Eendracht Aalst - KSK Heist - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 63 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 Eendracht Aalst - KSK Heist 
Auteur Bericht
Online
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
Verschrikkelijk slechte eerste helft. Tweede helft iets beter, maar dan nog. Als je 0 op 6 pakt tegen Heist, weet ik niet tegen wie je dan wel uw punten gaat halen. Wat mij betreft mogen er met nieuwjaar een serieus aantal vervangen worden. Maar k vrees dat het niks zal worden, want niemand wil onze rommel overnemen.


16 Dec 2018, 20:49
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
De invalbeurten van Ponnet en De Coninck waren bemoedigend. De Conick die heeft overigens op 1 wedstrijd op linksback toen hij er stond meer laten zien dan die Heymans. :D

Wat Lievens en De Neve betreft, tja die kunnen niet voetballen, ik herhaal: die kunnen niet voetballen.

Als je iemand als Lievens moet terughalen dan heb je in mijn ogen er geen kut verstand van.

Je transfers die meevallen, zijn een lastminute (Bounou) en Van Gerven, die je notabene als 2e doelman hebt gehaald. :lol: Zegt veel over de knowhow van onze club.

en wat mij nog het meest verontrust, is de gelatenheid die over de supporters is neergedaald... :wow: :wow:

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


16 Dec 2018, 21:04
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
Proficiat. Het was niveau van de bovenste plank :hmm: .
Draait er zich ene om op de K (was al jaren geleden dat hij was geweest) en vraagt: 'Jawadde, is da hier elke veertien dagen azo?' Ikke: 'Euhh, joot menne jongen, beiter as teis werret ni.'

Toch nog eens mijn oprechte dank uitspreken aan bestuur en scouting voor hun vakkundig ingrijpen en al zéker voor de broodnodige trainerswissel. Sterk! Dankzij jullie werd elke potentiële crisis de kop ingedrukt en staan supporters en sponsors elkaar te verdringen aan de Bredestraat (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y)


16 Dec 2018, 23:31
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
die fout op mbaye lijkt mij toch penalty?


17 Dec 2018, 10:34
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
waly 2 schreef:
die fout op mbaye lijkt mij toch penalty?

Inderdaad: zuivere penalty, zijn steunbeen wordt onderuit gemaaid. Maar Mbaye heeft zijn reputatie van fopduiker tegen zich. Wanneer er een lichte fout op hem gemaakt wordt, laat hij zich vaak theatraal vallen.
Dat gebeurt regelmatig in een match, en als er dan op het einde van de match eens een echte fout op hem gemaakt wordt, dan zie je de ref zo denken: "Daar gaat hij weer!"


17 Dec 2018, 10:59
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
waly 2 schreef:
die fout op mbaye lijkt mij toch penalty?


Vind ik ook. Alleen hebben we de pech dat de ref op hetzelfde niveau acteerde dan ons ploeg.


17 Dec 2018, 11:00
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
ik weet niet hoe we dit nog gaan kunnen rechttrekken .
en had onze voorzitter er nog in gelooft lag onze sportieve cel gisteren om kwart na 5 al buiten.
boeken toe. :x


17 Dec 2018, 13:58
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
Lichtpunten :
Ponnet was goed ingevallen. Probeerde zoveel als mogelijk in 1 tijd te voetballen en had inzet/goesting.
Yilke ook goed ingevallen
Bounou de enige met een flits/actie in de benen.
Mbaye was wat minder maar de goal zie ik er niet veel hem nadoen.
Van Gerven was top, alleen jammer van die fout op het einde
Safir kunnen drinken
En de rest. Tja...


Minpunten:
In onze verdediging kan er werkelijk niemand voetballen. Op zich geen drama maar dan verwacht je wel dat het een schitterende verdediger is met snelheid en dat is helaas ook niet het geval.
Een aantal supporters ook horen zeggen : "Zoals Heymans hadden ze er meer moeten gehaald hebben."
Mis ik iets? Heb daarvan nog niks gezien wat bv Falko niet kan.
Ref was even slechts als onze ploeg.

Paar schoenen naar de zak door onze fantastische inkom aan de K. Is dat nu zo moeilijk van daar wat steentjes ofzo te leggen?


17 Dec 2018, 14:19
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
kheiremans schreef:
Lichtpunten :
Ponnet was goed ingevallen. Probeerde zoveel als mogelijk in 1 tijd te voetballen en had inzet/goesting.
Yilke ook goed ingevallen
Bounou de enige met een flits/actie in de benen.
Mbaye was wat minder maar de goal zie ik er niet veel hem nadoen.
Van Gerven was top, alleen jammer van die fout op het einde
Safir kunnen drinken
En de rest. Tja...


Minpunten:
In onze verdediging kan er werkelijk niemand voetballen. Op zich geen drama maar dan verwacht je wel dat het een schitterende verdediger is met snelheid en dat is helaas ook niet het geval.
Een aantal supporters ook horen zeggen : "Zoals Heymans hadden ze er meer moeten gehaald hebben."
Mis ik iets? Heb daarvan nog niks gezien wat bv Falko niet kan.
Ref was even slechts als onze ploeg.

Paar schoenen naar de zak door onze fantastische inkom aan de K. Is dat nu zo moeilijk van daar wat steentjes ofzo te leggen?


Och in de winterstop een oefenmatchke tegen leeuwkes teralfene nog ergens ne gratis speler die nergens onderdak geraakt en het tij zal wel keren. Op naar de viering van 100 jaar iendracht.


17 Dec 2018, 16:54
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
Davy schreef:
kheiremans schreef:
Lichtpunten :
Ponnet was goed ingevallen. Probeerde zoveel als mogelijk in 1 tijd te voetballen en had inzet/goesting.
Yilke ook goed ingevallen
Bounou de enige met een flits/actie in de benen.
Mbaye was wat minder maar de goal zie ik er niet veel hem nadoen.
Van Gerven was top, alleen jammer van die fout op het einde
Safir kunnen drinken
En de rest. Tja...


Minpunten:
In onze verdediging kan er werkelijk niemand voetballen. Op zich geen drama maar dan verwacht je wel dat het een schitterende verdediger is met snelheid en dat is helaas ook niet het geval.
Een aantal supporters ook horen zeggen : "Zoals Heymans hadden ze er meer moeten gehaald hebben."
Mis ik iets? Heb daarvan nog niks gezien wat bv Falko niet kan.
Ref was even slechts als onze ploeg.

Paar schoenen naar de zak door onze fantastische inkom aan de K. Is dat nu zo moeilijk van daar wat steentjes ofzo te leggen?


Och in de winterstop een oefenmatchke tegen leeuwkes teralfene nog ergens ne gratis speler die nergens onderdak geraakt en het tij zal wel keren. Op naar de viering van 100 jaar iendracht.


Ofwel is het tactisch en willen ze kampioen spelen (in 2de ama) voor 100 jarig bestaan


17 Dec 2018, 17:13
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
Wat ik gisteren in de eerste helft zag was het slechtste in jaaaren. Je begint met 4 aanvallend ingestelde spelers (Bounou, Mitu, Mbaye en De Rock) en je speelt amper een kans bij elkaar. Het middenveld blinkt uit in non-creativiteit en onze verdediging kan niet uitvoetballen. Tweede helft met Jilke en Beau was ietsje beter maar zo win je in geen honderd jaar een match. Na Nieuwjaar moet er voetballend talent bijkomen of anders is het bibberen tot de laatste match, maar als de huidige sportieve cel hier moet voor zorgen zal het ook dit keer noppes worden.

_________________
oilsjt, goi alien...


17 Dec 2018, 17:21
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
Leuke sportieve feestdagen in het verschiet...met deze bende knoeiers zak je zeker. En je kan het de spelers niet eens verwijten want ze kunnen gewoon niet beter. Peter Principle ten top, zowel voor de spelers als voor het beleid. Goed voor provinciale, en dan nog...1 man zal het aan de reet roesten : onze voorzitter verkoopt de boel en de kous is af voor hem.
5-jarenplan? Was blijkbaar maar een grapje. :fuck:


17 Dec 2018, 17:31
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31 Jan 2018, 19:51
Berichten: 140
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
jammen schreef:
Wat ik gisteren in de eerste helft zag was het slechtste in jaaaren. Je begint met 4 aanvallend ingestelde spelers (Bounou, Mitu, Mbaye en De Rock) en je speelt amper een kans bij elkaar. Het middenveld blinkt uit in non-creativiteit en onze verdediging kan niet uitvoetballen. Tweede helft met Jilke en Beau was ietsje beter maar zo win je in geen honderd jaar een match. Na Nieuwjaar moet er voetballend talent bijkomen of anders is het bibberen tot de laatste match, maar als de huidige sportieve cel hier moet voor zorgen zal het ook dit keer noppes worden.

Minuut 53 is de eerste bal tussen de palen gegaan van ons. Daarvoor niks, noppes.
De eerste helft was het een kwestie van mentaliteit en dat is misschien nog het ergste


17 Dec 2018, 20:16
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
bon , voor de zoveelste keer in men supportersbestaan dik ontgoocheld , vroeger zou ik nog de spelers verweten hebben of staan opwachten hebben , nu met het ouder worden meer en meer gelaten , kdoe zelfs de moeite niet meer ..... ik had den indruk dat de spelers zelfs niet wisten waar ze moesten lopen op tveld , het is een complete ramp op alle gebied , de kloof tussen de supporters en het bestuur is nog nooit zo groot geweest dan nu op dit moment . Om 17u was het dood rond het stadion , ben nog eventjes gaan kijken in trestaurant om te zien of er toch iemand aanwezig was die ik kon , maar ik zag de ogen van enkele "vrienden" van onze voorzitter naar mij gericht die niet bepaald riepen dat ik welkom was , dus ik weer naar buiten , fiets op en om kwart na 5 thuis! Het is op sterven na dood onze club punt uit , trek de stekker er dan volledig uit want nu lachen ze met ons . amateurisme ten top , een minikerstmarkt ? Als ge niks beter in elkander kunt steken stop er dan aub mee , een poster die ze nog willen verkopen in tmidden van tseizoen met onze nieuwe toptrainer ....gebrek aan respect vr TDC noem ik dit . Is er nog hoop ? Eerlijk gezegd ik begin men hoop te verliezen en men moed ook om terug naar het PC stadion te gaan ....


17 Dec 2018, 22:20
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
iendrachter schreef:
We hebben alle ploegen nu gehad en hebben simpelweg de zwakste ploeg van de reeks, met een normale ref verloor je die thuismatch tegen Geel trouwens ook.
Komende 2 wedstrijden zo goed als zeker zonder Bounou naar Virton en Dender, chapeau voor de supporters die dat nog kunnen opbrengen om te gaan.
Geen geld, kutbestuur en spelers die niet beter kunnen.
Een boycot van alle supporters zal nooit lukken op EA spijtig genoeg, omdat je toch nog altijd naïeve kloten hebt die blijven naar de pijpen dansen van dit bestuur.
Mocht je op voorhand weten dat PLJ en zijn dikke blazen rond hem hier weg zijn bij een degradatie, graag eerlijk gezegd....


Match op Virton stond in de agenda maar is na de zondag met dikke alcoholstift geschrapt. Dender away wil ik niet missen ook al is de kans zeer groot dat we dik op ons doos gaan krijgen van dat fusiegedrocht.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


18 Dec 2018, 10:39
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 63 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst