Eendracht Aalst -Dender - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 96 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 7
 Eendracht Aalst -Dender 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst -Dender
Wat een kut nacht bah, wakker worden met een serieuze sportieve kater je zou van minder kwaad worden, een voorzitter die ons de hemel op aarde belooft en in de plaats daarvan krijgt ge een derde keusploeg voorgeschoteld. :kots:
Ik zou er niet van verschieten dat Knokke volgende speeldag hun eerste driepunter haalt en daarna zal het voor ons volop strijden worden om de degradatie naar 2de amateur te vermijden maar ik vrees er eerlijk gezegd voor.
Vernederingen, ontgoochelingen en (S.V.) is wat onze trouwe aanhang als beloning krijgen. (n)
Enkele spelers van het niveau top 1ste amateur of 1B bij de huidige kern was genoeg geweest om een rustig seizoen te spelen i.p.v. 13 klungelaars, maar nu zal er waarschijnlijk geen geld meer voor zijn hé bende slimzaden. :stom:
Hopelijk vliegen de verantwoordelijken voor de slechte gang van zaken buiten en doen ze nog een extra inspanning om de degradatie te vermijden want anders zou het 100 jarig bestaan ook eens het einde van de club kunnen betekenen.
Spionkop jullie waren top! :worship: :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


15 Okt 2018, 9:06
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst -Dender
De supporters hebben aan hetzelfde zeel getrokken en de protestactie werd eendrachtig opgevolgd (y)
Die orkaan van lawaai daarna gaf kippenvel. Voila, dat was het. Meer positiefs is er niet te melden.
OPNIEUW schaamtelijke wanpestatie, ze hebben ons WEER te kakken gezet. Ik ga zeker niet naar Knokke, hier moet ik efkes van bekomen :( deze spelers verdienen zo een fantastische spionkop niet :nieje:
Ik herinner mij vorig jaar op Oudenaarde ook, 800 man op verplaatsing, zottekot, 4-0 den boot in zonder iets van inzet, WALGELIJK

Shame on you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :kots:

_________________
www.spionkoplede.com


15 Okt 2018, 9:38
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst -Dender
Echt gedegouteerd. Van Hoevelen, Lievens, De Neve, De Kuyper. Houten planken zijn dat. Die keeper is gewoon mtsa-materiaal (die vrije trap in het begin van de wedstrijd :wow: ). Tweede tegendoelpunt illustreert perfect de onkunde van deze ploeg. Falko die probeert te voetballen, bal inlevert bij de tegenstander en er los afgelopen wordt, 4 (!) verdedigers gaan vervolgens centraal naar de bal als miniemen en op links laat de -zelfverklaarde eersteklasser- Heymans gewoon alle ruimte open voor Mbarki die op zijn gemak nog een muntthee'tje had kunnen drinken voor hij scoorde. Deze kern is gewoon HEEL zwak :kots: .


15 Okt 2018, 10:57
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst -Dender
Laat PLJ onze ploeg naar de slachtbank leiden of gaat hij als voorzitter gepast ingrijpen?

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


Laatst gewijzigd door Hugo op 15 Okt 2018, 11:43, 1 keer totaal gewijzigd.



15 Okt 2018, 11:20
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Eendracht Aalst -Dender
jpl?


15 Okt 2018, 11:37
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst -Dender
waly 2 schreef:
jpl?

De jongste broer van die andere lul :D

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


15 Okt 2018, 11:42
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst -Dender
waly 2 schreef:
jpl?


Sorry ben nog in shock. :D

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


15 Okt 2018, 11:46
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst -Dender
Vanop de site van hier ewa verder:

We zaten gisteren in een vak waar ook heel wat gelegenheidssupps van Aalst zaten. Onder den time nen babbel er mee gedaan en de meesten kwamen tot de conclusie dat het in feite verstandiger en beter zou zijn opdat beide clubs gezien hun huidige situatie(en dat op alle vlakken) eindelijk eens het gezond verstand zouden laten zegevieren in plaats van halstarig vast te blijven houden aan een vergaane glorierrijk verleden.Een verleden waarmede je geen stap vooruit gaat en in lengte van jaren ter plaatse zullen blijven trapppelen of nog meer achter uitgaan.Aan hun de keuze :roll: :roll:

Ancien, drie dingen:
1) leer eerst schrijven
2) steek uw natte droom van fusie waar de zon niet schijnt
3) proficiat met de overwinning, ze was verdiend


15 Okt 2018, 12:57
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Eendracht Aalst -Dender
luque schreef:
Ancien, drie dingen:
1) leer eerst schrijven
2) steek uw natte droom van fusie waar de zon niet schijnt
3) proficiat met de overwinning, ze was verdiend

en 4) Bedankt om de eerste 19 minuten ook te zwijgen. K heb ze geen enkele keer gehoord :lol:


15 Okt 2018, 13:08
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Eendracht Aalst -Dender
Spijtig dat we nu juist een off day hadden .... :lol:


15 Okt 2018, 13:40
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Eendracht Aalst -Dender
JPL.Jean Paul Laporta? :lol:


15 Okt 2018, 13:42
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst -Dender
waly 2 schreef:
JPL.Jean Paul Laporta? :lol:


Ja wat is dat allemaal met die familie JPL gaan die hier de macht overnemen misschien? :D

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


15 Okt 2018, 13:53
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst -Dender
Iemand een idee wat de functie van Peter Van Der Heyden is nu? Makelaar, trainer, manager, iets anders?

Na de wedstrijd PLJ, Flippo & Peter VDH zich een kwartiertje zien afzonderen. Kwamen nadien terug buiten handjes schuddend met de lach op het gezicht. Daar lijkt mij wel iets afgesproken geweest te zijn.

Nog even over onze keepers kwestie, dat Julien niet goed met veel volk/druk overweg kan lijkt me wel duidelijk. Jammer voor hem want hoor van veel mensen dat die op training de zotste reddingen doet!!

Geef desnoods Fabio nog 1 of 2 wedstrijden de kans tot als Zeb terug is uit blessure. Dan weet je meteen wat je daar aan hebt voor moest er nog iets gebeuren in de loop van het seizoen.

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


15 Okt 2018, 20:02
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst -Dender
hansken schreef:
Iemand een idee wat de functie van Peter Van Der Heyden is nu? Makelaar, trainer, manager, iets anders?

Na de wedstrijd PLJ, Flippo & Peter VDH zich een kwartiertje zien afzonderen. Kwamen nadien terug buiten handjes schuddend met de lach op het gezicht. Daar lijkt mij wel iets afgesproken geweest te zijn.


Makelaar dacht ik.

Troch was er ook, ook de schutter gezien en ewen verheyden. Allicht nog wel een heleboel ex eendrachters. Die zullen ook ogen getrokken hebben van al dat fraais.


15 Okt 2018, 20:07
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst -Dender
Al die ander mannen ook gezien, maar die zijn niet eventjes met PLJ en Flippo hun gaan afzonderen. Welke spelers zitten er dan allemaal in PVDH zijn portefeuille? Ik had echt de indruk dat daar iets geregeld is geweest.

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


15 Okt 2018, 20:14
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 96 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 7


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 37 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst