RE Virton - Eendracht Aalst | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 84 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 RE Virton - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Bericht RE Virton - Eendracht Aalst
12/01/2019 Aftrap 20.00u.
Scheidsrechter: Antoine Urbain

Ondanks het verbod van bezoekende supporters, mag er wel over de wedstrijd gediscuteerd worden.
Virton neemt de voorbereiding alleszins serieus, want zij trokken op oefenkamp naar Spanje.

04 Jan 2019, 15:34
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 42
Bericht Re: RE Virton - Eendracht Aalst
Match blijkbaar wel online te volgen

04 Jan 2019, 15:56
Ancien

https://www.sporttotal.tv/live?sporttyp ... FE75D03FDF

04 Jan 2019, 20:38
forumlegende

Leeftijd: 37
Website: http://www.eendracht-aalst.be
waly 2 schreef:
https://www.sporttotal.tv/live?sporttype=6294114C-5400-4978-BC6A-B3FE75D03FDF

Leuk dat we misschien/bijna een trainer hebben vandaag
Maar binnen 5 dagen staan we daar met ons ploeg-op-drift in virton. Zij hebben als extraatje net nog Napoleone binnegehaald trouwens.
Kibassa of muzembo steekt dieje wel in zijnen achterzak zeker? :wadde:

En BVR: zijn opdracht is nu wel lichtjes anders dan vorige passage. Iedereen hoopt dat hij de messias zal zijn maar hij kan ook geen ijzer breken met zijn handen. Het vandaag beschikbare spelerspotentieel, de huige vorm (ahum) en de werkomstandigheden als trainer hier in acht genomen...

07 Jan 2019, 12:10
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 5
Davy schreef:
waly 2 schreef:

Maar binnen 5 dagen staan we daar met ons ploeg-op-drift in virton. Zij hebben als extraatje net nog Napoleone binnegehaald trouwens.

En BVR: zijn opdracht is nu wel lichtjes anders dan vorige passage. Iedereen hoopt dat hij de messias zal zijn maar hij kan ook geen ijzer breken met zijn handen. Het vandaag beschikbare spelerspotentieel, de huige vorm (ahum) en de werkomstandigheden als trainer hier in acht genomen...

Bwa messias, ik hoop gewoon dat hij er ons in kan houden

07 Jan 2019, 12:42
Ancien

Zonder versterking zal het niet veel opbrengen.

07 Jan 2019, 13:41
Vaste Waarde

Mariner schreef:
Davy schreef:
waly 2 schreef:

Bwa messias, ik hoop gewoon dat hij er ons in kan houden

Zonder versterkingen zijn we ook met BVR kansloos, maar hij gaat er hier toch niet aan beginnen zonder dat er al namen van versterkingen zullen uitgesproken geweest zijn?
Hij zal zelf ook wel genoeg versterkingen kunnen aanbrengen, het zal PLJ zijn die nu aan zet is om er nog wat extra geld tegen te smijten.
Ik zou willen zeggen dat het met Tarfi en Jiyar erbij er anders had uitgezien, maar als je ziet hoe makkelijk wij goals slikken, gisteren ook weer, dan had zelf dat mss niet genoeg geweest.
Lievens kan nog niet mee tegen een ploeg van 3de amateur, wat loopt dat hier nog te doen?
En De Coninck is beter op linksback dan Heymans, 1 van uw duurste spelers.....

07 Jan 2019, 13:52
Freak

Ik verwacht hier al gans de week een post van onze spotter, maar tevergeefs. Stond nochtans Id buurt van de discussie of wat het ook was dus ik ben wel eens benieuwd naar zijn mening over deze maatregel...

09 Jan 2019, 17:06
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 51
Website: https://www.youtube.com/watch?v=EZJ_UKBtSHc
Bomber schreef:
Ik verwacht hier al gans de week een post van onze spotter, maar tevergeefs. Stond nochtans Id buurt van de discussie of wat het ook was dus ik ben wel eens benieuwd naar zijn mening over deze maatregel...

Of van De Sutter,maar die zal waarschijnlijk nog aan het revalideren zijn :D

09 Jan 2019, 19:26
Ancien

Op vraag van onze supporters wordt zaterdagavond de clubkantine in het Pierre Cornelisstadion geopend om de eerste wedstrijd onder Bart Van Renterghem samen live te volgen via onze nieuwe TV-schermen. De wedstrijd in Virton moet zoals bekend afgewerkt worden zonder bezoekende supporters. Indien voldoende opkomst gaat de kantine open om 19u00 en zal ze vermoedelijk sluiten rond 22u30.

10 Jan 2019, 10:40
Vaste Waarde

waly 2 schreef:
Op vraag van onze supporters wordt zaterdagavond de clubkantine in het Pierre Cornelisstadion geopend om de eerste wedstrijd onder Bart Van Renterghem samen live te volgen via onze nieuwe TV-schermen. De wedstrijd in Virton moet zoals bekend afgewerkt worden zonder bezoekende supporters. Indien voldoende opkomst gaat de kantine open om 19u00 en zal ze vermoedelijk sluiten rond 22u30.

Wel spijtig dat ze niet kijken naar een supportersclub die 50 meter verder ook een nieuwjaarsreceptie doet en de match live uit geeft.
De band met de supporters is op sterven na dood.....

10 Jan 2019, 10:49
Nationale Ploeg

iendrachter schreef:
waly 2 schreef:

Wel spijtig dat ze niet kijken naar een supportersclub die 50 meter verder ook een nieuwjaarsreceptie doet en de match live uit geeft.
De band met de supporters is op sterven na dood.....

Is het bestuur wel op de hoogte van het andere evenement?

10 Jan 2019, 11:19
Ancien

Blijkbaar niet.

10 Jan 2019, 11:32
Vaste Waarde

waly 2 schreef:
Blijkbaar niet.

Aangezien er geen enkele communicatie meer is tussen bestuur en supportersclubs en de vzw is opgedoekt door het bestuur en de supportersvertegenwoordiger eigenlijk door zo goed als geen enkele supporter gesteund wordt is dat ook niet verwonderlijk.

Het bestuur heeft min of meer gezegd : "soit belle et tais toi"

10 Jan 2019, 12:50
Miniem

Leeftijd: 41
kheiremans schreef:
waly 2 schreef:
Blijkbaar niet.

Aangezien er geen enkele communicatie meer is tussen bestuur en supportersclubs en de vzw is opgedoekt door het bestuur en de supportersvertegenwoordiger eigenlijk door zo goed als geen enkele supporter gesteund wordt is dat ook niet verwonderlijk.

Het bestuur heeft min of meer gezegd : "soit belle et tais toi"

1. Heeft de supportersclub het bestuur op de hoogte gebracht van hun evenement?
2. Ik persoonlijk had het event zien voorbij komen op Facebook. Doch (dacht ik) was er al sprake van het in het stadion te doen ,enfin ik kan mis zijn, maar ik denk echt niet dat de club dit opzettelijk deed om het feestje in Lion d'Or te boycotten hoor, maar het blijft een spijtig "toeval" dat had kunnen vermeden worden.

3. Wat heeft de supportersvertegenwoordiger hiermee te maken? Hij wordt niet gesteund... Hij is er gekomen omdat niemand anders het wou doen, het is jammer dat iedereen dan nog zegt, we steunen hem niet... (Deze week was het overigens het einde van zijn mandaat en werd hij vervangen door een andere vertegenwoordiger...; opnieuw iemand die dit doet enkel en alleen maar omdat niemand anders het wou doen.)

Maar no hard feelings hoor, dat meen ik. Wij horen die frustraties over communicatie Bestuur/supporters overal. Dus ik begrijp u volledig als je zegt dat daar iets moet aan gedaan worden.
Ik begrijp dat communicatie belangrijk is, maar het moet van 2 kanten komen. Supportersclubs dienen in de eerste plaats met elkaar te communiceren. En dat gebeurd ook niet. 1 club gaat spandoeken ophangen en alle supporters van Aalst worden nu bekeken en niemand weet van iets... ook niet fair hé... Ik denk dat we als supporters daar moeten aan werken zonder naar het bestuur te kijken) Maar dat bespreken we wel eens in een ander topic ;-)

10 Jan 2019, 18:39
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 84 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6