Eendracht Aalst -Dender - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 96 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7
 Eendracht Aalst -Dender 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst -Dender
Zelfs Dennis van zeik was ook aanwezig.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


15 Okt 2018, 20:14
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst -Dender
Davy schreef:
hansken schreef:
Iemand een idee wat de functie van Peter Van Der Heyden is nu? Makelaar, trainer, manager, iets anders?

Na de wedstrijd PLJ, Flippo & Peter VDH zich een kwartiertje zien afzonderen. Kwamen nadien terug buiten handjes schuddend met de lach op het gezicht. Daar lijkt mij wel iets afgesproken geweest te zijn.


Makelaar dacht ik.

Troch was er ook, ook de schutter gezien en ewen verheyden. Allicht nog wel een heleboel ex eendrachters. Die zullen ook ogen getrokken hebben van al dat fraais.



Effe verder gezocht

Starfactory.lu de portefeuille staat daar online


15 Okt 2018, 20:16
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Eendracht Aalst -Dender
Toch content dat ik me even tot PLJ heb gewend gisteren...bij het boe-geroep van de supporters na de match. En ik citeer: "hoor je het? Dat is ook voor u"....gevolgd door een niet zo fraai last-van-de-nederlaag woordje.

Terwijl mijn vader naar TDC toe even iets van 'broekschijter', 'stap het op'...en nog zo meegaf (de arme man moest trouwens nog één matchken goed hebben om 288 euro uit 1 euro te maken :D )

Sommige durfden me dan nog te bekijken als: " zie daar, die marginaal..., hij gaat ook eens iets zeggen"

Awel :fuck: Proficiat met je transferbeleid!

Naar Knokke, nope, not gone happen en eigenlijk hé....na het protest tegen het bestuur mag de spelersgroep ook eens voor niemand spelen (of misschien just den Eddy, onze elitesupporter :) )

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


15 Okt 2018, 20:48
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst -Dender
hansken schreef:
Al die ander mannen ook gezien, maar die zijn niet eventjes met PLJ en Flippo hun gaan afzonderen. Welke spelers zitten er dan allemaal in PVDH zijn portefeuille? Ik had echt de indruk dat daar iets geregeld is geweest.


dat flippo na al die miskopen nog altijd het vertrouwen krijgt , zegt ook genoeg .


15 Okt 2018, 20:51
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht Aalst -Dender
Tom De Sutter om de blessure van Mbaye op te vangen ;)


15 Okt 2018, 21:29
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst -Dender
Nu is wel gebleken hoeveel ze met hun eigen supporters inzitten,we zijn bijna twee dagen na de actie en er is zelfs nog geen enkele reactie geweest van ons fantastisch bestuur :kots: Champagne drinken en de grote jan uithangen dat is op dit moment veel belangrijker dan hun eigen achterban. :EA: :stom:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


16 Okt 2018, 8:07
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst -Dender
Bakkie schreef:
Nu is wel gebleken hoeveel ze met hun eigen supporters inzitten,we zijn bijna twee dagen na de actie en er is zelfs nog geen enkele reactie geweest van ons fantastisch bestuur :kots: Champagne drinken en de grote jan uithangen dat is op dit moment veel belangrijker dan hun eigen achterban. :EA: :stom:

(y)

_________________
www.spionkoplede.com


16 Okt 2018, 9:22
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39
Berichten: 1351
Leeftijd: 34
Locatie: 9450
Bericht Re: Eendracht Aalst -Dender
Iedereen heel erg bedankt om onze protestactie zo massaal te ondersteunen, had het eerlijk gezegd niet verwacht, maar doet enorm veel deugd.

En daarmee is dan ook het enige postieve van afgelopen zondag gezegd.

We hadden ook enkele doeken met bepaalde boodschappen voor ons bestuur voorzien, maar die werden door de hulpaapjes (stewards) geconfisceerd, pure censuur dus.
Indien het bestuur geen gevolg geeft aan onze verzuchtingen, zullen er meer en hardere acties volgen.

We shall not be moved.

_________________
OB17


16 Okt 2018, 9:54
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Eendracht Aalst -Dender
Schrijnend om zien, maar zonder Mbayé zijn we niets. Met Mbayé mag je nog ballen los naar voro trappen, 9 op 10 komen goed terecht. Maar zonder hem is elken bal naar voren, ne verloren baL

Enige pluspunt, ALWEER, waren de supporters. (y) :EA: (y)

Op verplaatsing gaan ze mij dit seizoen niet meer veel zien, en had ik geen abo gehad zouden er ook al wat thuismatchen geschrapt worden. Het is nu al 4 matchen achter elkaar dat we amper kansen creëren. Daarvoor kom je niet naar het voetbal.

En TDC, ik heb het lang voor U opgenomen, maar na uw wissels de laatste matchen alsook uw - op zijn zachtst uitgedrukt - vreemde ploegopstellingen doen mij vermoeden dat ge precies zelf om uw ontslag vraagt...

Knokke gaat zondag voor zijn 1ste driepunter, en daarvoor hoeft het zelfs enkel zijn beloften op te stellen...

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


16 Okt 2018, 10:47
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Eendracht Aalst -Dender
Bakkie schreef:
Zelfs Dennis van zeik was ook aanwezig.

Heb al van vorige week horen zeggen dat ze hem graag zouden binnenhalen en aan t onderhandelen zijn :kots:
Ze zouden dan beter TDC houden en t geld dat ze aan een dure vedettetrainer zouden geven investeren in nen deftige speler


16 Okt 2018, 11:39
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Eendracht Aalst -Dender
In het verslag op de site, helemaal niks over de supportersaktie ! :fuck: Ook niks op de live zondag!

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


16 Okt 2018, 11:55
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Eendracht Aalst -Dender
ajoin_bart schreef:
Bakkie schreef:
Zelfs Dennis van zeik was ook aanwezig.

Heb al van vorige week horen zeggen dat ze hem graag zouden binnenhalen en aan t onderhandelen zijn :kots:
Ze zouden dan beter TDC houden en t geld dat ze aan een dure vedettetrainer zouden geven investeren in nen deftige speler


Sluit ik mij bij aan. TDC doet inderdaad soms rare dingen de laatste weken, maar echt beoordelen kun je pas mocht er een evenwichtige kern zijn.

Neemt niet weg dat TDC wel eens moet herbronnen.
bv. Als Mitu slecht speelt blijft hij 90 minuten staan (je kan dan zeggen omdat er niemand anders is)
Maar als hij bij de betere is moet hij er vrij snel af -> Logica?


16 Okt 2018, 12:49
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst -Dender
ajoin_bart schreef:
Bakkie schreef:
Zelfs Dennis van zeik was ook aanwezig.

Heb al van vorige week horen zeggen dat ze hem graag zouden binnenhalen en aan t onderhandelen zijn :kots:
Ze zouden dan beter TDC houden en t geld dat ze aan een dure vedettetrainer zouden geven investeren in nen deftige speler


Uw verdediging kan niet voetballen en uw middenveld is matig. Wat een andere trainer daar kan aan veranderen is mij een raadsel.


16 Okt 2018, 12:50
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst -Dender
iendrachter schreef:
ajoin_bart schreef:
Bakkie schreef:
Zelfs Dennis van zeik was ook aanwezig.

Heb al van vorige week horen zeggen dat ze hem graag zouden binnenhalen en aan t onderhandelen zijn :kots:
Ze zouden dan beter TDC houden en t geld dat ze aan een dure vedettetrainer zouden geven investeren in nen deftige speler


TDC is nen trainer naar het gedacht van het bestuur, zal niet van de duurste zijn, en als er iemand van het bestuur zegt dat een bepaalde speler moet spelen dan zal hij spelen.
Na zondag is mijn vertrouwen in TDC weg, als je u spelers niet kan motiveren voor zo een match is het op,
om dan van zijn wissels nog te zwijgen.
Na de wissel van Mitu moest Falko Geenens de volledige rechtse flank voor zijn rekening nemen :crazy:
Dennis Van Wijk is een trainer die zegt waar het op staat en zijn eigen gedacht doet, dat zal er hier rap tegen zitten met PLJ en Flippo dan :D .


Klopt allemaal, inderdaad nen trainer me hoar op zen tannen geen marionet. :boks:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


16 Okt 2018, 13:06
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst -Dender
iendrachter schreef:
ajoin_bart schreef:
Bakkie schreef:
Zelfs Dennis van zeik was ook aanwezig.

Heb al van vorige week horen zeggen dat ze hem graag zouden binnenhalen en aan t onderhandelen zijn :kots:
Ze zouden dan beter TDC houden en t geld dat ze aan een dure vedettetrainer zouden geven investeren in nen deftige speler


TDC is nen trainer naar het gedacht van het bestuur, zal niet van de duurste zijn, en als er iemand van het bestuur zegt dat een bepaalde speler moet spelen dan zal hij spelen.
Na zondag is mijn vertrouwen in TDC weg, als je u spelers niet kan motiveren voor zo een match is het op,
om dan van zijn wissels nog te zwijgen.
Na de wissel van Mitu moest Falko Geenens de volledige rechtse flank voor zijn rekening nemen :crazy:
Dennis Van Wijk is een trainer die zegt waar het op staat en zijn eigen gedacht doet, dat zal er hier rap tegen zitten met PLJ en Flippo dan :D .


Je kan ontgoocheld zijn na de wedstrijd van zondag maar die eerste zin vind ik er wel los over... Een paar weken geleden was je nog voor TDC en nu zeg je zoiets... dan ben jij in mijn ogen het soort supporter dat ons bestuur graag heeft: als de eigen tolerantiegrens is overschreden, schieten op alles en iedereen... Want dat schieten op anderen om eigen fouten te verdoezelen dat is stilaan de standaard geworden aan de Bredestraat... Dat uw trainer daar al meer dan 2 seizoenen niet aan meedoet, verdient net wel extra krediet, omwille van ons bestuur... Je moet eens aan Yves VDH vragen hoe plezant het is om geconfronteerd te worden met steile ambities en een kern die (nu?) simpelweg niet sterk genoeg is om dat ook maar te ambiëren.

Kijk, ik had misschien ook niet die spelers eraf gehaald zondag maar als je De Neve eruit ging halen, hadden Arenate en Houdret sowieso vrij spel wegens hun overmacht aan gestalte tov die van ons. Aangezien we in de tweede helft enkel die ballen naar voor dropten - het gebrek aan voetballend vermogen van achteruit ging in het laatste halfuur niet plots opgelost geraken - moet je volgens mij enkel daarin de reden zoeken waarom Mitch en Gianni mochten blijven staan. De wissels waren misschien gewoon ook om “iets” teweeg te kunnen brengen want waren al bijna een kwartier bezig en buiten dat penaltygeval op De Rock hadden we met Mitu en De Coninck ook niks gecreeerd. René moet nu plots hoger staan? Neen, Rene moet voor zich afspeelmogelijkheden hebben - in de tweede helft, is hij vanaf minuut 46 overgeslagen geweest terwijl hij in de eerste helft wel de bal ging opvragen... Rene vraagt altijd de bal laag op en dat is ook zijn sterkte. Als je hem dus gaat halen, moet je hem een verlengstuk geven voor hem... zoals Tarfi dat was bij Dender... Bounou zou dat kunnen zijn, maar dan moet (i) die topfit zijn en (ii) een zes hebben waar je kan op rekenen en dat is ofwel een volledig fitte Annys, een De Neve op niveau en ook al lezen de mensen het niet graag hier, een De Koker in normale doen...

Falko moest inderdaad de hele rechterflank doen, maar wel pas na de uitsluiting van Nys. Het is dus niet dat hij telkens alleen tegen 2 man stond he. Daar lag wel de ruimte maar mede door de blessure van Ponnet hebben we daar niks kunnen creëren. Maar als je maar 1 flankmiddenvelder hebt... net zoals je maar 1 linksback hebt, dan rest er weinig alternatief... Ik vind ook niet dat we angsthazenvoetbal hebben gespeeld de eerste helft. Dender speelde eigenlijk met een 3-6-1 waarbij hun 9 eigenlijk op de middencirkel stond als bliksemafleider voor Mbarki en Arenate. En onze 4-4-2 variant ving dat goed op en konden zelfs vrij veel tegenprikken... akkoord dat onze dreiging kwam op stilstaande fases, maar die kwamen er natuurlijk wel doordat we zelf initiatief namen. Ik hoor achteraf dat we via de grond moesten spelen: misschien wel, maar bij elke 2 passes is er een die veel te kort wordt gegeven... En het is uit die balverliezen dat Dender ook net gevaarlijk was... Ook niet vergeten dat wij al drie soortgelijke fases hadden op stilstaande fase als waaruit Dender scoort...

Waar ik in ontgoocheld was, was de reactie van de spelers na de 0-1... de grinta die er wel was tegen Virton in de tweede helft, die was er nu niet. En is dat dan TDC die zijn ploeg niet kan begeesteren of is het de ploeg die begint te bibberen owv de druk... het lijkt alsof deze ploeg heel veel moeite heeft met de steun van de supporters in matchen waar we denken de favoriet te moeten zijn... Zie Oudenaarde vorig jaar... BTW: als je als speler door uw trainer moet worden gemotiveerd voor dit soort matchen, zegt dat veel meer over de speler dan over de trainer hoor...


16 Okt 2018, 14:41
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 96 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst