Voorbereiding 2018-2019 - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 135 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 9
 Voorbereiding 2018-2019 
Auteur Bericht
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: Voorbereiding 2018-2019
Beau inderdaad sterk. Vinnig, goeie actie in de benen en balvast. Kan een meerwaarde zijn.
Ook die 12, tester van Beveren was degelijk. De Cuyper weet ook de goal staan.

Leuke match, wel niet echt een waardemeter.


22 Jul 2018, 21:50
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Okt 2011, 9:21
Berichten: 211
Leeftijd: 52
Locatie: Aalst
Bericht Re: Voorbereiding 2018-2019
Ik vond die nr17 nog goed zolang hij op z'n positie (linkerflank voor Jonas) werd uitgespeeld, op die plaats was hij een meerwaarde waar Lede geen weet mee wist.
Maar toen hij op de positie van die uitvallende nr 10 moest spelen, was het minder ja.
Maar dat telde voor de hele ploeg, daar ze nog maar met tien op het veld stonden.
Logisch dat Pönnet er toen beter uit de verf kwam verdedigend.

Aangenaam verrast door De Kuyper, een centerspits die echt in het center speelt.

Achterin zullen de plaatsjes het duurst worden...

_________________
______________________
Geboeren en getoegen Oilsjteneer


22 Jul 2018, 21:51
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Voorbereiding 2018-2019
hansken schreef:
Ja die ponnet mag van mij ook direct tekenen. Ook onze coach vond hem zeer sterk, hopen dat ze tot een akkoord komen dan. Al is het ook wel nog afwachten, het was "maar" Lede...

Deze week zou onze nieuwe spelverdeler tekenen. Naam heb ik ook niet maar zou om een "gekende naam" gaan.


Onze spelverdeler gaat toch niet eerst op reis hé?


23 Jul 2018, 22:43
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58
Berichten: 535
Locatie: Aalst
Bericht Re: Voorbereiding 2018-2019
hansken schreef:
Ja die ponnet mag van mij ook direct tekenen. Ook onze coach vond hem zeer sterk, hopen dat ze tot een akkoord komen dan. Al is het ook wel nog afwachten, het was "maar" Lede...

Deze week zou onze nieuwe spelverdeler tekenen. Naam heb ik ook niet maar zou om een "gekende naam" gaan.

Ze gaan snel moeten zijn want Dender zou Ponnet een contract aangeboden hebben... :x


24 Jul 2018, 7:11
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Voorbereiding 2018-2019
Xander schreef:
hansken schreef:
Ja die ponnet mag van mij ook direct tekenen. Ook onze coach vond hem zeer sterk, hopen dat ze tot een akkoord komen dan. Al is het ook wel nog afwachten, het was "maar" Lede...

Deze week zou onze nieuwe spelverdeler tekenen. Naam heb ik ook niet maar zou om een "gekende naam" gaan.

Ze gaan snel moeten zijn want Dender zou Ponnet een contract aangeboden hebben... :x


daarom was jpken daar ook.


24 Jul 2018, 10:24
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Voorbereiding 2018-2019
iendrachter schreef:
Xander schreef:
hansken schreef:
Ja die ponnet mag van mij ook direct tekenen. Ook onze coach vond hem zeer sterk, hopen dat ze tot een akkoord komen dan. Al is het ook wel nog afwachten, het was "maar" Lede...

Deze week zou onze nieuwe spelverdeler tekenen. Naam heb ik ook niet maar zou om een "gekende naam" gaan.

Ze gaan snel eu :nieje: moeten zijn want Dender zou Ponnet een contract aangeboden hebben... :x


Moet je direct laten tekenen, heeft op 45 min meer laten zien als alle testers bij elkaar.
En is nog maar 19 jaar ook,krijgt bij Waasland geen profcontract omdat ze dan een opleidingsvergoeding van 80.000€ moeten betalen aan Club Brugge,waar ze hem weghaalden uit de jeugd.
Was bij de players 4 contract ook telkens beste speler heb ik gehoord.


Bij die contractlozen heeft hij wel maar 1 match meegedaan ook natuurlijk, tegen het tweede van Cercle waarin ze met 3-1 verloren. Pas op, ik vond hem ook sterk maar in de eerste helft was De Koker ook de beste centrale middenvelder en de ploeg draaide in de tweede helft ook veel beter. Ik was wel blij dat Ponnet laat zien dat je niet perse het 10-predicaat moet hebben om een ploeg te laten draaien als je een regisseur hebt die het spel van een (of twee) linie lager in handen neemt zoals Sterckx doet. In de eerste helft, met een typische tien, was het toch vooral hopen weer op een goeie lange bal van achteruit of een flits van Mitu of Mbaye maar geen dominantie centraal. Een slim middenveld zoals in de tweede helft kan dan veel meer verrassen. Wel benieuwd naar de progressie... Ik vond De Bauw niet echt meerwaarde, ook al stond die niet op zijn positie, zeker als je weet hoeveel volk we al hebben voor de positie van verdedigende mid.


24 Jul 2018, 11:29
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Voorbereiding 2018-2019
Ik ben toch wel nieuwsgierig naar de middenvelder die deze werk zou tekenen.


24 Jul 2018, 14:16
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Voorbereiding 2018-2019
iendrachter schreef:

Tegen de Hollandse werkloze voetballers heeft hij ook gespeeld en was hij blijkbaar ook erg goed.
Dat de ploeg de 2de helft veel beter draaide was door de inbreng van Ponnet en Sterckx.
Snap niet dat ze die Kroaat op de 10 nog een kans willen geven, als we weer een type Van Tricht willen binnenhalen die niet beweegt en 2 goeie corners op een match trapt dan moet je die halen.
Vroeg nooit de bal en was dus niet aanspeelbaar, onze coach moest hem hier ook meermaals op wijzen.
Die De Bauw lijkt mij ook overbodig, defensieve middenvelders hebben we meer dan genoeg en op de flank kan je hem niet gebruiken, dat was wel duidelijk.
Als je nog 2 a 3 gerichte versterkingen doet voor de juiste posities heb je echt wel een goeie ploeg,
op voorwaarde dat er niet teveel blessures komen natuurlijk.


Wat ik eigenlijk wilde bedoelen, is dat ik die match tegen de Nederlandse collega-werklozen niet echt meereken. Als je ziet wie daar langs Belgische kant bijzit, zijn er gasten die intussen tot de jaarlijkse kern van die "ploeg" behoren zoals Nfor, Knipping, Kouhemaha, Mulemo, Iboma... Binnenkort zullen Camara, Ibrahima Somé en andere Onana's ook wel weer hun opwachting maken. Doen dat intussen eerder om voor Sporta hun verplichtingen na te komen, dan om zich keer op keer te willen bewijzen. Je ziet aan Nfor hoe fantastisch die zijn avontuur is geweest bij Dender, terwijl er op basis van de match tegen ons zowel bij ons als aan het stinkkot werd gedacht dat ze hun topper hadden die hen via een super-terugronde nog naar de eindronde ging knallen. Liep ook even mis. Dan hebben de hongerige wolven sowieso als Beau meer de drang om zich te profileren in dat soort treffens. Nu, ik vond Ponnet ook heel sterk maar als je trouw blijft aan de filosofie die werd uitgedragen "kwaliteit ipv kwantiteit" dan moet elke transfer er nog steeds knal opzitten en dan getuigt het toch niet van goed huiswerk dat je op basis van 45 min tegen godbetert Lede iemand een contract voorschotelt. Ik zou op zijn minst Beau nog wel eens willen zien spelen zonder een Sterckx in zijn rug (want dat scheelt wel qua voetballend vermogen) en met Mbaye of De Rock voor zich. Of je gaat natuurlijk de opportunistische Kabongo-toer op en je biedt hem een contract op basis van die goeie 45 min en onder de druk dat Dender er ook achter zit. Werkte ook met Mbaye door de druk van Oudenaarde...


24 Jul 2018, 15:37
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Voorbereiding 2018-2019
iendrachter schreef:
DT schreef:
iendrachter schreef:

Tegen de Hollandse werkloze voetballers heeft hij ook gespeeld en was hij blijkbaar ook erg goed.
Dat de ploeg de 2de helft veel beter draaide was door de inbreng van Ponnet en Sterckx.
Snap niet dat ze die Kroaat op de 10 nog een kans willen geven, als we weer een type Van Tricht willen binnenhalen die niet beweegt en 2 goeie corners op een match trapt dan moet je die halen.
Vroeg nooit de bal en was dus niet aanspeelbaar, onze coach moest hem hier ook meermaals op wijzen.
Die De Bauw lijkt mij ook overbodig, defensieve middenvelders hebben we meer dan genoeg en op de flank kan je hem niet gebruiken, dat was wel duidelijk.
Als je nog 2 a 3 gerichte versterkingen doet voor de juiste posities heb je echt wel een goeie ploeg,
op voorwaarde dat er niet teveel blessures komen natuurlijk.


Wat ik eigenlijk wilde bedoelen, is dat ik die match tegen de Nederlandse collega-werklozen niet echt meereken. Als je ziet wie daar langs Belgische kant bijzit, zijn er gasten die intussen tot de jaarlijkse kern van die "ploeg" behoren zoals Nfor, Knipping, Kouhemaha, Mulemo, Iboma... Binnenkort zullen Camara, Ibrahima Somé en andere Onana's ook wel weer hun opwachting maken. Doen dat intussen eerder om voor Sporta hun verplichtingen na te komen, dan om zich keer op keer te willen bewijzen. Je ziet aan Nfor hoe fantastisch die zijn avontuur is geweest bij Dender, terwijl er op basis van de match tegen ons zowel bij ons als aan het stinkkot werd gedacht dat ze hun topper hadden die hen via een super-terugronde nog naar de eindronde ging knallen. Liep ook even mis. Dan hebben de hongerige wolven sowieso als Beau meer de drang om zich te profileren in dat soort treffens. Nu, ik vond Ponnet ook heel sterk maar als je trouw blijft aan de filosofie die werd uitgedragen "kwaliteit ipv kwantiteit" dan moet elke transfer er nog steeds knal opzitten en dan getuigt het toch niet van goed huiswerk dat je op basis van 45 min tegen godbetert Lede iemand een contract voorschotelt. Ik zou op zijn minst Beau nog wel eens willen zien spelen zonder een Sterckx in zijn rug (want dat scheelt wel qua voetballend vermogen) en met Mbaye of De Rock voor zich. Of je gaat natuurlijk de opportunistische Kabongo-toer op en je biedt hem een contract op basis van die goeie 45 min en onder de druk dat Dender er ook achter zit. Werkte ook met Mbaye door de druk van Oudenaarde...


Ik vermoed dat onze trainer op training toch ook min of meer kan zien wat die jongen in zijn mars heeft?
Een match is natuurlijk interessanter,maar spijtig genoeg is zo goed als elke match in de voorbereiding tegen ploegen van het kaliber Lede, dus een echte waardemeter is er niet.
Ik persoonlijk zie liever een jonge Belg met potentieel tekenen, dan een Kroaat van 1,5 meter uit de slowaakse 2de klasse die al evenmin ergens potten gebroken heeft.
Volgens mij hebben er bij EA zelf al veel spelers getekend die ze zelf nog geen 45 minuten zien spelen hebben :D .


Ze hebben ooit een spits gekocht die eigenlijk in de verdediging speelde, Glazer denk ik. Is heel lang geleden.


24 Jul 2018, 19:48
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Voorbereiding 2018-2019
Akkoord met DT zowel qua "10 type" dat we niet noodzakelijk moeten nastreven, als in ons nu niet laten opjagen door Dender.
Zou Beau eerst nog keer een matchke willen zien spelen waarin hij (fel) wordt opgejaagd. Als hij dan effectief ook het overzicht weet te behouden en zich blijft manifesteren dan kan je een het al een berekend gokje noemen ipv een 100% gok.

_________________
If you never try, you'll never know


24 Jul 2018, 21:15
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Voorbereiding 2018-2019
Bram schreef:
Akkoord met DT zowel qua "10 type" dat we niet noodzakelijk moeten nastreven, als in ons nu niet laten opjagen door Dender.
Zou Beau eerst nog keer een matchke willen zien spelen waarin hij (fel) wordt opgejaagd. Als hij dan effectief ook het overzicht weet te behouden en zich blijft manifesteren dan kan je een het al een berekend gokje noemen ipv een 100% gok.


Alleen is de vraag of we dergelijke matchen in ons oefenprogramma hebben zitten. Hopelijk komt OHL met hun A kern of toch veel ervan.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


25 Jul 2018, 13:33
Knaap

Lid geworden op: 22 Okt 2017, 20:38
Berichten: 95
Bericht Re: Voorbereiding 2018-2019
Ik ga er van uit dat onze club deze oefenmatch tegen Dendermonde niet belangeloos doet. Dendermonde zal namelijk vanavond aan alleen de drankconsumpties al een flinke duit verdienen. Ook wordt er redelijk wat aandacht aan deze wedstrijd besteed om de achterban warm te maken, meer dan bvb de oefenwedstrijd tegen Lede.

Tevens mag je er van uitgaan dat, als het vanavond een geslaagd experiment blijkt te zijn, we deze affiche elk jaar mogen verwachten. Dat kan je toch opmaken uit de voorbeschouwing die op de website te lezen valt.

Ik heb er in ieder geval zin in!


25 Jul 2018, 16:14
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Voorbereiding 2018-2019
Die Kroaat, Elis ofzo, van vorige match zat voor mij in de tribine met zijn manager. Deed niet mee omdat hij geblesseerd was. Zaten ook nog wat andere Kroaten/makelaars bij en hadden denk ik ook een paar testers bij dendermonde lopen


25 Jul 2018, 23:11
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Voorbereiding 2018-2019
0-4 winst, maar platte match. We zijn uiteraard nog maar pas begonnen, maar waarvoor dient een forum anders dan voor een paar bedenkingen. Bij deze;

* ik lees hier dat Beau Ponnet (zeer) sterk was op Lede. Vandaag niet overweldigend, maar heeft wel een paar mooie dingen laten zien. Je ziet natuurlijk direct dat die iets kan, al is het geen flankspeler. Ik denk dat je weinig mis doet met die jongen een contract te geven.

* Mats De Bauw, Figueroa Lopez & De Santos niet slecht, maar ook niet echt overtuigend...De Bauw heeft weinig gelegenheid gehad om zich te tonen op rechtsback, Figueroa Lopez heeft de technische bagage, maar is iets teveel op de achtergrond gebleven. Bij momenten goeie tussenkomsten van De Santos als targetspits, heeft potentieel, maar twijfelgeval op basis van deze ene match.

* Ivm Kibassa; zonder voorbarig te willen zijn vraag ik mij af waarom je een Ntika doorstuurt, om dan een Kibassa te halen. Ntika eet drie van die jongens als ontbijt... én is even snel. Soit, hij heeft nog tijd om het tegendeel te bewijzen, maar als basisspeler weinig overtuigend vandaag.

* Verder viel vooral René Sterckx op...absolute meerwaarde voor deze kern. Ook De Neve leek al redelijk scherp.


25 Jul 2018, 23:32
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31 Jan 2018, 19:51
Berichten: 140
Bericht Re: Voorbereiding 2018-2019
Beau Ponnet komt bij ons, maar eigenlijk is dat een keeper hé.


26 Jul 2018, 11:30
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 135 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst