D*nder - Eendracht Aalst - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 86 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 D*nder - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 51
Website: https://www.youtube.com/watch?v=EZJ_UKBtSHc
Bericht Re: D*nder - Eendracht Aalst
witzwet schreef:
Moses Chunga schreef:
Bomber schreef:
Ook al blijven we er in, het bestuur blijft een bende klungelende egotrippers hoor, mafkees...

Hmmmm. Ze moeten en zullen dat afleren. Ik zorg er zelf voor...desnoods

Dit is dé commentaar van het jaar 2019. :plat: :plat:
Stoer whoop whoop... Patrick, stopt ermee zeg. Of is het filip? Dirk? Flippo? :D

Tes ver schrik van te krijgen :rolandjen:

27 Jan 2019, 22:44
forumlegende

El Corredor (Light) schreef:
Als je je eigen kansen niet afmaakt, dan krijg je vroeg of laat het deksel op je neus.

Maar de nieuwkomers deden het zeer goed. Ryckaert achteraan, een verademing, amai.

Ik hoop dat Lievens met de chronische windpokken zit of zijn kruisbanden heeft gescheurd, en dan zien we die hopelijk never nooit nog in een een EA truitje.

Ook Binst kan voetballen, talmt niet, technisch goed. Soit, na 17 transfers (!!!) mag er al eens eentje goed zijn.

MAAR er zullen harde keuzes moeten gemaakt worden. Een Heymans moet echt weg, is een schandalige linksback, maar daarvoor werd Wantens gehaald. Driewerf hoera.

En centraal op je middenveld speel je met Annys en Ponnet ipv met het dynamische duo De Neve-Sterckx.

De Neve Sterckx trekt echt op niks, geen diepgang, geen scorend vermogen, geen présence, brengen veel te weinig.

Tip: haal Yannis Augustynen voor je middenveld voor volgend jaar.

En je keeper is ook niet meteen een geweldenaar, steekt niet echt flaters uit, is zonder handen nog beter dan Devriendt uiteraard, maar Zeb is ook geen puntenpakker.

Volledig mee eens... Ook met jouw tip.

28 Jan 2019, 0:08
Vaste Waarde

Leeftijd: 33
El Corredor (Light) schreef:
Als je je eigen kansen niet afmaakt, dan krijg je vroeg of laat het deksel op je neus.

Maar de nieuwkomers deden het zeer goed. Ryckaert achteraan, een verademing, amai.

Ik hoop dat Lievens met de chronische windpokken zit of zijn kruisbanden heeft gescheurd, en dan zien we die hopelijk never nooit nog in een een EA truitje.

Ook Binst kan voetballen, talmt niet, technisch goed. Soit, na 17 transfers (!!!) mag er al eens eentje goed zijn.

MAAR er zullen harde keuzes moeten gemaakt worden. Een Heymans moet echt weg, is een schandalige linksback, maar daarvoor werd Wantens gehaald. Driewerf hoera.

En centraal op je middenveld speel je met Annys en Ponnet ipv met het dynamische duo De Neve-Sterckx.

De Neve Sterckx trekt echt op niks, geen diepgang, geen scorend vermogen, geen présence, brengen veel te weinig.

Tip: haal Yannis Augustynen voor je middenveld voor volgend jaar.

En je keeper is ook niet meteen een geweldenaar, steekt niet echt flaters uit, is zonder handen nog beter dan Devriendt uiteraard, maar Zeb is ook geen puntenpakker.

En als je een nog een goeie rechtsback zoekt, kijk dan eens bij Boom. Hij is niet al te groot, maar qua loopvermogen, infiltraties, duels zeker een speler die een meerwaarde brengt. Schildert ballen van 50 à 60 m eveneens op de voet of hoofd.

28 Jan 2019, 8:59
Nationale Ploeg

Vooral in de eerste helft de betere ploeg en de betere kansen maar daar koop je niks mee natuurlijk. Nieuwelingen zijn inderdaad een verademing, hopelijk zijn we nu van Lievens vanaf. Wat een ongelofelijk saaie club is dat Dender toch. Krijgen niet eens hun eigen vakje vol voor 'de match van het jaar'. Onwaarschijnlijk ook hoeveel agenten in gevechtstenue daar gisteren staan (een groot aantal nog verborgen achter de tribunes), waanzinnig veel geld moet dat kosten. Een tiende van dat aantal volstaat denk ik :crazy:

28 Jan 2019, 10:55
Miniem

Bakkie schreef:
witzwet schreef:
Moses Chunga schreef:

Hmmmm. Ze moeten en zullen dat afleren. Ik zorg er zelf voor...desnoods

Stoer whoop whoop... Patrick, stopt ermee zeg. Of is het filip? Dirk? Flippo? :D

Awel ja jong. Mij zo een beetje komen uitmaken voor Dirk, Patrick, Filippo... 's goe jong, merci.

28 Jan 2019, 10:59
Vaste Waarde

AlostanA schreef:
Vooral in de eerste helft de betere ploeg en de betere kansen maar daar koop je niks mee natuurlijk. Nieuwelingen zijn inderdaad een verademing, hopelijk zijn we nu van Lievens vanaf. Wat een ongelofelijk saaie club is dat Dender toch. Krijgen niet eens hun eigen vakje vol voor 'de match van het jaar'. Onwaarschijnlijk ook hoeveel agenten in gevechtstenue daar gisteren staan (een groot aantal nog verborgen achter de tribunes), waanzinnig veel geld moet dat kosten. Een tiende van dat aantal volstaat denk ik :crazy:

Mijn gedacht seg dat dat een saaie club is, hoe je daar wekelijks kan naar gaan kijken is mij een raadsel.
Dat je daar verliest ondanks een goede prestatie van de ploeg kan ik wel mee leven, het was blijkbaar niet zoals vorige jaren dat er geen inzet was.
Als je dan de filmpjes van de sfeer van onze supporters ziet ben ik toch nog altijd fier supporter te zijn van deze club, ondanks de sportieve en financiële gang van zaken.
Naar 2de amateur zakken zou ik zelfs niet eens zo erg vinden als dat wil zeggen dat het huidige bestuur opstapt.
Ten slotte kan je zonder toekomstplannen voor een nieuw stadion toch niet hoger dan 1ste amateur geraken.
En die zullen er nooit komen zolang dit bestuur aan de macht is want de relatie met de stad is ook niet optimaal.
Ik ga natuurlijk wel liever naar matchen tegen Rwdm en Lierse dan naar Gullegem en Dikkelvenne :D.
Op zich zijn er nog voldoende matchen om ons te redden,
maar zonder middenvelder met scorend vermogen zie ik ons dat niet doen als je het programma bekijkt.
De Neve, Sterckx en Heymans nog uit die ploeg en we hebben een goeie ploeg.

28 Jan 2019, 11:23
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 51
Website: https://www.youtube.com/watch?v=EZJ_UKBtSHc
Moses Chunga schreef:
Bakkie schreef:
witzwet schreef:

Awel ja jong. Mij zo een beetje komen uitmaken voor Dirk, Patrick, Filippo... 's goe jong, merci.

Je moet de juiste persoon quoten ;) maar ge zijt hier pas het is u vergeven jong.

28 Jan 2019, 11:25
Ancien

Geen onaardige match van ons gezien gisteren, en wat een verademing om te zien dat de bal niet lukraak weggetrapt wordt achteraan. Ne sterk-aan-de-bal voetballende nr 10 erbij zou geen overbodige luxe zijn, integendeel, zou zelfs een vereiste moeten zijn.

28 Jan 2019, 12:25
Miniem

jammen schreef:
Geen onaardige match van ons gezien gisteren, en wat een verademing om te zien dat de bal niet lukraak weggetrapt wordt achteraan. Ne sterk-aan-de-bal voetballende nr 10 erbij zou geen overbodige luxe zijn, integendeel, zou zelfs een vereiste moeten zijn.

Dat er enen moest bijlopen die kan voetballen zoals ik kon voetballen...

28 Jan 2019, 13:15
forumlegende

Moses Chunga schreef:
jammen schreef:

Dat er enen moest bijlopen die kan voetballen zoals ik kon voetballen...

nen Chunga en ne Salvador hebben we nodig!!!

28 Jan 2019, 13:17
Vaste Waarde

jammen schreef:

Ook geen sinecure om dat nu nog te vinden natuurlijk, hier maken ze hun huiswerk in januari ipv juni/juli.
Zoals ik al zei, Seppe Kil jeugdproduct van Antwerp in 2de nationale en kan nu gratis weg bij Temse.
Zeer goede traptechniek,scoort regelmatig op vrije trap en technisch zeer sterk.
Geen type Van Tricht maar een type die ook stevig op zijn poten staat.
Bij Temse mogen alle spelers vertrekken....

28 Jan 2019, 13:51
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 86 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6