FC Luik - Eendracht Aalst - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 62 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 FC Luik - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: FC Luik - Eendracht Aalst
Is het daar overdekt in Luik?

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


09 Dec 2018, 11:13
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 18:16
Berichten: 280
Bericht Re: FC Luik - Eendracht Aalst
witzwet schreef:
Is het daar overdekt in Luik?


Ik vrees van niet... (n)


09 Dec 2018, 11:46
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: FC Luik - Eendracht Aalst
Ni overdekt. In een hoekske van t plein langs de kant zoals in 4de provinciale. Zo worden we verwelkomd bij Luik...

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


09 Dec 2018, 12:16
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: FC Luik - Eendracht Aalst
Timoilsjt schreef:
Ni overdekt. In een hoekske van t plein langs de kant zoals in 4de provinciale. Zo worden we verwelkomd bij Luik...



Voor de return Luik in vak I duwen, aan 17euro pp, zonder eetgelegenheid maar met een gezellige combiregeling uiteraard. Misschien een voorstel voor een volgende vergadering met het bestuur.


09 Dec 2018, 12:34
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: FC Luik - Eendracht Aalst
1-0 bij de rust.

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


09 Dec 2018, 16:56
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: FC Luik - Eendracht Aalst
2-0 na bijna een uur spelen na een blunder van Lievens... Tzal nu wel gespeeld zijn zeker?

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


09 Dec 2018, 17:14
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: FC Luik - Eendracht Aalst
ze zijn weer sterk bezig. :hmm:


09 Dec 2018, 17:15
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: FC Luik - Eendracht Aalst
Mister Lalou gaat weer in de fout. Dat maakt het er voor de rest niet makkelijker op.
Deze moesten we winnen, net als de twee volgende. Het zal me benieuwen. We waren nu net beter gaan voetballen, maar de resultaten moeten wel volgen.


09 Dec 2018, 18:27
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: FC Luik - Eendracht Aalst
iendrachter schreef:
Met De Rock en Dekuyper op de bank dus met 1 spits starten in een match die je moet winnen,
wie schrik heeft krijgt slaag Van Borm, ik dacht dat hij dat al zou weten na het prachtige seizoensbegin van Knokke....
Maar nen trainer kan van ezels zoals Lievens en De Neve geen koerspaarden maken natuurlijk.
Er zal iets anders nodig zijn met nieuwjaar dan enkel een linkse flank willen we niet zakken.


beter geen transfers doen , want ze maken het alleen maar slechter .
heel die kern is nu al mismeesterd en onze top scout de flippo heeft er geen verstand van.
als je dan de uitleg hoort van svdb op die supporters vergadering over de kern en flippo weet je genoeg.
sterckx, annys ,lievens allemaal miskopen die na dit seizoen nog een jaar vastliggen, tzijn juist op die posities waar het probleem ligt ,zie ik ze niet weer 3 toppers :lol: kopen.
en dan nog gezwegen dat onze kern geen linksbuiten heeft.
als je dan het artikel leest in hln van sven ,dat na nieuwjaar onze beste transfers wel eens verstraeten, mertens ,de koker en annys kunnen zijn, de koker,mertens,annys jongens toch ,dan maak ik mij weinig illusies.
mijn respect voor svdb is serieus gezakt ze .


09 Dec 2018, 19:14
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: FC Luik - Eendracht Aalst
Weer een blunder van ons rastalent vanachter? Die jongen speelt duidelijk een beetje boven zijn niveau. Maar eer ze da hier ooit gaan door hebben zal het rijkelijk te laat zijn. Ze konden het "risico" niet lopen met tdc verder te doen... wel, ze hebben nu hunnen nieuwe messias.

De sportieve cel bij ons is werkelijk een lachtertje.

3-1 op het veld van een ploeg die normaal gezien amper iets gereed krijgt. Mooi...


09 Dec 2018, 20:25
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: FC Luik - Eendracht Aalst
Davy schreef:
Weer een blunder van ons rastalent vanachter? Die jongen speelt duidelijk een beetje boven zijn niveau. Maar eer ze da hier ooit gaan door hebben zal het rijkelijk te laat zijn. Ze konden het "risico" niet lopen met tdc verder te doen... wel, ze hebben nu hunnen nieuwe messias.

De sportieve cel bij ons is werkelijk een lachtertje.

3-1 op het veld van een ploeg die normaal gezien amper iets gereed krijgt. Mooi...


ik ben eens benieuwd wat onze voorzitter met zijn sportieve cel zal doen na 17 op 45.
Patrick vdp lag sneller buiten.


09 Dec 2018, 20:40
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: FC Luik - Eendracht Aalst
iendrachter schreef:
witteken schreef:
iendrachter schreef:
Met De Rock en Dekuyper op de bank dus met 1 spits starten in een match die je moet winnen,
wie schrik heeft krijgt slaag Van Borm, ik dacht dat hij dat al zou weten na het prachtige seizoensbegin van Knokke....
Maar nen trainer kan van ezels zoals Lievens en De Neve geen koerspaarden maken natuurlijk.
Er zal iets anders nodig zijn met nieuwjaar dan enkel een linkse flank willen we niet zakken.


beter geen transfers doen , want ze maken het alleen maar slechter .
heel die kern is nu al mismeesterd en onze top scout de flippo heeft er geen verstand van.
als je dan de uitleg hoort van svdb op die supporters vergadering over de kern en flippo weet je genoeg.
sterckx, annys ,lievens allemaal miskopen die na dit seizoen nog een jaar vastliggen, tzijn juist op die posities waar het probleem ligt ,zie ik ze niet weer 3 toppers :lol: kopen.
en dan nog gezwegen dat onze kern geen linksbuiten heeft.
als je dan het artikel leest in hln van sven ,dat na nieuwjaar onze beste transfers wel eens verstraeten, mertens ,de koker en annys kunnen zijn, de koker,mertens,annys jongens toch ,dan maak ik mij weinig illusies.
mijn respect voor svdb is serieus gezakt ze .


Als Verstraeten terug fit geraakt is dat idd een versterking, maar dat zeggen we al maanden.
Annys is constant geblesseerd en De Koker geen basismateriaal.
Mertens is ook nog enkele maanden out dus tegen als die allemaal fit zijn is het seizoen gedaan.
Van Borm lijkt mij ook niet de trainer voor tegen de degradatie te spelen, dan was BVR een betere keuze geweest denk ik.
Wat we volgens mij vooral ontbraken was niet een nieuwe trainer, maar betere verdedigers en 1 of 2 creatieve spelers als een Bounou voor op de flanken of achter de spitsen.
Nu hebben we enkel Mitu en Bounou, en als die is geblesseerd zijn of een mindere dag hebben is er werkelijk niemand die hun kan vervangen.
En dan heb je 3 spitsen die het individueel ook niet echt kunnen forceren.
Kijk eens naar onze bank vandaag, geen enkele flankspeler.
Volgend weekend tegen Heist dat laatste staat, dan weet je hoe laat het is, we zijn ginder ook gaan verliezen toen ze nog niet gewonnen hadden....


ze hebben hun geld al uitgegeven aan dekuyper, sterckx, annys en lievens ,al de rest is gratis :) .
een linkse centrale verdediger , een 6 en 10 en een spits die op links kan spelen, op die posities moesten we ons versterken.
het moest en ging erop zijn ,die 4 hebben die posities ingevuld, met alle gevolgen vandien.
dat al die gratis spelers niet meekunnen ,daar wil ik het nog niet over hebben , maar dat ze niets beter hebben kunnen vinden voor die 4 is gewoon een schande.
we mogen ons nog redden dit seizoen, voor volgend seizoen ziet het er niet beter uit ,omdat ze nog een contact hebben voor 1 jaar en we er niet gaan vanaf geraken .


09 Dec 2018, 21:10
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: FC Luik - Eendracht Aalst
Bilan na half seizoen:
* negatief: we zitten niet in de top-4, we zitten er zelfs 7 punten van;
* positief :lol: : we staan niet op een barrage- of degradatieplaats, we staan er 1 punt boven.

Ik denk inderdaad dat we tijdens de winterstop misschien beter een aantal spelers uitlenen, en 2 à 3 gerichte versterkingen aantrekken, die er van deze keer boenk op moeten zijn (dus geen beloftevolle jongeren).

Zal Mbaye opnieuw naar zijn beste niveau toegroeien? We weten het niet.
Zal Verstraeten binnenkort inzetbaar zijn? We weten het niet.
De linkerflank is magertjes bezet. Is die kleine Ndefe, die al een tijdje op proef meedraait (of intussen ook alweer niet meer?), een versterking?


09 Dec 2018, 21:46
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: FC Luik - Eendracht Aalst
filip.dhose schreef:
Bilan na half seizoen:
* negatief: we zitten niet in de top-4, we zitten er zelfs 7 punten van;
* positief :lol: : we staan niet op een barrage- of degradatieplaats, we staan er 1 punt boven.

Ik denk inderdaad dat we tijdens de winterstop misschien beter een aantal spelers uitlenen, en 2 à 3 gerichte versterkingen aantrekken, die er van deze keer boenk op moeten zijn (dus geen beloftevolle jongeren).

Zal Mbaye opnieuw naar zijn beste niveau toegroeien? We weten het niet.
Zal Verstraeten binnenkort inzetbaar zijn? We weten het niet.
De linkerflank is magertjes bezet. Is die kleine Ndefe, die al een tijdje op proef meedraait (of intussen ook alweer niet meer?), een versterking?


Bilan na een half seizoen?
We oogsten momenteel wat de sportieve cel het afgelopen jaar heeft gezaaid.
Onevenwichtige kern, hoeveel centrale spelers zijn er aangetrokken en hoeveel onder hen zijn een meerwaarde?
Het antwoord is Van Gerven! Is dat niet erg? koud aan het seizoen begonnen na een voorbereiding die je amper een voorbereiding kan noemen, doorspekt met testers zonder enige bijdrage. Geld opgesoepeerd aan spelers die nul meerwaarde brengen of meer gekwetst zijn dan fit. We kunnen nog altijd geen 3 passen na mekaar geven, laat staan het spel naar ons toe trekken. Dat kunnen we zelfs niet tegen ploegen die een of twee reeksen lager spelen. Met Lievens hebben ze enen teruggehaald die moest en zou spelen. Het bestuur is er zot van, zijn doorzicht... enfin ze vinden dat daar ne slimme speler. Ik zal even de trainer van Londerzeel citeren langs de zijlijn "ge weet dat het een konijn is". Tdc moest en zou vliegen, want het was allemaal zijn fout. In een zeer belangrijke match moet er plots nen externen trainer uit het niets ons ploeg gaan zetten en coachen....t is precies goe uitgedraaid. Alweer gegokt en alweer verloren. Vandaag is de kas allicht meer dan leeg. Dus als ze al met versterking zullen afkomen zal het de vraag zijn of het gene zal zworden met drie armen en maar één been. Het zullen er alleszins wel weer zijn waar andere ploegen hunne neus voor ophalen. Dat, beste vriend, dat is de balans na een half seizoen. En op deze kruissnelheid richting degradatieplaats zal die viering van 100 jaar E.A. een ware apotheose worden.


09 Dec 2018, 22:16
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: FC Luik - Eendracht Aalst
filip.dhose schreef:
Bilan na half seizoen:
* negatief: we zitten niet in de top-4, we zitten er zelfs 7 punten van;
* positief :lol: : we staan niet op een barrage- of degradatieplaats, we staan er 1 punt boven.

Ik denk inderdaad dat we tijdens de winterstop misschien beter een aantal spelers uitlenen, en 2 à 3 gerichte versterkingen aantrekken, die er van deze keer boenk op moeten zijn (dus geen beloftevolle jongeren).

Zal Mbaye opnieuw naar zijn beste niveau toegroeien? We weten het niet.
Zal Verstraeten binnenkort inzetbaar zijn? We weten het niet.
De linkerflank is magertjes bezet. Is die kleine Ndefe, die al een tijdje op proef meedraait (of intussen ook alweer niet meer?), een versterking?


Bilan na een half seizoen
* Mitu, Bounou en Mbaye kunnen iets forceren, maar dat zijn dan ook de enigen
* De Rock, een spits die vlot scoort, is op de flank en nu zelfs op de bank gezet waardoor je die troef ook kwijt bent
* Uw middenveld is heel onevenwichtig opgebouwd
* Uw verdediging kan gewoon NIET voetballen, als je ook maar iets wil bereiken moet je daar schoon schip maken. Met excuses als 'ja, maar hij weert zich wel' koop je helemaal niets. Ik sprak kort met Galucci onlangs en zijn analyse was er boenk op: 'uw backs geven geen impulsen naar uw flanken toe en zijn ook nog eens kwetsbaar in de rug'. Als je dan ook Lievens nog centraal hebt, dan weet je als tegenstander dat er altijd wel eens een cadeautje volgt. Dat was in Luik niet anders.


10 Dec 2018, 13:18
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 62 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst