Voorbereiding 2018-2019 - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 137 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 10
 Voorbereiding 2018-2019 
Auteur Bericht
forumlegende

Bericht Re: Voorbereiding 2018-2019
Smetje schreef:
Ik hoop dat ze Ponnet zeker houden. Ik denk dat De Bauw na de match getekend heeft

De Bauw getekend? Een boom of een huis of zo? Toch geen contract?

27 Jul 2018, 22:19
Reserve

Jean schreef:
Smetje schreef:
Ik hoop dat ze Ponnet zeker houden. Ik denk dat De Bauw na de match getekend heeft

:D Ja, 't was naar 't schijnt wel een mooie tekening zè…

Ik vond hem voor de 2e keer op rij toch ook wat flets... Probleem is dat je (voorlopig) niet ziet wat hij kan, maar 'tonen wat je kan' maakt nu eenmaal deel uit van het concept 'testen' :)

27 Jul 2018, 22:25
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 42
Is na de match samen met zijn vader en Dirk naar zijn kantoor gegaan. Later ook Sven erbij. Toon ik weg ging, zag ik ze door het raam net rechtstaan en de lichaamshouding/handdrukken leken me alsof hij een contract getekend had.

27 Jul 2018, 22:38
Vaste Waarde

allesaaneen schreef:
Jean schreef:
Smetje schreef:

:D Ja, 't was naar 't schijnt wel een mooie tekening zè…

Ik vond hem voor de 2e keer op rij toch ook wat flets... Probleem is dat je (voorlopig) niet ziet wat hij kan, maar 'tonen wat je kan' maakt nu eenmaal deel uit van het concept 'testen' :)

De Bauw heeft geen enkele match op zijn positie van defensieve middenvelder gespeeld,
op de flanken wel en dan zie je duidelijk dat dit zijn plaats niet is maar krijgt toch een contract.
Ponnet liet op 30 min toch weer zijn klasse zien en kan gerust op de 10 spelen ook, en die heeft dan nog niet getekend, de logica is soms toch ver te zoeken in het PC stadion.
Julien liet mij vandaag ook terug geen zekere indruk, slechte opstelling bij de 0-1 en enkele slechte uittrappen zonder dat hij onder druk gezet werd.
Sterckx is idd serieuze versterking, veel voetballend vermogen en brengt rust opt midden.
De blessure van Heymans zag er niet goed uit, dringend versterking voor de flanken halen.
Met Mertens op linksback beginnen aan de competitie dat komt echt niet goed.
De Schutter kan zowel links als rechtsback spelen alsook centraal achterin en centraal middenveld ;) .
Al hebben we eerder mss iemand als een Maxime Gunst nodig die zowel linksback als linksmidden kan spelen.

27 Jul 2018, 22:47
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 42
Ponnet toch een paar heel mooie acties weer. Oa zijn eerste bal waar hij in 1 tijd mooi doorspeelt en die actie voorafgaand aan de kopbal op de lat van De Neve. Ook altijd aanspeelbaar.

27 Jul 2018, 23:03
Nationale Ploeg

Leeftijd: 36
Na de wissels hadden we te weinig volk voorin vind ik. Mbaye stond steeds op een eiland.
Ponnet liet inderdaad weer enkele fraaie dingen zien. Ook van mij mogen ze daar snel werk van maken.

27 Jul 2018, 23:10
Reserve

Ponnet kan idd de nummer 10 aan, in driehoek dan met Sterckx en De Neve, maar zet je De Rock dan op de bank? Of De Rock als enige spits en Mbaye & Dekuyper op de bank? Grote luxe toch wel. Voor De Coninck is er op dat moment centraal dan ook geen plaats, al trekt die zeker z'n plan op links. Maar daar is hij dan ook weer niet de infiltrerende speler die Lusala bij momenten was en Mitu wel is. De 4-4-2 van het eerste uur (met 2 centrale middenvelders en 2 spitsen) werkte volgens mij beter. Dat betekent niet dat Ponnet zijn plaats niet zou verdienen - integendeel, wie ziet zo'n speler niet graag bezig -...vraag is alleen waar je hem dan zet en wie je ervoor opoffert. Er is aangekocht met het oog op een 4-4-2, lijkt mij. Maar het kan ook toeval zijn...:D

Wat beide keepers betreft; dat zijn jonge talenten, maar voorlopig geen puntenpakkers. Tja, je kan niet alles hebben. :)

Wat ook nog opviel in de tweede helft; bij aftrap gaat de bal een aantal keren in 3 tikken naar de keeper, die er een lap op geeft, met balverlies tot gevolg... Er zijn toch wel andere manieren om de bal in de ploeg te houden na een aftrap.

27 Jul 2018, 23:17
Vaste Waarde

allesaaneen schreef:
Ponnet kan idd de nummer 10 aan, in driehoek dan met Sterckx en De Neve, maar zet je De Rock dan op de bank? Of De Rock als enige spits en Mbaye & Dekuyper op de bank? Grote luxe toch wel. Voor De Coninck is er op dat moment centraal dan ook geen plaats, al trekt die zeker z'n plan op links. Maar daar is hij dan ook weer niet de infiltrerende speler die Lusala bij momenten was en Mitu wel is.

Wat beide keepers betreft; dat zijn jonge talenten, maar voorlopig geen puntenpakkers. Tja, je kan niet alles hebben :)

Wat ook nog opviel in de tweede helft; bij aftrap gaat de bal een aantal keren in 3 tikken naar de keeper, die er een lap op geeft, met balverlies tot gevolg... Er zijn toch wel andere manieren om de bal in de ploeg te houden na een aftrap.

Ik zou sowieso altijd met De Rock en Mbaye of Dekuyper spelen, puur op kwaliteit lijkt Mbaye mij beter dan Dekuyper maar ik zie deze laatste rapper een goal maken als Mbaye, luxeprobleem idd.
Die Ponnet kan je volgens mij ook als rechts of linksmidden gebruiken, liet daar op rechts de laatste minuut mooie actie en voorzet naar De Neve zien, maar centraal zal toch wel zijn beste positie zijn.
Mitu gaat volgens mij toch zijn tenen mogen uitkuisen voor een basisplaats, was tegen Lede en Dendermonde zeer zwak en vandaag ook veel mislukte acties, gelukkig voor hem heeft hij momenteel geen concurrentie.

27 Jul 2018, 23:29
Reserve

Ok, we maken er het volgende van:

Devriendt,
Geenens, Verstraeten, Van Hoevelen, Heymans,
Ponnet, Sterckx, De Neve, De Coninck,
De Rock, Dekuyper.

Let the games begin!! :D :juij:

27 Jul 2018, 23:36
Vaste Waarde

allesaaneen schreef:
Ok, we maken er het volgende van:

Devriendt,
Geenens, Verstraeten, Van Hoevelen, Heymans,
Ponnet, Sterckx, De Neve, De Coninck,
De Rock, Dekuyper.

Let the games begin!! :D :juij:

Toch nog afwachten tot die Ponnet tekent ;) ,
er zijn er hier al veel gepasseerd waarbij het zo goed als in orde was.....

27 Jul 2018, 23:44
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 29
Ik kon er gisteren niet bij zijn, maar hoe lag ons terrein er eigenlijk bij?

28 Jul 2018, 9:04
Vaste Waarde

hansken schreef:

Slecht,veel droge plekken en vooral de kant van de tribune K.
Zal daarom zijn dat ze de oefenmatch woensdag tegen Deux Acren op zandberg spelen.
Als je dat veld van Dendermonde dan zag, lag er piekfijn bij ondanks het weer de laatste maanden.....

28 Jul 2018, 9:22
Scholier

iendrachter schreef:
hansken schreef:

Slecht,veel droge plekken en vooral de kant van de tribune K.
Zal daarom zijn dat ze de oefenmatch woensdag tegen Deux Acren op zandberg spelen.
Als je dat veld van Dendermonde dan zag, lag er piekfijn bij ondanks het weer de laatste maanden.....

Een serieus verschil inderdaad. Maar ik denk wel dat we niet de enige club zullen zijn met dat probleem.

28 Jul 2018, 9:37
Ancien

ik vond lievens wel sterk gisteren.

28 Jul 2018, 11:23
Ancien

Eendracht Aalst - RE Acren Lessines
WEDSTRIJDINFO

Speeldag: #4
Stadion: Pierre Cornelisstadion
Adres: Bredestraat, 9300 Aalst

Scheidsrechter: Bram De Clercq
Lijnrechters: Timmy Vande Velde & Sam Decroo

moet toch zandberg zijn?

28 Jul 2018, 11:28
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 137 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 10