Beker van België 2018-2019 - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 257 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 18
 Beker van België 2018-2019 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Beker van België 2018-2019
Slappe wedstrijd waarin we tot en met het tegendoelpunt van een zwak Hamoir met moeite zelf twee kansen bijeen krijgen. Bij de 1-0 schiet plots iedereen wakker, tempo de lucht in en druk naar voor. Wel onbegrijpelijk dat je Mbaye op de bank laat. Laat je beste spelers toch gewoon spelen!!!! Ook Mertens en Mitu prima ingevallen. Dat ze dat plan van die 4 4 2 maar rap laten varen, want het liep voor geen meter. Met de dubbele wissel mitu voor de coninck en mbaye voor een bleke dekuyper speelden we plots als vanouds 4-3-3, wist iedereen waar te lopen en creerden we plots wel kansen. Betreurenswaardig dat er zo laat werd ingegrepen want we komen daar zeer goed weg. 'T was idd tegen 12 man maar dat weet ge als ge naar ginder trekt.


19 Aug 2018, 20:40
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31 Jan 2018, 19:51
Berichten: 140
Bericht Re: Beker van België 2018-2019
Klopt. Met De Kuyper ben je werkelijk niks zonder deftige flankspelers. Mitu is snel en er worden daardoor idd veel fouten op hem gemaakt, maar een deftige voorzet komt er niet uit.
Mbaye en De Rock moeten er altijd in staan.


19 Aug 2018, 22:10
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Beker van België 2018-2019
En dan nu graag contract De Rock verlengen aub. Dat we ons daar al geen zorgen moeten in maken.


20 Aug 2018, 9:01
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Beker van België 2018-2019
kheiremans schreef:
En dan nu graag contract De Rock verlengen aub. Dat we ons daar al geen zorgen moeten in maken.

---
Die 'frank' moest idd bij t bestuur al eerder gevallen zijn...

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


20 Aug 2018, 13:21
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:12
Berichten: 1021
Leeftijd: 53
Locatie: mollem-asse
Bericht Re: Beker van België 2018-2019
https://www.footbook.pro/index.php/seni ... 19-08-2018

_________________
Afbeelding


20 Aug 2018, 13:56
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Beker van België 2018-2019
pattaboem schreef:
kheiremans schreef:
En dan nu graag contract De Rock verlengen aub. Dat we ons daar al geen zorgen moeten in maken.

---
Die 'frank' moest idd bij t bestuur al eerder gevallen zijn...


Hadden ze midden vorig seizoen al moeten doen!! Als hij zo blijft scoren gaat het u alleen maar meer kosten (al denk ik dat het sowieso al te laat is, die gaat aanbiedingen krijgen waar EA nooit tegenop kan) en zo zal je er niets aan overhouden. (n)

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


20 Aug 2018, 14:28
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Beker van België 2018-2019
hansken schreef:
pattaboem schreef:
kheiremans schreef:
En dan nu graag contract De Rock verlengen aub. Dat we ons daar al geen zorgen moeten in maken.

---
Die 'frank' moest idd bij t bestuur al eerder gevallen zijn...


Hadden ze midden vorig seizoen al moeten doen!! Als hij zo blijft scoren gaat het u alleen maar meer kosten (al denk ik dat het sowieso al te laat is, die gaat aanbiedingen krijgen waar EA nooit tegenop kan) en zo zal je er niets aan overhouden. (n)

--
Toch wel jammer; Dat hij regelmatig en vlot scoort was al eerder te zien.
Snap eigenlijk niet dat ze die niet proberen vast te houden.
Ik kan er maar één reden voor bedenken, en dat is dat ze steeds het onderste uit de kan willen bij een nieuwe speler, oftewel bij verlenging van een contract.
Ik snap wel dat het bestuur elke cent 20 keer moet omdraaien, en dat het budget krap is. Zo hebben ze de laatste jaren al enigszins geluk gehad met minder dure aanwervingen.
De zoektocht naar jong, maar groeiend talent, is verstandig; Maar elke club doet dat ...
Maar ik vrees dat het blijvend gierig aanwerven van jonge spelers niet kan blijven duren. Eens een talent zich ontbolstert, ziet iedereen dat; en komen de aasgieren erop af, die kapitaalkrachtiger zijn dan EA
En zo beland je, (zonder geld), .....stelselmatig ...in een sportieve neerwaartse spiraal...

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


20 Aug 2018, 15:28
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Beker van België 2018-2019
hansken schreef:
pattaboem schreef:
kheiremans schreef:
En dan nu graag contract De Rock verlengen aub. Dat we ons daar al geen zorgen moeten in maken.

---
Die 'frank' moest idd bij t bestuur al eerder gevallen zijn...


Hadden ze midden vorig seizoen al moeten doen!! Als hij zo blijft scoren gaat het u alleen maar meer kosten (al denk ik dat het sowieso al te laat is, die gaat aanbiedingen krijgen waar EA nooit tegenop kan) en zo zal je er niets aan overhouden. (n)


Ben ik niet mee akkoord: Klaas heeft voor aanvang van vorig seizoen in vergelijking met zijn eerste contract hier toch wel een fel verbeterd contract getekend voor twee seizoenen. Dan vind ik niet dat je pakweg 6 maanden “in” dat nieuwe contract opnieuw al moet samenzitten als er nog 1,5 jaar te gaan is in dat verbeterde contract. Spelers hebben al macht genoeg dat je als club toch niet voor de helft van een contract is verstreken, opnieuw moet gaan praten? Je ziet bij Verstraeten wat je kan tegenkomen als club.

Dat je in november van dit seizoen al rond de tafel gaat zitten met een stevig voorstel en niet wacht tot februari met een flutvoorstel, dat is wel logisch. Maar moeten wel een beetje realistisch zijn ook he: als een hoger geklasseerde ploeg hem komt halen en hij wil weg (als hij prof wil worden, zal het zo stilaan moeten gaan gebeuren) gaan we hem weinig in de weg kunnen leggen, of hij nu nog een contract heeft of niet. Is niet dat wij als 1ste amateurclub miljoenen zullen kunnen eisen of incasseren.


20 Aug 2018, 16:29
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Beker van België 2018-2019
De Rock is na dit seizoen toch vrij?
Wanneer verlengen jullie dan contracten? In de week dat ze verlopen ofzo?


22 Aug 2018, 9:21
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Beker van België 2018-2019
kheiremans schreef:
De Rock is na dit seizoen toch vrij?
Wanneer verlengen jullie dan contracten? In de week dat ze verlopen ofzo?


Zie mijn vorige post voor het antwoord.

Even een financiële oefening om toe te lichten waarom ik het nut niet inzie om dat nu te doen:

Uw speler heeft op dit moment nog een contract dat loopt tot eind juni 2019 tegen een tarief X.

Als je nu gaat onderhandelen, gaat het tarief sowieso X + Y zijn. Kom je er uit tegen pakweg september/oktober 2018 en Klaas verlengt bijvoorbeeld met 2 jaar, betaal je wel vanaf november 2018 meteen die X + Y (en niet meer enkel die X want het nieuwe contract zal normaal het vorige meteen vervangen). Als er uiteindelijk in juni 2019 een ploeg uit een hogere reeks komt en Klaas een voorstel doet dat hij niet kan weigeren, is (i) hij toch weg, (ii) mag je nog staan zwaaien met een doorlopend contract, die hogere club gaat tov een eerste amateurclub hoogstens een vriendenmatch regelen want weten ook dat je het u als club niet kan permitteren om een misnoegde speler te houden en (iii) heb jij wel quasi een heel seizoen lang Klaas meer betaald voor niks want hij lag op basis van zijn huidig, lopende contract ook nog vast. Dan spreek ik nog niet over een eventuele blessure of het doemscenario dat Klaas zijn niveau niet zou halen...

Om terug te komen op het realistische: ik denk persoonlijk dat je Klaas nog het dubbele mag geven als wat hij nu verdient; op het einde van dit seizoen zal het project hem moeten aanstaan en dat zal de doorslag geven. Als het enkel geld was, zat hij hier al niet meer. De enige mogelijkheid die ik zie dat hem zou kunnen overtuigen om alsnog bij te tekenen, is dat de club vanaf volgend seizoen effectief de professionele toer op gaat en effectief de top gaat spelen dat je het seizoen erop in 1B kan aantreden. Dan kan hij effectief mee groeien met de club en komt hij relatief snel in een reeks die hij mag ambiëren.

Gebeurt dat niet, vrees ik dat een Klaas op zijn normaal niveau en zijn leeftijd in acht genomen, sowieso toe zal zijn aan een nieuwe uitdaging. Hoe dit seizoen loopt (zowel sportief als extra-sportief), zal in mijn ogen in dat specifieke dossier dus heel veel bepalen. Niet vergeten dat de uitspraken/ambities van de voorzitter niet alleen tov de supporters worden geuit, maar ook tov de spelers. En zij nemen dat ook mee als zij hun beslissing kenbaar moeten maken.


22 Aug 2018, 9:58
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Beker van België 2018-2019
DT schreef:
kheiremans schreef:
De Rock is na dit seizoen toch vrij?
Wanneer verlengen jullie dan contracten? In de week dat ze verlopen ofzo?


Zie mijn vorige post voor het antwoord.

Even een financiële oefening om toe te lichten waarom ik het nut niet inzie om dat nu te doen:

Uw speler heeft op dit moment nog een contract dat loopt tot eind juni 2019 tegen een tarief X.

Als je nu gaat onderhandelen, gaat het tarief sowieso X + Y zijn. Kom je er uit tegen pakweg september/oktober 2018 en Klaas verlengt bijvoorbeeld met 2 jaar, betaal je wel vanaf november 2018 meteen die X + Y (en niet meer enkel die X want het nieuwe contract zal normaal het vorige meteen vervangen). Als er uiteindelijk in juni 2019 een ploeg uit een hogere reeks komt en Klaas een voorstel doet dat hij niet kan weigeren, is (i) hij toch weg, (ii) mag je nog staan zwaaien met een doorlopend contract, die hogere club gaat tov een eerste amateurclub hoogstens een vriendenmatch regelen want weten ook dat je het u als club niet kan permitteren om een misnoegde speler te houden en (iii) heb jij wel quasi een heel seizoen lang Klaas meer betaald voor niks want hij lag op basis van zijn huidig, lopende contract ook nog vast. Dan spreek ik nog niet over een eventuele blessure of het doemscenario dat Klaas zijn niveau niet zou halen...

Om terug te komen op het realistische: ik denk persoonlijk dat je Klaas nog het dubbele mag geven als wat hij nu verdient; op het einde van dit seizoen zal het project hem moeten aanstaan en dat zal de doorslag geven. Als het enkel geld was, zat hij hier al niet meer. De enige mogelijkheid die ik zie dat hem zou kunnen overtuigen om alsnog bij te tekenen, is dat de club vanaf volgend seizoen effectief de professionele toer op gaat en effectief de top gaat spelen dat je het seizoen erop in 1B kan aantreden. Dan kan hij effectief mee groeien met de club en komt hij relatief snel in een reeks die hij mag ambiëren.

Gebeurt dat niet, vrees ik dat een Klaas op zijn normaal niveau en zijn leeftijd in acht genomen, sowieso toe zal zijn aan een nieuwe uitdaging. Hoe dit seizoen loopt (zowel sportief als extra-sportief), zal in mijn ogen in dat specifieke dossier dus heel veel bepalen. Niet vergeten dat de uitspraken/ambities van de voorzitter niet alleen tov de supporters worden geuit, maar ook tov de spelers. En zij nemen dat ook mee als zij hun beslissing kenbaar moeten maken.


Kan ik mij deels in vinden. Ben persoonlijk ook voorstander van prestatiegerichte contracten. Minder risico en dan heb je zo'n problemen al veel minder.

En je kan ook een nieuw contract opstellen waarin volgende staat hé:
-Elk jaar stijgt de vergoeding met x procent (dus niet onmiddelijk)
-Bij interesse van hogere reeks mag je weg

Dan ben je zeker dat je hem niet verliest aan rechtstreekse concurrent en Klaas kan nog steeds weg indien 1A/1B komt.


22 Aug 2018, 10:27
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Beker van België 2018-2019
kheiremans schreef:

Kan ik mij deels in vinden. Ben persoonlijk ook voorstander van prestatiegerichte contracten. Minder risico en dan heb je zo'n problemen al veel minder.

En je kan ook een nieuw contract opstellen waarin volgende staat hé:
-Elk jaar stijgt de vergoeding met x procent (dus niet onmiddelijk)
-Bij interesse van hogere reeks mag je weg

Dan ben je zeker dat je hem niet verliest aan rechtstreekse concurrent en Klaas kan nog steeds weg indien 1A/1B komt.


Akkoord maar iemand die al twee jaar uw topschutter is, kan je moeilijk een prestatiegericht contract onder de neus schuiven natuurlijk.

Het stuk in cursief klinkt aannemelijk in theorie, maar in de praktijk niet haalbaar. Als jij nu onderhandelt over een nieuw contract met uw baas en uw baas zegt, het is goed, maar je krijgt uw opslag maar vanaf 1 juli 2019, hoe gaat uw motivatie dan zijn tot die tijd?

En enige zekerheden (dat je hem niet verliest aan een rechtstreekse concurrent) heb je in voetbal helaas nooit...


22 Aug 2018, 11:44
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Beker van België 2018-2019
DT schreef:
kheiremans schreef:

Kan ik mij deels in vinden. Ben persoonlijk ook voorstander van prestatiegerichte contracten. Minder risico en dan heb je zo'n problemen al veel minder.

En je kan ook een nieuw contract opstellen waarin volgende staat hé:
-Elk jaar stijgt de vergoeding met x procent (dus niet onmiddelijk)
-Bij interesse van hogere reeks mag je weg

Dan ben je zeker dat je hem niet verliest aan rechtstreekse concurrent en Klaas kan nog steeds weg indien 1A/1B komt.


Akkoord maar iemand die al twee jaar uw topschutter is, kan je moeilijk een prestatiegericht contract onder de neus schuiven natuurlijk.

Het stuk in cursief klinkt aannemelijk in theorie, maar in de praktijk niet haalbaar. Als jij nu onderhandelt over een nieuw contract met uw baas en uw baas zegt, het is goed, maar je krijgt uw opslag maar vanaf 1 juli 2019, hoe gaat uw motivatie dan zijn tot die tijd?

En enige zekerheden (dat je hem niet verliest aan een rechtstreekse concurrent) heb je in voetbal helaas nooit...


Goh als mijnen baas zegt. We zijn content over u we zouden uw contract willen verlegen. Er staat in dat elk seizoen uw winstpremies met 10% stijgen. Ik zou content zijn. Ik kan nog altijd weg, heb wat meer zekerheid en ik krijg meer voor wat ik al deed.

Bovendien krijg ik erkenning en (er zijn er niet zoveel meer) maar sommigen hechten daar wel degelijk belang aan.

En iemand met goede prestaties moet zich niet echt zorgen maken met een prestatiegericht contract lijkt me.

Met prestatiegericht bedoel ik: een maandloon maar vrij beperkt en dan bonussen per prestatie eh. Niet enkel bonussen hé.


22 Aug 2018, 14:51
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Beker van België 2018-2019
iendrachter schreef:
Voor Brakel is het zondag een risicomatch en krijgen de EA supporters 2/3 van de berm :lol: ,
ze verwachten 300 supporters van Aalst, is dat niet weinig?
Vond dat er in Hamoir gezien de afstand al veel volk was van ons, en dan nu een korte verplaatsing voor een wedstrijd met inzet, zou toch makkelijk een 500 kunnen zijn denk ik.
Als we gaan spelen zoals in de voorbereiding zijn we ginder kansloos, de spelers van Brakel zijn altijd extra gemotiveerd tegen ons en dat zal nu niet anders zijn.
Hopelijk heeft onze coach ook het licht gezien, en start hij met Mbaye ipv Dekuyper.
Ook Mitu mogen ze nog eens laten starten, bij gebrek aan beter.

Akkoord!
Hopelijk heeft Mitu het signaal (dat hij niet meer "incontournable" is) opgepikt!


24 Aug 2018, 18:40
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Beker van België 2018-2019
DT schreef:
kheiremans schreef:
De Rock is na dit seizoen toch vrij?
Wanneer verlengen jullie dan contracten? In de week dat ze verlopen ofzo?


Zie mijn vorige post voor het antwoord.

Even een financiële oefening om toe te lichten waarom ik het nut niet inzie om dat nu te doen:

Uw speler heeft op dit moment nog een contract dat loopt tot eind juni 2019 tegen een tarief X.

Als je nu gaat onderhandelen, gaat het tarief sowieso X + Y zijn. Kom je er uit tegen pakweg september/oktober 2018 en Klaas verlengt bijvoorbeeld met 2 jaar, betaal je wel vanaf november 2018 meteen die X + Y (en niet meer enkel die X want het nieuwe contract zal normaal het vorige meteen vervangen). Als er uiteindelijk in juni 2019 een ploeg uit een hogere reeks komt en Klaas een voorstel doet dat hij niet kan weigeren, is (i) hij toch weg, (ii) mag je nog staan zwaaien met een doorlopend contract, die hogere club gaat tov een eerste amateurclub hoogstens een vriendenmatch regelen want weten ook dat je het u als club niet kan permitteren om een misnoegde speler te houden en (iii) heb jij wel quasi een heel seizoen lang Klaas meer betaald voor niks want hij lag op basis van zijn huidig, lopende contract ook nog vast. Dan spreek ik nog niet over een eventuele blessure of het doemscenario dat Klaas zijn niveau niet zou halen...

Om terug te komen op het realistische: ik denk persoonlijk dat je Klaas nog het dubbele mag geven als wat hij nu verdient; op het einde van dit seizoen zal het project hem moeten aanstaan en dat zal de doorslag geven. Als het enkel geld was, zat hij hier al niet meer. De enige mogelijkheid die ik zie dat hem zou kunnen overtuigen om alsnog bij te tekenen, is dat de club vanaf volgend seizoen effectief de professionele toer op gaat en effectief de top gaat spelen dat je het seizoen erop in 1B kan aantreden. Dan kan hij effectief mee groeien met de club en komt hij relatief snel in een reeks die hij mag ambiëren.

Gebeurt dat niet, vrees ik dat een Klaas op zijn normaal niveau en zijn leeftijd in acht genomen, sowieso toe zal zijn aan een nieuwe uitdaging. Hoe dit seizoen loopt (zowel sportief als extra-sportief), zal in mijn ogen in dat specifieke dossier dus heel veel bepalen. Niet vergeten dat de uitspraken/ambities van de voorzitter niet alleen tov de supporters worden geuit, maar ook tov de spelers. En zij nemen dat ook mee als zij hun beslissing kenbaar moeten maken.

Voor mij geldt maar één principe: PACTA SUNT SERVANDA. Klaas heeft een contract met EA dat loopt tot 30/06/2019. Daarin staan bepaalde bedragen en inspanningsverbintenissen waar beide partijen akkoord mee gegaan zijn, en beide partijen moeten dit dan ook respecteren. Wel ben ik van mening dat er rond Nieuwjaar met Klaas moet samengezeten worden om hem, rekening houdende met de prestaties die hij tot op dat moment voor de club geleverd heeft, een aangepast contract vanaf 01/07/2019 aan te bieden.
Als er zich dan een club uit 1A/1B (of een "rijkere" club uit Amateur 1) aandient, moet er boter bij de vis komen.
Ik krijg het op de heupen van spelers die eerst contracten tekenen (waarin soms monsterbedragen staan), en dan - wanneer een andere club hen het hof maakt - doodleuk weigeren om hun verbintenissen (zijnde hard trainen en naar best vermogen wedstrijden spelen) na te komen.


24 Aug 2018, 18:55
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 257 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 18


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst