Eendracht Aalst - KSK Heist - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 63 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 Eendracht Aalst - KSK Heist 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
Davy schreef:

Iemand die weet of wij vandaag nog loonlast betalen aan spelers die we niet afgelopen zomer maar die rampzomer ervoor aantrokken? Dat wanbeleid moet toch handenvol geld kosten?



In principe niet al kunnen Ridwane Gyselinck en Bahnou Diarra de uitzondering zijn. Lagen beide nog onder contract dit seizoen en misschien zijn ze enkel uitgeleend? Amazou, Ntika, Godart en Van Gijseghem zijn weg. Bangoura was geleend van Union. De Man, Joran Van Belle en Jelle Geenens waren sowieso einde contract. Van Tricht zal verbroken zijn nadat Dender op de proppen kwam.

In vergelijking daarmee zijn natuurlijk Van Hoevelen, Heymans en Mbaye met de winter erbij gekomen, werd het contract van De Neve upgegrade volgens het betere Van Mieghem-werk en zijn Lievens, Sterckx en Annys ook nog gevolgd natuurlijk...


19 Dec 2018, 23:10
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
Davy schreef:
Als ze het tegenovergestelde doen van wat ze zeggen dan is het mis.

Onbegrijpelijk dat eerst meer dan eens werd gesteld dat er een paar gerichte versterkingen zouden komen, maar dan met meer dan een dozijn spelers afkomen waarvan je van de helft op voorhand met zekerheid weet dat ze alleszins geen meerwaarde zijn.

Die aankopen als de bauw kibassa loman muzembo laporta... wat zit daar eigenlijk achter. Neen serieus, kan iemand daar nen uitleg aan geven? In welk opzicht komt dat ten goede aan onze club? Die spelen een halve voorbereiding en nadien zie je die niet meer. Uiteraard omdat die het niveau aankunnen. Maar waarom haal je die er dan bij? Is dat om een makelaar een plezier te doen of wa is dat? En van de eerste tot de laatste worden ze allemaal op de site voorgesteld als versterkingen. terwijl ze amper of niks bewezen hebben. Boerenbedrog.

Zoek in tweede amateur naar spelers waarvan je weet hoe moeilijk ze te bespelen zijn en tracht er daar 2 a 3 binnen te halen, genre tamsin, elewout, van borm en behoudt wat goed is aan uwe kern. Kan je ze ni betalen? Zeg dat dan en maak de mensen niets wijs over top 5.

Iemand die weet of wij vandaag nog loonlast betalen aan spelers die we niet afgelopen zomer maar die rampzomer ervoor aantrokken? Dat wanbeleid moet toch handenvol geld kosten?

Ik hoor DA nog zeggen: we gaan niet boven ons budget voor een speler want ik mag er niet aan denken dat die dan geblesseerd geraakt... OK klinkt gezond maar wat hebben we nu? Heel veel spelers op onze winterploegfoto die je eigenlijk niet kan gebruiken en, niet dat het er toe doet, maar dus ook geblesseerd kunnen uitvallen. Waar ben je dan het beste mee?

Is hier al vaak gezegd. Een voetbalclub is niet hetzelfde dan een gemiddeld bedrijf.

Volgens mij enkel Yentl Egerickx die uitgeleend werd aan Diegem Sport. Alle andere contracten afgelopen, verbroken of afgekocht door andere club.


20 Dec 2018, 2:25
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
Davy schreef:
Edit


Wat bedoel je met "edit"?


20 Dec 2018, 2:29
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
filip.dhose schreef:
Davy schreef:
Edit


Wat bedoel je met "edit"?


Piaf


20 Dec 2018, 9:31
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
DT schreef:
filip.dhose schreef:
Davy schreef:
Edit


Wat bedoel je met "edit"?


Piaf

:D

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


20 Dec 2018, 9:44
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
DT schreef:
filip.dhose schreef:
Davy schreef:
Edit


Wat bedoel je met "edit"?


Piaf


:plat:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


20 Dec 2018, 10:13
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
Mij gaat het er gewoon over dat de schuldigen van het transferbeleid nog steeds hun jobke uitvoeren ondanks hun debacle!!!!
Eerst beweren dat ze voor een afgeslankte kern met meer kwaliteit gingen om daarna een 12-tal spelers aan te trekken om daarna de coach af te rekenen op het resultaat!
Maar wat nu heren van het bestuur met jullie nieuwe trainer?
Hebben jullie de eerste helft gezien tegen Heist of moesten ze eerst de champagne uit jullie ogen wrijven!!!!!
Als je geen geld hebt om deftige spelers te kopen ga dan de supporters niet wijsmaken dat jullie de top vijf ambiëren! :kots:
Reeds 43 jaar supporter en het stilaan beu :x

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


20 Dec 2018, 12:08
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
filip.dhose schreef:
hans007 schreef:
kheiremans schreef:
Buiten Bounou en Van Gerven is er niemand die een meerwaarde blijkt te zijn

Ik reken Ponnet toch ook bij de spelers met een meerwaarde. Al de rest is overbodig.


Als je het op basis van speelminuten bekijkt:
* Sterckx: 1315 / ik vind dat toch wel een goeie speler, hoor. Maar hij is natuurlijk niet goed omringd om het spel te brengen dat je van hem verwacht.
* Van Gerven: 1080 / prima keeper met meerwaarde. Jammer van die blunder tegen Heist.
* Lievens: 970 / Matthias kan een meerwaarde zijn als pure mandekker indien je een voetballende VM voor hem zet, bij wie hij de bal kan inleveren. Matthias moet je inderdaad niet vragen om van achteruit voetballende oplossingen te zoeken.
* Bounou: 771 / één van de meevallers. Als hij nu ook nog eens iets efficiënter wordt, en een goaltje begint mee te pikken …
* Dekuyper: 654 / werkt hard, maar kan niet wegsteken dat hij dit niveau niet aankan. Uitlenen AUB.
* Annys: 558 / wordt volgens mij één van de sterkhouders in de terugronde, wacht maar eens af!
* Ponnet: 170 / nog zeer jong, en hij zal de ploeg nog niet kunnen dragen. Gun hem AUB de tijd om te groeien, en verbrand hem niet. Moet zeker blijven.
* Muzembo: 45 / ander en beter.
* Loman: 1 / nauwelijks 18 jaar. Zelfde opmerking als voor Ponnet.

Verder:
* De Bauw en Kibassa: uitlenen AUB.
* Laporta; daar spelen blijkbaar andere factoren, waar we nu misschien nog geen zicht op hebben. Heeft er iemand die al eens zien spelen bij de beloften?
* Vandenbossche: een derde keeper heb je altijd nodig.

Besluit: andere ploeg zoeken AUB voor Dekuyper, Muzembo, De Bauw en Kibassa.
In ruil één top centrale/aanvallende middenvelder (10).
En hopen dat Verstraeten snel terugkeert centraal in de verdediging.


Wat betreft Sterckx, je ziet dat die gast technisch goed is maar dat neemt niet weg dat hij er heel weinig van bakt. En zeggen dat het aan de spelers rond hem ligt, vind ik onzin. Bounou, Mitu of Jilke naast hem. Mbaye en De Rock voor hem. Annys, die ik -los van blessures- ook een sterke speler vind, achter hem. Het is gewoon veel te weinig wat hij brengt. Toen Ponnet inviel, raakte hij op 5 minuten meer ballen dan Sterckx op 45.


20 Dec 2018, 21:02
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
Bij Sterckx herken ik een zeker Van Trucht gehalte,
je weet/ziet/voelt wel dat hij technisch boven het niveau van de reeks zit en dat hij een bal kan geven die niemand anders van de selectie kan geven. Daartegen staat een "onzichtbaarheid" gedurende de 99% van de tijd.

OH, en dan kan je van Sterckx jammer genoeg leg niet zeggen dat hij zich kan onderscheiden op stilstaande fases.

Over stilstaande fases gesproken ? Als je na amper gestart te zijn , 4 keer "droog" gepakt wordt op corner door het toepassen van zoneverdediging, zou je dan eens niet kunnen overwegen om die speler op wie zijn kop 3 van die 4 ballen "toevallig" terecht komen de volgende keer te mandekken?

_________________
If you never try, you'll never know


21 Dec 2018, 0:51
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
Ik vind Sterckx een van de betere libero's die hier de laatste jaren rondliepen :cry: . Al eens gezien waar die de ballen komt halen? Hoe zou dat dan komen? Niet omdat hij weet dat hij daar het beste rendement heeft maar omdat er van achteruit vrijwel geen deftige pass over de grond ingespeeld wordt.
Ach, ik hoop dat ik er grandioos naast zit maar ik zie deze kern zich niet redden. En ik blijf het een blunder vinden dat TDC hier weg moest.


21 Dec 2018, 9:07
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
Er wordt idd te traag en te slecht/of meteen lange bal uitgevoetbald van vanachter en dan nog het feit dat er behalve Bouhnou niemand deftige techniek heeft op dat middenveld. En TDC, daar had ik ook nog steeds 100% vertrouwen in.

De spelers hebben ook geen band met de spionkop, het bestuur al hélémáál niet met zijn fans.

Arm iendracht, net nu je bijna een eeuw wordt maken ze je weer helemaal kapot. :cry:

_________________
www.spionkoplede.com


21 Dec 2018, 9:44
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
luque schreef:
Ik vind Sterckx een van de betere libero's die hier de laatste jaren rondliepen :cry: . Al eens gezien waar die de ballen komt halen? Hoe zou dat dan komen? Niet omdat hij weet dat hij daar het beste rendement heeft maar omdat er van achteruit vrijwel geen deftige pass over de grond ingespeeld wordt.
Ach, ik hoop dat ik er grandioos naast zit maar ik zie deze kern zich niet redden. En ik blijf het een blunder vinden dat TDC hier weg moest.


Ik zie deze ploeg niet zakken. Er zit wel degelijk kwaliteit in met Bounou, Mbaye, Mitu, Anys, Sterckx en vechtlust met Falco, Jilke, Ponnet, Mertens, De Rock, ...
Alleen loopt het helaas voor geen meter, mede door kwetsures.

Helaas loopt het niet enkel op het plein slecht maar ook ernaast. De 'kerstmarkt' was toch wel een absoluut dieptepunt. Doe dan beter niets want zo maak je U belachelijk. 1 iemand die aan een open raam staat en U bestelt gelijk dat ge den drive-inn van de Mc Donalds doet...

Enfin, efkes winterstop; geeft spelers, trainer, sportieve staf en bestuur even de tijd om te bezinnen. Hopelijk gebruiken ze die tijd goed.

Voor alle iendrachters prettige feesten gewenst en hopelijk na de winterstop opnieuw mooi voetbal! :EA:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


21 Dec 2018, 10:23
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
Op basis van de wedstrijden tegen de top5 kan deze kern nooit zakken zou je denken.
Al halen we met ondanks goed voetbal weinig punten. Als je dan ook nog eens telkens gaat verliezen van de laatste en het laat afweten in de matchen die wel gewonnen moeten worden gaat het wel moeilijk worden.

We kunnen enkel hopen dat de ploeg onder de nieuwe trainer wel gaat draaien en ze met nieuwjaar versterkingen gaan halen die er effectief zijn. Ego's aan de kant en luisteren naar de mensen die verstand hebben van scouting.


21 Dec 2018, 10:48
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
Dat is het net : er zijn geen mensen aanwezig met verstand van scouting!
En goed voetbal?? :?


21 Dec 2018, 11:16
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
tympanum2 schreef:
Dat is het net : er zijn geen mensen aanwezig met verstand van scouting!
En goed voetbal?? :?


Idd... goed voetbal.. dat is al een tijdje geleden hoor.
In bepaalde wedstrijden slagen ze r niet in om twee passen na mekaar goed te geven.

Als er nIet drastisch wordt ingegrepen (ik verwacht niet dat dat zal gebeuren) loopt dit gewoon slecht af, omwille van de hierboven reeds herhaaldelijk opgesomde redenen.


21 Dec 2018, 11:48
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 63 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst