Eendracht Aalst - Lierse-Kempenzonen - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 80 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 Eendracht Aalst - Lierse-Kempenzonen 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Bericht Re: Eendracht Aalst - Lierse-Kempenzonen
England4ever schreef:
Mariner schreef:
England4ever schreef:
Er kan nog tot vrijdagmiddag ingeschreven worden voor het fandag menu. (keuze uit steak of vispannetje) In het clubrestaurant worden tevens om 12u45 onze spelers voorgesteld. Tijdens de rust van de wedstrijd tegen Lierse K. is er een demotraining van onze U7. De Meet & Greet met de voltallige A-kern staat gepland om 17u30, de Happy Hour op de fandag om 18u30. #fandagEA #EA1919

eje een hongerken? :D

Nee maar dat Happy hour interesseert mij wel, en is een uur vervroegd.zoals we gevraagd hebben!

Logisch dat het vervroegd is; Dat ze dat zelf nog niet door hadden na hun afgeschaft happy hour tegen Geel. Er is tegenwoordig nog amper een kat in de kantiens te bekennen na de match. Ofwel is iedereen (gedegouteerd/ontgoocheld) naar huis ofwel trekken ze naar de café 's waar ge bier in een glas krijgt voro 2Euro ipv 2 Euro voor een bekerke of 2,5 voor een glas.
Enfin, de gin-tonics zijn wel lekker :)

25 Okt 2018, 13:26
Vaste Waarde

Leeftijd: 44
26/10/2018
JAN MERTENS LANGER OUT
Van Gerven en Muzembo hebben de groepstraining hervat. Ponnet (enkel) mag volgende week al hervatten. De Rock (kniestoot) hoopt speelklaar te geraken voor de komst van Lierse. Heymans is geelgeschorst. Mertens kampt met pubalgie en zal voor de winterstop wellicht niet meer in actie komen.

26 Okt 2018, 9:10
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 43
Benieuwd wie linksback gaat spelen. Muzembo of Loman? Of is Muzembo zijn positie rechts en Loman centraal?

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

26 Okt 2018, 9:57
Nationale Ploeg

witteken schreef:
26/10/2018
JAN MERTENS LANGER OUT
Van Gerven en Muzembo hebben de groepstraining hervat. Ponnet (enkel) mag volgende week al hervatten. De Rock (kniestoot) hoopt speelklaar te geraken voor de komst van Lierse. Heymans is geelgeschorst. Mertens kampt met pubalgie en zal voor de winterstop wellicht niet meer in actie komen.

En over u belangrijkste speler Mbaye zeggen ze niks :stom: .
Van Gerven zal dus in doel staan en Muzembo op linksback wrs.
Voor de rest zou ik met dezelfde ploeg starten als op Knokke,
Mitu en Bounou op de flanken en De Rock voorin.
Stond Sterckx eigenlijk nu wat meer aanvallender tegen Knokke?
Aangezien ze ook met De Neve en Annys spelen lijkt mij dat toch logisch.
Voor de rest is vooral de centrale verdediging toch wel echt zwak met Lievens en Van Hoevelen.
Dringend tijd dat Verstraeten terug is.
Als je de komende tegenstanders ziet gaan we onze punten moeten pakken tegen de top 5 ploegen :hmm: .

26 Okt 2018, 12:33
nieuw in de eerste ploeg

Is het de bedoeling dat Laporta nog gaat spelen dit seizoen, of is diens komst puur een stunt en gelinkt aan het éénmalig kunnen geven van de aftrap met de ex-voorzitter van Barcelona ?

26 Okt 2018, 14:37
Nationale Ploeg

Petroe69 schreef:
Is het de bedoeling dat Laporta nog gaat spelen dit seizoen, of is diens komst puur een stunt en gelinkt aan het éénmalig kunnen geven van de aftrap met de ex-voorzitter van Barcelona ?

Het antwoord op uw vraag staat in uw laatste zin ;) .
Die jongen gaat geen seconde spelen, heeft wel met de beloften tegen Knokke en Dender gespeeld en volgens wat ik van iemand gehoord heb die de wedstrijd op Dender gezien heeft was hij daar onopvallend :lol: .

26 Okt 2018, 16:05
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 31
Zeb speelt, julien op de bank, fabio valt er uit.

&

Onze zittribune zal overbevolkt zijn door kandidaat trainers.

Ik hoop gewoon op een reactie na Knokke, liefst 3 punten maar met een gelijkspel zou ik ook al tevreden zijn, die mannen hebben echt een goei ploeg!

27 Okt 2018, 0:23
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 52
Website: https://www.youtube.com/watch?v=EZJ_UKBtSHc
hansken schreef:

&

Ik hoop gewoon op een reactie na Knokke, liefst 3 punten maar met een gelijkspel zou ik ook al tevreden zijn, die mannen hebben echt een goei ploeg!

Normaal moet het een spannende wedstrijd worden,twee ploegen die gaan strijden voor een plaats binnen de eerste 5 :D

27 Okt 2018, 7:27
nieuw in de eerste ploeg

hansken schreef:

&

Trainers? Ze zou beter vol zitten met goeie sportief directeuren en mensen die verstand hebben van scouting!

En een reactie? Op wat? Na de, door mij nog altijd niet verteerde, wanprestatie(s) tegen Azerty hoopten we op een reactie tegen de rode lantaarn, na de pandoering op Knokke tegen Kempenzonen, en na zondag... tegen wie is 't dan eigenlijk :D ?

27 Okt 2018, 12:36
Nationale Ploeg

hansken schreef:

&

Tevreden met een punt? En tegen wie gaan we dan dit seizoen nog eens 3 punten pakken?
Van de ploegen achter ons behalve Luik hebben we ook kansloos verloren.
Ik denk dat velen nog niet beseffen dat het 5 na 12 is.
De supporters die je had kunnen naar het stadion lokken in de match tegen Dender haken na de zoveelste wanprestatie uiteraard terug af.
Voor het bestuur zal het morgen een mooie zondag worden,
veel inkomsten van de bezoekers en terug geen winstpremie moeten uitbetalen, mss geraken we zo wel uit de schulden binnen een jaar of 10 :lol: .

27 Okt 2018, 14:05
Nationale Ploeg

Leeftijd: 63
Petroe69 schreef:

Moet je eens vragen aan Flippo!!!!

27 Okt 2018, 15:07
Scholier

Dender gaat winnen op Heist.
Punten pakken morgen, we staan op een degradatieplaats :hmm:

27 Okt 2018, 22:38
Ancien

We hebben een dik verdiend punt maar er heeft meer ingezeten, al bij al een juiste uitslag we schieten er niet veel mee op maar 't is toch beter dan verliezen.
Wat de keeper betreft is het duidelijk wie de nr.1 is, de inbreng van Mbaye gaf de doorslag met of zonder hem maakt een wereld van verschil.
Enfin, dienen arbiter was oeik weir de max. (n)

Apropos, 't was weer plezant in frigobox K.

Laatst gewijzigd door Hugo op 28 Okt 2018, 19:00, 1 keer totaal gewijzigd.

28 Okt 2018, 18:39
forumlegende

Leeftijd: 38
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Die ref was dat kalf van op Brakel... met zijne grijns op zijn bakkes na affluiten...

En zo ist altijd iets zeker...

1 punt...

Te weinig...

28 Okt 2018, 18:44
Nationale Ploeg

De beste match van het seizoen gezien vandaag, als er 1 ploeg verdiende te winnen was het EA.
In de eerste helft enkele halve kansen voor ons en Van Gerven die 2 prima saves doet.
2de helft waren wij beter, waarom de ref geen rood trekt voor de keeper bij de 1-0 weet ik niet,
de keeper ontneemt Bounou een zuiver doelpunt en krijgt maar geel?
De 1-1 komt er na een vrije trap na een fout op Bounou, hoe dat dan een vrije trap kan zijn voor Oosterzonen is mij een raadsel?
Bij de 2-2 slecht verdedigd van De Koker, dat is toch met voorsprong de grootste krabber die er tussenloopt.
Wat hij op linksback stond te doen weet ik niet, is die Loman dan gehaald om de bank warm te houden?
Uitblinkers vandaag Mitu,Geenens,Bounou en Mbaye.
Die ref was vandaag net zoals de wedstrijd op Brakel zeer partijdig en kost ons vandaag 2 punten.
1 gewonnen match op 9 wedstrijden, en dan moeten nu de toppers uit de reeks als Deinze en Thes nog komen, we zijn een zekere degradant, zoals ik al voor het seizoen voorspelde.
Vorig weekend was het de keeper, dit weekend de ref en volgend weekend zal het wel iemand anders zijn.

28 Okt 2018, 19:12
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 80 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6