Eendracht Aalst -Dender - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 111 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 8
 Eendracht Aalst -Dender 
Auteur Bericht
Scholier

Bericht Re: Eendracht Aalst -Dender
El Corredor (Light) schreef:
[maar als die PLJ kloten heeft zet hij de mannen op straat die verantwoordelijk zijn voor de transfers...

Voila. Nu zijn we er. Verder is het ene gewoon het rampzalige gevolg van het andere. Versterkingen beloven, niet kunnen of willen halen, en meerdere blikken testers opentrekken.

Dat lukt voor de keuze van Gin of champagne, maar niet voor een voetbalclub

14 Okt 2018, 21:18
Junior

Leeftijd: 47
En terwijl op het denjerbrol forum...

Citeer:
We moesten ons echt niet forceren om tegen een ontstellend zwak Aalst te winnen.Daar ist ook armoe troef!

Hoe correct.

14 Okt 2018, 21:35
Vaste Waarde

Pfffff... Voor de eerste keer in 2 jaar nog eens de energie gevonden om om Zondag 160 km te bollen om naar de club van mijn hart te gaan kijken.
Mooi weer en voetballen tegen het meest walgelijk fusiegedrocht dat er op onze nationale velden rondloopt - daar doet een mens al eens een efforke voor.. ;)
Anderzijds : ik volg het allemaal de laatste twee jaar eigenlijk een beetje vanop afstand. Na al die jaren van beloftes en gezeik naar de supp's toe hoeft het eigenlijk niet echt meer ..Maar toch .. Dender .... :boks: :boks:
Daarom dus met veel goesting nor t'Hoilig Hert.
Maar was me dat dus effekes verschieten zeg.
Wat voor een on-ge-loof-lijke bende prutsers is me dat ?
Buiten het feit dat er geen grinta/spirit/drive in dit team zit ( Team dat ik dus niet ken he ! Eerste keer dat ik die gasten bezig zie ) is er denk ik nog een véél groter probleem : Ik zag bij ons in dit elftal quasi niemand die volgens mij dit niveau voetbaltechnisch aankan...!
Wat is me dat allemaal zeg ? Die nummer 7 ( Dekuyper blijkbaar - dat moest ik op mijn A4'tje gaan opzoeken ) kan voor mij in P1 nog niet mee.
Het middenveld is een joke - en de enige die volgens mij echt kan shotten - ( die 15- Sterckx ) verzuipt door heit feit dat er vandaag buiten die 4 ( De Coninck ) simpelweg niemand genoeg voetballend vermogen heeft om iets klaar te krijgen.
Het wordt dan al helemaal geschift op't moment dat TDC het om en of andere reden nuttig vind om er die De Coninck ( en Mitu die op dat moment toch ook een van de betere players was ) plots samen af te halen ..???
Sorry hoor Tom - maar daar snap ik geen reet van. ( en ik heb zelf enkele jaren in de nationale reeksen geshot )
Moraal : totaal gedesillusioneerd terug naar af.
Ik hoop echt dat ik me vergis ( ik ken het niveau van de andere ploegen in deze reeks namelijk niet ) maar ik geloof dus echt niet dat je met dit team genoeg voetbalvernuft in huis hebt om in deze reeks te blijven.
Ik zou echt héél graag eens horen op basis van welke info/feiten de scoutingsstaff het opportuun vond om dit zootje ongeregeld aan te werven voor een competitie in 1 Am. !

14 Okt 2018, 21:51
Ancien

Wat een kut nacht bah, wakker worden met een serieuze sportieve kater je zou van minder kwaad worden, een voorzitter die ons de hemel op aarde belooft en in de plaats daarvan krijgt ge een derde keusploeg voorgeschoteld. :kots:
Ik zou er niet van verschieten dat Knokke volgende speeldag hun eerste driepunter haalt en daarna zal het voor ons volop strijden worden om de degradatie naar 2de amateur te vermijden maar ik vrees er eerlijk gezegd voor.
Vernederingen, ontgoochelingen en (S.V.) is wat onze trouwe aanhang als beloning krijgen. (n)
Enkele spelers van het niveau top 1ste amateur of 1B bij de huidige kern was genoeg geweest om een rustig seizoen te spelen i.p.v. 13 klungelaars, maar nu zal er waarschijnlijk geen geld meer voor zijn hé bende slimzaden. :stom:
Hopelijk vliegen de verantwoordelijken voor de slechte gang van zaken buiten en doen ze nog een extra inspanning om de degradatie te vermijden want anders zou het 100 jarig bestaan ook eens het einde van de club kunnen betekenen.
Spionkop jullie waren top! :worship: :EA:

15 Okt 2018, 9:06
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 4
De supporters hebben aan hetzelfde zeel getrokken en de protestactie werd eendrachtig opgevolgd (y)
Die orkaan van lawaai daarna gaf kippenvel. Voila, dat was het. Meer positiefs is er niet te melden.
OPNIEUW schaamtelijke wanpestatie, ze hebben ons WEER te kakken gezet. Ik ga zeker niet naar Knokke, hier moet ik efkes van bekomen :( deze spelers verdienen zo een fantastische spionkop niet :nieje:
Ik herinner mij vorig jaar op Oudenaarde ook, 800 man op verplaatsing, zottekot, 4-0 den boot in zonder iets van inzet, WALGELIJK

Shame on you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :kots:

15 Okt 2018, 9:38
Vaste Waarde

De match van het seizoen kun je dat toch moeilijk noemen, ik mis de over mijn lijk mentaliteit bij de spelers, al kunnen sommige spelers gewoon niet beter.
Hoe TDC het gisteren klaarspeelde om 90 minuten met De Neve en Dekuyper te blijven spelen dat kan ik niet begrijpen, speel dan met Mitu en De Rock voorin en De Coninck en Bounou op de flanken dan heb je toch iets.
Elke match starten met een ei in de broek en constant terugspelen op u keeper omdat er geen enkele verdediger kan uitvoetballen of Lievens die de bal blind naar voor trapt waar Dekuyper met zijn lengte nog geen kopduel van een dwerg kan winnen.
Onze verdediging dat is echt wel niveau 2de of 3de amateur.
En op ons middenveld staat Sterckx veel te laag, we kunnen toch niet voetballen van achteruit, speel hem dan uit als offensieve middenvelder en zet er Annys naast voor de duels.
Als je dan de invalbeurt van Bounou en Annys zag die moeten toch altijd in de basis staan in deze sukkelploeg?
Onze sportieve cel ziet in dat konijn van een Lievens een 6,
met zo een uitspraken zouden ze u direct moeten buiten smijten
en een stadionverbod geven, sukkels.

15 Okt 2018, 10:15
Nationale Ploeg

Echt gedegouteerd. Van Hoevelen, Lievens, De Neve, De Kuyper. Houten planken zijn dat. Die keeper is gewoon mtsa-materiaal (die vrije trap in het begin van de wedstrijd :wow: ). Tweede tegendoelpunt illustreert perfect de onkunde van deze ploeg. Falko die probeert te voetballen, bal inlevert bij de tegenstander en er los afgelopen wordt, 4 (!) verdedigers gaan vervolgens centraal naar de bal als miniemen en op links laat de -zelfverklaarde eersteklasser- Heymans gewoon alle ruimte open voor Mbarki die op zijn gemak nog een muntthee'tje had kunnen drinken voor hij scoorde. Deze kern is gewoon HEEL zwak :kots: .

15 Okt 2018, 10:57
Ancien

Laat PLJ onze ploeg naar de slachtbank leiden of gaat hij als voorzitter gepast ingrijpen?

Laatst gewijzigd door Hugo op 15 Okt 2018, 11:43, 1 keer totaal gewijzigd.

15 Okt 2018, 11:20
Ancien

jpl?

15 Okt 2018, 11:37
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 51
Website: https://www.youtube.com/watch?v=EZJ_UKBtSHc
waly 2 schreef:
jpl?

De jongste broer van die andere lul :D

15 Okt 2018, 11:42
Ancien

waly 2 schreef:
jpl?

Sorry ben nog in shock. :D

15 Okt 2018, 11:46
Vaste Waarde

Als PLJ echt orde op zaken wil stellen moet Flipo buiten en geef Sven een andere functie binnen de club, en haal EINDELIJK eens iemand met verstand van het sportieve binnen in de club.
Ook iemand voor de scouting, zodat we met nieuwjaar eens echte versterkingen ipv sukkelaars kunnen binnenhalen.
En ook een trainer met haar op de tanden, spijtig voor Tom maar met zijn te softe aanpak gaat het met deze kern al zeker niet lukken om er in te blijven.
Kwaliteit is 1 ding, en dat hebben we te weinig, maar er is ook gewoon geen gedrevenheid in die ploeg om resultaten te halen.
En zo een onzekere keeper brengt toch ook geen vertrouwen in u ploeg denk ik.

15 Okt 2018, 12:55
Reserve

Vanop de site van hier ewa verder:

We zaten gisteren in een vak waar ook heel wat gelegenheidssupps van Aalst zaten. Onder den time nen babbel er mee gedaan en de meesten kwamen tot de conclusie dat het in feite verstandiger en beter zou zijn opdat beide clubs gezien hun huidige situatie(en dat op alle vlakken) eindelijk eens het gezond verstand zouden laten zegevieren in plaats van halstarig vast te blijven houden aan een vergaane glorierrijk verleden.Een verleden waarmede je geen stap vooruit gaat en in lengte van jaren ter plaatse zullen blijven trapppelen of nog meer achter uitgaan.Aan hun de keuze :roll: :roll:

Ancien, drie dingen:
1) leer eerst schrijven
2) steek uw natte droom van fusie waar de zon niet schijnt
3) proficiat met de overwinning, ze was verdiend

15 Okt 2018, 12:57
Vaste Waarde

Leeftijd: 29
luque schreef:
Ancien, drie dingen:
1) leer eerst schrijven
2) steek uw natte droom van fusie waar de zon niet schijnt
3) proficiat met de overwinning, ze was verdiend

en 4) Bedankt om de eerste 19 minuten ook te zwijgen. K heb ze geen enkele keer gehoord :lol:

15 Okt 2018, 13:08
Ancien

Spijtig dat we nu juist een off day hadden .... :lol:

15 Okt 2018, 13:40
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 111 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 8