RWDM - Eendracht Aalst - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 80 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 RWDM - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31 Jan 2018, 19:51
Berichten: 140
Bericht Re: RWDM - Eendracht Aalst
filip.dhose schreef:
Timoilsjt schreef:
Mbaye vedrom? Dat is goed nieuws!


Ja, maar zeer matig ingevallen, en constant op zoek naar persoonlijk succes.
Kan op gegeven moment balletje voorgeven naar ploegmaat die moederziel alleen voor goal staat, maar probeert nog zijn man uit te kappen om zelf te kunnen schieten. Gevolg: balverlies en kans weg.

En dat wordt hem goed ingepeperd door Hoevel na de match...


25 Nov 2018, 0:18
Junior

Lid geworden op: 26 Okt 2009, 18:11
Berichten: 258
Locatie: Ieper
Bericht Re: RWDM - Eendracht Aalst
Ik zie een heel vreemd klassement waar Eendracht op amper 3 punten staat van eindronde promotie, maar anderzijds ook slechts 4 punten voor op eindronde degradatie.

1 goede of 1 slechte reeks kan dus heel veel verschil maken

Knokke-Heist-Geel beschouw ik bovendien niet als zekere vogels voor de kat. Knokke staat dan wel laatste maar heeft een doelsaldo van slechts -3. Bij Heist is dat probleem groter


25 Nov 2018, 8:46
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: RWDM - Eendracht Aalst
Sportingcat schreef:
Ik zie een heel vreemd klassement waar Eendracht op amper 3 punten staat van eindronde promotie, maar anderzijds ook slechts 4 punten voor op eindronde degradatie.

1 goede of 1 slechte reeks kan dus heel veel verschil maken

Knokke-Heist-Geel beschouw ik bovendien niet als zekere vogels voor de kat. Knokke staat dan wel laatste maar heeft een doelsaldo van slechts -3. Bij Heist is dat probleem groter


Twee weken geleden zag ik ons dicht bij de barrageplaats eindigen, nu kunnen we kijken in de richting van plaats nr. 4! Zo gek is deze competitie!

Wat de match van gisteren nog eens betreft: wie nu nog durft beweren dat Lievens een miskoop is ...!
Hij heeft het inderdaad enkele weken moeilijk gehad, en de allerbeste technische voetballer zal hij wellicht nooit worden, maar positiespel, duelkracht, onverzettelijkheid, leepheid, sprongkracht, , ... Zijn dat geen mooie eigenschappen voor een verdediger?


25 Nov 2018, 10:02
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: RWDM - Eendracht Aalst
Drie gouden punten om uit die vervelende degradatie zone weg te geraken en als je dit nog kan doen op het veld van RWDM niet de minste ploeg van de reeks chapeau. (y)
Wat Mbaye betreft die mankeert duidelijk matchritme, balletje niet afleggen enz.. en daardoor een mooie kans verkwanselen ja dat zie je vaak bij spitsen die hongerig zijn om zelf te kunnen scoren, we nemen het hem niet kwalijk want hij zal nog genoeg zijn diensten kunnen bewijzen.
Een nieuwe trainer maar hou Carl als T2 a.u.b. op deze functie kan hij den Iendracht nog vele jaren diensten bewijzen, als hoofdcoach kan je liedje hier rap uitgezongen zijn.
In ieder geval nen dikke proficiat aan de spelers en technische staf. :worship: :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


25 Nov 2018, 10:20
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: RWDM - Eendracht Aalst
Heel mooi dat Carl 6 op 6 pakt, maar ik zou toch ook opteren voor standvastigheid en hem weer t2 maken. Als t1 kan je liedje snel over zijn, als t2 en link naar de jeigd (doet dacht ik toch ook die functie) hoop ik dat hij hier een constante kan zijn op de lange termijn.

Er wordt hier gepraat over het verknoeien van een goeie kans door Mbaye door niet af te spelen. Maar Dekuyper verknoeide toch ook een serieuze kans. Die rebound na bal op de paal Mbaye moest altijd binnen. Geen idee waarom hij daar niet direct op doel knalt.


25 Nov 2018, 10:32
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: RWDM - Eendracht Aalst
filip.dhose schreef:
Sportingcat schreef:
Ik zie een heel vreemd klassement waar Eendracht op amper 3 punten staat van eindronde promotie, maar anderzijds ook slechts 4 punten voor op eindronde degradatie.

1 goede of 1 slechte reeks kan dus heel veel verschil maken

Knokke-Heist-Geel beschouw ik bovendien niet als zekere vogels voor de kat. Knokke staat dan wel laatste maar heeft een doelsaldo van slechts -3. Bij Heist is dat probleem groter


Twee weken geleden zag ik ons dicht bij de barrageplaats eindigen, nu kunnen we kijken in de richting van plaats nr. 4! Zo gek is deze competitie!

Wat de match van gisteren nog eens betreft: wie nu nog durft beweren dat Lievens een miskoop is ...!
Hij heeft het inderdaad enkele weken moeilijk gehad, en de allerbeste technische voetballer zal hij wellicht nooit worden, maar positiespel, duelkracht, onverzettelijkheid, leepheid, sprongkracht, , ... Zijn dat geen mooie eigenschappen voor een verdediger?


Enkele weken zeg je we zijn bijna halfweg, ik ben zoals iedereen blij dat ze als ploeg de laatste weken enorme stappen vooruit gezet hebben maar nu ook niet beginnen overdrijven hé.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


25 Nov 2018, 10:33
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: RWDM - Eendracht Aalst
Slimme match gespeeld gisteren. Deze trainer ziet hoe hij de tegenstander pijn kan doen en durft zijn ploeg daar aan aanpassen. Knappe wissel trouwens om MBaye erin te brengen, al mist hij nog scherpte. De vorige trainer had Klaas vervangen door een defensieve speler. Hoe komt het toch dat spelers als Mitu en Sterckx plots blaken van zelfvertrouwen en dat Gianni niet meer loopt te mekkeren tijdens de match?


25 Nov 2018, 10:36
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: RWDM - Eendracht Aalst
Jean schreef:
Slimme match gespeeld gisteren. Deze trainer ziet hoe hij de tegenstander pijn kan doen en durft zijn ploeg daar aan aanpassen. Knappe wissel trouwens om MBaye erin te brengen, al mist hij nog scherpte. De vorige trainer had Klaas vervangen door een defensieve speler. Hoe komt het toch dat spelers als Mitu en Sterckx plots blaken van zelfvertrouwen en dat Gianni niet meer loopt te mekkeren tijdens de match?


Misschien hebben ze hun premie voor de beker wedstrijd gekregen :D

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


25 Nov 2018, 10:41
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: RWDM - Eendracht Aalst
Hugo schreef:
filip.dhose schreef:
Sportingcat schreef:
Ik zie een heel vreemd klassement waar Eendracht op amper 3 punten staat van eindronde promotie, maar anderzijds ook slechts 4 punten voor op eindronde degradatie.

1 goede of 1 slechte reeks kan dus heel veel verschil maken

Knokke-Heist-Geel beschouw ik bovendien niet als zekere vogels voor de kat. Knokke staat dan wel laatste maar heeft een doelsaldo van slechts -3. Bij Heist is dat probleem groter


Twee weken geleden zag ik ons dicht bij de barrageplaats eindigen, nu kunnen we kijken in de richting van plaats nr. 4! Zo gek is deze competitie!

Wat de match van gisteren nog eens betreft: wie nu nog durft beweren dat Lievens een miskoop is ...!
Hij heeft het inderdaad enkele weken moeilijk gehad, en de allerbeste technische voetballer zal hij wellicht nooit worden, maar positiespel, duelkracht, onverzettelijkheid, leepheid, sprongkracht, , ... Zijn dat geen mooie eigenschappen voor een verdediger?


Enkele weken zeg je we zijn bijna halfweg, ik ben zoals iedereen blij dat ze als ploeg de laatste weken enorme stappen vooruit gezet hebben maar nu ook niet beginnen overdrijven hé.


De eerste 4 matchen heeft Matthias niet gespeeld. Jan Mertens stond toen in de basis.


25 Nov 2018, 11:04
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: RWDM - Eendracht Aalst
Nog iets: Willem Loman heeft gisteren zijn debuut gemaakt in het eerste elftal. Hij heeft 1 minuut gespeeld. :lol:
Nu is dit vanzelfsprekend een onbenullig feit, maar wie weet groeit Willem de komende jaren uit tot een sterkhouder, of gaat hij ooit wel voor Napoli of Huddersfield spelen :D , en dan zullen we ons herinneren dat hij op 24/11/2018 op het veld van RWDM zijn eerste speelminuut gehad heeft.


25 Nov 2018, 11:16
Knaap

Lid geworden op: 22 Okt 2017, 20:38
Berichten: 95
Bericht Re: RWDM - Eendracht Aalst
filip.dhose schreef:
Sportingcat schreef:
Ik zie een heel vreemd klassement waar Eendracht op amper 3 punten staat van eindronde promotie, maar anderzijds ook slechts 4 punten voor op eindronde degradatie.

1 goede of 1 slechte reeks kan dus heel veel verschil maken

Knokke-Heist-Geel beschouw ik bovendien niet als zekere vogels voor de kat. Knokke staat dan wel laatste maar heeft een doelsaldo van slechts -3. Bij Heist is dat probleem groter


Twee weken geleden zag ik ons dicht bij de barrageplaats eindigen, nu kunnen we kijken in de richting van plaats nr. 4! Zo gek is deze competitie!

Wat de match van gisteren nog eens betreft: wie nu nog durft beweren dat Lievens een miskoop is ...!
Hij heeft het inderdaad enkele weken moeilijk gehad, en de allerbeste technische voetballer zal hij wellicht nooit worden, maar positiespel, duelkracht, onverzettelijkheid, leepheid, sprongkracht, , ... Zijn dat geen mooie eigenschappen voor een verdediger?


En dan tel je soms onbewust toch die gemiste puntjes door de onbenutte strafschoppen in de openingswedstrijden er bij. Of de gestolen punten tegen Lierse. En ja, dan wordt onze rangschikking eigenlijk nog gekker, want eigenlijk hebben we nog maar enkele wedstrijden goed voetbal gebracht.

Maar achja, dat is voetbal. Wat nu telt is dat het gisteren een wedstrijd was zoals je er elke week wil. Veel supporters, leuke sfeer, aangename pot. En dan nog met een driepunter huiswaarts trekken. Meer kan ne mens toch niet vragen? :EA:


25 Nov 2018, 11:37
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: RWDM - Eendracht Aalst
Over Mbaye zijn voetbalkwaliteiten valt niet te discussiëren, maar gisteren heb ik me mateloos geërgerd aan zijn mentaliteit! Te zeer met eigen succes begaan en (bewust?) oogkleppen op eens voor het doel.
In minstens twee gevallen kan hij het balletje panklaar leggen (De Neve en Dekuyper), twee keer wil hij het alleen doen. Als hij deze ingesteldheid nog een paar weken aanhoudt garandeer ik dat hij zichzelf zowel binnen de spelersgroep als bij de supporters in een moeilijke situatie gaat manoeuvreren, tenzij hij er elke week twee inlegt vaneigens. Het viel mij trouwens op dat hij tijdens en na de wedstrijd al de mantel werd uitgeveegd door sommigen.


Voor de rest, het kon evengoed 5-5 geweest zijn, al is het wel een verdiende overwinning in een match die geen verliezer verdiende. Topsfeer én met een 'vintage' Bomber als toemaatje. Meer moet da ni zijn!


25 Nov 2018, 13:04
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: RWDM - Eendracht Aalst
iendrachter schreef:
Bounou gaan we wel enkele weken kwijt zijn, rode kaart vorige week en gisteren zijn 3de gele kaart als ik niet mis ben.
Zonder hem verlies je toch serieus wat creativiteit.
Voor de flank moeten ze toch met nieuwjaar nog versterking zoeken, als Mitu of Bounou uitvallen hebben we nog steeds niemand.
Lievens was goed gisteren, als het puur verdedigen en ballen wegkoppen is dat kan hij maar voetballend niet.
Over de top 4 praten is niet nodig, alles staat dicht bij elkaar en
niet zakken is een realistische doelstelling met deze ploeg.
Het geld dat je aan een nieuwe T1 moet verspillen zou ik houden voor versterking met nieuwjaar en contracten van Mitu,Bounou en Mbaye moeten verlengd worden, maar blijkbaar wil Mbaye niet bijtekenen, spijtig....
Als Carl dat zelf wil natuurlijk, maar hij is idd al TVJO ook.

Einde contract op het einde van dit seizoen:
Van Hoevelen, Mitu, Heymans, De Rock, Bounou, Mbaye, De Coninck, De Koker, Verstraeten, Loman, Muzembo en Kibassa.
Muzembo en Kibassa mogen beschikken: ik denk zelfs dat het voor iedereen beter zou zijn, dat ze met de winterstop uitgeleend worden.
Van Hoevelen is 35. Kan/wil hij er nog een jaartje bijdoen? Omwille van zijn ervaring (spelen of niet) zou ik hem nog een jaar verlengen. Maar wil hij dat wel indien er hem geen speelgarantie geboden wordt?
Verstraeten: komt dit nog goed met hem? Waarom duurt zijn herstel zo lang? Daar waar je vorig seizoen zou gezegd hebben "we kunnen die enkel houden mits een contractaanpassing à la hausse", moet je hem nu bijna de boodschap meegeven dat hij mag blijven, maar aan verminderde voorwaarden. Alles zal afhangen van het feit of hij zich in de tweede helft van de competitie in de ploeg kan vechten.
Mbaye: hopelijk wordt hij geen tweede geval Bangoura. Zo hongerig om profvoetballer in 1A/1B te worden dat ze het ploegbelang uit het oog verliezen, en voor persoonlijk succes gaan. Moest ik zijn manager, zijn raadsman of zijn vader zijn, ik zou hem aanraden om zeker nog een jaar bij te tekenen. Pas wanneer je in Amateur 1 een uitblinker wordt - en niet een paar matchen maar over een langere periode - mag je met recht en reden hogere ambities koesteren.
Alle anderen mogen wat mij betreft zeker blijven. Ik blijf erbij dat een ploeg bijeen houden soms/vaak de beste transfer is (groepsgeest/automatismen).


25 Nov 2018, 13:27
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: RWDM - Eendracht Aalst
die reporter gisteren"racistische spreekkoren tegen eigen speler,makukula" :crazy: .en nog "die van aalst zullen straks wel moe zijn en dan komt het wel in orde".dikke nek.tegen zijn kl.ten :fuck:


25 Nov 2018, 13:50
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: RWDM - Eendracht Aalst
waly 2 schreef:
die reporter gisteren"racistische spreekkoren tegen eigen speler,makukula" :crazy: .en nog "die van aalst zullen straks wel moe zijn en dan komt het wel in orde".dikke nek.tegen zijn kl.ten :fuck:


In Franstalig België hebben ze rare ideeën over journalistieke neutraliteit! :crazy:


25 Nov 2018, 14:25
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 80 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst