SK Deinze - EA - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 63 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 SK Deinze - EA 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 40
Bericht Re: SK Deinze - EA
We gaan van TDC toch gene heiligen maken zeker? Ik vond hem teveel angsthazenvoetbal spelen.

15 Nov 2018, 21:26
Vaste Waarde

witzwet schreef:
We gaan van TDC toch gene heiligen maken zeker? Ik vond hem teveel angsthazenvoetbal spelen.

Je speelt naar het materiaal van spelers dat je hebt, en soms in functie van de tegenstander.
Dat je tegen een sterk Deinze met 1 spits speelt lijkt mij logisch.
Maar dat je in die verdedigende opstelling dan toch nog 3 goals slikt op 30 minuten dat snap ik niet.
Als je al onze tegengoals dit seizoen na elkaar laat afspelen kan je makkelijk een aflevering kan dit vullen.
De wissels tegen Dender ging TDC serieus de mist in, maar een trainer die steeds voor de logische oplossing kiest bestaat niet.
13 transfers en we hebben de zwakste verdediging van de reeks.

15 Nov 2018, 22:42
forumlegende

Leeftijd: 37
Website: http://www.eendracht-aalst.be
witzwet schreef:

We zijn vorig seizoen begonnen met zeer aanvallend voetbal. Resultaat was dat we r altijd leer tegenkregen dan maakten. Door wat realistischer te voetballen werd er wel gewonnen en punten gehaald en werd een mooie klassering behaald.

Ik was ook niet altijd akkoord met zijn wissels. Maar ik vond hem zover je dat kan inschatten en afleiden een goede trainer. Geef alle blijk van een goeie people manager te zijn. Lag goed in de groep. Onze ploeg ging net beter spelen maar nu gaan ze uit het niets nen anderen zoeken als reden "we konden het risico om met tom verder te blijven werken niet nemen"

Hadden ze zoveel rommel ni binnengehaald. We zaten allicht niet eens in de miserie.

15 Nov 2018, 23:05
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 63 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5