Chatelet - Eendracht Aalst - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 Chatelet - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Chatelet - Eendracht Aalst
allesaaneen schreef:
iendrachter schreef:
Alles begint bij een goed transferbeleid, ik vind dat TDC toch op zijn minst inspraak moet hebben in de posities die moeten aangetrokken worden, hij wordt er op afgerekend en moet er een ploeg van maken.
Als ik de kern bekijk kan ik mij moeilijk voorstellen dat hij hierin veel te zeggen heeft gehad.
Spelers mogen ook eens voor de spiegel gaan staan, ik lees hier terechte kritiek op Falko maar wat dan gezegd van Heymans? Die jongen mag ook eens laten zien op het veld dat hij hogerop wil ipv in de krant.
Heeft nu toch al voldoende tijd gekregen om op zijn niveau te geraken maar is voor de moment niet beter of slechter dan een Jelle Geenens was.

2 zwakke backs en centraal geen enkele verdediger die kan uitvoetballen en daarvoor een centraal middenveld dat momenteel ook vierkant draait, dan weet je dat het moeilijk wordt :D .
Misschien dat die tester uit de Maleisische mtsa de redder zal zijn :lol: .
Tegen Chatelet konden we geen 2 passen na elkaar geven in de 1ste helft, daar kan onze trainer weinig aan doen als dan mss is rapper iemand wisselen.


Klopt! Is veelbelovend gestart bij EA, maar nadien teruggezakt. Werpt zich met zijn ervaring ook te weinig op als leidersfiguur... Ik was/ben er nochtans fan van, maar brengt momenteel zeker en vast te weinig.


Kunnen we helaas momenteel van alle nieuwkomers zeggen. Geen enkele die al serieuze versterking is gebleken (voorlopig). En laat TDC aub zijn werk doen, er roept hier niemand om zijn ontslag. Waar heb jij dat gezien op dit forum? Gezien de omstandigheden levert TDC zeer goed werk (tenzij hij al die transfer wel alleen heeft beslist maar zou me verbazen). Alleen De Koker altijd laten staan is beetje vreemd.


10 Sep 2018, 15:17
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Chatelet - Eendracht Aalst
chunga schreef:
Eigenlijk onvoorstelbaar dat na de knappe sportieve prestaties van de voorbije twee jaar (promotie en een rustig seizoen als promovendus) er hier na een 2 op 6 al roepen om het ontslag van de trainer. Doet me wat terug denken aan vorig seizoen toen VDN er persé uit moest omdat hij een supertalent uit de eigen jeugd zijn ontwikkeling in de weg zou staan. In de plaats kregen we echter een vliegenvanger eerste klas. Ben het zeker ook niet altijd eens met TDC zijn opstellingen of wissels maar wie de trainer er nu uit wil die is ofwel van slechte wil of heeft er echt geen kloten verstand van.

Mijn "kritiek" waarmee hier wat op gang getrokken is, is helemaal niet gericht aan TDC hoor. Het laatste wat ik wil is dat dit aangerekend wordt op TDC.
Maar zoals DT ook aangeeft, er geven er een aantal aan hier nog onder hun niveau te spelen, wel tijd om het te laten zien!
Een aantal mannen zijn gehaald voor leiderschap te brengen, wel ze mogen het ook laten zien.

Van Mbaye die in principe de verlosser had moeten zijn, gaan we hier binnenkort nog de zondebok maken. Liever dat nu vroeg in het seizoen direkt durven benoemen ipv zoals vorige seizoenen 5-6 matchen de boel laten aanslepen.

Het enige wat ik "raar" vind is de keuze voor De Koker, maar bon, dat zel wel zijn redenen hebben denk ik dan.

_________________
If you never try, you'll never know


10 Sep 2018, 20:35
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Chatelet - Eendracht Aalst
Bram schreef:
chunga schreef:
Eigenlijk onvoorstelbaar dat na de knappe sportieve prestaties van de voorbije twee jaar (promotie en een rustig seizoen als promovendus) er hier na een 2 op 6 al roepen om het ontslag van de trainer. Doet me wat terug denken aan vorig seizoen toen VDN er persé uit moest omdat hij een supertalent uit de eigen jeugd zijn ontwikkeling in de weg zou staan. In de plaats kregen we echter een vliegenvanger eerste klas. Ben het zeker ook niet altijd eens met TDC zijn opstellingen of wissels maar wie de trainer er nu uit wil die is ofwel van slechte wil of heeft er echt geen kloten verstand van.

Mijn "kritiek" waarmee hier wat op gang getrokken is, is helemaal niet gericht aan TDC hoor. Het laatste wat ik wil is dat dit aangerekend wordt op TDC.
Maar zoals DT ook aangeeft, er geven er een aantal aan hier nog onder hun niveau te spelen, wel tijd om het te laten zien!
Een aantal mannen zijn gehaald voor leiderschap te brengen, wel ze mogen het ook laten zien.

Van Mbaye die in principe de verlosser had moeten zijn, gaan we hier binnenkort nog de zondebok maken. Liever dat nu vroeg in het seizoen direkt durven benoemen ipv zoals vorige seizoenen 5-6 matchen de boel laten aanslepen.

Het enige wat ik "raar" vind is de keuze voor De Koker, maar bon, dat zel wel zijn redenen hebben denk ik dan.


Het zal wel aan mij liggen maar snap de kritiek op Mbaye niet. Ik zie niet in wat je die kan verwijten. Ok, heeft niet het torinstinct van Klaas maar dat heeft geen enkele van onze spelers. En de kwaliteiten die hij wel heeft hebben de andere amper.


11 Sep 2018, 11:24
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Chatelet - Eendracht Aalst
kheiremans schreef:

Het zal wel aan mij liggen maar snap de kritiek op Mbaye niet. Ik zie niet in wat je die kan verwijten. Ok, heeft niet het torinstinct van Klaas maar dat heeft geen enkele van onze spelers. En de kwaliteiten die hij wel heeft hebben de andere amper.


Is toch geen kritiek? Als jij zegt dat hij quasi al zijn duels wint, dan ligt het probleem niet bij hem maar bij degenen die daar moeten van profiteren... Het kan echter wel overslaan in kritiek als (i) hij zijn duels niet meer wint en (ii) hij dit ook niet kan compenseren met doelpunten... Want wat op termijn niet kan, is dat uw diepe spits steeds bij de beteren hoort, maar er wel geen rendement van/voor de ploeg aan gekoppeld wordt... Als uw diepe spits al zijn duels wint, en toch creër je als ploeg geen kansen/doelgevaar, dan heb je een groot probleem...

Met Ratko Vansimpsen in de ploeg zag je ongeveer hetzelfde spel, met Bokila/Bael onder RVA ook maar daar volgden wel goals. Bokila kon niet voetballen maar scoorde wel 18 goals... En het zijn dat soort zaken waar ik voor wil waarschuwen: het algemeen gevoel was dat de ploeg een betere terugronde dan heenronde had gespeeld vorig jaar, terwijl de punten (het rendement dus) een ander beeld gaven. Een ander voorbeeld is dat focussen op De Koker terwijl hij toch niet alleen op dat midden staat? In Brakel werd De Coninck bijvoorbeeld gebracht om het verlies van De Neve op te vangen, maar het duurde een dikke tien minuten voor Jilke in de buurt van de bal kwam? Dan hoef je het toch niet raar te vinden dat Jordy momenteel de voorkeur krijgt tegen tegenstanders die zelf ook graag de boel gesloten houden en graag omschakelen? Het werd hier zelf aangegeven: het doelpunt van Chatelet komt er nadat er te diep wordt doorgedekt door een CV? Blijkbaar is er dan wel niemand van onze middenvelders die slim/alert genoeg is om dat gat te sluiten... De enige die daar normaliter wel op anticipeert is Jordy, veelvuldig gezien op Brakel... zo simpel is dat.

Er zal dus wel moeten worden opgelet dat er niet te veel wordt "gedacht" maar effectief ook iets wordt "gedaan"... Vandaar mijn opmerking dat de spelers moeten opstaan, niet in de krant, maar op het veld.


11 Sep 2018, 11:38
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst