Beker van België 2018-2019 - Pagina 13 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 257 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 18
 Beker van België 2018-2019 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Beker van België 2018-2019
spotters politie aalst schreef:
Beste supporters, naar verluidt kunnen enkele supporters van Charleroi zich niet vinden in de opgelegde combiregeling. Zij zouden tickets verkrijgen via supporters van EA om samen in vak K plaats te nemen. Indien de betrokkenen worden aangetroffen zullen zij uit het vak worden verwijderd en bestuurlijk weerhouden worden . Indien de Aalsterse supporters worden geïdentificeerd die de tickets hebben doorverkocht zullen deze worden geverbaliseerd . Hopelijk beseffen deze 'supporters' dat dergelijke praktijken ook toekomstige wedstrijden in het gedrang kunnen brengen. Mvg


Jammer dat dit nooit gebeurde toen Antwerp hier kwam spelen,toen de tribunes vol zaten met antwerp supps.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


22 Sep 2018, 17:57
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Beker van België 2018-2019
spotters politie aalst schreef:
Beste supporters, naar verluidt kunnen enkele supporters van Charleroi zich niet vinden in de opgelegde combiregeling. Zij zouden tickets verkrijgen via supporters van EA om samen in vak K plaats te nemen. Indien de betrokkenen worden aangetroffen zullen zij uit het vak worden verwijderd en bestuurlijk weerhouden worden . Indien de Aalsterse supporters worden geïdentificeerd die de tickets hebben doorverkocht zullen deze worden geverbaliseerd . Hopelijk beseffen deze 'supporters' dat dergelijke praktijken ook toekomstige wedstrijden in het gedrang kunnen brengen. Mvg


Sorry zenne spotvogel, maar de meerwaarde van dit soort van nieuwsberichten ontgaat mij volledig.

Pak de skechterikken zenne, burgemeestertje zal blij zijn.

Dat we geviseerd worden en in jullie ogen als de parias en den overlast van t stad op enen hoop worden gezwierd weten we onderhand wel.


22 Sep 2018, 23:34
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: Beker van België 2018-2019
spotters politie aalst schreef:
Beste supporters, naar verluidt kunnen enkele supporters van Charleroi zich niet vinden in de opgelegde combiregeling. Zij zouden tickets verkrijgen via supporters van EA om samen in vak K plaats te nemen. Indien de betrokkenen worden aangetroffen zullen zij uit het vak worden verwijderd en bestuurlijk weerhouden worden .


Schild en Vriend klinkt waarschijnlijk plots zo gek niet meer.

:D


23 Sep 2018, 14:03
Scholier

Lid geworden op: 11 Aug 2008, 10:55
Berichten: 118
Bericht Re: Beker van België 2018-2019
Hugo schreef:
iendrachter schreef:
Dus omdat er hier sommigen met elkaar niet overweg kunnen is dat de oorzaak van de lage toeschouwersaantallen? Ik zie de link niet meteen eigenlijk.
Ik kan mij moeilijk voorstellen als er mij hier 1 van dees dagen enen uitmaakt op het forum ik daarmee niet meer naar EA zal komen.

De jarenlange en huidige malaise in het bestuur en dat je in een reeks speelt waar je niks kan winnen en alleen maar verliezen door te degraderen, dat zijn volgens mij de hoofdredenen.
Afbraak van de K zal er ook geen deugd aan gedaan hebben maar ik vind de huidige tribune toch meer dan degelijk hoe ze nu is eerlijk gezegd, zeker voor onze reeks.

Van de grote goednieuwsshow die zich afspeelde bij de overname schiet niks meer over, integendeel.
Voor mij is dit nog hetzelfde EA als dat we onder FDR waren, juist dat er iemand anders voorzitter is.

Mooi voorbeeld hiervan is het transferbeleid, we gingen maar 3 a 4 transfers doen en alleen versterkingen binnenhalen, dat zeggen ze al jaren maar er zijn wel 12!!!! nieuwe spelers, en het beste van al, daarvan stond er zondag welgeteld 1 speler in de basis en dat is Sterckx :stom: .

Uiteraard moeten we blij zijn dat er iemand heeft willen overnemen of het was gedaan met de club,
maar ik zie de toekomst met de huidige bestuursploeg maar somber in.
Ik zou niet liever hebben dat ze toch nog het tegendeel bewijzen uiteraard.


Eerlijke analyse van de frustratie die leeft bij een groot deel van onze supporters en wegblijvers. (y) :EA:

boenk op. (y)


23 Sep 2018, 19:16
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Beker van België 2018-2019
Wegens te tegenvallende voorverkoop :) doen de jeugd spelers vanavond een deur aan deur verkoop om het stadion toch gevuld te krijgen.

Iendracht back to glory :EA: :EA:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


25 Sep 2018, 8:11
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2954
Bericht Re: Beker van België 2018-2019
Bakkie schreef:
Wegens te tegenvallende voorverkoop :) doen de jeugd spelers vanavond een deur aan deur verkoop om het stadion toch gevuld te krijgen.

Iendracht back to glory :EA: :EA:


In Charleroi :p ?
Tein emmen de flikken iet nuttigs te doeng ipv enkel dikke cengen op te stroiken :hmm:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


25 Sep 2018, 8:48
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Beker van België 2018-2019
Dat is voetbal in België ; maak het de gewone supporter zo moeilijk mogelijk. En dan kunnen de hoge heren gezellig en zonder die vervelende meute van hun champagne nippen.


25 Sep 2018, 9:08
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Beker van België 2018-2019
Bakkie schreef:
Wegens te tegenvallende voorverkoop :) doen de jeugd spelers vanavond een deur aan deur verkoop om het stadion toch gevuld te krijgen.

Iendracht back to glory :EA: :EA:


Dat is toch om te lachen hoop ik? Ik zou vriendelijk bedanken. Jeugdspelers verkopen kaarten voor evenementen die ten voordele van de jeugd zijn! Dat PLJ en gans de directie dat eens doen? Die worden er voor betaald.


25 Sep 2018, 9:40
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Beker van België 2018-2019
kheiremans schreef:
Bakkie schreef:
Wegens te tegenvallende voorverkoop :) doen de jeugd spelers vanavond een deur aan deur verkoop om het stadion toch gevuld te krijgen.

Iendracht back to glory :EA: :EA:


Dat is toch om te lachen hoop ik? Ik zou vriendelijk bedanken. Jeugdspelers verkopen kaarten voor evenementen die ten voordele van de jeugd zijn! Dat PLJ en gans de directie dat eens doen? Die worden er voor betaald.


Was een grapte e Pol ;)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


25 Sep 2018, 11:59
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Beker van België 2018-2019
Bakkie schreef:
kheiremans schreef:
Bakkie schreef:
Wegens te tegenvallende voorverkoop :) doen de jeugd spelers vanavond een deur aan deur verkoop om het stadion toch gevuld te krijgen.

Iendracht back to glory :EA: :EA:


Dat is toch om te lachen hoop ik? Ik zou vriendelijk bedanken. Jeugdspelers verkopen kaarten voor evenementen die ten voordele van de jeugd zijn! Dat PLJ en gans de directie dat eens doen? Die worden er voor betaald.


Was een grapte e Pol ;)


Ah ok. Jama ik verschiet van niks nimmer int voetbal


25 Sep 2018, 12:52
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: Beker van België 2018-2019
Heb nog een ticket voor de K over morgen. Iemand nog één nodig?

_________________
Afbeelding


25 Sep 2018, 19:01
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Beker van België 2018-2019
Mandel Utd , ploeg van De oliveira , schakelt Waasland beveren thuis uit met 1-2 . De eerste verrassing is een feit.


25 Sep 2018, 22:17
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08
Berichten: 825
Bericht Re: Beker van België 2018-2019
Mazzu annonce plusieurs changements pour le déplacement à Alost


26 Sep 2018, 8:12
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Beker van België 2018-2019
iendrachter schreef:
Je suis allé visionner Alost, il y a quinze jours, contre Virton. C’est une belle équipe, avec un attaquant (Mbaye) qui aurait, peut-être, sa place dans notre noyau, qui a de la qualité physique, de la qualité technique. Il y a un flanc droit (Mitu) qui est la copie conforme de Mamadou Fall, qui a de la vitesse et de la verticalité. Il y a l’un ou l’autre ancien de D 1, notamment dans le secteur médian et en défense centrale.

Over Mbaye heeft hij gelijk, maar Mitu met Fall vergelijken is er wel wat over :D .
Alle spelers die denken nog hogerop te kunnen mogen het vanavond is op het veld bewijzen ipv in de gazet.
Ik lees een artikel in HLN waarbij PLJ zegt dat TDC 18 op 30 moet halen, met andere woorden van de komende 6 matchen gaan we er 5 moeten winnen :crazy: .


En ik las in den bijbel dat de laatste de eerste zullen zijn :crazy:
Zou diene mens zichzelf nog geloven?
Als hij die 2 toch vergelijkbaar vindt kunnen we misschien een ruil voorstellen?


Laatst gewijzigd door kheiremans op 26 Sep 2018, 10:35, 1 keer totaal gewijzigd.



26 Sep 2018, 9:17
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2954
Bericht Re: Beker van België 2018-2019
Iemand een idee hoeveel tickets er weg zijn voor vanavond?

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


26 Sep 2018, 9:35
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 257 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 18


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst