KSK Heist - Eendracht Aalst - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 KSK Heist - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
forumlegende

Leeftijd: 37
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: KSK Heist - Eendracht Aalst
ajoin_bart schreef:
Ik snap alle kritiek niet. In het omgekeerde klassement zitten we nog altijd in de top5 en perfect op schema :lol:

Zonet de analyse van TDC gehoord via fbpagina Heist. Wat mij betreft nagels met koppen. Als we achter komen moeten we hopen dat er eens een bal goed valt, maar we kunnen voetballend niet tot oplossingen komen. In de zestien/laatste pass: gebrek aan creativiteit, doortastendheid.

Volledig akkoord met die analyse.

Nog altijd enorm enorm teleurgesteld na gisteren. Gelijk het dat laatste jaar allemaal loopt kan ik het echt nog moeilijker en moeilijker opbrengen om te blijven hopen dat het ooit nog wat wordt. Die transfers zeg... schrijnend voor een club die elke cent in drie moet bijten.

Laatst gewijzigd door Davy op 23 Sep 2018, 20:49, 1 keer totaal gewijzigd.

23 Sep 2018, 20:28
Vaste Waarde

Net de beelden gezien, wat een kans laat Mbaye daar liggen in het begin van de match.
Het was blijkbaar ook de enige kans die we gekregen hebben over 90 min.
Die verdediging van ons is toch een lachertje, die 11 van Heist liep er daar enkele keren door alsof ze er niet stonden, een speler die zo een actie kan maken hebben wij na 12 transfers nog altijd niet.
Muzembo maakt daar een enorme blunder, maar Mertens doet eigenlijk net hetzelfde alleen gaat die kans niet binnen en is dat rap vergeten. Falko maakt trouwens ook minstens 1 keer per match zo een blunder.
Die doodschop van Mertens, wat hij trouwens elke match doet, is zuiver rood.
Ik vind persoonlijk Mertens nog 1 van onze betere verdedigers, dat zegt mss meer over hoe zwak de anderen zijn dan over hem.
De analyse van TDC klopt, we missen creativiteit en geven de goals weg maar wat gaan we daaraan doen?
Nog wat meer behoudender spelen en ons met 10 voor de goal leggen tegen Geel?
De Coninck die blijft op linksmidden spelen en Ponnet die telkens moet invallen op de flank,
zo gaan we er niet uitgeraken vrees ik....
Een terugkeer van Bounou en Verstraeten kan ons helpen maar zal blijkbaar ook nog niet voor direct zijn.

23 Sep 2018, 20:48
Scholier

Ik ben ook gigantisch ontgoocheld, maar laten we onze ploeg misschien gewoon steunen. Door dik en dun, ook al is het nu heel dun.

23 Sep 2018, 21:22
Vaste Waarde

hans007 schreef:
Ik ben ook gigantisch ontgoocheld, maar laten we onze ploeg misschien gewoon steunen. Door dik en dun, ook al is het nu heel dun.

Geloof me het is al veel dunner geweest onder een zekere peter Garré en waarschijnlijk vroeger ook .
Maar idd de dag dat de jeugd het opgeeft is het echt helemaal gedaan met EA zowel in de tribune als ernaast. Dus keep going zou ik zeggen.

23 Sep 2018, 22:17
forumlegende

Neutralboy schreef:
hans007 schreef:

Geloof me het is al veel dunner geweest onder een zekere peter Garré en waarschijnlijk vroeger ook .
Maar idd de dag dat de jeugd het opgeeft is het echt helemaal gedaan met EA zowel in de tribune als ernaast. Dus keep going zou ik zeggen.

:worship: :EA: :worship:

24 Sep 2018, 22:08
Nationale Ploeg

Leeftijd: 42
Reacties vanuit de zittribune (waarop ik zelf zat) na de wedstrijd waren ZUM KOTSEN.
Jongens als De Rock (!), De Neve en Van Hoevelen werden uitgescheten dat het geen naam had!
Je kon zo op De Rock zijn gezicht aflezen dat hij ervan gedaan was.
Oké, het was niet goed, maar hen een gebrek aan inzet verwijten is toch ook een brug te ver.

25 Sep 2018, 8:06
Vaste Waarde

elfahem schreef:
Reacties vanuit de zittribune (waarop ik zelf zat) na de wedstrijd waren ZUM KOTSEN.
Jongens als De Rock (!), De Neve en Van Hoevelen werden uitgescheten dat het geen naam had!
Je kon zo op De Rock zijn gezicht aflezen dat hij ervan gedaan was.
Oké, het was niet goed, maar hen een gebrek aan inzet verwijten is toch ook een brug te ver.

Je kan de (meeste) spelers nochtans niet veel verwijten. Inzet is er bij de meeste wel degelijk. Kwaliteit is er echter tekort en dat kan je nu eenmaal niet toveren.

25 Sep 2018, 9:38
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3