SK Deinze - EA - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 53 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 SK Deinze - EA 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: SK Deinze - EA
El Corredor (Light) schreef:
https://vimeo.com/300797832 DA speaking

We zijn versterkt dus, wetende dat ze Van Gerven eigenlijk als 2e keeper hadden gehaald en met Devriendt wouden beginnen.

En geen draagvlak meer bij spelers, dan zou ik graag weten bij welke spelers?

De kern versterkt met 4 spelers, het zijn er 13 eigenlijk, maar soit.


Lange termijnvisie met TDC? Dat impliceert net dat je mindere momenten incalculeert en niét dat je bij de eerste tegenslag paniekvoetbal speelt.
Beter ware geweest de spelersgroep te laten weten dat je met TDC op lange termijn doorgaat en dat er bij de spelers koppekes gaan rollen indien ze geen betere resultaten gaan neerzetten.

Ik blijf er bij, met TDC had je eindelijk een 'normale' trainer in huis waar je lang mee door kon. Spelers komen en gaan, dus enige stabiliteit qua kern bestaat niet meer. Waarom dan niet eens andersom en uw trainer langer aan de club binden?


15 Nov 2018, 13:14
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: SK Deinze - EA
Davy schreef:
Hugo schreef:
De spelers straffen voor het wanbeleid van het bestuur is ook geen goed signaal mijn gedacht, die jongens doen wel hun uiterste best maar ja soms is dat niet genoeg kwestie van kwaliteit nietwaar.
Achter de ploeg blijven staan en eventueel je grieven kenbaar maken richting het bestuur op een spandoek of ....
De match van zondag is daarvoor te belangrijk om het behoud, allez dit is wel mijn persoonlijke mening hierover hé besteken. :EA:


ik ben niet zo overtuigd of je 'r de spelers mee straft. de spelers hebben al meermaals bewezen dat hoe meer volk er komt kijken hoe minder de prestaties op het veld zijn.
Maar ge moet het wel blijven opbrengen om naar daar te trekken om daar in alle gelatenheid voor de zoveelste maal met de achteruitgang van ons cluppie te worden geconfronteerd.

maar goed; als het nog een beetje tegenvalt (als je 't bestuur nog wat tijd geeft) kunnen we binnenkort naar de Avonturen van Staelens deel II komen kijken, zo vlak voor we naar 2e amateur tuimelen.
Och wa maakt het uit... als alle supporters wit zeggen, zeggen de excellenties van het bestuur zwart. ze doen maar... ik tel af tot ze weg zijn



Persoonlijk geloof ik niet dat Lorenzo Staelens hier ooit terugkomt het ging misschien over Stefaan Staelens ex-speler van Lokeren en ik denk trainer geweest van Dender en Wetteren.
Apropos, in welke krant stond dit vermeld?

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


15 Nov 2018, 13:36
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: SK Deinze - EA
iendrachter schreef:
In HLN en HNB stond dat van Lorenzo Staelens.


Ik heb geen krant en had eerlijk gezegd serieus mijn twijfels maar ja op den iendracht is alles mogelijk hebben ze hierover ook een RVB gehouden. :lol:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


15 Nov 2018, 13:53
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: SK Deinze - EA
Davy schreef:
Hugo schreef:
De spelers straffen voor het wanbeleid van het bestuur is ook geen goed signaal mijn gedacht, die jongens doen wel hun uiterste best maar ja soms is dat niet genoeg kwestie van kwaliteit nietwaar.
Achter de ploeg blijven staan en eventueel je grieven kenbaar maken richting het bestuur op een spandoek of ....
De match van zondag is daarvoor te belangrijk om het behoud, allez dit is wel mijn persoonlijke mening hierover hé besteken. :EA:


ik ben niet zo overtuigd of je 'r de spelers mee straft. de spelers hebben al meermaals bewezen dat hoe meer volk er komt kijken hoe minder de prestaties op het veld zijn.
Maar ge moet het wel blijven opbrengen om naar daar te trekken om daar in alle gelatenheid voor de zoveelste maal met de achteruitgang van ons cluppie te worden geconfronteerd.

maar goed; als het nog een beetje tegenvalt (als je 't bestuur nog wat tijd geeft) kunnen we binnenkort naar de Avonturen van Staelens deel II komen kijken, zo vlak voor we naar 2e amateur tuimelen.
Och wa maakt het uit... als alle supporters wit zeggen, zeggen de excellenties van het bestuur zwart. ze doen maar... ik tel af tot ze weg zijn


Dat doe ik al 2 jaar ;)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


15 Nov 2018, 17:53
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: SK Deinze - EA
https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/ ... acht-aalst

Zucht.


15 Nov 2018, 20:53
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31 Jan 2018, 19:51
Berichten: 140
Bericht Re: SK Deinze - EA
Als het in voetbalkrant staat, is het bijna zeker niet waar. Oef!


15 Nov 2018, 21:04
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: SK Deinze - EA
We gaan van TDC toch gene heiligen maken zeker? Ik vond hem teveel angsthazenvoetbal spelen.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


15 Nov 2018, 21:26
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: SK Deinze - EA
witzwet schreef:
We gaan van TDC toch gene heiligen maken zeker? Ik vond hem teveel angsthazenvoetbal spelen.


We zijn vorig seizoen begonnen met zeer aanvallend voetbal. Resultaat was dat we r altijd leer tegenkregen dan maakten. Door wat realistischer te voetballen werd er wel gewonnen en punten gehaald en werd een mooie klassering behaald.

Ik was ook niet altijd akkoord met zijn wissels. Maar ik vond hem zover je dat kan inschatten en afleiden een goede trainer. Geef alle blijk van een goeie people manager te zijn. Lag goed in de groep. Onze ploeg ging net beter spelen maar nu gaan ze uit het niets nen anderen zoeken als reden "we konden het risico om met tom verder te blijven werken niet nemen"

Hadden ze zoveel rommel ni binnengehaald. We zaten allicht niet eens in de miserie.


15 Nov 2018, 23:05
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 53 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst