Chatelet - Eendracht Aalst | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 Chatelet - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Chatelet - Eendracht Aalst
We kunnen niet tevreden zijn met minder dan 3punten.
Kan Annys al meespelen?


07 Sep 2018, 11:04
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Chatelet - Eendracht Aalst
Chatelet toch niet onderschatten hoor... Is een compleet nieuwe ploeg en is in niks meer te vergelijken met die van vorig seizoen oa ook door nieuwe technische staf.

Stonden met de rust op Deinze 0-1 voor en trapten net na de rust de 0-2 op de paal. Ipv 0-2 werd het meteen daarop 1-1 en ging Deinze er nog op en over...

Maar gezien de uitslagen van Deinze tegen Luik en RWDM in de beker, zegt het toch wel iets...


07 Sep 2018, 11:50
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Chatelet - Eendracht Aalst
iendrachter schreef:
DT schreef:
Chatelet toch niet onderschatten hoor... Is een compleet nieuwe ploeg en is in niks meer te vergelijken met die van vorig seizoen oa ook door nieuwe technische staf.

Stonden met de rust op Deinze 0-1 voor en trapten net na de rust de 0-2 op de paal. Ipv 0-2 werd het meteen daarop 1-1 en ging Deinze er nog op en over...

Maar gezien de uitslagen van Deinze tegen Luik en RWDM in de beker, zegt het toch wel iets...


En bij Châtelet speelt Jiyar, ik denk dat als we weer met De Koker gaan spelen centraal dat die serieuze sterretjes gaat zien tegen hem, ging trouwens ook hier tekenen net als Tarfi :lol: .
Is volgens mij puur technisch en individueel nog beter dan Sterckx en niet zo blessuregevoelig, aan René om het tegendeel te bewijzen zaterdag ;) , als hij niet op de bankt start want TDC heeft soms rare gedachten.
Châtelet idd niet onderschatten, en we zijn ginder vorig seizoen trouwens geheel onterecht met 0-3 gaan winnen, wie die match gezien heeft zal dit wel kunnen bevestigen.
Deze week stond in de krant dat Annys geen voorbereiding gehad heeft en niet direct inzetbaar is,
heeft wel met een personal coach gewerkt.
Als ik die zondag na de match zag lopen leek die mij er wel enorm scherp uit te zien, maar met een personal coach werken daarom heb je idd nog geen wedstrijdritme....
Een middenveld Ponnet-Sterckx-De Neve en Bounou in de plaats van Mitu zou ik zetten.


Ben de thuismatch van vorig seizoen ook nog niet vergeten. Wat een draak van een match was dat.


07 Sep 2018, 13:02
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Chatelet - Eendracht Aalst
Om van een goede start te kunnen spreken, moet je in principe gaan winnen. Dat het echter geen sinecure is, weet iedereen wel denk ik. Klein veld, gemotiveerde thuisploeg die met het mes tussen de tanden zal spelen, … Een mooie match verwacht ik dan ook niet. Het zal eerder de mouwen opstropen worden en veel duels uitvechten. Knokken voor de punten met andere woorden.


07 Sep 2018, 13:05
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Chatelet - Eendracht Aalst
iendrachter schreef:
DT schreef:
Chatelet toch niet onderschatten hoor... Is een compleet nieuwe ploeg en is in niks meer te vergelijken met die van vorig seizoen oa ook door nieuwe technische staf.

Stonden met de rust op Deinze 0-1 voor en trapten net na de rust de 0-2 op de paal. Ipv 0-2 werd het meteen daarop 1-1 en ging Deinze er nog op en over...

Maar gezien de uitslagen van Deinze tegen Luik en RWDM in de beker, zegt het toch wel iets...


En bij Châtelet speelt Jiyar, ik denk dat als we weer met De Koker gaan spelen centraal dat die serieuze sterretjes gaat zien tegen hem, ging trouwens ook hier tekenen net als Tarfi :lol: .
Is volgens mij puur technisch en individueel nog beter dan Sterckx en niet zo blessuregevoelig, aan René om het tegendeel te bewijzen zaterdag ;) , als hij niet op de bankt start want TDC heeft soms rare gedachten.
Châtelet idd niet onderschatten, en we zijn ginder vorig seizoen trouwens geheel onterecht met 0-3 gaan winnen, wie die match gezien heeft zal dit wel kunnen bevestigen.
Deze week stond in de krant dat Annys geen voorbereiding gehad heeft en niet direct inzetbaar is,
heeft wel met een personal coach gewerkt.
Als ik die zondag na de match zag lopen leek die mij er wel enorm scherp uit te zien, maar met een personal coach werken daarom heb je idd nog geen wedstrijdritme....
Een middenveld Ponnet-Sterckx-De Neve en Bounou in de plaats van Mitu zou ik zetten.


Wie gaat er op de zes spelen van deze vier?


07 Sep 2018, 15:35
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Chatelet - Eendracht Aalst
Jean schreef:
iendrachter schreef:
DT schreef:
Chatelet toch niet onderschatten hoor... Is een compleet nieuwe ploeg en is in niks meer te vergelijken met die van vorig seizoen oa ook door nieuwe technische staf.

Stonden met de rust op Deinze 0-1 voor en trapten net na de rust de 0-2 op de paal. Ipv 0-2 werd het meteen daarop 1-1 en ging Deinze er nog op en over...

Maar gezien de uitslagen van Deinze tegen Luik en RWDM in de beker, zegt het toch wel iets...


En bij Châtelet speelt Jiyar, ik denk dat als we weer met De Koker gaan spelen centraal dat die serieuze sterretjes gaat zien tegen hem, ging trouwens ook hier tekenen net als Tarfi :lol: .
Is volgens mij puur technisch en individueel nog beter dan Sterckx en niet zo blessuregevoelig, aan René om het tegendeel te bewijzen zaterdag ;) , als hij niet op de bankt start want TDC heeft soms rare gedachten.
Châtelet idd niet onderschatten, en we zijn ginder vorig seizoen trouwens geheel onterecht met 0-3 gaan winnen, wie die match gezien heeft zal dit wel kunnen bevestigen.
Deze week stond in de krant dat Annys geen voorbereiding gehad heeft en niet direct inzetbaar is,
heeft wel met een personal coach gewerkt.
Als ik die zondag na de match zag lopen leek die mij er wel enorm scherp uit te zien, maar met een personal coach werken daarom heb je idd nog geen wedstrijdritme....
Een middenveld Ponnet-Sterckx-De Neve en Bounou in de plaats van Mitu zou ik zetten.


Wie gaat er op de zes spelen van deze vier?


Als ik daaruit zou moeten kiezen De Neve. Heeft mijn inziens het meeste duelkracht.


07 Sep 2018, 15:45
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Chatelet - Eendracht Aalst
Muzembo (overbelasting+examens) en Bounou(schaambeen) zijn out!

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


08 Sep 2018, 9:59
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Chatelet - Eendracht Aalst
De live werkt ni... :x

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


08 Sep 2018, 20:13
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Chatelet - Eendracht Aalst
0-1, de rock!
Maar we zouden wel onder liggen.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


08 Sep 2018, 20:49
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Chatelet - Eendracht Aalst
1-1 FT. De rock nog een penalty gemist, die mannen gelijk gemaakt op penalty.

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


08 Sep 2018, 22:03
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Chatelet - Eendracht Aalst
Twee verloren punten. Niet door onze prestatie want die was matig maar wel door het feit dat je een unieke kans op de 0-2 laat liggen. Dan was de match gespeeld want die mannen kregen niks klaar en stond je nu met vier op zes.
Toegegeven, in de eerste helft kom je zeer goed weg bij die terugspeelbal van Falko maar alles bij elkaar vind ik toch dat we twee punten verliezen in plaats van er eentje te winnen.
Jammer...


09 Sep 2018, 0:45
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Chatelet - Eendracht Aalst
Zeer zwakke wedstrijd met een zorgwekkende eerste helft waarin op een actie na werkelijk niks werd klaargemaakt. Het was gewoon wachten op het eerste tegendoelpunt. We ontsnappen een paar keer heel goed, en gelukkig kon de rock uit de enige kans direct een mooi doelpunt puren. Na de 0-1 niet in staat te profiteren van de mentale tik bij de tegenstander, toen we lang op weg leken naar een hold up. Dubbel jammer want als je uit de zorgen wil blijven moet je toch tegen dit soort ploegen meer dan 2 op 6 kunnen halen. Tweede helft was (gelukkig) al wat beter. Maar alles samengenomen komen we daar met dat schamele puntje goed weg. Te vroeg voor conclusies ... misschien wel... maar ik voel de bui wel al hangen. Volgende week Virton


09 Sep 2018, 9:01
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Chatelet - Eendracht Aalst
Triestig gisteren. Het zal stilaan tijd worden voor een trainer die er een systeem insteekt en vooral de spelers laat voetballen.


09 Sep 2018, 9:47
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Chatelet - Eendracht Aalst
Zorgwekkend is het juiste woord.

De Rock rendeert niet op de flank. TDC blijft dit tegen beter weten in niet te willen zien. Net als een De Koker die ik nog steeds geen startmateriaal vind. Ook Mbayé speelt bij momenten veel te laag.

Je speelt op Chatelet opnieuw zeer verdedigend. De Rock die dan één keer voor doel komt en hopla, 0-1. Dat is De Rock. Die moet in het punt. Wil je ook Mbaye opstellen dan moet die ervoor.

Er wordt veel gezegd over Mitu, maar gisteren viel me toch terug op hoe die gast van hier naar daar moet gaan lopen, links, rechts, verdedigen en aanvallen...ja, dat uw tong na één speelhelft op je tenen hangt...

Dan Geenens, heel veel inzet, maar hoe vaak die wordt gerold op zijn flank...niet te tellen.

Conclusies zijn dus juist: het systeem dat TDC nu hanteert lijkt nergens op. Hij heeft niet de juiste mannen op dit ogenblik om zo te spelen of ze zijn gekwetst (Muzembo? Bounou? Verstraeten?). Graag wat meer durf en lef!!

Volgend week Virton die een wél gerichte aankopen deed (en wat voor aankopen zeg...) en ongetwijfeld wel eens de seizoensrevelatie kan worden.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


09 Sep 2018, 10:40
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Chatelet - Eendracht Aalst
Eerste helft is zeer zorgwekkend. Chatelet gaat op 5 minuten tijd 3 keer onze volledige rechterflank af... een rechterflank die gedurende de eerstse helft constant overlopen wordt.
Die mannen laten het dan wel meerdere keren na te scoren, op zich misschien niet de meest uitgespeelde kansen, maar enigzinds logisch gezien het gevaar langs de flanken kwam. Flanken die trouwens de achterlijn meer dan ééns haalden bij Chatelet.

Dan kom je miraculeus toch op 0-1. Dat woord mag je echt wel gebruiken gisteren. De Neve met zijn enige actie waar enigzinds visie in zat van de hele wedstrijd. Daar waar die vorig jaar de troep op sleeptouw nam, was het gisteren weer huilen met de pet op. Met een middenveld dat op papier ons beste in jaren is, zou je toch wel wat meer mogen verwachten hebben. De Koker is dan misschien wel een excuus (waarom blijft die de basis halen ? ) maar dan nog mag je van het duo De Neve - Sterckx toch wat meer verwachten dan constant balletjes weerleggen op onze doelman.
Een verademing om dan de laatste minuten nog Ponnet te zien invallen.

Wat voetbal dan zo speciaal maakt is dat je dan uiteindelijk nog bijna de 3 punten zou gaan meenemen. Chatelet in de 2de helft even inspiratieloos als ons de eerste en door zijn beste krachten heen komt dan ook aan geen kans meer. Na een overduidelijke fout in de 16 kan je dan 0-2 maken.... jammer maar helaas kort nadien blundert die andere "leider" door persé weer zijn "match in de match" te moeten gaan spelen.
Veel te ver doorjagen (tot op de middenlijn) ... een boulevard in de rug en met 1 gemeten pass stond Chatelet oog in oog met de doelman. Misschien licht contact voor penalty te fluiten, maar wat een blunder van Kenny zeg.

Hoopgevend is dat je al 2 keer een punt pakt, maar dat dit beter moet is wel duidelijk.

_________________
If you never try, you'll never know


09 Sep 2018, 12:28
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst