Eendracht Aalst - KSK Heist - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 73 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 Eendracht Aalst - KSK Heist 
Auteur Bericht
Ancien

Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
Wat ik gisteren in de eerste helft zag was het slechtste in jaaaren. Je begint met 4 aanvallend ingestelde spelers (Bounou, Mitu, Mbaye en De Rock) en je speelt amper een kans bij elkaar. Het middenveld blinkt uit in non-creativiteit en onze verdediging kan niet uitvoetballen. Tweede helft met Jilke en Beau was ietsje beter maar zo win je in geen honderd jaar een match. Na Nieuwjaar moet er voetballend talent bijkomen of anders is het bibberen tot de laatste match, maar als de huidige sportieve cel hier moet voor zorgen zal het ook dit keer noppes worden.

17 Dec 2018, 17:21
forumlegende

Leuke sportieve feestdagen in het verschiet...met deze bende knoeiers zak je zeker. En je kan het de spelers niet eens verwijten want ze kunnen gewoon niet beter. Peter Principle ten top, zowel voor de spelers als voor het beleid. Goed voor provinciale, en dan nog...1 man zal het aan de reet roesten : onze voorzitter verkoopt de boel en de kous is af voor hem.
5-jarenplan? Was blijkbaar maar een grapje. :fuck:

17 Dec 2018, 17:31
Scholier

jammen schreef:
Wat ik gisteren in de eerste helft zag was het slechtste in jaaaren. Je begint met 4 aanvallend ingestelde spelers (Bounou, Mitu, Mbaye en De Rock) en je speelt amper een kans bij elkaar. Het middenveld blinkt uit in non-creativiteit en onze verdediging kan niet uitvoetballen. Tweede helft met Jilke en Beau was ietsje beter maar zo win je in geen honderd jaar een match. Na Nieuwjaar moet er voetballend talent bijkomen of anders is het bibberen tot de laatste match, maar als de huidige sportieve cel hier moet voor zorgen zal het ook dit keer noppes worden.

Minuut 53 is de eerste bal tussen de palen gegaan van ons. Daarvoor niks, noppes.
De eerste helft was het een kwestie van mentaliteit en dat is misschien nog het ergste

17 Dec 2018, 20:16
Nationale Ploeg

We hebben alle ploegen nu gehad en hebben simpelweg de zwakste ploeg van de reeks, met een normale ref verloor je die thuismatch tegen Geel trouwens ook.
Komende 2 wedstrijden zo goed als zeker zonder Bounou naar Virton en Dender, chapeau voor de supporters die dat nog kunnen opbrengen om te gaan.
Geen geld, kutbestuur en spelers die niet beter kunnen.
Een boycot van alle supporters zal nooit lukken op EA spijtig genoeg, omdat je toch nog altijd naïeve kloten hebt die blijven naar de pijpen dansen van dit bestuur.
Mocht je op voorhand weten dat PLJ en zijn dikke blazen rond hem hier weg zijn bij een degradatie, graag eerlijk gezegd....

17 Dec 2018, 20:34
nieuw in de eerste ploeg

bon , voor de zoveelste keer in men supportersbestaan dik ontgoocheld , vroeger zou ik nog de spelers verweten hebben of staan opwachten hebben , nu met het ouder worden meer en meer gelaten , kdoe zelfs de moeite niet meer ..... ik had den indruk dat de spelers zelfs niet wisten waar ze moesten lopen op tveld , het is een complete ramp op alle gebied , de kloof tussen de supporters en het bestuur is nog nooit zo groot geweest dan nu op dit moment . Om 17u was het dood rond het stadion , ben nog eventjes gaan kijken in trestaurant om te zien of er toch iemand aanwezig was die ik kon , maar ik zag de ogen van enkele "vrienden" van onze voorzitter naar mij gericht die niet bepaald riepen dat ik welkom was , dus ik weer naar buiten , fiets op en om kwart na 5 thuis! Het is op sterven na dood onze club punt uit , trek de stekker er dan volledig uit want nu lachen ze met ons . amateurisme ten top , een minikerstmarkt ? Als ge niks beter in elkander kunt steken stop er dan aub mee , een poster die ze nog willen verkopen in tmidden van tseizoen met onze nieuwe toptrainer ....gebrek aan respect vr TDC noem ik dit . Is er nog hoop ? Eerlijk gezegd ik begin men hoop te verliezen en men moed ook om terug naar het PC stadion te gaan ....

17 Dec 2018, 22:20
Nationale Ploeg

iendrachter schreef:
We hebben alle ploegen nu gehad en hebben simpelweg de zwakste ploeg van de reeks, met een normale ref verloor je die thuismatch tegen Geel trouwens ook.
Komende 2 wedstrijden zo goed als zeker zonder Bounou naar Virton en Dender, chapeau voor de supporters die dat nog kunnen opbrengen om te gaan.
Geen geld, kutbestuur en spelers die niet beter kunnen.
Een boycot van alle supporters zal nooit lukken op EA spijtig genoeg, omdat je toch nog altijd naïeve kloten hebt die blijven naar de pijpen dansen van dit bestuur.
Mocht je op voorhand weten dat PLJ en zijn dikke blazen rond hem hier weg zijn bij een degradatie, graag eerlijk gezegd....

Match op Virton stond in de agenda maar is na de zondag met dikke alcoholstift geschrapt. Dender away wil ik niet missen ook al is de kans zeer groot dat we dik op ons doos gaan krijgen van dat fusiegedrocht.

18 Dec 2018, 10:39
forumlegende

Ik begin zelfs te twijfelen of we nog wat volk naar Dender meekrijgen, en dat is wel het absolute laagste wat er bereikt kan worden. Daar met ocharme 300 man staan, zoals zij elk jaar (dit jaar zelfs de helft) doen.

18 Dec 2018, 10:48
Scholier

tympanum2 schreef:
Ik begin zelfs te twijfelen of we nog wat volk naar Dender meekrijgen, en dat is wel het absolute laagste wat er bereikt kan worden. Daar met ocharme 300 man staan, zoals zij elk jaar (dit jaar zelfs de helft) doen.

Het zullen er alvast geen 1200 zijn zoals vorig jaar.

18 Dec 2018, 11:10
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 5
hans007 schreef:
tympanum2 schreef:

Als je elke keer weer de fans in de steek laat en niet presteert in de derby komt ook daar een einde aan. Als ze verliezen op Dender zal ik de rest van mijn seizoenskalender ook eens serieus herzien peizek. Ben de afgelopen vernederingen nog niet vergeten, heel pijnlijk als iendrachter :(

Tis van 1997 dat we nog wonnen van hen, ook pas na verlengingen dacht ik. :kots:

18 Dec 2018, 12:36
forumlegende

Leeftijd: 38
Website: http://www.eendracht-aalst.be
hans007 schreef:
tympanum2 schreef:

De motivatie om nog naar dergelijke fiascos te gaan zien is momenteel redelijk ver weg.
Wat was dat zeg, zondag.... absoluut vernederend.
Dat kunt ge op den duur toch nimeer aan uzelf uitleggen dat ge daar ne zondagmiddag aan spendeert.

dit is gewoon hopeloos

18 Dec 2018, 12:38
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 5
Davy schreef:
hans007 schreef:
tympanum2 schreef:

De motivatie om nog naar dergelijke fiascos te gaan zien is momenteel redelijk ver weg.
Dat kunt ge op den duur toch nimeer aan uzelf uitleggen dat ge daar ne zondagmiddag aan spendeert.

dit is gewoon hopeloos

ook bij de absolute die-hardfans is de veer aan 't breken, en de club maakt ondertussen de kloof met de fans alleen maar groter.

18 Dec 2018, 12:41
Vaste Waarde

Mariner schreef:
Davy schreef:
hans007 schreef:

dit is gewoon hopeloos

ook bij de absolute die-hardfans is de veer aan 't breken, en de club maakt ondertussen de kloof met de fans alleen maar groter.

Het strafste van al is nog dat je de beste matchen tot zover speelde zonder coach en mooi voetbal met inzet ! Waarom dan weer alles veranderen van systeem en posities ? Begrijpe wie begrijpe kan .

18 Dec 2018, 19:02
Nationale Ploeg

Er is geen geld voor versterkingen te doen met de winterstop dus de situatie is hopeloos.
Eerst moeten er spelers vertrekken, mss dat ze in provenciale wel nog iets kunnen doen met Lievens, De Neve, Heymans en Van Hoevelen, wie weet....
Op basis van de 1ste helft tegen Heist zou die Van Borm al mogen opkrassen, wat een dramatisch voetbal en een al even dramatische tactiek die niemand snapt.
Deed me wat aan de match tegen Lalou denken,
met terug Lievens als hoofdrolspeler :lol:
Het was nog niet erg genoeg dat ze TDC buiten zetten om nadien dan deze clown boven BVR te verkiezen....

18 Dec 2018, 22:15
Ancien

Leeftijd: 40
iendrachter schreef:
Er is geen geld voor versterkingen te doen met de winterstop dus de situatie is hopeloos.
Eerst moeten er spelers vertrekken, mss dat ze in provenciale wel nog iets kunnen doen met Lievens, De Neve, Heymans en Van Hoevelen, wie weet....
Op basis van de 1ste helft tegen Heist zou die Van Borm al mogen opkrassen, wat een dramatisch voetbal en een al even dramatische tactiek die niemand snapt.
Deed me wat aan de match tegen Lalou denken,
met terug Lievens als hoofdrolspeler :lol:
Het was nog niet erg genoeg dat ze TDC buiten zetten om nadien dan deze clown boven BVR te verkiezen....

Een clown pakt natuurlijk geen 3 seizoenen op rij de titel hé, je mag dan nog een goeie ploeg hebben, je moet het maar doen.

Wel 3 kanttekeningen die ik bij zijn aanstelling had:

1) Van Borm slijpt een bepaald systeem in zijn ploeg op basis van het aanwezige materiaal, maar dat kost wel tijd natuurlijk: was bij Knokke ook zo, toen ik de ploeg in het begin ook zag krasselen toen ze als promovendus in onze reeks kwamen... Begonnen ook in de onderste regionen van het klassement maar eens de motor aansloeg, was de ploeg wel nauwelijks te stuiten... Maar of je in Aalst die tijd krijgt?

2) Heeft Aalst wel de spelers om een/zijn systeem te spelen?

3) Juiste timing? Bestuur heeft groot spel gespeeld door op een cruciaal moment zijn aanstelling te doen: meteen 2 must win matchen voor de boeg met een ploeg die nieuw is voor hem. Was wel een schokeffect, maar in negatieve zin en dat is een zware dobber, zeker nu je een maand stil ligt...

18 Dec 2018, 22:42
Nationale Ploeg

3 seizoenen op rij de titel pakken is knap, maar wel wat makkelijker bij een club die telkens het grootste budget had van de reeks.
Mss niet officieel maar vooral in het zwart.
Dat hebben ze bij EA ook ondervonden in de onderhandelingen met Staelens/Mestdagh.
De voorzitter van Knokke is geen PLJ die het geld liever aan Willy Sommers en Wendy van Wanten geeft dan aan een deftige ploeg.
Er zal in Knokke minstens evenveel dikkenekkerij aanwezig zijn, alleen zijn ze daar wel met serieuze investeringen bezig ook.
Het is hier al gezegd geweest, de prioriteiten van dit bestuur liggen ergens anders.

18 Dec 2018, 23:07
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 73 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5