EA-Oosterzonen (15/04/2018) - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 EA-Oosterzonen (15/04/2018) 
Auteur Bericht
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31 Jan 2018, 19:51
Berichten: 140
Bericht Re: EA-Oosterzonen (15/04/2018)
Het was idd om te janken. Eigenlijk zag je het al de eerste minuten aankomen dat de verdediging een zeer slappe prestatie ging neerzetten. Die 3-0 was heel gevleid, maar dan zou toch de knop moeten omgedraaird kunnen worden. Speel die match toch gewoon uit.
Erg is dat allemaal niet, maar wel belachelijk.


16 Apr 2018, 13:26
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: EA-Oosterzonen (15/04/2018)
hans007 schreef:
Het was idd om te janken. Eigenlijk zag je het al de eerste minuten aankomen dat de verdediging een zeer slappe prestatie ging neerzetten. Die 3-0 was heel gevleid, maar dan zou toch de knop moeten omgedraaird kunnen worden. Speel die match toch gewoon uit.
Erg is dat allemaal niet, maar wel belachelijk.

--
Is dit geen déja-vu , "einde seizoen" ?
Hebben zo'n afgang, niet nog eens meegemaakt.... in eigen huis ?....
( 4x !!! tegengoals ....door La Louviere...)

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


17 Apr 2018, 12:18
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: EA-Oosterzonen (15/04/2018)
Iemand die meer weet over het incidentje tussen VDN en onze voorzitter? Heb al verschillende versies gehoord! (Eentje waarin ze zeggen dat PLJ kevin niet wil laten vertrekken? Is die transfer dan nog niet rond?)

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


17 Apr 2018, 12:38
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: EA-Oosterzonen (15/04/2018)
pattaboem schreef:
hans007 schreef:
Het was idd om te janken. Eigenlijk zag je het al de eerste minuten aankomen dat de verdediging een zeer slappe prestatie ging neerzetten. Die 3-0 was heel gevleid, maar dan zou toch de knop moeten omgedraaird kunnen worden. Speel die match toch gewoon uit.
Erg is dat allemaal niet, maar wel belachelijk.

--
Is dit geen déja-vu , "einde seizoen" ?
Hebben zo'n afgang, niet nog eens meegemaakt.... in eigen huis ?....
( 4x !!! tegengoals ....door La Louviere...)


Totaal niet te vergelijken... La Lou waren er trouwens 5...


17 Apr 2018, 12:47
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: EA-Oosterzonen (15/04/2018)
Verstraeten zat op de bank.uw beste verdediger.


17 Apr 2018, 13:45
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: EA-Oosterzonen (15/04/2018)
waly 2 schreef:
Verstraeten zat op de bank.uw beste verdediger.


Yep, maar die sinds de carnavalsmatch op 9 februari nauwelijks nog heeft gespeeld... En in die 7 matchen die volgden op de carnavalsmatch, verloor je 1 keer (de eerste match van die reeks, op Seraing op 17 februari...)... Dan lijkt het me logisch dat je niet teveel wisselt...


17 Apr 2018, 15:01
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: EA-Oosterzonen (15/04/2018)
Akkoord, de match was niet helemaal te vergelijken met de wedstrijd tegen La Louviere, waar de inzet enorm van belang was.
Maar toch een déja-vu-gevoel qua (mentale?) 'afgang' en totale inzet, en zeker, qua zwak verdedigen.
Ik begrijp dan niet, wat er in die hoofden van de spelers omgaat. ?
Terwijl men toch thuis speelt, tegen een matige ploeg,...
en dat voor een groot supporterspubliek........Waar is hun eergevoel?

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


17 Apr 2018, 15:33
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: EA-Oosterzonen (15/04/2018)
pattaboem schreef:
Akkoord, de match was niet helemaal te vergelijken met de wedstrijd tegen La Louviere, waar de inzet enorm van belang was.
Maar toch een déja-vu-gevoel qua (mentale?) 'afgang' en totale inzet, en zeker, qua zwak verdedigen.
Ik begrijp dan niet, wat er in die hoofden van de spelers omgaat. ?
Terwijl men toch thuis speelt, tegen een matige ploeg,...
en dat voor een groot supporterspubliek........Waar is hun eergevoel?


Seg... ontgoocheling is 1 ding, maar moeten toch ook niet overdrijven hé... In de matchen dat we er moesten staan in de terugronde, stonden we er: winnen tegen Virton, op Chatelet, tegen Geel, punt tegen Dessel, Knokke, Heist. Als toetje zelfs een driepunter op Deinze... En de nederlagen tegen Seraing en Lommel hadden er ook anders kunnen uitzien... Alleen op Berchem en Dender steel je een punt, maar Berchem doet eigenlijk in het laatste kwartier hetzelfde als wij zondag in het eerste kwartier na rust... Na de nederlaag thuis tegen Dender gingen we zelfs zakken... Daar waren ze zelfs tot in de bestuurskamer van overtuigd op een bepaald moment... Dus zagen over "eergevoel" vind ik er dan ook over.

In de eerste helft hadden we zondag mazzel dat nagenoeg alle cruciale fases lukten (in beide carrés) en er waren echt wel mooie dingen te zien ook - die tweede goal is gewoon een zeer knappe aanval en als De Bruyne de bal van Mitu geeft, pikken alle nationale zenders het op... Ook na de 3-1 reageren we goed als ploeg, zowel defensief als offensief... Keeper van Oosterzonen stopt dan bijvoorbeeld voor de verandering wel een aantal ballen...

Onder een lentezonnetje kom je dan te slap uit de kleedkamer en binnen het kwartier slik je 3 goals... Maar nadien herpakt het team zich toch ook weer gedeeltelijk en hebben we eigenlijk malchance dat we de gelijkmaker niet netten - schot van Mertens net naast, Heymans die een rebound recht op de doelman trapt... De voorsprong zo weggeven is dom, maar je moet wel de hele 93 min bekijken hé... Ik ga dan ook niet akkoord dat de nederlaag terecht was - op basis van het spel en de mogelijkheden was een puntendeling correct. Maar je verdient moreel de nederlaag omdat je een 3-0 weggooit...


17 Apr 2018, 15:45
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: EA-Oosterzonen (15/04/2018)
pattaboem schreef:
Akkoord, de match was niet helemaal te vergelijken met de wedstrijd tegen La Louviere, waar de inzet enorm van belang was.
Maar toch een déja-vu-gevoel qua (mentale?) 'afgang' en totale inzet, en zeker, qua zwak verdedigen.
Ik begrijp dan niet, wat er in die hoofden van de spelers omgaat. ?
Terwijl men toch thuis speelt, tegen een matige ploeg,...
en dat voor een groot supporterspubliek........Waar is hun eergevoel?




Goed gekeken? Er was ronduit weinig volk!

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


17 Apr 2018, 17:47
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31 Jan 2018, 19:51
Berichten: 140
Bericht Re: EA-Oosterzonen (15/04/2018)
Er was idd niet veel volk. Na de match raakte ik in gesprek met iemand van Oosterzonen. Eén van zijn uitspraken: "Matchen zoals vandaag, dat zijn leuke matchen. Voor zoveel volk spelen is zoveel leuker dan bijna alle andere weken voor nog geen 100 man."
Ik vroeg ook nog naar de reden van het afspringen van de fusie met Geel. Geel blijkt gigantisch veel leverancier schulden te hebben. Hun ambitie was om samen een profclub te vormen en onmiddellijk naar 1B te stijgen.
Als ik zei dat dat wel heel ambitieus is, beaamde hij dat wel. "Ge moet het nog waar maken ook hé."


18 Apr 2018, 11:32
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: EA-Oosterzonen (15/04/2018)
Wat ik dit seizoen vooral niet snap is dat we het uit vaak beter doen dan thuis. Precies of de tegenstander geniet er meer van dat er volk komt kijken.


18 Apr 2018, 16:14
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31 Jan 2018, 19:51
Berichten: 140
Bericht Re: EA-Oosterzonen (15/04/2018)
kheiremans schreef:
Wat ik dit seizoen vooral niet snap is dat we het uit vaak beter doen dan thuis. Precies of de tegenstander geniet er meer van dat er volk komt kijken.


Ik denk idd dat dat zo is. We kunnen wel zeggen dat er niet veel volk meer komt kijken, voor de meeste tegenstanders is 1000 man gigantisch veel en daarvoor willen ze wel een tandje bijsteken. Die van ons zijn dat gewoon. Als er dan eens 4000 man komt, slaat den bibber in hun benen.
Ik denk dat het heel leuk is om voor veel volk te spelen dat je steunt, maar ook daar moet je mee leren omgaan.


19 Apr 2018, 7:50
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst