Eendracht Aalst - KSK Heist - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 73 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 Eendracht Aalst - KSK Heist 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 52
Website: https://www.youtube.com/watch?v=EZJ_UKBtSHc
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
De cvba is bijna in orde jongens de sponsors staan reeds in de wachtrij :lol: het komt allemaal wel goed je moet ze enkel nog wat tijd geven zou Pattaboem zeggen :plat:

16 Dec 2018, 20:07
Ancien

Leeftijd: 41
Bakkie schreef:
De cvba is bijna in orde jongens de sponsors staan reeds in de wachtrij :lol: het komt allemaal wel goed je moet ze enkel nog wat tijd geven zou Pattaboem zeggen :plat:

En ook het tweede bal van onze geliefde voorzitter was zeer geslaagd! Die show was top...'t is dat toch dat telt hé (in Aalst dan...).

Heb vandaag tegen onze CEO DA gezegd: 'goei ploeg, jongen, proficiat'! Het wordt hoog tijd dat de supporters de heren in maatpak eens serieus gaan bestoken, al was het verbaal en met spandoeken...Wat zijn we toch zachte eitjes geworden!

16 Dec 2018, 20:11
Nationale Ploeg

Dit bestuur past ook totaal niet bij de club, als je DA daar met zijn hoed op de foto ziet staan op dat bal moet ik spontaan :kots:.
Daar PLJ bij met zijn maten als Pfaff, nog zo iemand die jaren naast zijn schoenen gelopen heeft en nu moet bijverdienen als buschauffeur :lol:.
En Flippo de grootste valse rat uit de EA geschiedenis.
Ook Goethals mag niet ontbreken, den helft van Aalst opgelicht en zonder schroom een goede vriend des huizes.
De verdiende loon van dit beleid is een degradatie,
spijtig voor ons als trouwe supporters maar met deze bende omhooggevallen dikkenekken gaat het niet lukken.
Die trainer past wel bij het bestuur, nog geen dag trainer en we spelen al voor promotie volgend jaar :stom:

16 Dec 2018, 20:32
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 43
Verschrikkelijk slechte eerste helft. Tweede helft iets beter, maar dan nog. Als je 0 op 6 pakt tegen Heist, weet ik niet tegen wie je dan wel uw punten gaat halen. Wat mij betreft mogen er met nieuwjaar een serieus aantal vervangen worden. Maar k vrees dat het niks zal worden, want niemand wil onze rommel overnemen.

16 Dec 2018, 20:49
forumlegende

De invalbeurten van Ponnet en De Coninck waren bemoedigend. De Conick die heeft overigens op 1 wedstrijd op linksback toen hij er stond meer laten zien dan die Heymans. :D

Wat Lievens en De Neve betreft, tja die kunnen niet voetballen, ik herhaal: die kunnen niet voetballen.

Als je iemand als Lievens moet terughalen dan heb je in mijn ogen er geen kut verstand van.

Je transfers die meevallen, zijn een lastminute (Bounou) en Van Gerven, die je notabene als 2e doelman hebt gehaald. :lol: Zegt veel over de knowhow van onze club.

en wat mij nog het meest verontrust, is de gelatenheid die over de supporters is neergedaald... :wow: :wow:

16 Dec 2018, 21:04
Nationale Ploeg

Veelzeggend maar wel terecht dat De Coninck 1 van onze beste spelers is, vorig seizoen had hij zelf geen basisplaats en was iedereen het over eens dat hij eerder een invaller was.
Nu moet je na 13 transfers vaststellen dat hij niet weg te denken is uit de basisploeg.
Van Borm is ook niet de geschikte coach, weg ermee en laat TDC zijn contract verder uitdoen :D .

16 Dec 2018, 21:45
nieuw in de eerste ploeg

Proficiat. Het was niveau van de bovenste plank :hmm: .
Draait er zich ene om op de K (was al jaren geleden dat hij was geweest) en vraagt: 'Jawadde, is da hier elke veertien dagen azo?' Ikke: 'Euhh, joot menne jongen, beiter as teis werret ni.'

Toch nog eens mijn oprechte dank uitspreken aan bestuur en scouting voor hun vakkundig ingrijpen en al zéker voor de broodnodige trainerswissel. Sterk! Dankzij jullie werd elke potentiële crisis de kop ingedrukt en staan supporters en sponsors elkaar te verdringen aan de Bredestraat (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y)

16 Dec 2018, 23:31
Freak

die fout op mbaye lijkt mij toch penalty?

17 Dec 2018, 10:34
Vaste Waarde

waly 2 schreef:

Inderdaad: zuivere penalty, zijn steunbeen wordt onderuit gemaaid. Maar Mbaye heeft zijn reputatie van fopduiker tegen zich. Wanneer er een lichte fout op hem gemaakt wordt, laat hij zich vaak theatraal vallen.
Dat gebeurt regelmatig in een match, en als er dan op het einde van de match eens een echte fout op hem gemaakt wordt, dan zie je de ref zo denken: "Daar gaat hij weer!"

17 Dec 2018, 10:59
forumlegende

Leeftijd: 38
Website: http://www.eendracht-aalst.be
waly 2 schreef:

Vind ik ook. Alleen hebben we de pech dat de ref op hetzelfde niveau acteerde dan ons ploeg.

17 Dec 2018, 11:00
Nationale Ploeg

Davy schreef:
waly 2 schreef:

Vind ik ook. Alleen hebben we de pech dat de ref op hetzelfde niveau acteerde dan ons ploeg.

Arbiters zijn gewoon een platte ramp, duidelijke handsbal in de 16 van Heist ook in de 2de helft.
Maar als je eerlijk bent verdienen we van te verliezen als je naar de kansen kijkt.
Mits 4 à 5 versterkingen kunnen we er mss nog in blijven,maar ten 1ste is daar geen geld voor en ten tweede is er ook niemand bekwaam om versterkingen te halen.

17 Dec 2018, 13:51
Vaste Waarde

Leeftijd: 44
ik weet niet hoe we dit nog gaan kunnen rechttrekken .
en had onze voorzitter er nog in gelooft lag onze sportieve cel gisteren om kwart na 5 al buiten.
boeken toe. :x

17 Dec 2018, 13:58
Vaste Waarde

Lichtpunten :
Ponnet was goed ingevallen. Probeerde zoveel als mogelijk in 1 tijd te voetballen en had inzet/goesting.
Yilke ook goed ingevallen
Bounou de enige met een flits/actie in de benen.
Mbaye was wat minder maar de goal zie ik er niet veel hem nadoen.
Van Gerven was top, alleen jammer van die fout op het einde
Safir kunnen drinken
En de rest. Tja...

Minpunten:
In onze verdediging kan er werkelijk niemand voetballen. Op zich geen drama maar dan verwacht je wel dat het een schitterende verdediger is met snelheid en dat is helaas ook niet het geval.
Een aantal supporters ook horen zeggen : "Zoals Heymans hadden ze er meer moeten gehaald hebben."
Mis ik iets? Heb daarvan nog niks gezien wat bv Falko niet kan.
Ref was even slechts als onze ploeg.

Paar schoenen naar de zak door onze fantastische inkom aan de K. Is dat nu zo moeilijk van daar wat steentjes ofzo te leggen?

17 Dec 2018, 14:19
forumlegende

Leeftijd: 38
Website: http://www.eendracht-aalst.be
kheiremans schreef:
Lichtpunten :
Ponnet was goed ingevallen. Probeerde zoveel als mogelijk in 1 tijd te voetballen en had inzet/goesting.
Safir kunnen drinken
En de rest. Tja...

Minpunten:
In onze verdediging kan er werkelijk niemand voetballen. Op zich geen drama maar dan verwacht je wel dat het een schitterende verdediger is met snelheid en dat is helaas ook niet het geval.
Een aantal supporters ook horen zeggen : "Zoals Heymans hadden ze er meer moeten gehaald hebben."

Paar schoenen naar de zak door onze fantastische inkom aan de K. Is dat nu zo moeilijk van daar wat steentjes ofzo te leggen?

Och in de winterstop een oefenmatchke tegen leeuwkes teralfene nog ergens ne gratis speler die nergens onderdak geraakt en het tij zal wel keren. Op naar de viering van 100 jaar iendracht.

17 Dec 2018, 16:54
Vaste Waarde

Davy schreef:
kheiremans schreef:
Lichtpunten :
Safir kunnen drinken
En de rest. Tja...

Minpunten:

Och in de winterstop een oefenmatchke tegen leeuwkes teralfene nog ergens ne gratis speler die nergens onderdak geraakt en het tij zal wel keren. Op naar de viering van 100 jaar iendracht.

Ofwel is het tactisch en willen ze kampioen spelen (in 2de ama) voor 100 jarig bestaan

17 Dec 2018, 17:13
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 73 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5