Eendracht Aalst -Dender - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 96 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 7
 Eendracht Aalst -Dender 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst -Dender
Dikke sikkeleirs en bijhorende beginopstelling van onze trainer.
Bounou maakt 3 goals tijdens beloftenmatch tegen Boom en mag op de bank beginnen.
Op linkerflank heb je dus niks, tweede helft pakt hij er Cedric af en zet er Bounou op.
Gevolg: op rechterflank heb je niks.
Begin gvd met Klaas vooraan in de spits en Mitu op rechts en Bounou op links, broekschoiter.
En woorom Dekuyper in de spits?
Zwoor teleurgesteldj en zwoor in de steik gelooten deir a oigen ploeg.

_________________
oilsjt, goi alien...


14 Okt 2018, 19:01
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst -Dender
Davy schreef:
Die dekuuper mag er 90 minuten blijven staan zeg. Overal te laat en na een uur piepdood van hopeloos achter de feiten aan te lopen. We zitten er mee met ons 12 kwalitatieve transfers... op weg naar 2e amateur. Diegene die de transfers heeft geregeld mag zijn verantwoordelijkheid pakken. Maar dat zal natuurlijk niet gebeuren.

Ik kan het ni langer meer opbrengen. Kaakslagske te veel


Da mag je zeggen wie heeft dienen pipo hier binnengehaald en de vervanger van KVDN staat ook te schudden en te beven in de goal dat belooft voor de komende wedstrijden, degradatievoetbal met deze bende ik hou mijn hart vast.
De schuld voor de gang van zaken ligt alleen maar bij het bestuur, de jongens op het veld kunnen gewoon niet beter wegens te weinig klasse.
Een dikke pluim voor onze supporters je moet het maar kunnen opbrengen ondanks alles zo voor een schitterende ambiance zorgen. :worship: :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


14 Okt 2018, 19:16
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst -Dender
Met niets van vechtlust begonnen, waar met ons gat in de goal en wachten tot we het onszelf moeilijk maken. Een tegenstander moet eigenlijk enkel nog geduld hebben als ze het tegen ons opnemen.
Julien ga ik sparen, alles is er over gezegd, maar dan: Kenny, Lievens, Gianni en als speerpunt Decuyper... lachwekkend qua niveau zeg.

Dat Tom dan nog eens 2 zotte wissels doet op een moment dat hij dat anders nooit doet (dan nog een dubbele wissel), was al helemaal aangeven dat ook hij de handdoek gooit...

Zonder Mbaye & Van Gerven zullen het nog donkere tijden worden

_________________
If you never try, you'll never know


14 Okt 2018, 19:43
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst -Dender
luque schreef:
De zelfverklaarde Trots van de Denderstreek brengt een indrukwekkend legioen van ... 70 mensen op de been :crazy: . En dat voor de derby van het jaar :crazy: .
Dan maar snel uit armoede, en van niet beter weten wat zeggen, stellen dat ze ons gene rotten euro gunnen. Yeah right :hmm: .

Ook vandaag trouwens weer een waterkanon, welke boodschappen zouden ze nu gelezen hebben ?
Onverantwoorde verkwisting van belastingsgeld part 2!
Als elke flik aanwezig (het waren er meer dan dat handjevol van hiernaast) simpelweg iemand van Dender bij de hand nam, kon er eigenlijk niets fout gaan. Het was even hilarisch geweest, maar had bakken minder geld gekost. :hmm:

_________________
If you never try, you'll never know


14 Okt 2018, 19:45
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst -Dender
Bram schreef:
Met niets van vechtlust begonnen, waar met ons gat in de goal en wachten tot we het onszelf moeilijk maken. Een tegenstander moet eigenlijk enkel nog geduld hebben als ze het tegen ons opnemen.
Julien ga ik sparen, alles is er over gezegd, maar dan: Kenny, Lievens, Gianni en als speerpunt Decuyper... lachwekkend qua niveau zeg.

Dat Tom dan nog eens 2 zotte wissels doet op een moment dat hij dat anders nooit doet (dan nog een dubbele wissel), was al helemaal aangeven dat ook hij de handdoek gooit...

Zonder Mbaye & Van Gerven zullen het nog donkere tijden worden


Volledig eens met deze analyse.
Er lopen er een paar rond voor wie derde amateur te hoog gegrepen is maar die mogen wel 90 minuten blijven staan. En dan uw enige 2 spelers op niveau nog wisselen... degoutant. Mensen die vinden dat Lievens en De Kuyper versterkingen zijn, die ben je als club liever kwijt dan rijk.

Wat tom bezielde wetek ook ni. Ik vind nog altijd dat hij niet verantwoordelijk kan gesteld worden dat deze kern duidelijk verzwakt is tav vorig seizoen. Maar die wissels, dit valt toch ook niet meer te verdedigen.

Aan de heren van het bestuur stel ik voor dat ze eens wa minder champagne en gin tonic zuipen en hun ogen open trekken. Hoewel ik me wel erg begin af te vragen of het hun eigenlijk wel nog iets kan schelen eigenlijk.

Schone reklam vandaag. En dat tegen die randdebielen van wat verder.

We zij een club die deze achterban niet eens verdient.


14 Okt 2018, 20:08
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 581
Bericht Re: Eendracht Aalst -Dender
Dan denk je dat je de absolute dieptepunten hebt meegemaakt. Degradatie ooit bij Wezet, debacle thuis tegen La Louvière in de eindronde, vorig jaar thuis 1-3 verlies tegen Dender... Maar niet dus. Vandaag werd pijnlijk voelbaar dat deze ploeg (of beter samenraapsel van zeer beperkte spelers) zeer hard zal moeten knokken om erin te blijven. Je speelt thuis tegen Dender, een ploeg die ergens in augustus slechts tien spelers in haar kern had. Een zeer matige ploeg met amper 3 punten. Maar wij kunnen hiertegen onze wil niet opleggen, het spel niet maken, geen kansen creëren. Met vechtlust en inzet kan je dikwijls het gebrek aan kwaliteit goedmaken, maar zelfs daar voelden onze top-spelers zich te goed voor. Welke klojo heeft dat leger derderangsspelers naar hier gehaald? Stuk voor stuk gebuisd. Lievens, Sterckx, Dekuyper... Julien die jongen staat te beven op zijn benen. De Neve weer niet gezien. Vanhoevelen tergend traag. Enzovoort enzovoort. Wat een show jongens net voor de match met die ex-voorzitter Laporte. Gaat die Laporte ons aan het voetballen brengen dan ? Dat ze hem eerst fit krijgen. Het volk droop nog maar eens gedegouteerd af, maar in The Presidents Club was er wellicht geen vuiltje aan de lucht, met als apotheose de happy hour om 20u30. Mijn abo voor de K is gratis af te halen, voor mij hoeft het even niet meer.


14 Okt 2018, 20:18
Scholier

Lid geworden op: 11 Aug 2008, 10:55
Berichten: 118
Bericht Re: Eendracht Aalst -Dender
ze mogen mijn abonnement terug betalen :kots: ze zullen achteraf wel terug gefeest hebben in het resto, Ik kon het niet op brengen langer te blijven dan twee pinten. iemand voetbal gezien? de bal naar voor trappen dat wel ja, geen uitgespeelde kans. laatste kwartier zag je gewoon dat ze er geen kl zin meer in hadden. de trainer zijn uren zijn geteld, hij krijgt deze ploeg niet op de rails.


14 Okt 2018, 20:40
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst -Dender
Bram schreef:
Met niets van vechtlust begonnen, waar met ons gat in de goal en wachten tot we het onszelf moeilijk maken. Een tegenstander moet eigenlijk enkel nog geduld hebben als ze het tegen ons opnemen.
Julien ga ik sparen, alles is er over gezegd, maar dan: Kenny, Lievens, Gianni en als speerpunt Decuyper... lachwekkend qua niveau zeg.

Dat Tom dan nog eens 2 zotte wissels doet op een moment dat hij dat anders nooit doet (dan nog een dubbele wissel), was al helemaal aangeven dat ook hij de handdoek gooit...

Zonder Mbaye & Van Gerven zullen het nog donkere tijden worden


Die Lievens dat is toch voor te lachen zeg. Durft niet inspelen, Van Hoevelen idem dito.

van onze achterlijn is er geen enkele die kan voetballen. Sterckx moet de bal ongelooflijk laag komen ophalen.

ons voetbal is zooooo krampachtig, dat je het amper voetbal kan noemen.

en dat type Depoitre vooraan (DeKuyper kuch), als die springt kan je er nog geen A4 blad onderschuiven.

voor de rest allemaal dezelfde types, geen mannen met een actie in huis. en je haalt 13(!!!) nieuwe zeg. En ne keeper die mij nog een hartaanval gaat doen krijgen. En nogmaals, dienen zijn handschoenen zijn te groot!! :D

De wissels van TDC begreep ik vandaag ook niet direct, maar als die PLJ kloten heeft zet hij de mannen op straat die verantwoordelijk zijn voor de transfers...

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


14 Okt 2018, 20:57
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst -Dender
iendrachter schreef:
Dit scenario was makkelijk op voorhand te voorspellen toch?
Als bij ons Mbaye en Van Gerven niet meedoen moet je al tegen een ploeg uit het MTSA spelen wil je kans maken op een overwinning.
Volgens sommigen hier was er niets aan de hand want we hadden 4/6 :lol: .
Voor de match al gezegd dat Dender op papier betere spelers heeft en dat was vandaag toch te zien?
Mbarki, Arenate, Houdret, Nys en wat hebben wij?
Houten hekkens De Neve en Dekuyper, en ik stamp de bal blind naar voor La Lou Lievens.
Verantwoordelijkheid voor deze kern ligt bij Flipo en Sven als ik niet mis ben?
Al moet vandaag zeker gezegd dat de trainer ook de handdoek geworpen heeft,
Je staat 0-1 achter en je haalt u enige 2 spelers op niveau De Coninck en Mitu eraf, net als vorige week trouwens. Wie daar enige logica in ziet mag het mij altijd eens uitleggen?
Mitu is een ganse voorbereiding enorm zwak en blijft steeds 90 minuten staan.
Nu hij er eindelijk doorkomt wordt hij elke match gewisseld :stom: .
Zonder met nieuwjaar geen 4 a 5 versterkingen te halen ( en geen dozijn testers) gaat geen enkele trainer deze ploeg in 1ste amateur kunnen houden.
En bespaar jullie hier allemaal de verplaatsing naar Knokke, die hebben nog niet gewonnen en zullen dat ongetwijfeld volgende week tegen onze bende sukkelaars wel doen.
Op naar de top 5 in 2de amateur volgend seizoen!
Nogmaals bedankt iendracht....


Dat van die 4 op 6 heb ik gezegd ja want had nooit verwacht dat onze ploeg dit op de mat zou leggen. Na de vorige thuismatch tegen Dender dacht ik wel dat we hiervan bespaard zouden worden. Het feit dat je de boot ingaat tegen een heel zwak Dender maakt het des te pijnlijker. Mbarki kon je verwachten dat die ging flitsen maar die Nys en Arenate waren het toch ook niet... ook Houdret had je mits enig niveau van het eigen middenveld gewoon in de problemen kunnen brengen. Nys pakt zijn tweede rood op twee weken... Maar goed, ik denk dat er eerder naar de eigen ploeg gekeken moet worden... Je kan op kwaliteit verliezen maar dit Dender heeft niet meer kwaliteit en dat maakt het des te pijnlijker... Tot slot: eigenaardig dat de enigen die onder de indruk waren na de supportersactie, die 11 van ons bleken te zijn...


Laatst gewijzigd door DT op 14 Okt 2018, 21:12, 1 keer totaal gewijzigd.



14 Okt 2018, 21:08
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst -Dender
Oeps is er dan een probleem op den Iendracht :lol: hoe durven jullie slecht spreken over ons bestuur ? :nieje:
Ze zullen vandaag verschoten zijn dat je zonder supps ook geen club hebt.

Beste Filip (veiligheids verantwoordelijke) trek uw ogen open voor er geen kat meer komt opdagen en ga eens rond de tafel zitten met de supporters en zoek samen naar een oplossing.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


14 Okt 2018, 21:12
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Eendracht Aalst -Dender
Nu je het zegt, na de supportersactie begonnen ze pas echt te sukkelen. Misschien spelen de heren beter zonder publiek? Geen nood, als het zo voortgaat zal dat niet zo lang meer duren. Dan kan onze tsaar vanop zijn troon in alle rust naar de match kijken, met Laporta en zijn geweldig team dat verantwoordelijk is voor de 10 miskopen naast hem. Man toch, zulke karikaturen durft zelfs een striptekenaar niet te bedenken. Sommige spelers zitten niet 1 maar 2 of drie reeksen te hoog. Een mens zou heimwee krijgen naar die Bokila :crazy:


14 Okt 2018, 21:13
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Eendracht Aalst -Dender
Nog over het koeioneren van de eigen supporters : daar zijn ze al meer dan dertig jaar mee bezig en ze zullen het blijkbaar nooit afleren. Zielig voor een club met zulk een hondstrouwe aanhang. :fuck:


14 Okt 2018, 21:15
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: Eendracht Aalst -Dender
El Corredor (Light) schreef:
[maar als die PLJ kloten heeft zet hij de mannen op straat die verantwoordelijk zijn voor de transfers...


Voila. Nu zijn we er. Verder is het ene gewoon het rampzalige gevolg van het andere. Versterkingen beloven, niet kunnen of willen halen, en meerdere blikken testers opentrekken.

Dat lukt voor de keuze van Gin of champagne, maar niet voor een voetbalclub


14 Okt 2018, 21:18
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Okt 2011, 9:21
Berichten: 211
Leeftijd: 52
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst -Dender
En terwijl op het denjerbrol forum...

Citeer:
We moesten ons echt niet forceren om tegen een ontstellend zwak Aalst te winnen.Daar ist ook armoe troef!


Hoe correct.

_________________
______________________
Geboeren en getoegen Oilsjteneer


14 Okt 2018, 21:35
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: Eendracht Aalst -Dender
Pfffff... Voor de eerste keer in 2 jaar nog eens de energie gevonden om om Zondag 160 km te bollen om naar de club van mijn hart te gaan kijken.
Mooi weer en voetballen tegen het meest walgelijk fusiegedrocht dat er op onze nationale velden rondloopt - daar doet een mens al eens een efforke voor.. ;)
Anderzijds : ik volg het allemaal de laatste twee jaar eigenlijk een beetje vanop afstand. Na al die jaren van beloftes en gezeik naar de supp's toe hoeft het eigenlijk niet echt meer ..Maar toch .. Dender .... :boks: :boks:
Daarom dus met veel goesting nor t'Hoilig Hert.
Maar was me dat dus effekes verschieten zeg.
Wat voor een on-ge-loof-lijke bende prutsers is me dat ?
Buiten het feit dat er geen grinta/spirit/drive in dit team zit ( Team dat ik dus niet ken he ! Eerste keer dat ik die gasten bezig zie ) is er denk ik nog een véél groter probleem : Ik zag bij ons in dit elftal quasi niemand die volgens mij dit niveau voetbaltechnisch aankan...!
Wat is me dat allemaal zeg ? Die nummer 7 ( Dekuyper blijkbaar - dat moest ik op mijn A4'tje gaan opzoeken ) kan voor mij in P1 nog niet mee.
Het middenveld is een joke - en de enige die volgens mij echt kan shotten - ( die 15- Sterckx ) verzuipt door heit feit dat er vandaag buiten die 4 ( De Coninck ) simpelweg niemand genoeg voetballend vermogen heeft om iets klaar te krijgen.
Het wordt dan al helemaal geschift op't moment dat TDC het om en of andere reden nuttig vind om er die De Coninck ( en Mitu die op dat moment toch ook een van de betere players was ) plots samen af te halen ..???
Sorry hoor Tom - maar daar snap ik geen reet van. ( en ik heb zelf enkele jaren in de nationale reeksen geshot )
Moraal : totaal gedesillusioneerd terug naar af.
Ik hoop echt dat ik me vergis ( ik ken het niveau van de andere ploegen in deze reeks namelijk niet ) maar ik geloof dus echt niet dat je met dit team genoeg voetbalvernuft in huis hebt om in deze reeks te blijven.
Ik zou echt héél graag eens horen op basis van welke info/feiten de scoutingsstaff het opportuun vond om dit zootje ongeregeld aan te werven voor een competitie in 1 Am. !


14 Okt 2018, 21:51
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 96 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 7


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 26 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst