Deinze - EA | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 Deinze - EA 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Deinze - EA
voor mij een van de minder aantrekkelijke, kunstmatige clubs uit de reeks.

voorbeschouwing van meneer Dingemans, die zichzelf als een sympathieke autoriteit inzake vanalles ziet: http://www.kmskdeinze.be/voorbeschouwin ... t-07042018

_________________
may the FORCE be with you.


05 Apr 2018, 12:04
Knaap

Lid geworden op: 22 Okt 2017, 20:38
Berichten: 95
Bericht Re: Deinze - EA
Een uitwedstrijd met het kwik ver boven het vriespunt, dat moet van Knokke geleden zijn :D.
Uitslag staat dus al vast, 1-2 :EA:


Laatst gewijzigd door GDS op 06 Apr 2018, 11:07, 1 keer totaal gewijzigd.



06 Apr 2018, 10:34
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: Deinze - EA
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180405_03447983

_________________
may the FORCE be with you.


06 Apr 2018, 10:45
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Deinze - EA
1-2 winst op MSK Deinze.
En hiermee zijn we ook mathematisch zeker van een verlengd verblijf in de Eerste Amateurliga!!! :banana:


07 Apr 2018, 22:10
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Deinze - EA
De eerste helft is van het beste dat ik dit jaar zag. Inzet maar ook goede combinaties, fel in de duels, drang naar voor en amper iets weggegeven. Tweede helft was moeizaam maar tot 70e minuut amper kansen weggegeven. Laatste 20 minuten kregen we het toch nog moeilijk. Maar knap resultaat en helemaal verdiend. Weeral 'n zeer sterke Mbaye gezien, ook Jilke, Gianni en Falco zeer sterk.
Enfin, een fijne voetbalavond. De twee penaltyfases waren moeilijk te beoordelen. Ik ben benieuwd naar de beelden...


07 Apr 2018, 23:25
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Deinze - EA
Ik vond Mertens zeer sterk presteren. Al weken trouwens! Sinds hij overgeheveld werd naar het centrum van de defensie doet hij het alsmaar beter.
Maar inderdaad een zeer volwassen prestatie van het team met inderdaad een zeer goeie Mbaye die eigenlijk alleen foutief kon afgestopt worden. Voor het eerst sinds lang eens een winteraankoop die er bonk op is!

_________________
Afbeelding


08 Apr 2018, 0:19
Scholier

Lid geworden op: 11 Aug 2008, 10:55
Berichten: 118
Bericht Re: Deinze - EA
Idd, groep die meer gefocust gaat acteren. Beloofd voor de toekomst.
vandaag zeer gefocust gespeeld, en weinig kansen weggegeven.
en idd onze verdediging staat er, en Jan Mertens was in mij ogen een vogel voor de kat. Maar ik moet toegeven naast Kenny is hij zeer goed.


08 Apr 2018, 0:38
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Deinze - EA
SERRE schreef:
Ik vond Mertens zeer sterk presteren. Al weken trouwens! Sinds hij overgeheveld werd naar het centrum van de defensie doet hij het alsmaar beter.
Maar inderdaad een zeer volwassen prestatie van het team met inderdaad een zeer goeie Mbaye die eigenlijk alleen foutief kon afgestopt worden. Voor het eerst sinds lang eens een winteraankoop die er bonk op is!


Klopt: Mertens was ik nog vergeten. Zeer sterk in de duels.
Verdiend gewonnen op het veld van de tweede. Topavondje


08 Apr 2018, 7:52
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Deinze - EA
Straffe overwinning. Met De Rock - Mbaye heb je een topduo in huis. Hopelijk geen kapers op de kust.


08 Apr 2018, 10:01
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Deinze - EA
iendrachter schreef:
Verdiende overwinning, buiten de laatste 20 minuten nooit echt in problemen gekomen.
De 2 penalty’s vond ik toch wel zeer licht, je wist op voorhand dat hij ging compenseren voor die 1ste.
Zeer sterke match van De Neve,Mertens,Mitu,Falko en Mbaye.
Die Mbaye dat is nen aanval op zijn eigen, legt de lange ballen stil met zijn borst alsof het niks is, wint ook zo goed als elk kopduel en blijft 90 min serieus wegen op een verdediging.
Afhankelijk van de tegenstander zie ik het liefst wel De Rock naast hem spelen.
Ik denk dat nu we zeker gered zijn we wel wat in en uitgaand transfernieuws kunnen verwachten de komende weken.
Aanvallend zitten we goed, een creatieve middenvelder om voor De Neve te zetten, flankspeler(s) en een centrale verdediger,keeper met ervaring en het huiswerk is af volgens mij.
Lusala,Diarra,Van Tricht,Gyselinck zullen moeten vertrekken denk ik, waarvan enkel Lusala einde contract is.
Als die allemaal een ploeg vinden en ook KVDN die vertrekt, is er toch serieus wat budget vrij hoop ik.
Ik moet zeggen dat de sportieve cel met nieuwjaar wel eens goed werk geleverd heeft, hoe lang was dat al geleden?


Ik zie niet goed in waarom we een centrale verdediger zouden moeten halen.
We hebben Van Hoevelen en Verstraeten + Gyselinck als alternatief. Zoals Mertens de laatste weken speelt, mogen ze zijn contract verlengen, vind ik. De Neve kan in geval van nood ook voorstopper spelen.
Flankspelers hebben we ook bij de vleet: op links De Man, en op rechts Yala-Lusala, maar beiden zijn vanzelfsprekend wel einde contract. Ook die 2 mogen ze wat mij betreft verlengen.
Een goeie tweede keeper moet er zeker bij. En een creatieve middenvelder mogen ze inderdaad bijhalen, maar je zit natuurlijk wel nog met De Coninck én Van Tricht in de kern, met doorlopende contracten.
Bovendien is een dergelijk profiel niet van de goedkoopste, tenzij die Tarfi meevalt, en bereid is om aan een schappelijke prijs zijn carrière bij ons te herlanceren.
Ik blijf erbij: de transfers voor volgend seizoen hebben we al binnengehaald tijdens de wintermercato. Deze ploeg bijeenhouden is nu de allerbeste transfer die we kunnen doen!


08 Apr 2018, 10:14
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Deinze - EA
Ondanks het feit dat deze groep, mede door de wintertransfers, stappen vooruit heeft gezet, blijven er toch nog een aantal pijnpunten. Er moet geprobeerd worden om deze met gerichte transfers aan te pakken om onze ploeg zo nog sterker te maken.
Hiervoor zullen sommigen moeten vertrekken om budget vrij te maken maar ik denk dat er een aantal zijn die hier geen probleem zullen mee hebben omdat ze te weinig of niet aan de bak komen (Gyselinck, Diarra, Yala Lusala, ...)


08 Apr 2018, 10:22
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Deinze - EA
Een patron op het middenveld die complentair is met De Neve en die laatste zijn potentieel niet in de weg staat,
als je gisteren de ploeg zag spelen is dat zowat hetgeen er nog het meest ontbreekt.

Dan nog een middel vinden om de druk op Julien te verlichten (zonder hem daarvoor te offeren) en er zit zeker potentieel in.

Gisteren echt zeer goede voetbal gezien, ook volwassen gebleven in omstandheden waar de ref en de tegenstander je toch wel uit het lood kunnen slaan. Zowat de indruk dat nu pas bij iedereen de "schrik" van het lijf is en dat ze terug plezier in het spelletje hebben, vooral bij een Mitu was dat gisteren opvallend.

_________________
If you never try, you'll never know


08 Apr 2018, 16:09
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Deinze - EA
Mooie en verdiende zege! :EA:

Zijn er geen beelden beschikbaar?


09 Apr 2018, 13:17
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Deinze - EA
tympanum2 schreef:
Mooie en verdiende zege! :EA:

Zijn er geen beelden beschikbaar?


Op site tv oost alleszins.


09 Apr 2018, 13:22
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: Deinze - EA
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180409_03454003

_________________
may the FORCE be with you.


10 Apr 2018, 10:28
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst