten als was het in de eerste ploeg...

Doet niks af aan het standpunt van GDS bijvoorbeeld dat dat ook kan werken, maar iemand die twintig wordt laten duelleren met iemand die 21 wordt, wordt je daar als elftal veel beter van? Gaan allebei fouten maken en dan kan je de enen eens voor den andere zetten... Maar brengt dat op lange termijn iets op? Hebben dat met Wouters en De Vlaemynck ook ooit gehad, waardoor we in de winter De Corte moesten gaan halen. Trouwens, Gillian speelde hier ook in de jeugd he dus zitten in feite al in die situatie nu.

29 Mar 2018, 15:20
Ancien

Ze hadden beter vdn gehouden.

29 Mar 2018, 16:57
Nationale Ploeg

Leeftijd: 64
waly 2 schreef:

---
...héél moeilijke situatie, met een 1ste keeper die een stap moet terugzetten, geen reservekeeper wil worden, maar altijd wil spelen.
En stilaan voelt ....dat hij vervangen zal worden ....

29 Mar 2018, 18:53
Ancien

Leeftijd: 39
pattaboem schreef:
waly 2 schreef:

---
...héél moeilijke situatie, met een 1ste keeper die een stap moet terugzetten, geen reservekeeper wil worden, maar altijd wil spelen.
En stilaan voelt ....dat hij vervangen zal worden ....

Is dat zo? Er zijn evenveel geruchten dat het omgekeerd was hoor...

29 Mar 2018, 19:47
nieuw in de eerste ploeg

waly 2 schreef:

Lijkt me dat je zoiets enkel kon doen indien:

-VDN de kwaliteiten heeft om een goede keeperstrainer te worden
-Dat ook echt wil doen
-Er een goede band is met de keepers uit de selectie
-De andere technische staf dit ook ziet zitten
-Het budgetair haalbaar is

30 Mar 2018, 9:59
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 53 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4