Beker van België 2018-2019 - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 257 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 18
 Beker van België 2018-2019 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Beker van België 2018-2019
filip.dhose schreef:
filip.dhose schreef:
We spelen thuis tegen RC Hades Hasselt, dat met 3-4 won op het veld van KFC Lille.


En als we winnen tegen Hades moeten we naar Wijgmaal of Hamoir (allebei Amateur 2).


Deux-Acren indachtig zullen we wakker moeten zijn zowel tegen Hades als in eventuele verdere rondes. We hebben alweer een vrij gemakkelijke loting (geen clubs uit 1ste amateur of 1B) dus wie weet mogen we in september weer tegen nen 1ste klasser.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


07 Aug 2018, 10:32
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Beker van België 2018-2019
Ik heb juist een mail gekregen dat ik bij de eerste 50 abbo's was en zondag gratis naar de beker match mag! :EA: :banana: :EA:


08 Aug 2018, 10:29
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Beker van België 2018-2019
2-1 verlies bij FC Lebbeke?
De eerste helft speel je met quasi uw typeploeg..
Nu niet dat ik mij meteen grote zorgen maak. Voorgaande jaren werden soms de slechtste voorbereidingen gevolgd door uitstekende competitiestart, maar mij geruststellen doet het nu ook ni direct... beetje info van de mensen die gaan kijken zijn?


08 Aug 2018, 21:45
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Beker van België 2018-2019
ajoin_bart schreef:
2-1 verlies bij FC Lebbeke?
De eerste helft speel je met quasi uw typeploeg..
Nu niet dat ik mij meteen grote zorgen maak. Voorgaande jaren werden soms de slechtste voorbereidingen gevolgd door uitstekende competitiestart, maar mij geruststellen doet het nu ook ni direct... beetje info van de mensen die gaan kijken zijn?


Tja...we zullen zondag wel zien of ze klaar zijn. Maar ik ben er niet gerust in.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


08 Aug 2018, 21:54
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Beker van België 2018-2019
Spitsen die niet scoren (behalve Dekuyper op Lede), misverstanden achterin waardoor je goals zomaar weggeeft, …
Veel vertrouwen geeft dit toch niet.


09 Aug 2018, 8:18
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Beker van België 2018-2019
Door allerlei omstandigheden nog geen enkele match kunnen meepikken. Zondag wordt de eerste.
'k Ben benieuwd :EA:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


09 Aug 2018, 9:21
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Beker van België 2018-2019
Hopelijk start het seizoen echt zondag, want gisteren was alweer een complete afgang...


09 Aug 2018, 9:42
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Beker van België 2018-2019
Dender en Seraing zijn al uit de beker gewipt.


12 Aug 2018, 18:13
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Beker van België 2018-2019
Jean schreef:
Dender en Seraing zijn al uit de beker gewipt.


THES Sport ook.


12 Aug 2018, 19:09
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Beker van België 2018-2019
1-0! :EA:

Op naar RRC Hamoir!

Bij winst:

26/8: speeldag 5: uit tegen Olsa Brakel/Gullegem

Bij winst:

27/8: loting speeldag 6 met intrede clubs Jupiler Pro League


12 Aug 2018, 20:17
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Beker van België 2018-2019
Geen prestatie om warm van te worden maar wel verdiend gewonnen tegen een zwakke tegenstander. Hades kon onze verdediging niet op de proef stellen. Aan de andere kant hadden wij het zelf ook moeilijk om kansen bij mekaar te spelen. De goal van De Rock was ook zowat de enige.
Het moet dus nog beter...


12 Aug 2018, 20:28
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Beker van België 2018-2019
iendrachter schreef:
Zwakke wedstrijd tegen een zeer zwakke tegenstander.
Begreep de startopstelling niet goed, geen Ponnet en geen Mbaye?
Geen Mitu dat was dan wel terecht, al had hij met zijn snelheid deze tegenstander wel pijn kunnen doen.
Score had 2de helft wel nog hoger kunnen oplopen, voldoende kansen gehad.
De Rock vond ik ook nog niet op zijn niveau, zie hem liever spelen voorin met Mbaye want die wint al zijn kopduels en is ook veel sneller en technisch beter dan Dekuyper.
Waarom je met De Koker speelt tegen een ploeg die geen enkele kans bijeen voetbalde snap ik ook niet goed, ik mag hopen dat dat geen basisspeler is in de competitie.
Ook Lievens heeft vandaag terug al het slechte uit de voorbereiding bevestigd.
Positief vond ik de keuze voor Van Gerven in doel, is niet echt op de proef gesteld vandaag maar straalt toch rust uit en voetbalde goed mee.
Ook De Coninck en Geenens waren goed vandaag, hopelijk valt Jilke zijn blessure mee.
Nogmaals duidelijk vandaag dat je nog zeker 2 flankspelers moet halen....


Tijdens de wedstrijd gehoord dat ze bezig zijn met 2 goede spelers maar namen weet ik niet. Laat ons hopen dat het juist is en in orde komt want het is zeker nodig/


12 Aug 2018, 20:44
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Beker van België 2018-2019
iendrachter schreef:
Zwakke wedstrijd tegen een zeer zwakke tegenstander.
Begreep de startopstelling niet goed, geen Ponnet en geen Mbaye?
Geen Mitu dat was dan wel terecht, al had hij met zijn snelheid deze tegenstander wel pijn kunnen doen.
Score had 2de helft wel nog hoger kunnen oplopen, voldoende kansen gehad.
De Rock vond ik ook nog niet op zijn niveau, zie hem liever spelen voorin met Mbaye want die wint al zijn kopduels en is ook veel sneller en technisch beter dan Dekuyper.
Waarom je met De Koker speelt tegen een ploeg die geen enkele kans bijeen voetbalde snap ik ook niet goed, ik mag hopen dat dat geen basisspeler is in de competitie.
Ook Lievens heeft vandaag terug al het slechte uit de voorbereiding bevestigd.
Positief vond ik de keuze voor Van Gerven in doel, is niet echt op de proef gesteld vandaag maar straalt toch rust uit en voetbalde goed mee.
Ook De Coninck en Geenens waren goed vandaag, hopelijk valt Jilke zijn blessure mee.
Nogmaals duidelijk vandaag dat je nog zeker 2 flankspelers moet halen....


Volledig mee eens. Van Gerven in doel is idd begrijpelijk, ook al heb ik hem in EA-shirt nog niets zien doen dat Devriendt zou moeten doen vergeten.

Héél goeie Jilke gezien vandaag, hopelijk niets ernstig!


12 Aug 2018, 20:51
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Okt 2011, 9:21
Berichten: 211
Leeftijd: 52
Locatie: Aalst
Bericht Re: Beker van België 2018-2019
Ik begrijp niet waarom je Mertens verdedigend centraal uit de ploeg laat voor Lievens.
Lievens heeft bitter weinig voetbalvermogen, trapt maar wat weg en naar achter/opzij.
Mertens heeft tenminste een goede doorsteekpas en een over mijn lijk mentaliteit.

Ponnet had wat meer tijd mogen krijgen, die ene lange pas/bal naar Mittu getuigde van spel-inzicht wat ons vooral ontbrak in de 1e helft.

Hasselt was een bijzonder zwakke ploeg.
Hadden we een beetje gespeeld zoals in de periode rond De Rock's doelpunt (op elke bal jagen), die gasten zagen sterretjes.
Dankzij het geklungel van de Hades spits ontsnapten we in de slotfase aan penaltys.

Wat onthouden we?
Speel De Rock goed aan (in de diepte) en de killer scoort.

Maar vooral dat het beter moet, dit was echt tegen Janneke en Mieke, het moet veel beter .

_________________
______________________
Geboeren en getoegen Oilsjteneer


12 Aug 2018, 21:00
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Beker van België 2018-2019
JohanD schreef:
Ik begrijp niet waarom je Mertens verdedigend centraal uit de ploeg laat voor Lievens.
Lievens heeft bitter weinig voetbalvermogen, trapt maar wat weg en naar achter/opzij.
Mertens heeft tenminste een goede doorsteekpas en een over mijn lijk mentaliteit.

Ponnet had wat meer tijd mogen krijgen, die ene lange pas/bal naar Mittu getuigde van spel-inzicht wat ons vooral ontbrak in de 1e helft.

Hasselt was een bijzonder zwakke ploeg.
Hadden we een beetje gespeeld zoals in de periode rond De Rock's doelpunt (op elke bal jagen), die gasten zagen sterretjes.
Dankzij het geklungel van de Hades spits ontsnapten we in de slotfase aan penaltys.

Wat onthouden we?
Speel De Rock goed aan (in de diepte) en de killer scoort.

Maar vooral dat het beter moet, dit was echt tegen Janneke en Mieke, het moet veel beter .


Idd, dienen 9, seg... volgens transfermarkt 25.000 EUR waard, maar ze mogen hem nog gratis bij een pak koeken geven... :D


12 Aug 2018, 21:07
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 257 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 18


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst