RE Virton - Eendracht Aalst - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 66 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 RE Virton - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: RE Virton - Eendracht Aalst
Als we de stal gaan uitmesten zou er wel eens veel volk kunnen opdagen.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


13 Jan 2019, 22:06
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: RE Virton - Eendracht Aalst
witzwet schreef:
En toch beste filip, zetten wij u mee buiten. Echt, de manier waarop gij op den eendracht rondloopt met al uw kaartjes rond uwen dikke nek. Nee Filip, uw hoogmoed komt voor de val. Ik houd u dikwijls in t oog, allesbehalve bescheiden. En die dikkenekkerij moet stoppen in Aalst want dat is altijd al onze ondergang geweest. Als de supporters 'morgen' een Garré'ken doen met plj en zijn trawanten, dan moet ge er ook uit. Sorry daarvoor, maar bij een grote kuis ... tabula rasa.


Tjonge, jonge, man. Die kaartjes rond mijne nek moet ik dragen, of ik mag het stadion niet binnen, of ik mag een aftrapgever (waarover ik een interview op de website geschreven heb) niet vergezellen in de catacomben (wat mij trouwens gevraagd wordt, hé, niet op eigen initiatief).
Allez, zet uw borstels en uw kuisgerief maar alvast klaar. :boks: :plat:


13 Jan 2019, 22:48
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: RE Virton - Eendracht Aalst
filip.dhose schreef:
witzwet schreef:
En toch beste filip, zetten wij u mee buiten. Echt, de manier waarop gij op den eendracht rondloopt met al uw kaartjes rond uwen dikke nek. Nee Filip, uw hoogmoed komt voor de val. Ik houd u dikwijls in t oog, allesbehalve bescheiden. En die dikkenekkerij moet stoppen in Aalst want dat is altijd al onze ondergang geweest. Als de supporters 'morgen' een Garré'ken doen met plj en zijn trawanten, dan moet ge er ook uit. Sorry daarvoor, maar bij een grote kuis ... tabula rasa.


Tjonge, jonge, man. Die kaartjes rond mijne nek moet ik dragen, of ik mag het stadion niet binnen, of ik mag een aftrapgever (waarover ik een interview op de website geschreven heb) niet vergezellen in de catacomben (wat mij trouwens gevraagd wordt, hé, niet op eigen initiatief).
Allez, zet uw borstels en uw kuisgerief maar alvast klaar. :boks: :plat:


Dat beloof ik u plechtig beste. Hoogmoed komt voor de val, je laatste uitdagende zin zijn daar nogmaals het bewijs van. De dikkenekkerij moet eruit! En in tegenstelling tot uw uitdagende smileys zal dat zelfs zonder geweld zijn want je zal de eer aan jezelf houden. Let op mijn woorden. Als het fout loopt zal je met staartje tussen de benen vertrekken. Hoopt maar dat plj zijn ploegje kan redden of je kaartjes zullen nog slechts een souvenir zijn.

Als het nu opnieuw fout loopt moeten jullie allemaal buiten!

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


13 Jan 2019, 23:00
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: RE Virton - Eendracht Aalst
hans007 schreef:
Hugo schreef:
Ik lees daar juist het verslag daar spreken ze van een verdienstelijk Eendracht Aalst, ne mens moet al content zijn met een 3-0 pandoering. :lol:


Er was niks verdienstelijk aan


Allez, net de interviews gezien met Gevaert en BVR. Dat zijn dan ook 2 idioten die de kloten van voetbal kennen.


13 Jan 2019, 23:03
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: RE Virton - Eendracht Aalst
filip.dhose schreef:
hans007 schreef:
Hugo schreef:
Ik lees daar juist het verslag daar spreken ze van een verdienstelijk Eendracht Aalst, ne mens moet al content zijn met een 3-0 pandoering. :lol:


Er was niks verdienstelijk aan


Allez, net de interviews gezien met Gevaert en BVR. Dat zijn dan ook 2 idioten die de kloten van voetbal kennen.


Nu ge het zegt , den ene denkt dat 2005 11 jaar geleden is en is hier met de staart tussen de benen vertrokken en den Bart moet deze kern het geloof proberen geven dat het nog kan dat is zijn taak maar s'avonds in zijn bed zal hij ook eens in zijn haar gekrabt hebben en hope op een mirakel wees daar maar zeker van .

Over U als persoon ga ik hier weinig zeggen dat zal ten gepaste tijde wel gebeuren zoals witzwet aangeeft maar een toontje lager zoals je hetzelf graag vernoemd vanuwentwege zou ook geen kwaad kunnen .
Bel anders de veiligheidsverantwoordelijke dan kunnen ze op basis van dit gesprek nog wat stadionverboden uitdelen vanuit de club zelf !


13 Jan 2019, 23:10
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: RE Virton - Eendracht Aalst
En dan zagen over die kans van Mbaye, als die er in gegaan was enz...dat is echte verliezerspraat. Als je 3-0 verliest ben je altijd te kort gekomen. Punt uit. Sorry, maar dit was gewoon een snertmatch, met zoals zo vaak al dit seizoen amper 1 kansje op 90 minuten en erbarmelijk verdedigen. Verdienstelijk = erkentelijkheid of eer verdienend (volgens Van Dale). Sorry, maar eer???? Denk dat de supporters die de match toch gevolgd hebben zoals zo vaak de meeste eer verdienen...Volgende week verliezen en je kan alleen laatste staan. Proficiat!!


15 Jan 2019, 10:12
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 66 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst