Knokke - Eendracht Aalst - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 52 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 Knokke - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Knokke - Eendracht Aalst
Ik heb vorige week de beloften tegen tubize zien spelen, uwen derden doelman speelt daar een heel sterke wedstrijd!! Al heeft hij nog geen ervaring als eerste doelman, op dit moment had je hem toch zijn kans kunnen geven!? Julien zit in een vertrouwenscrisis dat ziet iedereen, jammer voor hem want is op training blijkbaar wel zeer goed! De druk zeker? :wadde:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


21 Okt 2018, 20:37
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Knokke - Eendracht Aalst
Ik had er vandaag tot aan de rust en dus ook na de 1-1 nog het volle vertrouwen in dat we hier met een driepunter konden wegkomen. Er zat allezins meer combinatie in dan vorige week en we straalden ook meer vertrouwen uit en Mitu speelde zijn beste wedstrijd sinds lang. Maar dan vond Julien zijn moment gekomen het tweede en derde doelpunt mag hij volledig op zijn naam schrijven. Wat een vliegenvanger toch,deze jongen houd nog geen pinguïn tegen al kwam hij recht op hem afgewaggeld. Waarschijnlijk kiest ons bestuur nu voor de gemakkelijke oplossing zonder zelf eens voor de spiegel te staan en gooien ze TDC eruit.Jammer want ik verwijt hem weinig,enkel dat hij natuurlijk vorig seizoen deze parodie op een keeper de voorkeur gaf op een klasbak als VDN. Ironisch genoeg zal deze ingreep hem nu ook waarschijnlijk de kop kosten en kunnen we vandaag misschien wel spreken van "de wraak van VDN"


21 Okt 2018, 21:55
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Knokke - Eendracht Aalst
hansken schreef:
https://www.focus-wtv.be/sport/knokke-walst-voorbij-eendracht-aalst

Pff 2e & 3e goal... Moet Julien toch meer aan kunnen doen?


Ja, hij kon ze pakken bijvoorbeeld. :D

Tot de 0-1 was er weinig aan de hand, alles zat goed in elkaar, tot die dubieuze penalty had je niets weggegeven...

Aan die jongen die in het doel staat, maak ik geen woorden meer vuil. Sommige supporters verdienen gewoon zo een keeper, sportief manager(s) ook. Hoe ze iemand na 9 jaar op straat hebben gezet, chapeau. Om nog maar te zwijgen over de onrespectvolle manier hoe ze over hem spraken.

En TDC op straat zetten? No fucking way, echt niet!

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


21 Okt 2018, 22:06
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Knokke - Eendracht Aalst
chunga schreef:
Ik had er vandaag tot aan de rust en dus ook na de 1-1 nog het volle vertrouwen in dat we hier met een driepunter konden wegkomen. Er zat allezins meer combinatie in dan vorige week en we straalden ook meer vertrouwen uit en Mitu speelde zijn beste wedstrijd sinds lang. Maar dan vond Julien zijn moment gekomen het tweede en derde doelpunt mag hij volledig op zijn naam schrijven. Wat een vliegenvanger toch,deze jongen houd nog geen pinguïn tegen al kwam hij recht op hem afgewaggeld. Waarschijnlijk kiest ons bestuur nu voor de gemakkelijke oplossing zonder zelf eens voor de spiegel te staan en gooien ze TDC eruit.Jammer want ik verwijt hem weinig,enkel dat hij natuurlijk vorig seizoen deze parodie op een keeper de voorkeur gaf op een klasbak als VDN. Ironisch genoeg zal deze ingreep hem nu ook waarschijnlijk de kop kosten en kunnen we vandaag misschien wel spreken van "de wraak van VDN"

:D

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


22 Okt 2018, 8:29
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Knokke - Eendracht Aalst
Deze ploeg is te zwak om een vuist te maken tegen de laatste, Houston we have a BIG problem

_________________
www.spionkoplede.com


22 Okt 2018, 8:57
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Knokke - Eendracht Aalst
Over de wissel VDN :
Iemand die fantastische dingen liet zien bij de reserven en in oefenmatchen.
Dan moest je de keuze maken : Die jongere wegsturen en verder met VDN
OF
Afscheid VDN en kans geven aan Julien

Ik denk dat er voor beide scenario's pro's en contra's zijn. Daar kan je niet echt kritiek op geven.
Ze hebben dan ingezien dat er nog iets bijmoest en met Van Gerven ook echt gehaald.

Samengevat : Je kan ons bestuur zeer veel verwijten (terecht) maar de keeperskwestie niet in mijn ogen. Alleen het afscheid van VDN had wel wat (veel) meer mogen zijn .


22 Okt 2018, 10:16
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31 Jan 2018, 19:51
Berichten: 140
Bericht Re: Knokke - Eendracht Aalst
Het is wel zo dat KVDN sowieso aan het uitkijken was om terug in zijn eigen streek (Zwalm) te gaan spelen. Zijn verwijdering uit de ploeg vorig jaar kwam hem eigenlijk niet zo slecht uit om dit door te zetten. Hij heeft het zelfs doorgezet op een lichtjes bedenkelijke manier (financieel).


22 Okt 2018, 10:25
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 31 Aug 2013, 20:30
Berichten: 543
Bericht Re: Knokke - Eendracht Aalst
Prachtprestatie van ons superelftal op bezoek bij Knokke (vóor gisteren nog niet gewonnen dit seizoen). Ze hebben het alweer schitterend gedaan. En fantastische reclame voor de fandag. Liggen ze er bij het bestuur er überhaupt wel wakker van dat er geen volk komt naar die fandag ?

_________________
WOEF


22 Okt 2018, 10:52
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Knokke - Eendracht Aalst
Ik denk het niet. Een fandag zonder fans, dat moet de natte droom zijn van onze voorzitter!
Ik vrees dat er mss wel eens meer volk van Oosterzonen kan zijn dan van ons. Zou alweer het zoveelste dieptepunt zijn. Zo langzamerhand moeten we er toch aan de andere kant uitkomen?


22 Okt 2018, 11:30
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Knokke - Eendracht Aalst
iendrachter schreef:
kheiremans schreef:
Over de wissel VDN :
Iemand die fantastische dingen liet zien bij de reserven en in oefenmatchen.
Dan moest je de keuze maken : Die jongere wegsturen en verder met VDN
OF
Afscheid VDN en kans geven aan Julien

Ik denk dat er voor beide scenario's pro's en contra's zijn. Daar kan je niet echt kritiek op geven.
Ze hebben dan ingezien dat er nog iets bijmoest en met Van Gerven ook echt gehaald.

Samengevat : Je kan ons bestuur zeer veel verwijten (terecht) maar de keeperskwestie niet in mijn ogen. Alleen het afscheid van VDN had wel wat (veel) meer mogen zijn .


Volledig akkoord hiermee, en Julien mag nu een vliegenvanger blijken te zijn, het is nu niet dat het aan hem alleen ligt dat je 7 op 24 haalt e.
Maar het is wel een feit dat gisteren een serieus dieptepunt was, ik vind niet dat je nog met Devriendt moet starten, heeft nu wel genoeg kansen verprutst om hem te laten zien.
Hopelijk is Van Gerven tegen volgend weekend terug en anders moet de 3de keeper zijn kans maar krijgen,
kan mij moeilijk voorstellen dat hij het nog slechter zal doen.
Voor TDC moet dit gisteren toch wel erg zuur geweest zijn, eerst die penalty in rolexverpakking en dan 2 blunders van uwe keeper en een wereldgoal van Knokke.
1 gewonnen match op 8 wedstrijden, en zelf die wedstrijd win je zuiver door een zwakke ref.
En nu moeten we de echt goeie ploegen nog ontvangen.
Ik vrees dat we ons al stilaan mogen opmaken voor Dikkelvenne en Gullegem volgend seizoen.


Mja, ik weet niet of die onterecht werd toegekend: als je de beelden bekijkt, heeft Lievens alles mee in zijn tackle, behalve de bal die eigenlijk gewoon blijft liggen waar de speler van Knokke hem liet liggen... En aangezien de lijnrechter recht op die fase kijkt, heeft hij het beste zicht normaal...


22 Okt 2018, 14:58
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Knokke - Eendracht Aalst
iendrachter schreef:
kheiremans schreef:
Over de wissel VDN :
Iemand die fantastische dingen liet zien bij de reserven en in oefenmatchen.
Dan moest je de keuze maken : Die jongere wegsturen en verder met VDN
OF
Afscheid VDN en kans geven aan Julien

Ik denk dat er voor beide scenario's pro's en contra's zijn. Daar kan je niet echt kritiek op geven.
Ze hebben dan ingezien dat er nog iets bijmoest en met Van Gerven ook echt gehaald.

Samengevat : Je kan ons bestuur zeer veel verwijten (terecht) maar de keeperskwestie niet in mijn ogen. Alleen het afscheid van VDN had wel wat (veel) meer mogen zijn .


Volledig akkoord hiermee, en Julien mag nu een vliegenvanger blijken te zijn, het is nu niet dat het aan hem alleen ligt dat je 7 op 24 haalt e.
Maar het is wel een feit dat gisteren een serieus dieptepunt was, ik vind niet dat je nog met Devriendt moet starten, heeft nu wel genoeg kansen verprutst om hem te laten zien.
Hopelijk is Van Gerven tegen volgend weekend terug en anders moet de 3de keeper zijn kans maar krijgen,
kan mij moeilijk voorstellen dat hij het nog slechter zal doen.
Voor TDC moet dit gisteren toch wel erg zuur geweest zijn, eerst die penalty in rolexverpakking en dan 2 blunders van uwe keeper en een wereldgoal van Knokke.
1 gewonnen match op 8 wedstrijden, en zelf die wedstrijd win je zuiver door een zwakke ref.
En nu moeten we de echt goeie ploegen nog ontvangen.
Ik vrees dat we ons al stilaan mogen opmaken voor Dikkelvenne en Gullegem volgend seizoen.


We kunnen nog altijd de sjans hebben dat er fusies, falingen, omkoopschandalen zijn en dat midner/niemand moet zakken. Ja 't is ver gekomen. We kijken helaas opnieuw naar onder ipv naar boven.


22 Okt 2018, 15:37
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Knokke - Eendracht Aalst
En zo glijden we stilaan, zowel den iendracht als denjer, in een hopeloze situatie en denken beide clubbesturen het fusiespook nog eens los te laten!!!!
Dat is mijn eigen persoonlijke mening!!!!
Come on shoot?

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


22 Okt 2018, 15:38
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Knokke - Eendracht Aalst
ze kunnen misschien Ponnet in de goal zetten...dan heeft hij nog iets van nut.


22 Okt 2018, 15:44
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Knokke - Eendracht Aalst
Het fusiespook? Nee, dat zie ik nog niet direct opdoemen.
2 ploegen in lamentabele sportieve en financiële toestand samenklutsen? Min maal min geeft geen plus in dit geval vrees ik...


22 Okt 2018, 15:55
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: Knokke - Eendracht Aalst
Ik zou het volgende willen doen opmerken voor diegenen die de match tegen Knokke niet gezien hebben. Eendracht was sterk gestart met dominant voetbal en dus wad de 0-1 verdiend. De eerste 20 minuten kwam Knokke er zeker niet aan te pas. De strafschop kwam tot stand na één van hun eerste gevaarlijke aanvallen. Vooral na de goal uit vrijschop, begon er wat onrust te komen in onze ploeg. Onze spelers bleven hun best doen, maar het zuivere spel van in het begin was er uit. De flaters van onze keeper hebben de match doen kantelen.
De uitslag is echt overdreven.
Bij ons waren Bounou en Mitu de beste spelers. Ik hoop dat Bounou niet te erg geblesseerd is. Hij werd enkele keren zwaar onderuit gehaald zonder dat er een kaart werd getrokken.


22 Okt 2018, 18:07
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 52 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst