Eendracht Aalst - Virton - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 Eendracht Aalst - Virton 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Eendracht Aalst - Virton
fromfathertoson schreef:
Bij winst zouden we op plaats 6 komen te staan.
Stel je voor dat al onze penalties waren binnen gegaan, dan stonden we op kop.
Al hadden we bij die eerste tegen Seraing waarschijnlijk dan wel de tweede niet gekregen.

Bij verlies kan enkel Chatelet ons voorbij gaan.


Vooral de strafschop op Châtelet was zuur.


16 Sep 2018, 13:17
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5504
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht Aalst - Virton
Bij de rust had ik getekend voor een punt, maar op basis van de tweede helft en weeral gemiste penalty voelt het toch aan als 2 weggegooide punten


16 Sep 2018, 17:50
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Eendracht Aalst - Virton
Jean schreef:
fromfathertoson schreef:
Bij winst zouden we op plaats 6 komen te staan.
Stel je voor dat al onze penalties waren binnen gegaan, dan stonden we op kop.
Al hadden we bij die eerste tegen Seraing waarschijnlijk dan wel de tweede niet gekregen.

Bij verlies kan enkel Chatelet ons voorbij gaan.

Edit


16 Sep 2018, 18:36
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Eendracht Aalst - Virton
In eerste helft van kaske naar de muur gespeeld door een veel betere tegenstander, die vanaf minuut 1 druk zette. Het had 0-3 kunnen zijn na 45', maar met veel geluk en een sterke Van Gerven toch met 0-0 de rust in.

In tweede helft dan toch het evenwicht kunnen herstellen. Chapeau daarvoor! Virton begon zowaar foutjes te maken, daar waar ze in de eerste helft zeer sterk en controlerend waren, met zo goed als geen balverlies. Uiteindelijk nog een gemiste penalty en af en toe een spannend momentje voor doel, maar al bij al is 0-0 een faire uitslag. Sterke keeper ook van Virton.

(y) voor De Koker, degelijke match, niet enkel puur verdedigend, maar ook in de combinatie.


16 Sep 2018, 19:19
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: Eendracht Aalst - Virton
Een punt is een eerlijke uitslag.
Al blijven de penalties toch spoken, je kon met wat meeval gewoon aan kop staan.
Virton is een club die zou meedoen voor de prijzen en die kan je toch een dik half uur je wil opleggen, daar moeten we ons aan optrekken


16 Sep 2018, 19:46
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - Virton
In de eerste helft hebben we de wet van de sterkste ondergaan. Dankzij een goede Van Gerven en heel wat meeval halen we zonder averij de rust.
Nadien begint Virton onzuiver te spelen en zijn we zeker de evenknie. We lieten zien dat ook wij een aardig stukje kunnen voetballen. Zonde dat er alweer een penalty gemist wordt want zo geef je net als vorige week de zege uit handen.
We hadden zomaar met 7 op 9 kunnen staan maar moeten het doen met 3 punten. De vier komende matchen (Heist, Geel, Boom, Dender) zullen aantonen in welke richting ons seizoen uitgaat...


16 Sep 2018, 19:57
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Virton
Mooi resultaat tegen Virton. Goed dat het punt blijkbaar ook niet gestolen is ondanks de eerste helft. Hopelijk was er ook eens voetbal te zien want dat zou wel geleden zijn van vorig seizoen. Die strafschop... dat weet je met strafschoppen... is deels ook wel wat loterij en op elk niveau heel link. Als je r na elkaar mist is het mentaal plots moeilijker. Best is om daar geen thema van te maken, althans ik hoop dat dit voor de spelers zelf geen thema is. Dat heeft geen zin. De kans dat de volgende binnen vliegt is nog altijd groter.


16 Sep 2018, 20:30
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Eendracht Aalst - Virton
Ik was er vandaag jammer genoeg niet dus kan maar weinig zeggen over de geleverde prestaties dus toch een vraag voor de mensen die er wel waren:
- Hoe was De Coninck? Stond deze centraal als meest aanvallende voor Sterckx/de neve? Ik zou persoonlijk voor Ponnet gekozen hebben omdat deze de afgelopen weken toch al meer heeft laten zien maar weet dus niet hoe DC het gedaan heeft
- Bizarre vaststelling dat je na 3 wedstrijden in elke wedstrijd de eerste helft zwaar onderligt om nadien in de 2e helft toch de betere te worden. Knap werk van TDC om tactisch bij de rust 1 en ander bij te sturen.
Maar hoe komt dat toch dat die 1ste helft altijd zo moeilijk is? Wordt er dan op voorhand niet genoeg gescout?

Zuur van die penalty, maar ik denk dat veel ploegen toch tekenen voor een punt tegen Virton... Hopelijk volgende week de eerste driepunter en dan is de start al bij al niet slecht. Als daar verloren wordt, kunnen we wel van een gemiste start spreken


16 Sep 2018, 20:52
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Eendracht Aalst - Virton
ajoin_bart schreef:
Ik was er vandaag jammer genoeg niet dus kan maar weinig zeggen over de geleverde prestaties dus toch een vraag voor de mensen die er wel waren:
- Hoe was De Coninck? Stond deze centraal als meest aanvallende voor Sterckx/de neve? Ik zou persoonlijk voor Ponnet gekozen hebben omdat deze de afgelopen weken toch al meer heeft laten zien maar weet dus niet hoe DC het gedaan heeft
- Bizarre vaststelling dat je na 3 wedstrijden in elke wedstrijd de eerste helft zwaar onderligt om nadien in de 2e helft toch de betere te worden. Knap werk van TDC om tactisch bij de rust 1 en ander bij te sturen.
Maar hoe komt dat toch dat die 1ste helft altijd zo moeilijk is? Wordt er dan op voorhand niet genoeg gescout?

Zuur van die penalty, maar ik denk dat veel ploegen toch tekenen voor een punt tegen Virton... Hopelijk volgende week de eerste driepunter en dan is de start al bij al niet slecht. Als daar verloren wordt, kunnen we wel van een gemiste start spreken


Opstelling was 4-4-2 met De Coninck op links en De Rock naast Mbaye. Een goeie keuze gezien de huidige beschikbaarheden. De Coninck heeft zijn match gespeeld en kan daar voor mij gerust blijven staan. Die wordt hier wel wat onderschat, vind ik. Ponnet is De Coninck 6' voor het einde komen vervangen.


17 Sep 2018, 8:34
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Eendracht Aalst - Virton
Veel trainers in de tribune vandaag, Van Renterghem, Brepoels, Mazzu, Van Acker, Leleu.

En Van Wambeke ook gezien!

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


17 Sep 2018, 9:24
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst - Virton
Op basis van de eerste helft is dit punt echt een mirakel. Virton is héél sterk maar zat er fysiek wel door na een uur had ik de indruk. Hele sterke Van Gerven en topmatch van Mbaye. De Koker deed het ook goed op rechtsachter.


17 Sep 2018, 9:26
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst - Virton
DavidSeal schreef:
Veel trainers in de tribune vandaag, Van Renterghem, Brepoels, Mazzu, Van Acker, Leleu.

En Van Wambeke ook gezien!


En Nederlandse scouts voor Mbaye.


17 Sep 2018, 9:30
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Eendracht Aalst - Virton
AlostanA schreef:
Op basis van de eerste helft is dit punt echt een mirakel. Virton is héél sterk maar zat er fysiek wel door na een uur had ik de indruk. Hele sterke Van Gerven en topmatch van Mbaye. De Koker deed het ook goed op rechtsachter.


(y) Wou het hier ook aanhalen, Van Gerven keept een hele sterke 1ste helft. Hoewel die mannen hun keeper ook wel heel sterk was! Zoals die tweede helft tegen zijn lijn van zijn grote rechthoek bleef hangen, elke bal die ze dropten was voor hem bijna.

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


17 Sep 2018, 9:33
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst - Virton
DavidSeal schreef:
AlostanA schreef:
Op basis van de eerste helft is dit punt echt een mirakel. Virton is héél sterk maar zat er fysiek wel door na een uur had ik de indruk. Hele sterke Van Gerven en topmatch van Mbaye. De Koker deed het ook goed op rechtsachter.


(y) Wou het hier ook aanhalen, Van Gerven keept een hele sterke 1ste helft. Hoewel die mannen hun keeper ook wel heel sterk was! Zoals die tweede helft tegen zijn lijn van zijn grote rechthoek bleef hangen, elke bal die ze dropten was voor hem bijna.


Was dan ook 15-tal matchen doelman bij KV Mechelen in eerste klasse. Die Lazaar, Lecomte en nog enkelen zijn gewoon absolute top voor dit niveau. :crazy:


17 Sep 2018, 10:05
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Eendracht Aalst - Virton
AlostanA schreef:
DavidSeal schreef:
Veel trainers in de tribune vandaag, Van Renterghem, Brepoels, Mazzu, Van Acker, Leleu.

En Van Wambeke ook gezien!


En Nederlandse scouts voor Mbaye.


Was te verwachten. Type speler die veel ploegen kunnen gebruiken en is goedkoop.


17 Sep 2018, 10:19
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst