FC Luik - Eendracht Aalst - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 74 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 FC Luik - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Freak

Bericht Re: FC Luik - Eendracht Aalst
René Sterckx valt uit

Yves Van Borm selecteerde 18 namen. Matthias Lievens keert terug uit schorsing. Mehdi Bounou en Maxime Annys konden terug aansluiten met de groep. René Sterckx viel uit met een kuitblessure. Jordy De Koker, Jan Mertens, Jordy Verstraeten en Nehemie Muzembo zijn nog onbeschikbaar.

08 Dec 2018, 14:37
Nationale Ploeg

DT schreef:
iendrachter schreef:
wevege schreef:
Mertens mogen ze met de wintermercato laten vertrekken.
Zien of Verstraeten fit raakt en wat die nog kan na zijn landurige blessure, anders een degelijke vervanger aantrekken (groot, snel, kunnen voetballen).

Zal alleen iemand gezocht worden voor de linkerflank, mss Ndefe? Of traint die niet meer mee?
Mertens moesten ze 1 jaar verlengen en geen 2, was vorig seizoen ook al veel geblesseerd maar ik vind hem persoonlijk wel beter dan Lievens, al is het ook te weinig voor de basis als je de top 5 ambieert.
Van Hoevelen en Heymans zou ik zeker niet verlengen, Steve Colpaert van Antwerp zou een goed alternatief zijn voor centraal achterin, iemand die kan uitvoetballen en kan ook op de flank spelen.
Is ook te zien wat ze met Verstraeten van plan zijn, is nu bijna een jaar geblesseerd en einde contract.

Colpaert? Al eens opgezocht wanneer die zijn laatste match heeft gespeeld?

Speelt toch mee met de beloften van Antwerp?
Als die een voorbereiding kan meemaken van in het begin zie ik het probleem niet.

08 Dec 2018, 18:04
Ancien

Leeftijd: 40
iendrachter schreef:
DT schreef:
iendrachter schreef:

Zal alleen iemand gezocht worden voor de linkerflank, mss Ndefe? Of traint die niet meer mee?
Mertens moesten ze 1 jaar verlengen en geen 2, was vorig seizoen ook al veel geblesseerd maar ik vind hem persoonlijk wel beter dan Lievens, al is het ook te weinig voor de basis als je de top 5 ambieert.
Van Hoevelen en Heymans zou ik zeker niet verlengen, Steve Colpaert van Antwerp zou een goed alternatief zijn voor centraal achterin, iemand die kan uitvoetballen en kan ook op de flank spelen.
Is ook te zien wat ze met Verstraeten van plan zijn, is nu bijna een jaar geblesseerd en einde contract.

Colpaert? Al eens opgezocht wanneer die zijn laatste match heeft gespeeld?

Speelt toch mee met de beloften van Antwerp?
Als die een voorbereiding kan meemaken van in het begin zie ik het probleem niet.

Speelde in de terugronde van het seizoen 2016-2017 nauwelijks nog mee in 1B en was op het einde van dat seizoen niet meer gewenst: het ontbrak hem toen al aan snelheid en er werd door waarnemers toen al aangegeven dat zowel het hoofd als zijn lichaam op was, ondanks zijn op dat moment nog redelijke leeftijd. We zijn nu 1,5 jaar verder dus veel zal het er allemaal toch niet meer op verbeterd zijn, kan ik me inbeelden. Als er vraagtekens worden geplaatst bij een Van Hoevelen of een Lievens maar de komst van een Colpaert zou worden toegejuicht, dan begrijp ik dat toch niet helemaal... Je ziet bijvoorbeeld aan een Annys - die toch tot een jaar geleden alles speelde - hoe moeilijk het is om topfit te geraken, dan zou ik dat risico toch niet nemen met iemand die 1,5 jaar geleden zijn laatste match met inzet speelde... Laat ons misschien eerst ook nog wat spelers lozen eerst, alvorens nog wat extra tribunezitters aan te trekken...

09 Dec 2018, 0:42
Ancien

Leeftijd: 41
Is het daar overdekt in Luik?

09 Dec 2018, 11:13
Reserve

witzwet schreef:
Is het daar overdekt in Luik?

Ik vrees van niet... (n)

09 Dec 2018, 11:46
Nationale Ploeg

Ni overdekt. In een hoekske van t plein langs de kant zoals in 4de provinciale. Zo worden we verwelkomd bij Luik...

09 Dec 2018, 12:16
Scholier

Timoilsjt schreef:
Ni overdekt. In een hoekske van t plein langs de kant zoals in 4de provinciale. Zo worden we verwelkomd bij Luik...

Voor de return Luik in vak I duwen, aan 17euro pp, zonder eetgelegenheid maar met een gezellige combiregeling uiteraard. Misschien een voorstel voor een volgende vergadering met het bestuur.

09 Dec 2018, 12:34
Nationale Ploeg

Lijnrechter is Bilal Ben Acha die de carnavalsmatch tegen Bornem liet affluiten wegens racisme.
Scheidsrechter is Valentin Liégeois....
Het zal het er niet makkelijker op maken vrees ik.
Je moet ginder eigenlijk gaan winnen, hopelijk een offensieve opstelling van onze nieuwe coach.

09 Dec 2018, 14:06
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 31
1-0 bij de rust.

09 Dec 2018, 16:56
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 31
2-0 na bijna een uur spelen na een blunder van Lievens... Tzal nu wel gespeeld zijn zeker?

09 Dec 2018, 17:14
Freak

ze zijn weer sterk bezig. :hmm:

09 Dec 2018, 17:15
Nationale Ploeg

3-0 na 60 minuten tegen 1 van de zwakste ploegen van de reeks.
Nu volgende week nog verliezen tegen Heist en we staan op onze plaats.
Tis allemaal TDC zijn fout :lol:

09 Dec 2018, 17:28
Nationale Ploeg

Met De Rock en Dekuyper op de bank dus met 1 spits starten in een match die je moet winnen,
wie schrik heeft krijgt slaag Van Borm, ik dacht dat hij dat al zou weten na het prachtige seizoensbegin van Knokke....
Maar nen trainer kan van ezels zoals Lievens en De Neve geen koerspaarden maken natuurlijk.
Er zal iets anders nodig zijn met nieuwjaar dan enkel een linkse flank willen we niet zakken.

09 Dec 2018, 17:56
Scholier

Mister Lalou gaat weer in de fout. Dat maakt het er voor de rest niet makkelijker op.
Deze moesten we winnen, net als de twee volgende. Het zal me benieuwen. We waren nu net beter gaan voetballen, maar de resultaten moeten wel volgen.

09 Dec 2018, 18:27
Vaste Waarde

Leeftijd: 44
iendrachter schreef:
Met De Rock en Dekuyper op de bank dus met 1 spits starten in een match die je moet winnen,
wie schrik heeft krijgt slaag Van Borm, ik dacht dat hij dat al zou weten na het prachtige seizoensbegin van Knokke....
Maar nen trainer kan van ezels zoals Lievens en De Neve geen koerspaarden maken natuurlijk.
Er zal iets anders nodig zijn met nieuwjaar dan enkel een linkse flank willen we niet zakken.

beter geen transfers doen , want ze maken het alleen maar slechter .
heel die kern is nu al mismeesterd en onze top scout de flippo heeft er geen verstand van.
als je dan de uitleg hoort van svdb op die supporters vergadering over de kern en flippo weet je genoeg.
sterckx, annys ,lievens allemaal miskopen die na dit seizoen nog een jaar vastliggen, tzijn juist op die posities waar het probleem ligt ,zie ik ze niet weer 3 toppers :lol: kopen.
en dan nog gezwegen dat onze kern geen linksbuiten heeft.
als je dan het artikel leest in hln van sven ,dat na nieuwjaar onze beste transfers wel eens verstraeten, mertens ,de koker en annys kunnen zijn, de koker,mertens,annys jongens toch ,dan maak ik mij weinig illusies.
mijn respect voor svdb is serieus gezakt ze .

09 Dec 2018, 19:14
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 74 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5