Beker van België 2018-2019 - Pagina 16 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 257 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18
 Beker van België 2018-2019 
Auteur Bericht
Junior

Lid geworden op: 07 Mei 2015, 14:51
Berichten: 214
Bericht Re: Beker van België 2018-2019
Dikke proficiat voor de sfeer in de K!!
Fier om eendrachter te zijn.
Benieuwd of we nu ook een complimentje gaan krijgen van de spotters en onze veiligheidsverantwoordelijke.
Of zouden ze bezig zijn om de Vlaamse vlaggen te zoeken en te bestraffen.
Zou echt graag eens de reden horen waarom de tifo enkele uren voor de match wordt afgekeurd? Onze supporters steken hier zoveel tijd in en dan zou deze niet mogen doorgaan?!?!?
Gelukkig zijn ze creatief geweest en is de tifo toch kunnen doorgaan.
Doe zo voort mannen want de supporters zijn het kloppend hart van onze club!!!
Hopelijk nog enkele matchen in het verschiet met deze sfeer.


27 Sep 2018, 15:55
Knaap
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Aug 2011, 21:28
Berichten: 86
Bericht Re: Beker van België 2018-2019
kheiremans schreef:
iendrachter schreef:
Jareken schreef:
Bij Van Gerven zou het gaan om een scheur in het bovenbeen. Nog niets geweten over de grootte ervan.


Zal sowieso wel minstens een week of 6 zijn in het beste geval.
Na de wedstrijden eind vorig seizoen en voorbereiding heb ik totaal geen vertrouwen meer in Devriendt,
alle respect voor die jongen maar is op dit moment totaal niet klaar om 1ste keeper te zijn.
Wetende dat je de komende weken de punten moet gaan pakken zie ik dat echt niet goedkomen.
Iemand die het niveau van onze 3de keeper kan inschatten :D ?


Grofweg kan je zeggen week per centimeter bij spierscheur.
Dus in beste geval 3 weken, slechtste 8.

En Julien moet het maar doen. Als MBaye of Klaas uitvallen zitten we in net dezelfde situatie


Ondertussen uitsluitsel. Zou geen scheur zijn, enkel een zware verrekking. Maximaal 2 weken aan de kant. Goed nieuws dus!

_________________
We're Back !


27 Sep 2018, 16:27
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39
Berichten: 1351
Leeftijd: 34
Locatie: 9450
Bericht Re: Beker van België 2018-2019
4life schreef:
Dikke proficiat voor de sfeer in de K!!
Fier om eendrachter te zijn.
Benieuwd of we nu ook een complimentje gaan krijgen van de spotters en onze veiligheidsverantwoordelijke.
Of zouden ze bezig zijn om de Vlaamse vlaggen te zoeken en te bestraffen.
Zou echt graag eens de reden horen waarom de tifo enkele uren voor de match wordt afgekeurd? Onze supporters steken hier zoveel tijd in en dan zou deze niet mogen doorgaan?!?!?
Gelukkig zijn ze creatief geweest en is de tifo toch kunnen doorgaan.
Doe zo voort mannen want de supporters zijn het kloppend hart van onze club!!!
Hopelijk nog enkele matchen in het verschiet met deze sfeer.


Blijkbaar zouden meerdere jonge sfeermakers opgeschreven zijn wegens het tonen van een Vlaamse leeuw en het staan op de borstwering.

We shall not be moved :boks:

_________________
OB17


27 Sep 2018, 16:51
Junior

Lid geworden op: 07 Mei 2015, 14:51
Berichten: 214
Bericht Re: Beker van België 2018-2019
Indien er na de match van gisteren stadionverboden uitgedeeld worden aan onze eigen supporters in de K, dan kunnen we alleen maar besluiten dat onze veilligheidsverantwoordelijke een persoonlijke hetze aan het uitvechten is met zijn supporters!
Binnenkort mogen we enkel nog naar de voetbal in het wit (kwestie van de tegenstander niet te provoceren) en mogen we enkel applaudisseren in minuut 1, 45, 46 en 90.
Lang Leve het moderne voetbal ...!
Nu ben ik nog meer benieuwd om te weten obv welk artikel een Vlaamse leeuw verboden zou zijn?
Misschien hebben de spotters, die hier toch meelezen ;) , een uitleg voor...
Bij voorbaat dank om ons deze mee te delen.


27 Sep 2018, 17:52
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Beker van België 2018-2019
4life schreef:
Indien er na de match van gisteren stadionverboden uitgedeeld worden aan onze eigen supporters in de K, dan kunnen we alleen maar besluiten dat onze veilligheidsverantwoordelijke een persoonlijke hetze aan het uitvechten is met zijn supporters!
Binnenkort mogen we enkel nog naar de voetbal in het wit (kwestie van de tegenstander niet te provoceren) en mogen we enkel applaudisseren in minuut 1, 45, 46 en 90.
Lang Leve het moderne voetbal ...!
Nu ben ik nog meer benieuwd om te weten obv welk artikel een Vlaamse leeuw verboden zou zijn?
Misschien hebben de spotters, die hier toch meelezen ;) , een uitleg voor...
Bij voorbaat dank om ons deze mee te delen.


Die komen er sowieso, een van de stewards kwam mij na de match met een grijns op zijn gezicht vertellen dat ze er redelijk wat "hebben kunnen pakken" (voor vlaamse leeuwen etc.)

Om van te kotsen!! :kots: (n) (n)

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


27 Sep 2018, 18:12
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: Beker van België 2018-2019
Als dat effectief het geval is dan moeten we daartegen optreden. Eendracht Aalst is een Vlaamse club met Vlaamse supporters, we hebben dan ook het recht in Vlaanderen een Vlaamse Leeuw te dragen.

Dit is een schande!


27 Sep 2018, 18:16
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 581
Bericht Re: Beker van België 2018-2019
hansken schreef:
4life schreef:
Indien er na de match van gisteren stadionverboden uitgedeeld worden aan onze eigen supporters in de K, dan kunnen we alleen maar besluiten dat onze veilligheidsverantwoordelijke een persoonlijke hetze aan het uitvechten is met zijn supporters!
Binnenkort mogen we enkel nog naar de voetbal in het wit (kwestie van de tegenstander niet te provoceren) en mogen we enkel applaudisseren in minuut 1, 45, 46 en 90.
Lang Leve het moderne voetbal ...!
Nu ben ik nog meer benieuwd om te weten obv welk artikel een Vlaamse leeuw verboden zou zijn?
Misschien hebben de spotters, die hier toch meelezen ;) , een uitleg voor...
Bij voorbaat dank om ons deze mee te delen.


Die komen er sowieso, een van de stewards kwam mij na de match met een grijns op zijn gezicht vertellen dat ze er redelijk wat "hebben kunnen pakken" (voor vlaamse leeuwen etc.)

Om van te kotsen!! :kots: (n) (n)


Als ze die jongens met Vlaamse Leeuw straffen (boete of sv), dan is dit idd een ongeziene schande ! Buiten de spotters die hier op het forum kwamen verkondigen dat die vlag niet mag, staat dat m.i. in geen enkel reglement van de club. Dus een eventuele straf lijkt me zelfs juridisch ongegrond. Ik hoop dat het gezond verstand zegeviert en dat men ophoudt met deze heksenjacht. Benieuwd naar een feedback hierover van de spotters op het forum....


27 Sep 2018, 18:41
Junior

Lid geworden op: 07 Mei 2015, 14:51
Berichten: 214
Bericht Re: Beker van België 2018-2019
Ze gaan hun werk hebben op de volgende Ronde van Vlaanderen.
Allez, als deze nog door mag gaan, want met al die vlagskes zullen ze waarschijnlijk niet genoeg personeel hebben... :crazy:


27 Sep 2018, 18:48
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Beker van België 2018-2019
0-1 of 0-2 maakt niet veel uit, het belangrijkste is dat ze er voor gevochten hebben.
Nu bevestigen tegen Geel.

_________________
oilsjt, goi alien...


27 Sep 2018, 19:39
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Beker van België 2018-2019
iendrachter schreef:

Dat is idd goed nieuws dat het maar 2 weken is.
Ik heb net de beelden op tv oost is bekeken, die eerste simpele bal die Devriendt moet pakken juist voor de (onterecht) afgekeurde 0-1, wat een megablunder was dat weeral?
Dat is toch niet alleen een kwestie van vertrouwen maar vooral gebrek aan kwaliteit vrees ik.
En de reactie van TDC dat het zuur is om te verliezen in 93 en 96 ste minuut, mss u verstand is gebruiken als trainer en u 2 wissels die je nog had gebruiken.
Ik had het gevoel bij de eerste sprint die Dekuyper moest trekken we al in de verlengingen zaten :D .
Ik begrijp stilaan de supporters van Hamme die blij waren dat hij ginder vertrokken is.


Mja, dat is achteraf natuurlijk... Doet hij de laatste vijf minuten nog 2 wissels en je slikt alsnog een goal (laatste doet er helemaal niet meer toe) dan was het geweest: waarom doet hij nu nog die wissels allez, het stond toch goed... Charleroi doet wat wij op Brakel hebben gedaan, that's football. Ik denk dat de ploeg boven verwachting heeft gepresteerd en dat ze dit moeten meenemen naar de competitie.

Wat Julien betreft: heb de beelden ook teruggezien en ziet er inderdaad niet goed uit, maar in zo'n match een klein kwartier voor tijd moeten invallen, is ook niet de makkelijkste opdracht natuurlijk. Gewoon hem het vertrouwen geven ipv op voorhand weer te gaan beginnen panikeren.


28 Sep 2018, 8:08
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Beker van België 2018-2019
Jammer dat Van Gerven wsl tijd out is, stond al een tijd heel goed te keepen.


28 Sep 2018, 9:11
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Beker van België 2018-2019
Dzu, als ge de uitslagen ziet lag de weg naar Europa bijna open :EA:

Zou graag toch ook eens wat meer info krijgen van de spotters politie. Buiten die moshpit (zelf ook geen voorstander, maar zolang ge niemand anders ambeteert) heeft alleman zich schitterend gedragen en dan nog boetes enzo uitschrijven.

Op deze manier gaan ze ervoor zorgen dat het eens wel uit de hand gaat lopen want meer en meer beginnen er te denken : "Of ik mij nu gedraag of niet , sowieso hebt ge toch boete/pv/sv"

Dus graag volgende info van de spotters:
-Ne Waalsen haan moogt ge dus ook niet tonen? Kunt ge dan die supporters van Charleroi ook allemaal oppakken aub
-In Aalst gaat ge alle straatnaamplakskes moeten verwijderen vrees ik
-Alle affiches van vlaams belang moet ge confisceren en verwijderen
-Tijdens de Ronde gaat ge 10% van de toeschouwers moeten oppakken. Ook zal de naam moeten wijzigen want niet-vlamingen zouden dit aanstootgevend kunnen vinden.
-Ken redelijk wat verenigingen/clubs waar die vlag in hun embleem zit -> allemaal beboeten en vereniging laten opdoeken aub
-Vlaamse feestdag onmiddellijk melden bij de verenigde naties aub -> idem voor de Waalse feestdag.

Nog bijkomende vragen:
-Mag ik een vlag tonen van stad aalst of van 1 van de deelgemeenten? Of provoceer ik dan de mensen van Dendermonde niet teveel?
-Mogen wij nog een vlaams parlement hebben eigenlijk?
-Moet NVA niet verplicht wijzigen in NA? Mensen zouden aanstoot kunnen nemen aan het woord Vlaams
-Idem voor Vlaams BelanG. Dat zal gewoon Belang moeten worden vrees ik. Tenzij Noord-Belgisch Belang wel mag?
-Ben zelf geen fan van Brussel en ik neem daar aanstoot aan. Dus graag alle verwijzingen/feestdagen/symbolen die ook maar iets met Brussel te maken hebben laten verwijderen aub.

p.s.
-Bestaan er ook agenten met gevoel voor humor? Zoja, voelen die zich niet heel eenzaam?


28 Sep 2018, 9:42
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Beker van België 2018-2019
fromfathertoson schreef:
Als dat effectief het geval is dan moeten we daartegen optreden. Eendracht Aalst is een Vlaamse club met Vlaamse supporters, we hebben dan ook het recht in Vlaanderen een Vlaamse Leeuw te dragen.

Dit is een schande!


Inderdaad. Die gasten zorgden alweer voor een prima sfeer. Als ge die nu gaat bestraffen omdat er met een vlag gezwaaid wordt; dan moeten we optreden. Een lege K met enkel een tifo in de trand van de tifo die gehangen heeft na de uitlatingen van Dirk destijds na de match op Oudenaarde.

Bij Charleroi was er bengaals vuur. Ni gezien zeker, heren spotters? Of jawel, en den uitleg zal weer zijn: Ja maar, die worden ook bestraft. DIKKE ZEVER!!!!!!!!

Geir maakt den iendracht kapot!
Wat ga je doen met al dat 'krapuul' als ge den iendracht hebt doorgekregen? Dan lopen die allemaal doelloos rond in 't stad. Kunt ge achter elk groepke ne combi laten rijden en nog ewa camerakes omhoog hangen. :hmm:

En waar waren jullie, spotters en flikken, toen er gevochten werd in het clubrestaurant na de match??? Eiren dikken bonus die ge weer opgestreken hebt, aan 't natellen zeker? En als er dan toch 2 opdagen dan sturen ze nog de gast die de slagen heeft moeten incasseren buiten terwijl de vechters mochten verder 'feesten'. ONBEGRIJPELIJK!!! Altijd 't zelfde, geir pakt de gemakkelijkste prooien aan, dan eje 't minste werk en 't minste kans om zelf op eir bakkes te kroigen.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


Laatst gewijzigd door Timoilsjt op 28 Sep 2018, 10:01, 1 keer totaal gewijzigd.



28 Sep 2018, 9:57
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Beker van België 2018-2019
kheiremans schreef:
Dzu, als ge de uitslagen ziet lag de weg naar Europa bijna open :EA:

Zou graag toch ook eens wat meer info krijgen van de spotters politie. Buiten die moshpit (zelf ook geen voorstander, maar zolang ge niemand anders ambeteert) heeft alleman zich schitterend gedragen en dan nog boetes enzo uitschrijven.

Op deze manier gaan ze ervoor zorgen dat het eens wel uit de hand gaat lopen want meer en meer beginnen er te denken : "Of ik mij nu gedraag of niet , sowieso hebt ge toch boete/pv/sv"

Dus graag volgende info van de spotters:
-Ne Waalsen haan moogt ge dus ook niet tonen? Kunt ge dan die supporters van Charleroi ook allemaal oppakken aub
-In Aalst gaat ge alle straatnaamplakskes moeten verwijderen vrees ik
-Alle affiches van vlaams belang moet ge confisceren en verwijderen
-Tijdens de Ronde gaat ge 10% van de toeschouwers moeten oppakken. Ook zal de naam moeten wijzigen want niet-vlamingen zouden dit aanstootgevend kunnen vinden.
-Ken redelijk wat verenigingen/clubs waar die vlag in hun embleem zit -> allemaal beboeten en vereniging laten opdoeken aub
-Vlaamse feestdag onmiddellijk melden bij de verenigde naties aub -> idem voor de Waalse feestdag.

Nog bijkomende vragen:
-Mag ik een vlag tonen van stad aalst of van 1 van de deelgemeenten? Of provoceer ik dan de mensen van Dendermonde niet teveel?
-Mogen wij nog een vlaams parlement hebben eigenlijk?
-Moet NVA niet verplicht wijzigen in NA? Mensen zouden aanstoot kunnen nemen aan het woord Vlaams
-Idem voor Vlaams BelanG. Dat zal gewoon Belang moeten worden vrees ik. Tenzij Noord-Belgisch Belang wel mag?
-Ben zelf geen fan van Brussel en ik neem daar aanstoot aan. Dus graag alle verwijzingen/feestdagen/symbolen die ook maar iets met Brussel te maken hebben laten verwijderen aub.

p.s.
-Bestaan er ook agenten met gevoel voor humor? Zoja, voelen die zich niet heel eenzaam?


:plat:

Ik kan me toch ook niet van de indruk ontdoen dat het eerder "gericht zoeken" is geworden, al dan niet in opdracht, dan te doen waar de functie eigenlijk voor in het leven is geroepen...


28 Sep 2018, 9:58
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Beker van België 2018-2019
Het probleem is dat er...geen problemen meer zijn omdat er gewoon te weinig volk van de tegenstanders komt opdagen. En men kan budgettair het uitrollen van die mooie combi's, overvalwagens, waterkanonnen toch niet verantwoorden zonder ook maar één akkefietje? Ik herinner me een wedstrijd tegen Tubeke waar er nog geen 50 supporters van de bezoekers waren. Het leek echter wel of de derde Wereldkrijg was uitgebroken. Wat moet dat toch allemaal niet kosten???


28 Sep 2018, 10:08
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 257 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst